abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 11:45:17 #151
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236216
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij speelde oranje toch echt met twee spitsen.
Ja. Maar Robben is geen spits.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:45:30 #152
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_142236224
Kritiek van Pierre was terecht dat is gebaseerd op een mening van meerdere journalisten.
Pierre is de enige die het op TV durft te zeggen, daar word hij voor betaald om zijn mening te geven.

Robin van Persie weet dat hij een slecht WK heeft gespeeld en voelde zich een beetje geprikkeld.

Dit zal wel het laatste toernooi worden voor Pierre als analist bij een WK/EK.
Alleen omdat hij zijn mening gaf.
pi_142236230
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Neuroscience het volgende:
Van Persie is gewoon zwaar gefrustreerd. Dat merkte je ook al toen een Volkskrant-journalist vroeg hoe hij het vond dat Robben de man was en hij minder uit de verf kwam. Compleet kinderachtig, onprofessioneel en zonder realiteitszin reageerde hij toen gepikeerd dat dit allemaal onzin was. Jammer hoor, want hij kan fantastisch voetballen. Blijkbaar kan je het straatschoffie wel van de straat halen, maar de straat niet uit het schoffie :7
Eens. Van Persie kan totaal niet tegen kritiek over z'n spel zo blijkt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_142236245
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:38 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Jij noemt dit vilein en kattig? :') Dit is gewoon wat iedereen in de huiskamer ook ziet :D
Daar ben ik het niet mee eens. Los daarvan ligt het natuurlijk ook aan wie zoiets zegt. Waarom pakt v. Hooijdonck precies v. Persie eruit, op een zuigende manier die verpakt wordt als objectiviteit? Lijkt me logisch dat je je daar flink aan gaat irriteren.

Daarnaast, als je een leuke vakantie wilt hebben moet je er ook niet mee blijven zitten natuurlijk.
  zondag 13 juli 2014 @ 11:46:18 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236248
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:45 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ja. Maar Robben is geen spits.
In dit systeem wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 juli 2014 @ 11:47:25 #156
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236273
RvP is ook natuurlijk ook gewoon slachtoffer geworden van het systeem, terwijl Robben juist baat heeft bij dit systeem. Ze speelden erg teruggetrokken en Robben speelt goed met ruimte voor zich, RvP veel minder.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:48:33 #157
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236296
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef Caland het volgende:

[..]

In dit systeem wel.
Ja hehe :D Maar het gaat er om wat voor type speler je hebt. En Robben en RvP zijn bijna dag en nacht wat dat betreft.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_142236297
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef Caland het volgende:

[..]

In dit systeem wel.
Dus we speelde met drie spitsen want Dirk Kuijt is eigenlijk een spits en speelde als rechtsachter. Dank voor je inzicht
  zondag 13 juli 2014 @ 11:49:05 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236306
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus we speelde met drie spitsen want Dirk Kuijt is eigenlijk een spits en speelde als rechtsachter. Dank voor je inzicht
Nee. Oranje speelde met twee spitsen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142236360
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee. Oranje speelde met twee spitsen.
Je begrijpt het niet
  zondag 13 juli 2014 @ 11:52:14 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236377
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet
Of jij niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142236420
Gaat deze ruzie dan ook over het gerucht dat Sneijder en Robben van Persie op de bank wilde hebben voor de wedstrijd tegen Argentinië?
pi_142236429
quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Of jij niet.
Prima vriend
pi_142236444
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:45 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ja. Maar Robben is geen spits.
Robben is een aanvaller

:')
pi_142236462
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neer :') nodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
Misschien wordt het tijd om eens wat te bestuderen over Pierre van Hooijdonk. Een nobody was hij zeker niet :)
  zondag 13 juli 2014 @ 11:56:32 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236474
quote:
5s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef JackHerrer het volgende:
Gaat deze ruzie dan ook over het gerucht dat Sneijder en Robben van Persie op de bank wilde hebben voor de wedstrijd tegen Argentinië?
Lijkt me ook sterk. Dat kwam van een Mexicaans krantje toch? :') Daarbij, als er iemand is die na dit toernooi even zijn mond moet houden dan is het Wesley Sneijder wel :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142236510
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Lijkt me ook sterk. Dat kwam van een Mexicaans krantje toch? :') Daarbij, als er iemand is die na dit toernooi even zijn mond moet houden dan is het Wesley Sneijder wel :')
Volgens mij kwam het van een journalist uit Italië/Turkije die goed bevriend was met Sneijder en Yo, die had dan weer goed doorgekregen wat er speelde in dat elftalletje.
pi_142236579
quote:
Van Persie speelt ongelukkig. Ik vind het flauw dat hij geen interviews geeft, maar dat de bondscoach hem net als Van Bommel en Sneijder een status aparte gunt, kan hij niet helpen. Als er ook nog een hulptroep uit Breda wordt ingeschakeld dan denk ik echt: kijk uit dat je niet op een Poolse hooligan begint te lijken.

Nu ook de nieuwe columnist Van Hooijdonk tegen zijn net gestruikelde oude ploegmakker begint aan te trappen is de maat vol. Hij heeft op zijn minst de schijn tegen. Dat de jonge Van Persie die vrije trap in De Kuip ooit claimde heeft Van Hooijdonk hem nooit vergeven. Bij Feyenoord had Pi-Air soms gelijk, hoor, wat betreft het gedrag van Robin van Persie - máár even vaak niet! Het kwam ook altijd zo rottig zijn strot uit. Pedagogiek was aan Van Hooijdonk nooit besteed. Zijn kritiek was nooit bedoeld om spelers beter te maken, maar om ze klein te houden. Hij heeft jonge voetballers kalt gesteld met intimideren, klikken en lekken.

Zijn Bokitogedrag in de krant van gisteren snap ik wel. Van Hooijdonks eerste column in de EK-special was vlak. Hij moest net als Van Persie in Oranje dringend scoren. Van Hooijdonk liet vals de term 'mini-kabeltje' vallen. Van Persie en Afellay zijn matties. Nou en? Ze vinden elkaar gemakkelijk buiten en in het veld. Nou en? Schrijf dan dapper iets over de hand die Van Marwijk schoonzoon Van Bommel boven het hoofd houdt. Dan pas is Pi-Air weer een held.
Dat was 2012. Volgens mij is dit een van de redenen waarom van Persie zo'n felle reactie geeft. Van Hooijdonk loopt alweer te zeiken. En niet zozeer over z'n spel, maar over dat ie zich van de groep afzonderd.

bron quote: http://m.ad.nl/ad/m/nl/55(...)-op-Van-Persie.dhtml
pi_142236599
Ik dacht dat het team zo enorm gefocussed was op het toernooi en de volgende wedsrtijd (volgens eigen zeggen....) en dan blijkt dat ze ondertussen zitten te kijken naar wat analisten op TV vertellen. Geen wonder dat Nederland geen wereldkampioen wordt. Als je een missie hebt, dan is dat het enige waar je je op richt en sluit je je verder volkomen af van (de meningen van) de buitenwereld.

Volgende keer gewoon weer een trainingskamp volledig afgesloten van de buitenwereld in 1 of andere naargeestige omgeving, geen (sociale) media verkrijgbaar en vrouwen en kinderen thuis laten.
Af en toe langs de regenpijp ontsnappen voor een avondje uit wat oogluikend wordt toegestaan en verder alleen maar voetbal, voetbal en voetbal.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:10:19 #170
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_142236781
quote:
5s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef JackHerrer het volgende:
Gaat deze ruzie dan ook over het gerucht dat Sneijder en Robben van Persie op de bank wilde hebben voor de wedstrijd tegen Argentinië?
Dit ziet iedereen hier inderdaad bijna over het hoofd. Van Persie was met name boos over het feit dat Van Hooijdonk constant onrust probeerde te zaaien door telkens te speculeren over verdeeldheid in de groep. In 2012 was Van Hooijdonk natuurlijk lang niet de enige die dit deed (en de geruchten over verdeeldheid in de groep waren toen gewoon waar).

