abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 01:59:37 #51
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142232239
Van Persie heeft gewoon op belangrijke momenten weer niet gebracht wat je van hem zou verwachten, net zoals het vorige WK.

Maar Pi-Air moet zijn bek houden die derderangsvoetballer. Als hij Manchester kampioen maakt mag ie terugkomen om RvP herhaaldelijk te bekritiseren :'(
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142232254
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
van Persie moet niet de stoere jongen uithangen na een penalty in een troostfinale. Je mag praatjes hebben als je op momenten scoort als het er toe doet. Ik noem maar wat, bijvoorbeeld de halve finale tegen Argentinië.
of bijvoorbeeld de gelijkmaker vlak voor rust tegen de regerend kampioen in een tot dan toe moeizame wedstrijd......
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_142232268
Die Pierre heeft geen wrok, hij reageerde er niet eens inhoudelijk op :P.
pi_142232271
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:00 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

of bijvoorbeeld de gelijkmaker vlak voor rust tegen de regerend kampioen in een tot dan toe moeizame wedstrijd......
Dat was de enige wedstrijd waar hij goed was...
  zondag 13 juli 2014 @ 02:10:09 #55
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142232397
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Dat was de enige wedstrijd waar hij goed was...
Niet mee eens. Hij wordt bijv aangespeeld als hij nog 3M buitenspel staat, dat wordt hem aangerekend en niet degene die een nutteloze pass maakt.

Verder vaker in de wedstrijd gezien vandaag dat hij links vrijstond met mogelijkheid rechts naar binnen te trekken en dan verdwijnt de bal weer als terugpass of naar de andere kant van t veld.

Van Persie kan het best functioneren met een andere topspelers die inzicht hebben in wat hij kan en op welke momenten. In het begin ging dat aardig(poulewedstrijden). Dat werd in de loop van het wk steeds lastiger omdat de achterhoede van de tegenstanders steeds meer op slot ging. En dan heb je wel topspelers nodig die goed kunnen passen en goede inzicht hebben. Daar schort het nu nog aan bij nl in de achterhoede en middenveld.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_142232412
V persie besefte zich weer niet dat hij als aanvoerder hiermee voor paal staat voor de hele natie. Zo direct na de laatste wk wedstrijd. Hij koestert geen wrok maar gaat vervolgens wel compleet uit zn plaat. Die heeft er weer wat haters bij sinds vannacht.
pi_142232465
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:10 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Niet mee eens. Hij wordt bijv aangespeeld als hij nog 3M buitenspel staat, dat wordt hem aangerekend en niet degene die een nutteloze pass maakt.

Verder vaker in de wedstrijd gezien vandaag dat hij links vrijstond met mogelijkheid rechts naar binnen te trekken en dan verdwijnt de bal weer als terugpass of naar de andere kant van t veld.

Van Persie kan het best functioneren met een andere topspelers die inzicht hebben in wat hij kan en op welke momenten. In het begin ging dat aardig(poulewedstrijden). Dat werd in de loop van het wk steeds lastiger omdat de achterhoede van de tegenstanders steeds meer op slot ging. En dan heb je wel topspelers nodig die goed kunnen passen en goede inzicht hebben. Daar schort het nu nog aan bij nl in de achterhoede en middenveld.
Wrm sta je uberhaupt buitenspel? Hij was niet scherp, reageerde te laat op voorzetten en liep als er iemand van 50 bij. Verder lukt het hem niet om NL op sleeptouw te nemen.
pi_142232486
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoezo? Hij zal zich als spits ook kapot ergeren aan een mede-spits die voortdurend buitenspel loopt, en voor een speler met zo'n gerespecteerde 'techniek' als Van Persie, verliest hij ook opvallend vaak de bal op een domme manier, door slechte aannames, passes, etc etc.

Kijk, Pierre had echt betere voetballers voor zich in Oranje, met Kluivert en Bergkamp, maar zo'n Huntelaar zal zichzelf de laatste 3 toernooien compleet hebben opgevreten op die bank, als hij zijn concurrent zo bezig ziet en de coach blijft amar dat vertrouwen houden in hem... :N
Hou toch eens op man. Je zegt echt maar wat. bergkamp kreeg ook kritiek van hier tot Tokio. Kluivert precies het zelfde. Van baste, precies het zelfde.

