abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 04:19:32 #76
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142233476
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 03:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zelfs wanneer hij liegt faalt hij en heeft hij het zelf niet door.
stop met dat gehaat joh
pi_142233481
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat was pierre's reactie dan?

Vanaf 3:50.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2014 04:20:18 ]
  zondag 13 juli 2014 @ 04:24:13 #78
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142233503
quote:
Thnx man.
  zondag 13 juli 2014 @ 04:25:00 #79
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142233507
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:16 schreef Drxx het volgende:

[..]

Is dit serieus de bron van de vete? :')
Sowieso wel triest als het waar is, en een 18 jarige snotneus beetje stoer gaat doen in zo'n ploeg :')
pi_142233521
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neer :') nodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
  zondag 13 juli 2014 @ 04:28:00 #81
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142233526
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neer :') nodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
Senioren
Seizoen Club w (g)
1989-1991
1991-1995
1995-1997
1997-1999
1999-2000
2000-2001
2001-2003
2003-2005
2005-2006
2006-2007 RBC
NAC
Celtic
Nottingham Forest
Vitesse
Benfica
Feyenoord
Fenerbahçe
NAC Breda
Feyenoord 69 (33)
115 (81)
69 (44)
71 (36)
29 (25)
30 (22)
61 (52)
53 (32)
17 (5)
37 (8)
Interlands
1994-2004 Vlag van Nederland Nederland 46 (14
  zondag 13 juli 2014 @ 04:29:41 #82
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142233531
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:28 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Senioren
Seizoen Club w (g)
1989-1991
1991-1995
1995-1997
1997-1999
1999-2000
2000-2001
2001-2003
2003-2005
2005-2006
2006-2007 RBC
NAC
Celtic
Nottingham Forest
Vitesse
Benfica
Feyenoord
Fenerbahçe
NAC Breda
Feyenoord 69 (33)
115 (81)
69 (44)
71 (36)
29 (25)
30 (22)
61 (52)
53 (32)
17 (5)
37 (8)
Interlands
1994-2004 Vlag van Nederland Nederland 46 (14
Deed ie toch best goed dan
pi_142233533
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:25 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Sowieso wel triest als het waar is, en een 18 jarige snotneus beetje stoer gaat doen in zo'n ploeg :')
Pierre heeft 'm waarschijnlijk met iets te directe woorden op zijn plek gezet en Robin is een gevoelig type.
  zondag 13 juli 2014 @ 04:30:44 #84
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142233536
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Pierre heeft 'm waarschijnlijk met iets te directe woorden op zijn plek gezet en Robin is een gevoelig type.
Een zogenaamde huilie
pi_142233549
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Een zogenaamde huilie
Ja maar Pierre is wel een botte klootzaak hoor.
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2014 @ 04:38:55 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_142233569
quote:
12s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ja maar Pierre is wel een botte klootzaak hoor.
Het is nooit goed. Kijk uit. Iemand met een mening.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 13 juli 2014 @ 04:39:25 #87
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_142233571
Ach, het is allemaal ook een beetje flauw, natuurlijk.
Dat eindeloze gezever over wie er goed en wie er slecht speelt. Maar het hoort er blijkbaar bij.

Robin van Persie heeft er - net als al die anderen - vanzelfsprekend alles aan gedaan om te winnen.
Dan is het dus heel vervelend dat je ( wederom ) niet je beste spel speelt op het allerhoogste podium.
- Wanneer de hele wereld meekijkt en iedereen een mening heeft... Wie zou daar nu niet chagrijnig van worden?

Ik weet zeker dat wanneer Robin in z'n bedje ligt en in alle rust terugdenkt aan zijn wedstrijden op het WK dat niet met een tevreden glimlach op z'n smoelwerk zal doen. Ook hij zal dan moeten concluderen dat het toch niet zo best was.
Maar geef dat maar eens toe. Aan alles en iedereen. Ik heb gefaald, wereld. Da's niet makkelijk.

Nu wordt het daardoor helaas een pijnlijk schouwspel en zet ie zichzelf voor heel Nederland voor schut.
Toch jammer. Is nergens voor nodig.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_142233609
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is nooit goed. Kijk uit. Iemand met een mening.

:P
Het is hoe je het brengt tong.
  zondag 13 juli 2014 @ 08:01:46 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142234238
Pierre heeft uiteraard gelijk.
Van Persie moet gewoon eens goed gaan spelen voordat hij weer een grote bek heeft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 08:05:21 #90
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234245
Ik vond het nou niet bepaald een volwassen reactie van Robin. Bijna iedereen vond dat hij geen goed toernooi had gespeeld.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_142234261
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:05 schreef Old_Pal het volgende:
Ik vond het nou niet bepaald een volwassen reactie van Robin. Bijna iedereen vond dat hij geen goed toernooi had gespeeld.
Ik verbaas me al de hele tijd over de kritiek op Van Persie. Veel mensen zijn misschien teleurgesteld dat hij zijn kunsten niet veel heeft kunnen vertonen, maar we hebben een van zijn prachtigste kunstjes gezien: de kopbal tegen Spanje en dat hij ze niet veel heeft kunnen vertonen ligt niet aan hem.
Hij is mijn favoriet naast Arjen Robben.
pi_142234262
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:05 schreef Old_Pal het volgende:
Ik vond het nou niet bepaald een volwassen reactie van Robin. Bijna iedereen vond dat hij geen goed toernooi had gespeeld.
Wanneer je alleen maar bezig bent met zo'n bal dan komt dat de geestelijke ontwikkeling niet ten goede.
pi_142234265
Al die haters zijn jaloers op Robin en Arjen omdat ze én bijzondere voetballers zijn met uitzonderlijke kwaliteiten én omdat ze er gewoon goed uitzien. :9

Tegen Arjen durven ze niet dus nemen ze Robin maar.
  zondag 13 juli 2014 @ 08:17:01 #94
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234267
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:13 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik verbaas me al de hele tijd over de kritiek op Van Persie. Veel mensen zijn misschien teleurgesteld dat hij zijn kunsten niet veel heeft kunnen vertonen, maar we hebben een van zijn prachtigste kunstjes gezien: de kopbal tegen Spanje en dat hij ze niet veel heeft kunnen vertonen ligt niet aan hem.
Hij is mijn favoriet naast Arjen Robben.
Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_142234274
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:17 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.
Dat is echt de enige keer dat hij een mooie kans miste. Buitenspel was een paar keer discutabel en hij was echt niet de enige die buitenspel stond dit toernooi. Het is ook de kwaliteit van de tegenstander om een spits in buitenspelpositie te krijgen.
pi_142234279
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:17 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.
Op het randje spelen heet dat en die tuinkabouter was ondanks al zijn afgelegde kilometers ook niet goed.
pi_142234284
De nieuwe tuinkabouter staat al klaar,
  zondag 13 juli 2014 @ 08:32:41 #98
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234341
quote:
12s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Op het randje spelen heet dat ....
Als je voortdurend wordt afgefloten (m.i. alle keren een terechte beslissing van de scheids) dan ben je niet scherp in de wedstrijd.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_142234349
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:32 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Als je voortdurend wordt afgefloten (m.i. alle keren een terechte beslissing van de scheids) dan ben je niet scherp in de wedstrijd.
Of te scherp en ploeggenoten niet snel genoeg.
  zondag 13 juli 2014 @ 08:36:14 #100
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234363
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Of te scherp en ploeggenoten niet snel genoeg.
Voor mij geldt het eerste.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')