Maar weet iemand of Van Hooijdonk het nog gehad heeft over dat gerucht dat een paar spelers Huntelaar dit WK in de basis wouden hebben?
  zondag 13 juli 2014 @ 12:12:49 #171
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142236847
Ach, die twee drinken binnenkort een biertje samen en dan is het weer over :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_142236862
Niet alles gezien op tv maar ik vond Van Hooijdonk steeds een sympathieke jongen. Op fora - zoals hier - en in de kranten wel veel gezeur over Van Persie. Ik denk dat hij gewoon één persoon heeft uitgekozen maar dat hij eigenlijk die hele vermalijde pers bedoelt. Als je gewoon je best doet, een mooie goal hebt gemaakt, goed gepresteerd heb in een penaltyreeks en je best doet het team bij elkaar te houden, kan dat gezeur in de pers je de keel uithangen.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:14:36 #173
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_142236886
Er zal in de toekomst wel een aflevering besteed worden bij "Andere Tijden Sport"
  zondag 13 juli 2014 @ 12:16:13 #174
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_142236920
van Persie bepaald straks of van Gaal een succes word bij Manchester.
pi_142236941
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Loekie1 het volgende:
Niet alles gezien op tv maar ik vond Van Hooijdonk steeds een sympathieke jongen
Hiervan werd ik zo misselijk.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:21:24 #176
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142237014
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach, die twee drinken binnenkort een biertje samen en dan is het weer over :)
Twee grote ego's. Dit zie ik niet goedkomen. Net zoiets als Van Basten met Seedorf. Van Basten moet Seedorf ook telkens hebben.
pi_142237018
quote:
Kom op, hij vertelt een nieuwtje, doet iedereen graag.
pi_142237021
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:00 schreef krapula het volgende:

[..]

Dat was 2012. Volgens mij is dit een van de redenen waarom van Persie zo'n felle reactie geeft. Van Hooijdonk loopt alweer te zeiken. En niet zozeer over z'n spel, maar over dat ie zich van de groep afzonderd.

bron quote: http://m.ad.nl/ad/m/nl/55(...)-op-Van-Persie.dhtml
Precies. mensen roepen nu gelijk, hij kan niet tegen kritiek over zijn spel. Maar dat is dus puur proberen hem ergens op te pakken. Maar Er word veel over Van Persie geschreven, dat hij zich terug zou trekken, dan Sneijder en Robben hem eruit wilde hebben en op het ek 2012 groepjes vormde en ga zo maar door. Hij zegt daarom ook letterlijk over zijn spel, dat mag je/men vinden. Hij heeft moeite met dat domme gelul over hem, maar ook over andere spelers.

Ik vind het trouwens schandalig dat ze in de 5 fragmenten vwes-nie met zn gemiste pen hebben staan. Ik ben geen fan van hem, maar dit wk speelde hij beter dan 2010 en ek 2012!
  zondag 13 juli 2014 @ 12:23:22 #179
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142237055
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:21 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Kom op, hij vertelt een nieuwtje, doet iedereen graag.
Nee, hij kaapt iets wat hij geheim had moeten houden.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:24:46 #180
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_142237087
Ik ga een filmpje maken van van Persie de laatste 3 wedstrijden, man man man hij heeft echt slecht gespeeld.
pi_142237113
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Nee, hij kaapt iets wat hij geheim had moeten houden.
Hoe weet jij dat hij dat geheim moest houden?
pi_142237152
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:21 schreef Orange2012 het volgende:

[..]
Ik vind het trouwens schandalig dat ze in de 5 fragmenten vwes-nie met zn gemiste pen hebben staan. Ik ben geen fan van hem, maar dit wk speelde hij beter dan 2010 en ek 2012!
Wes-nie komt er genadig af in de pers, mag hij blij om zijn. Als er een een penalty moet benutten is hij het wel.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:28:45 #183
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142237158
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:26 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat hij dat geheim moest houden?
Het staat notabene in de titel van het filmpje.
pi_142237299
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:38 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Jij noemt dit vilein en kattig? :') Dit is gewoon wat iedereen in de huiskamer ook ziet :D
In de huiskamers inderdaad. Niet op het veld, niet op de bank en ook niet bij de kenners.

Tis gewoon smerig, zeker omdat hij echt wel weet dat Van Persie gewoon aanvoerder is, dat hij een voorbeeld is voor de jongeren zowel voetballend als beroepshouding. Van Persie heeft gewoon niet nodig zich te verdedigen over zijn spel. Dat doen de coaches wel voor hem door toch steeds voor hem te kiezen omdat die wat anders zien als de meeste media en huiskamerfans.

(ik zal er gelijk maar toevoegen dat zijn reactie gister is echt niet zo slecht is. De media moet niet denken dat ze zelf maar van alles kunnen zeggen en schrijven, en spelers maar altijd netjes moeten blijven.)
pi_142237371
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:34 schreef Orange2012 het volgende:

[..]

In de huiskamers inderdaad. Niet op het veld, niet op de bank en ook niet bij de kenners.