Daarnaast zei Van Persie dat men mag zeggen over z'n spel wat men wilt. Dat heeft hij al vaker gezegd en eigenlijk begrijp ik dat hij zich niet eens gaat verdedigen. Niet omdat hij dat niet kan hebben, maar ten eerste is het zinloos, en ten tweede, het gaat erom wat de ware kenners vinden. (Dus Van Marwijk, Van Gaal, Wenger, Ferguson, Moyes en alle collega's / medespelers. Waar hij moeite mee lijkt te hebben is het onrust stoken van Pierre. En eigenlijk klopt dat wel. Ik kan me namelijk nog herinneren dat Pierre bij ik meen studio voetbal, dingen suggereerde over het stoppen van Van Bommel en zijn afscheidswedstrijd, zonder dat Van Bommel zelf daar de kans voor kreeg. Natuurlijk weet jij als fok kenner en specialist vast de in en outs van wat er achter de schermen gebeurd, maar toch denk ik dat je er weer eens naast zit.. Net als 2 jaar geleden toen je ook al bezig was met je anti Van Persie propaganda. Zonder maar iets echt goed te onderbouwen.

Bal-aannames, passes enzv hoor ik je zeggen... Maar pure onzin want die vaardigheden heeft hij nou juist beter ontwikkeld dat bv een Robben, welke capaciteiten als snelheid etc heeft waardoor hij snel al uitblinkt.. maar weer geen goal, ook al probeert hij het zo hard. Hij wacht net zo lang met een pass totdat het te laat is of hij getackeld word. Maar goed, zo kan je over elke speler wat zeggen.

Van Persie staat over het team als een echte leider. Maar door de media word er een keer groepen, deze pep talk van Robben is zo bijzonder, hij is de ware leider...en gelijk lopen alle zogenaamde kenners met de woorden weg en roepen dat rvp geen captain is etc. Ook al is er duidelijk aangeven dat er 1 verantwoordelijke is voor het team, maar er meerdere leiders zijn. Nigel, Arjen, Wesley en Dirk. En eindelijk bijt hij eens van zich af. Mooi toch,

Ideale schoonzoon noemde je hem toch???

Goede captains zijn: captain Suarez (zowel bij Liverppol als Uruguay), captain Messi (met bepaalde praktijken), C. Ronaldo met z'n volwassen gedrag en zo kan ik men nog heel erg veel voorbeelden geven. Dus noem die gasten dan ook slechte aanvoerders :)
pi_142232493
Fittie :P
  zondag 13 juli 2014 @ 02:18:44 #60
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142232525
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Wrm sta je uberhaupt buitenspel? Hij was niet scherp, reageerde te laat op voorzetten en liep als er iemand van 50 bij. Verder lukt het hem niet om NL op sleeptouw te nemen.
Om bijv je directe tegenstander van je af te schudden. Om onverwacht weer in het spel te zijn als je verdediger iemand anders moet verdedigen bijv. Verder kunnen er meer tactische overwegingen zijn.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_142232645
laten we even niet vergeten hoe vervelend van pesie was bij feyenoord.
die jongen is enorm volwassen geworden, onder de vleugels van bergkamp (die hij half verafgod, terecht), maar dat straatjochie zit nog steeds ergens.

en verder, dat geouwehoer over dat ie weer niet bracht wat hij moet brengen..
alleen al voor die ene kopbal tegen spanje verdiend hij een standbeeld.
en tegen argentinie was ie half ziek.
dat gelul achteraf, omdat je net niet de finale weet te halen. so what. het is een spelletje. derde worden op een WK is gewoon een fantastische prestatie.

robin van persie, held.

punt uit.
  zondag 13 juli 2014 @ 02:34:03 #62
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142232712
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:28 schreef pokkerdepok het volgende:
laten we even niet vergeten hoe vervelend van pesie was bij feyenoord.
die jongen is enorm volwassen geworden, onder de vleugels van bergkamp (die hij half verafgod, terecht), maar dat straatjochie zit nog steeds ergens.

