abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 01:26:39 #26
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142231553
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:19 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nee, maar Pierre is wel een verzuurde zak geworden.
Hoezo? Hij zal zich als spits ook kapot ergeren aan een mede-spits die voortdurend buitenspel loopt, en voor een speler met zo'n gerespecteerde 'techniek' als Van Persie, verliest hij ook opvallend vaak de bal op een domme manier, door slechte aannames, passes, etc etc.

Kijk, Pierre had echt betere voetballers voor zich in Oranje, met Kluivert en Bergkamp, maar zo'n Huntelaar zal zichzelf de laatste 3 toernooien compleet hebben opgevreten op die bank, als hij zijn concurrent zo bezig ziet en de coach blijft amar dat vertrouwen houden in hem... :N
  zondag 13 juli 2014 @ 01:27:38 #27
117098 Hathor
Effe niet
pi_142231575
Pierre is nog steeds boos van RvP die vrije trap nam die hij zelf wilde nemen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2014 @ 01:27:58 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_142231580
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik kan me dat moment van die vrije trap bij feyenoord nog goed heugen haha.
Dit dus.

Maar ook pierce vrije trap tegen Freiburg.


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 13 juli 2014 @ 01:28:15 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_142231590
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:26 schreef superniger het volgende:

Geniale TV.
Mooi gedaan idd, niet meteen spontaan reageren voor de camera maar eerst even iedereen flink laten wachten zoals een echte diva dat doet _O_
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 13 juli 2014 @ 01:28:56 #30
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142231607
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:26 schreef Evertjan het volgende:

[..]

hoeveel goede passes heeft hij gekregen van de middenvelders in vorige wedstrijden tegen Costa Rica en Argentinië?
Rot toch op. Dat heb je als spits ook zelf in de hand, qua aanbieden enzo. Als ik een speler de hele tijd in buitenspel ie staan, speel ik hem ook niet aan. Zo fucking moeilijk is dat niet om dat te vermijden.

Wanneer je dan aangespeeld wordt en je klutst die bal weer onhandig weg, tja.... dan is het logisch dat daar kritiek op komt.

Op de 2 voorgaande toernooien was het verschrikkelijk, en nu was het matig, dus soms goed, en soms slecht.
  zondag 13 juli 2014 @ 01:30:18 #31
378489 Zhero
Koekoek!
pi_142231653
Die wiki ook van Pierre _O-

quote:
Na het beëindigen van zijn spelersloopbaan werd Van Hooijdonk actief als zeiksnor
  zondag 13 juli 2014 @ 01:30:44 #32
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142231665
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:27 schreef Hathor het volgende:
Pierre is nog steeds boos van RvP die vrije trap nam die hij zelf wilde nemen.
In die situatie was ik het trouwens met Van Persie eens. Als je zo'n goede traptechniek hebt, mag je best af en toe eens een vrije trap opeisen, ook als je een jonge speler bent.

Maar als hij nu gaat beweren dat hij een goed toernooi heeft gespeeld en dat Pierre het alleen maar zegt omdat die toevallig de pik op hem heeft, dan is dat ronduit zielig en lachwekkend. Zeer sneu. Dan heb je dus echt geen zelfkritiek of een realistisch beeld van je eigen performance.
  zondag 13 juli 2014 @ 01:31:24 #33
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142231691
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:27 schreef Hathor het volgende:
Pierre is nog steeds boos van RvP die vrije trap nam die hij zelf wilde nemen.
Het is andersom denk ik.. RVP heeft nog steeds de pik op Pi-air en kan geen kritiek van hem hebben
  zondag 13 juli 2014 @ 01:32:05 #35
117098 Hathor
Effe niet
pi_142231693
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

In die situatie was ik het trouwens met Van Persie eens. Als je zo'n goede traptechniek hebt, mag je best af en toe eens een vrije trap opeisen, ook als je een jonge speler bent.

Maar als hij nu gaat beweren dat hij een goed toernooi heeft gespeeld en dat Pierre het alleen maar zegt omdat die toevallig de pik op hem heeft, dan is dat ronduit zielig en lachwekkend. Zeer sneu. Dan heb je dus echt geen zelfkritiek of een realistisch beeld van je eigen performance.
RvP kan niet goed omgaan met (terechte) kritiek en toont bij vlagen irritante primadonna trekjes.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_142231759
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Rot toch op. Dat heb je als spits ook zelf in de hand, qua aanbieden enzo. Als ik een speler de hele tijd in buitenspel ie staan, speel ik hem ook niet aan. Zo fucking moeilijk is dat niet om dat te vermijden.

Wanneer je dan aangespeeld wordt en je klutst die bal weer onhandig weg, tja.... dan is het logisch dat daar kritiek op komt.