Tis gewoon smerig, zeker omdat hij echt wel weet dat Van Persie gewoon aanvoerder is, dat hij een voorbeeld is voor de jongeren zowel voetballend als beroepshouding. Van Persie heeft gewoon niet nodig zich te verdedigen over zijn spel. Dat doen de coaches wel voor hem door toch steeds voor hem te kiezen omdat die wat anders zien als de meeste media en huiskamerfans.

(ik zal er gelijk maar toevoegen dat zijn reactie gister is echt niet zo slecht is. De media moet niet denken dat ze zelf maar van alles kunnen zeggen en schrijven, en spelers maar altijd netjes moeten blijven.)
Ik begin bijna te denken dat je een persoonlijke vriend bent van RVP ofzo.. Affelay zal je wel niet zijn, die zou meer spelfouten maken. Het onderscheid tussen de 'kenners' en de mensen die thuis tv kijken is ook een beetje hooghartig he.. De mensen die de wedstrijden zien zijn niet gek. RVP speelde te vaak als een drol. Jij probeert steeds van de drol een kunstwerk te maken, maar een drol blijft een drol.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:44:38 #186
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142237541
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik begin bijna te denken dat je een persoonlijke vriend bent van RVP ofzo.. Affelay zal je wel niet zijn, die zou meer spelfouten maken. Het onderscheid tussen de 'kenners' en de mensen die thuis tv kijken is ook een beetje hooghartig he.. De mensen die de wedstrijden zien zijn niet gek. RVP speelde te vaak als een drol. Jij probeert steeds van de drol een kunstwerk te maken, maar een drol blijft een drol.
.... daarnaast waren alle 'kenners' het er ook gewoon over eens dat Van Persie die wedstrijden tegen Mexico, Costa Rica en Argentinië gewoon ver ondermaats speelde. Dat kun je gewoon terugvinden in alle spelersrapporten en alle post-match analyses.

... maar goed, blijkbaar ben je alleen een 'kenner' wanneer je Van Persie puur en alleen beoordeelde op zijn reputatie, ipv gewoon per wedstrijd... (!)

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Los daarvan ligt het natuurlijk ook aan wie zoiets zegt. Waarom pakt v. Hooijdonck precies v. Persie eruit, op een zuigende manier die verpakt wordt als objectiviteit? Lijkt me logisch dat je je daar flink aan gaat irriteren.

Daarnaast, als je een leuke vakantie wilt hebben moet je er ook niet mee blijven zitten natuurlijk.
Omdat hij zo'n beetje de zwakste Oranje speler dit toernooi was (alweer), en wel werd gezien als een van de 'grote 3', en dat dus absoluut niet heeft waargemaakt.

Sneijder kreeg ook kritiek dat hij minder individueel briljant was dan voorgaande toernooien, maar daar stond tegenover dat die keihard werkte, fit was, en wel degelijk gewoon belangrijk was door vrijwel foutloos te spelen. Daar valt dus weinig op aan te merken.

Van Persie daarentegen was zo slecht in de genoemde wedstrijden, dat je eigenlijk kunt spreken dat je met 1 man minder op het veld stond, ware het niet dat hij actief slecht was, dus ook nog eens balverlies leed, in de weg liep, en buitenspel stond, waardoor je de bal weer kwijt was, dus eigenlijk stond de tegenstander met een halve man extra op het veld.
pi_142238089
Ver.sus?
  zondag 13 juli 2014 @ 13:12:53 #188
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142238200
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:34 schreef Orange2012 het volgende:

[..]

In de huiskamers inderdaad. Niet op het veld, niet op de bank en ook niet bij de kenners.

Tis gewoon smerig, zeker omdat hij echt wel weet dat Van Persie gewoon aanvoerder is, dat hij een voorbeeld is voor de jongeren zowel voetballend als beroepshouding. Van Persie heeft gewoon niet nodig zich te verdedigen over zijn spel. Dat doen de coaches wel voor hem door toch steeds voor hem te kiezen omdat die wat anders zien als de meeste media en huiskamerfans.

(ik zal er gelijk maar toevoegen dat zijn reactie gister is echt niet zo slecht is. De media moet niet denken dat ze zelf maar van alles kunnen zeggen en schrijven, en spelers maar altijd netjes moeten blijven.)
Van Persie is aanvoerder op papier.

De echte aanvoerder van het NL elftal was Robben.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:27:50 #189
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142238592
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Van Persie is aanvoerder op papier.

De echte aanvoerder van het NL elftal was Robben.
Zo is het maar net.