en verder, dat geouwehoer over dat ie weer niet bracht wat hij moet brengen..
alleen al voor die ene kopbal tegen spanje verdiend hij een standbeeld.
en tegen argentinie was ie half ziek.
dat gelul achteraf, omdat je net niet de finale weet te halen. so what. het is een spelletje. derde worden op een WK is gewoon een fantastische prestatie.

robin van persie, held.

punt uit.
Tegen Costa Rica en Mexico was hij niet ziek. Wel slecht. En als hij tegen Argentinië ziek was, dan had hij zich een echte topper en leider en aanvoerder moeten tonen, en zeggen: "Ik ben niet 100%, dus het lijkt me verstandiger dat een fitte speler dan in mijn plaats speelt".

Maar dat deed hij niet. Dus hij speelde. En dus beoordeel ik hem dan op HOE hij speelde. En dat was wederom niet best.

Oftewel, eerste 2 wedstrijden goed, want belangrijk/rendement, en leek ook goed in zijn vel qua aannames, passing, positionering, etc etc. Weinig op aan te merken. Blijkbaar konden zijn medespelers hem toen wel vinden...(!)

3de wedstrijd miste hij, vanwege een domme schorsing. Eigen schuld. We hebben hem niet gemist.

Mexico en Costa Rica was hij waardeloos. Argentinië waardeloos.

En vanavond OK. Redelijk goed begin van de eerste helft, daarna werd het minder. 2de helft weinig meer gezien.

Volgens mij is dat een redelijk accurate opsomming van zijn toernooi. En dan kun je constateren dat Robin van Persie 1 van de mindere basisspelers van dit Oranje was dit toernooi, maar hier wel zijn beste toernooi speelde, want de vorige 2 toernooien was hij nog slechter.
pi_142232957
Iemand een filmpje van die vrije trap ?
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
  zondag 13 juli 2014 @ 03:06:39 #65
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_142232993
VI wordt top
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 13 juli 2014 @ 03:31:58 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_142233210
Van Hooijdonk is gewoon een goede analist die hier gelijk heeft. Van Persie is een goede voetballer die dit WK te weinig heeft laten zien en niet tegen kritiek kan.
  zondag 13 juli 2014 @ 03:43:04 #67
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142233296
Goal.com vond Van Persie ook ruk tegen Argentinië, net als iedereen die gestemd had. Analysten van de BBC, analysten van de vlaamse TV, etc etc. Iedereen gaf aan dat Van Persie een kutpartij speelde, en niet het niveau wat je van hem zou mogen verwachten.



Zo'n beetje alle Oranje-spelers hebben een voortreffelijk toernooi gespeeld, en dan gaan we die nu de schuld geven van het feit dat Van Persie zogenaamd niet goed bediend werd....!?!?

Rot toch op met die onzin.
pi_142233298
Het beste was wel dat het hem niet dwars zat _O_
  zondag 13 juli 2014 @ 03:44:22 #69
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142233303
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 03:43 schreef Yreal het volgende:
Het beste was wel dat het hem niet dwars zat _O_
Zelfs wanneer hij liegt faalt hij en heeft hij het zelf niet door.
  zondag 13 juli 2014 @ 03:48:19 #70
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142233325
Het is duidelijk, Pierre is op dit forum geregistreerd onder de naam Yi-long...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 juli 2014 @ 03:50:35 #71
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142233335
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 03:48 schreef Fir3fly het volgende:
Het is duidelijk, Pierre is op dit forum geregistreerd onder de naam Yi-long...
Dat mocht Black Pierre willen....
pi_142233459
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:11 schreef RetRy32 het volgende:
http://vorige.nrc.nl/krant/article1519493.ece
12 jaar geleden begon een beef die nog steeds niet over is.
Is dit serieus de bron van de vete? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2014 04:16:55 ]
pi_142233464
Filmpje van die vrije trap NU
w/
pi_142233472
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 03:48 schreef Fir3fly het volgende:
Het is duidelijk, Pierre is op dit forum geregistreerd onder de naam Yi-long...
Dus naast grappen over Zwarte Piet, vindt Pierre ook nog eens dat DLC's de as van het kwaad zijn én dat er Japanse stemmen moeten zitten in JRPG's? Ik zou spontaan Feyenoord-fan worden _O_
  zondag 13 juli 2014 @ 04:18:57 #75
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142233473
wat was pierre's reactie dan?
  zondag 13 juli 2014 @ 04:19:32 #76
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142233476
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 03:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zelfs wanneer hij liegt faalt hij en heeft hij het zelf niet door.
stop met dat gehaat joh
pi_142233481
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat was pierre's reactie dan?

Vanaf 3:50.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2014 04:20:18 ]
  zondag 13 juli 2014 @ 04:24:13 #78
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142233503
quote:
Thnx man.
  zondag 13 juli 2014 @ 04:25:00 #79
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142233507
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:16 schreef Drxx het volgende:

[..]

Is dit serieus de bron van de vete? :')
Sowieso wel triest als het waar is, en een 18 jarige snotneus beetje stoer gaat doen in zo'n ploeg :')
pi_142233521
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neer :') nodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
  zondag 13 juli 2014 @ 04:28:00 #81
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142233526
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neer :') nodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
Senioren
Seizoen Club w (g)
1989-1991
1991-1995
1995-1997
1997-1999
1999-2000
2000-2001
2001-2003
2003-2005
2005-2006
2006-2007 RBC
NAC
Celtic
Nottingham Forest
Vitesse
Benfica
Feyenoord
Fenerbahçe
NAC Breda
Feyenoord 69 (33)
115 (81)
69 (44)
71 (36)
29 (25)
30 (22)
61 (52)
53 (32)
17 (5)
37 (8)
Interlands
1994-2004 Vlag van Nederland Nederland 46 (14
  zondag 13 juli 2014 @ 04:29:41 #82
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142233531
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:28 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Senioren
Seizoen Club w (g)
1989-1991
1991-1995
1995-1997
1997-1999
1999-2000
2000-2001
2001-2003
2003-2005
2005-2006
2006-2007 RBC
NAC
Celtic
Nottingham Forest
Vitesse
Benfica
Feyenoord
Fenerbahçe
NAC Breda
Feyenoord 69 (33)
115 (81)
69 (44)
71 (36)
29 (25)
30 (22)
61 (52)
53 (32)
17 (5)
37 (8)
Interlands
1994-2004 Vlag van Nederland Nederland 46 (14
Deed ie toch best goed dan
pi_142233533
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:25 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Sowieso wel triest als het waar is, en een 18 jarige snotneus beetje stoer gaat doen in zo'n ploeg :')
Pierre heeft 'm waarschijnlijk met iets te directe woorden op zijn plek gezet en Robin is een gevoelig type.
  zondag 13 juli 2014 @ 04:30:44 #84
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142233536
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Pierre heeft 'm waarschijnlijk met iets te directe woorden op zijn plek gezet en Robin is een gevoelig type.
Een zogenaamde huilie
pi_142233549
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Een zogenaamde huilie
Ja maar Pierre is wel een botte klootzaak hoor.
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2014 @ 04:38:55 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_142233569
quote:
12s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ja maar Pierre is wel een botte klootzaak hoor.
Het is nooit goed. Kijk uit. Iemand met een mening.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 13 juli 2014 @ 04:39:25 #87
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_142233571
Ach, het is allemaal ook een beetje flauw, natuurlijk.
Dat eindeloze gezever over wie er goed en wie er slecht speelt. Maar het hoort er blijkbaar bij.

Robin van Persie heeft er - net als al die anderen - vanzelfsprekend alles aan gedaan om te winnen.
Dan is het dus heel vervelend dat je ( wederom ) niet je beste spel speelt op het allerhoogste podium.
- Wanneer de hele wereld meekijkt en iedereen een mening heeft... Wie zou daar nu niet chagrijnig van worden?