Op de 2 voorgaande toernooien was het verschrikkelijk, en nu was het matig, dus soms goed, en soms slecht.
Dus wanneer iemand top speelt bij Arsenal en Man United moet je hem maar niet selecteren bij Oranje?? RVP is een veel betere voetballer met bewegende spelers om hem heen iets wat dit toernooi bij Oranje geen 1 keer is gebeurd, Sneijder, Guzman en Wijnaldum zijn geen 1 keer het 16-metergebied in gegaan tijdens Costa Rica en Argentinië
  zondag 13 juli 2014 @ 01:34:31 #37
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142231769
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is andersom denk ik.. RVP heeft nog steeds de pik op Pi-air en kan geen kritiek van hem hebben
Waarschijnlijk als Van Marwijk iets negatiefs over Van Persie had gezegd, na vele jaren van vol vertrouwen, dan was Van Persie ook meteen in de boze slachtofferrol gedoken met gejank over vroeger...
  zondag 13 juli 2014 @ 01:34:44 #38
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_142231775
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:26 schreef mrstylo het volgende:
Staat het al online?
http://nos.nl/wk2014/vide(...)-tot-max-gegaan.html
Ik ben inmiddels overleden.
pi_142231865
is toch goed dat een speler zijn hart laat spreken beter dan al die voorgeprogrammeerde praatjes van spelers zoals Dirk Kuijt en co
  zondag 13 juli 2014 @ 01:39:50 #40
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142231880
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:34 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Dus wanneer iemand top speelt bij Arsenal en Man United moet je hem maar niet selecteren bij Oranje?? RVP is een veel betere voetballer met bewegende spelers om hem heen iets wat dit toernooi bij Oranje geen 1 keer is gebeurd, Sneijder, Guzman en Wijnaldum zijn geen 1 keer het 16-metergebied in gegaan tijdens Costa Rica en Argentinië
Bij Arsenal speelde hij welgeteld 1,5 seizoen uitstekend, en dat was omdat hij daar de belangrijkste man werd gemaakt, dus alle ballen op Robin, alle ballen voor Robin, dus vrije trappen, penalties, en iedereen speelde in dienst van hem.

1,5 jaar.

Daarna 1 jaartje uitstekend bij Man Utd, waar voor een groot deel trouwens dezelfde situatie gold btw.

Nou kreeg hij bij oranje ook die rol, dus hij mocht weer als centrum-spits spelen op de voorgaande toernooien, en faalde gewoon. Opzichtig.

In een competitie valt dat over de langere termijn niet zo op als je een paar wedstrijden wat minder bent, of zelfs slecht, als je dat compenseert met veel goals in zo'n heel seizoen.

In een toernooi valt dat uiteraard wel op, want dan word je per wedstrijd kritisch beoordeeld.

In de vorige 2 toernooien leek hij wel onder hoogspanning te staan, wat betreft aannames, omgaan met kansen, passing, etc etc. Alles mislukte.

Dat was aan het begin van dit toernooi een stuk beter, maar na die gemiste wedstrijd tegen Chili, was het dus weer 3 wedstrijden op rij ruk.
  zondag 13 juli 2014 @ 01:42:13 #41
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142231934
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:38 schreef Evertjan het volgende:
is toch goed dat een speler zijn hart laat spreken beter dan al die voorgeprogrammeerde praatjes van spelers zoals Dirk Kuijt en co
Alleen bij Kuyt heb ik het gevoel dat die ook gewoon meent wat hij zegt. Die doet geen nare dingen in het veld, is niet uit op wraak, heeft met niemand ruzie, etc etc. Lieve jongen die keihard werkt. Als jij ruzie krijgt met Kuyt, dan ben JIJ het probleem. Ben ik 100% van overtuigd.

Bij van Persie heb je juist het gevoel dat hij verschrikkelijk slijmt en maar zegt wat iedereen graag wil horen, 99% van de tijd, dus geslijm richting trainers, en vaak ook teamgenoten en fans, en dan soms op momenten als dit wanneer aan zijn kwaliteiten wordt getwijfeld, dan zie je even de ware aard naar boven komen, en gaat hij schoppen naar beneden toe...
  zondag 13 juli 2014 @ 01:44:16 #42
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142231969
quote:
Hij begint te lullen als van Gaal.

Volgens mij ontvangt hij in de rust ook van van Gaal
pi_142231988
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hij begint te lullen als van Gaal.