----

Dit hele geintje is gewoon 2010 all over. Toen was er al gezeik rondom van Persie en nu is het weer hetzelfde liedje. Beter laten ze hem in 2016/2018 gewoon thuis.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:31:23 #190
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142238706
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:16 schreef Orange2012 het volgende:

[..]

Hou toch eens op man. Je zegt echt maar wat. bergkamp kreeg ook kritiek van hier tot Tokio. Kluivert precies het zelfde. Van baste, precies het zelfde.

Daarnaast zei Van Persie dat men mag zeggen over z'n spel wat men wilt. Dat heeft hij al vaker gezegd en eigenlijk begrijp ik dat hij zich niet eens gaat verdedigen. Niet omdat hij dat niet kan hebben, maar ten eerste is het zinloos, en ten tweede, het gaat erom wat de ware kenners vinden. (Dus Van Marwijk, Van Gaal, Wenger, Ferguson, Moyes en alle collega's / medespelers. Waar hij moeite mee lijkt te hebben is het onrust stoken van Pierre. En eigenlijk klopt dat wel. Ik kan me namelijk nog herinneren dat Pierre bij ik meen studio voetbal, dingen suggereerde over het stoppen van Van Bommel en zijn afscheidswedstrijd, zonder dat Van Bommel zelf daar de kans voor kreeg. Natuurlijk weet jij als fok kenner en specialist vast de in en outs van wat er achter de schermen gebeurd, maar toch denk ik dat je er weer eens naast zit.. Net als 2 jaar geleden toen je ook al bezig was met je anti Van Persie propaganda. Zonder maar iets echt goed te onderbouwen.

Bal-aannames, passes enzv hoor ik je zeggen... Maar pure onzin want die vaardigheden heeft hij nou juist beter ontwikkeld dat bv een Robben, welke capaciteiten als snelheid etc heeft waardoor hij snel al uitblinkt.. maar weer geen goal, ook al probeert hij het zo hard. Hij wacht net zo lang met een pass totdat het te laat is of hij getackeld word. Maar goed, zo kan je over elke speler wat zeggen.

Van Persie staat over het team als een echte leider. Maar door de media word er een keer groepen, deze pep talk van Robben is zo bijzonder, hij is de ware leider...en gelijk lopen alle zogenaamde kenners met de woorden weg en roepen dat rvp geen captain is etc. Ook al is er duidelijk aangeven dat er 1 verantwoordelijke is voor het team, maar er meerdere leiders zijn. Nigel, Arjen, Wesley en Dirk. En eindelijk bijt hij eens van zich af. Mooi toch,

Ideale schoonzoon noemde je hem toch???

Goede captains zijn: captain Suarez (zowel bij Liverppol als Uruguay), captain Messi (met bepaalde praktijken), C. Ronaldo met z'n volwassen gedrag en zo kan ik men nog heel erg veel voorbeelden geven. Dus noem die gasten dan ook slechte aanvoerders :)
Jezus ben jij de vader van Van Persie ofzo? :')

Waar het op neerkomt: Van Persie kan absoluut niet tegen kritiek. Geen incasseringsvermogen hebben is iets wat je niet kan hebben als 'leider'.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 13 juli 2014 @ 13:31:52 #191
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142238720
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
Ik dacht dat het team zo enorm gefocussed was op het toernooi en de volgende wedsrtijd (volgens eigen zeggen....) en dan blijkt dat ze ondertussen zitten te kijken naar wat analisten op TV vertellen. Geen wonder dat Nederland geen wereldkampioen wordt. Als je een missie hebt, dan is dat het enige waar je je op richt en sluit je je verder volkomen af van (de meningen van) de buitenwereld.

Volgende keer gewoon weer een trainingskamp volledig afgesloten van de buitenwereld in 1 of andere naargeestige omgeving, geen (sociale) media verkrijgbaar en vrouwen en kinderen thuis laten.
Af en toe langs de regenpijp ontsnappen voor een avondje uit wat oogluikend wordt toegestaan en verder alleen maar voetbal, voetbal en voetbal.
Bedankt Hans. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142238876
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef superniger het volgende:

[..]