Ik weet zeker dat wanneer Robin in z'n bedje ligt en in alle rust terugdenkt aan zijn wedstrijden op het WK dat niet met een tevreden glimlach op z'n smoelwerk zal doen. Ook hij zal dan moeten concluderen dat het toch niet zo best was.
Maar geef dat maar eens toe. Aan alles en iedereen. Ik heb gefaald, wereld. Da's niet makkelijk.

Nu wordt het daardoor helaas een pijnlijk schouwspel en zet ie zichzelf voor heel Nederland voor schut.
Toch jammer. Is nergens voor nodig.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_142233609
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is nooit goed. Kijk uit. Iemand met een mening.

:P
Het is hoe je het brengt tong.
  zondag 13 juli 2014 @ 08:01:46 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142234238
Pierre heeft uiteraard gelijk.
Van Persie moet gewoon eens goed gaan spelen voordat hij weer een grote bek heeft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 08:05:21 #90
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234245
Ik vond het nou niet bepaald een volwassen reactie van Robin. Bijna iedereen vond dat hij geen goed toernooi had gespeeld.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_142234261
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:05 schreef Old_Pal het volgende:
Ik vond het nou niet bepaald een volwassen reactie van Robin. Bijna iedereen vond dat hij geen goed toernooi had gespeeld.
Ik verbaas me al de hele tijd over de kritiek op Van Persie. Veel mensen zijn misschien teleurgesteld dat hij zijn kunsten niet veel heeft kunnen vertonen, maar we hebben een van zijn prachtigste kunstjes gezien: de kopbal tegen Spanje en dat hij ze niet veel heeft kunnen vertonen ligt niet aan hem.
Hij is mijn favoriet naast Arjen Robben.
pi_142234262
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:05 schreef Old_Pal het volgende:
Ik vond het nou niet bepaald een volwassen reactie van Robin. Bijna iedereen vond dat hij geen goed toernooi had gespeeld.
Wanneer je alleen maar bezig bent met zo'n bal dan komt dat de geestelijke ontwikkeling niet ten goede.
pi_142234265
Al die haters zijn jaloers op Robin en Arjen omdat ze én bijzondere voetballers zijn met uitzonderlijke kwaliteiten én omdat ze er gewoon goed uitzien. :9

Tegen Arjen durven ze niet dus nemen ze Robin maar.
  zondag 13 juli 2014 @ 08:17:01 #94
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234267
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:13 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik verbaas me al de hele tijd over de kritiek op Van Persie. Veel mensen zijn misschien teleurgesteld dat hij zijn kunsten niet veel heeft kunnen vertonen, maar we hebben een van zijn prachtigste kunstjes gezien: de kopbal tegen Spanje en dat hij ze niet veel heeft kunnen vertonen ligt niet aan hem.
Hij is mijn favoriet naast Arjen Robben.
Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_142234274
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:17 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.
Dat is echt de enige keer dat hij een mooie kans miste. Buitenspel was een paar keer discutabel en hij was echt niet de enige die buitenspel stond dit toernooi. Het is ook de kwaliteit van de tegenstander om een spits in buitenspelpositie te krijgen.
pi_142234279
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:17 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.
Op het randje spelen heet dat en die tuinkabouter was ondanks al zijn afgelegde kilometers ook niet goed.
pi_142234284
De nieuwe tuinkabouter staat al klaar,
  zondag 13 juli 2014 @ 08:32:41 #98
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234341
quote:
12s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Op het randje spelen heet dat ....
Als je voortdurend wordt afgefloten (m.i. alle keren een terechte beslissing van de scheids) dan ben je niet scherp in de wedstrijd.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_142234349
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:32 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Als je voortdurend wordt afgefloten (m.i. alle keren een terechte beslissing van de scheids) dan ben je niet scherp in de wedstrijd.
Of te scherp en ploeggenoten niet snel genoeg.
  zondag 13 juli 2014 @ 08:36:14 #100
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234363
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Of te scherp en ploeggenoten niet snel genoeg.
Voor mij geldt het eerste.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')