Volgens mij ontvangt hij in de rust ook van van Gaal
Hij is altijd zo geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142232000
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Bij van Persie heb je juist het gevoel dat hij verschrikkelijk slijmt en maar zegt wat iedereen graag wil horen, 99% van de tijd, dus geslijm richting trainers, en vaak ook teamgenoten en fans, en dan soms op momenten als dit wanneer aan zijn kwaliteiten wordt getwijfeld, dan zie je even de ware aard naar boven komen, en gaat hij schoppen naar beneden toe...
Klopt ja.. RVP roept over iedere trainer die hij op dat moment heeft dat het de beste is die hij ooit heeft gehad.. de beste = de trainer die hem opstelt. Die gozer is net een politicus.. die zeggen ook altijd A maar denken B
pi_142232030
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Bij Arsenal speelde hij welgeteld 1,5 seizoen uitstekend, en dat was omdat hij daar de belangrijkste man werd gemaakt, dus alle ballen op Robin, alle ballen voor Robin, dus vrije trappen, penalties, en iedereen speelde in dienst van hem.

1,5 jaar.

Daarna 1 jaartje uitstekend bij Man Utd, waar voor een groot deel trouwens dezelfde situatie gold btw.

Nou kreeg hij bij oranje ook die rol, dus hij mocht weer als centrum-spits spelen op de voorgaande toernooien, en faalde gewoon. Opzichtig.

In een competitie valt dat over de langere termijn niet zo op als je een paar wedstrijden wat minder bent, of zelfs slecht, als je dat compenseert met veel goals in zo'n heel seizoen.

In een toernooi valt dat uiteraard wel op, want dan word je per wedstrijd kritisch beoordeeld.

In de vorige 2 toernooien leek hij wel onder hoogspanning te staan, wat betreft aannames, omgaan met kansen, passing, etc etc. Alles mislukte.

Dat was aan het begin van dit toernooi een stuk beter, maar na die gemiste wedstrijd tegen Chili, was het dus weer 3 wedstrijden op rij ruk.
Wat een onzin man. Je hebt duidelijk geen enkele wedstrijd gezien en lult alleen maar de publieke opinie na.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_142232059
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Bij Arsenal speelde hij welgeteld 1,5 seizoen uitstekend, en dat was omdat hij daar de belangrijkste man werd gemaakt, dus alle ballen op Robin, alle ballen voor Robin, dus vrije trappen, penalties, en iedereen speelde in dienst van hem.

1,5 jaar.

Daarna 1 jaartje uitstekend bij Man Utd, waar voor een groot deel trouwens dezelfde situatie gold btw.

Nou kreeg hij bij oranje ook die rol, dus hij mocht weer als centrum-spits spelen op de voorgaande toernooien, en faalde gewoon. Opzichtig.

In een competitie valt dat over de langere termijn niet zo op als je een paar wedstrijden wat minder bent, of zelfs slecht, als je dat compenseert met veel goals in zo'n heel seizoen.

In een toernooi valt dat uiteraard wel op, want dan word je per wedstrijd kritisch beoordeeld.

In de vorige 2 toernooien leek hij wel onder hoogspanning te staan, wat betreft aannames, omgaan met kansen, passing, etc etc. Alles mislukte.

Dat was aan het begin van dit toernooi een stuk beter, maar na die gemiste wedstrijd tegen Chili, was het dus weer 3 wedstrijden op rij ruk.
Douglas' als verdedigende middenvelder. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 13 juli 2014 @ 01:49:51 #47
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_142232064
Tja, die is natuurlijk bang dat Hiddink Van Hooijdonck als assistent of zo gaat aanstellen (hebben in Turkije ook al samengewerkt).
  zondag 13 juli 2014 @ 01:54:35 #48
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142232164
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:48 schreef Polacco het volgende:

[..]

Wat een onzin man. Je hebt duidelijk geen enkele wedstrijd gezien en lult alleen maar de publieke opinie na.
Iedere wedstrijd gezien, en kritisch gevolgd. Publieke opinie is trouwens redelijk pro-Van Persie hoor. Sowieso heb ik hier altijd gewoon mijn eigen mening gegeven, en nooit die van een ander.

quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Douglas' als verdedigende middenvelder. _O_
Ik zei dat hij daar de fysieke en voetballende kwaliteiten voor heeft, en daar blijf ik bij. Type Vieira. Groot, snel, goed qua inschuiven naar voren, en verdedigend was hij soms zwak, wat als CB een probleem is, maar als CVM opgevangen kan worden. Daarnaast natuurlijk kopsterk.

Als we geen alternatieven hadden gehad voor de CVM-positie, had ik hem daar graag eens gezien om uit te proberen.

4 jaar geleden gaf ik trouwens ook al aan dat Kuyt (eventueel)als back zou kunnen spelen, gezien zijn kwaliteiten, fitness, etc etc.
pi_142232203
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:38 schreef Evertjan het volgende:
is toch goed dat een speler zijn hart laat spreken beter dan al die voorgeprogrammeerde praatjes van spelers zoals Dirk Kuijt en co
Nee, het kwam nogal zielig over. En dat is dan je aanvoerder.
pi_142232229
Wat Van Hooijdonk zei is trouwens waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')