Bedankt Hans. :')
Graag gedaan Kees.
pi_142239041
Van Persie scoort of Van Persie scoort niet. Hij moet het van het moment hebben. Als ie scoort, wordt ie op handen gedragen - en terecht, want supermooie goals altijd. Scoort ie niet, dan heb je slechte journalisten die analyseren: hé, Van Persie niet gezien, heeft geprobeerd te scoren maar het lukte niet. Nou, dan was Van Persie dus slecht.
Slechte journalistiek noem ik dat.
Sneijder schiet drie keer ver over doel, terwijl hij er één keer prachtig mooi voor staat. Dat vinden de journalisten niet erg want Sneijder heeft 'hard gewerkt'. Mist ook nog een penalty terwijl hij bekend staat om zijn snoeiharde ballen, ook niet erg. Nee, Van Persie, die met die mooie doelpunten. Die jongen die een beetje bleu is, die zich soms wat afzijdig houdt, díé pakken we.
pi_142239231
Ook als hij doelpunten maakt moeten ze toch op hem zeiken. Net als Van Nisterooij destijds.

Van Nisterooij deed maar balletjes afwachten.. Wat doet huntelaar dan? Maarja kijken door een gekleurde bril heet dat.
pi_142239245
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Loekie1 het volgende:
Van Persie scoort of Van Persie scoort niet. Hij moet het van het moment hebben. Als ie scoort, wordt ie op handen gedragen - en terecht, want supermooie goals altijd. Scoort ie niet, dan heb je slechte journalisten die analyseren: hé, Van Persie niet gezien, heeft geprobeerd te scoren maar het lukte niet. Nou, dan was Van Persie dus slecht.
Slechte journalistiek noem ik dat.
Sneijder schiet drie keer ver over doel, terwijl hij er één keer prachtig mooi voor staat. Dat vinden de journalisten niet erg want Sneijder heeft 'hard gewerkt'. Mist ook nog een penalty terwijl hij bekend staat om zijn snoeiharde ballen, ook niet erg. Nee, Van Persie, die met die mooie doelpunten. Die jongen die een beetje bleu is, die zich soms wat afzijdig houdt, díé pakken we.
Vrouwen kunnen zich beter met andere dingen bezig houden met voetbal.. die vinden sowieso altijd alles 'zielig'
  zondag 13 juli 2014 @ 13:48:55 #196
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_142239305
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Loekie1 het volgende:
Van Persie scoort of Van Persie scoort niet. Hij moet het van het moment hebben. Als ie scoort, wordt ie op handen gedragen - en terecht, want supermooie goals altijd. Scoort ie niet, dan heb je slechte journalisten die analyseren: hé, Van Persie niet gezien, heeft geprobeerd te scoren maar het lukte niet. Nou, dan was Van Persie dus slecht.
Slechte journalistiek noem ik dat.
Sneijder schiet drie keer ver over doel, terwijl hij er één keer prachtig mooi voor staat. Dat vinden de journalisten niet erg want Sneijder heeft 'hard gewerkt'. Mist ook nog een penalty terwijl hij bekend staat om zijn snoeiharde ballen, ook niet erg. Nee, Van Persie, die met die mooie doelpunten. Die jongen die een beetje bleu is, die zich soms wat afzijdig houdt, díé pakken we.
Wow, wilde heel even reageren maar toen zag ik in dat dat bij jou wrs geen zin heeft.
wooblabalurg
pi_142239389
Trouwens.. RVP is met 11 miljoen een van de best betaalde spelers ter wereld. Dan wordt er normaal gesproken iets meer van je verwacht. Als je dan minder presteert kan je kritiek verwachten. Daar moet je maar tegen kunnen.
pi_142239485
Ook al verdienen ze een miljard, het blijven toch mensen. Ik was helemaal niet verbaasd dat Van Persie uit zijn slof schoot. Daar moeten journalisten en mensen die aan de kant staan en alles beter weten, ook maar tegen kunnen.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:56:37 #199
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_142239590
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ook al verdienen ze een miljard, het blijven toch mensen. Ik was helemaal niet verbaasd dat Van Persie uit zijn slof schoot. Daar moeten journalisten en mensen die aan de kant staan en alles beter weten, ook maar tegen kunnen.
lol. Zeg je nu dat Van Persie tegen iedereen uit mag vallen, omdat hij ook maar een mens is? Goeie reden. ^O^
wooblabalurg
pi_142239597
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ook al verdienen ze een miljard, het blijven toch mensen. Ik was helemaal niet verbaasd dat Van Persie uit zijn slof schoot. Daar moeten journalisten en mensen die aan de kant staan en alles beter weten, ook maar tegen kunnen.
Ik vond het vermakelijke tv maar ook onprofessioneel en ik denk niet dat de journalisten er wakker van liggen. RVP kreeg kritiek op zijn spel, niet op zijn persoon. Daar moet je maar tegen kunnen als topvoetballer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')