stop met dat gehaat johquote:Op zondag 13 juli 2014 03:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs wanneer hij liegt faalt hij en heeft hij het zelf niet door.
Sowieso wel triest als het waar is, en een 18 jarige snotneus beetje stoer gaat doen in zo'n ploegquote:
Seniorenquote:Op zondag 13 juli 2014 04:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neernodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
Deed ie toch best goed danquote:Op zondag 13 juli 2014 04:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Senioren
Seizoen Club w (g)
1989-1991
1991-1995
1995-1997
1997-1999
1999-2000
2000-2001
2001-2003
2003-2005
2005-2006
2006-2007 RBC
NAC
Celtic
Nottingham Forest
Vitesse
Benfica
Feyenoord
Fenerbahçe
NAC Breda
Feyenoord 69 (33)
115 (81)
69 (44)
71 (36)
29 (25)
30 (22)
61 (52)
53 (32)
17 (5)
37 (8)
Interlands
1994-2004 Vlag van Nederland Nederland 46 (14
Pierre heeft 'm waarschijnlijk met iets te directe woorden op zijn plek gezet en Robin is een gevoelig type.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sowieso wel triest als het waar is, en een 18 jarige snotneus beetje stoer gaat doen in zo'n ploeg
Een zogenaamde huiliequote:Op zondag 13 juli 2014 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pierre heeft 'm waarschijnlijk met iets te directe woorden op zijn plek gezet en Robin is een gevoelig type.
Het is nooit goed. Kijk uit. Iemand met een mening.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar Pierre is wel een botte klootzaak hoor.
Het is hoe je het brengt tong.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nooit goed. Kijk uit. Iemand met een mening.
Ik verbaas me al de hele tijd over de kritiek op Van Persie. Veel mensen zijn misschien teleurgesteld dat hij zijn kunsten niet veel heeft kunnen vertonen, maar we hebben een van zijn prachtigste kunstjes gezien: de kopbal tegen Spanje en dat hij ze niet veel heeft kunnen vertonen ligt niet aan hem.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:05 schreef Old_Pal het volgende:
Ik vond het nou niet bepaald een volwassen reactie van Robin. Bijna iedereen vond dat hij geen goed toernooi had gespeeld.
Wanneer je alleen maar bezig bent met zo'n bal dan komt dat de geestelijke ontwikkeling niet ten goede.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:05 schreef Old_Pal het volgende:
Ik vond het nou niet bepaald een volwassen reactie van Robin. Bijna iedereen vond dat hij geen goed toernooi had gespeeld.
Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:13 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik verbaas me al de hele tijd over de kritiek op Van Persie. Veel mensen zijn misschien teleurgesteld dat hij zijn kunsten niet veel heeft kunnen vertonen, maar we hebben een van zijn prachtigste kunstjes gezien: de kopbal tegen Spanje en dat hij ze niet veel heeft kunnen vertonen ligt niet aan hem.
Hij is mijn favoriet naast Arjen Robben.
Dat is echt de enige keer dat hij een mooie kans miste. Buitenspel was een paar keer discutabel en hij was echt niet de enige die buitenspel stond dit toernooi. Het is ook de kwaliteit van de tegenstander om een spits in buitenspelpositie te krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:17 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.
Op het randje spelen heet dat en die tuinkabouter was ondanks al zijn afgelegde kilometers ook niet goed.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:17 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.
Als je voortdurend wordt afgefloten (m.i. alle keren een terechte beslissing van de scheids) dan ben je niet scherp in de wedstrijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op het randje spelen heet dat ....
Of te scherp en ploeggenoten niet snel genoeg.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:32 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Als je voortdurend wordt afgefloten (m.i. alle keren een terechte beslissing van de scheids) dan ben je niet scherp in de wedstrijd.
Voor mij geldt het eerste.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of te scherp en ploeggenoten niet snel genoeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |