Hoezo onterecht ?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
onterechte kritiek op Robin van Persie.
Voor de zoveelste keer.
Van persie heeft niet elke wedstrijd goed gespeeld maar was zeker niet slecht.quote:
Nee, omdat je van v. Persie meer mag verwachten. Mag best gezegd worden.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Van persie heeft niet elke wedstrijd goed gespeeld maar was zeker niet slecht.
Pierre licht hem er altijd uit omdat pierre een hater is.
Dat Van Persie in bepaalde wedstrijden niet heeft kunnen brengen wat je van hem zou mogen verwachten. En daa rheeft hij 100% gelijk in.quote:
Nee, maar Pierre is wel een verzuurde zak geworden.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat Van Persie in bepaalde wedstrijden niet heeft kunnen brengen wat je van hem zou mogen verwachten. En daa rheeft hij 100% gelijk in.
Net als de voorgaande toernooien btw. Vanavond was Van Persie OK btw. Niet geweldig, maar ook niet slecht. 3 voorgaande wedstrijd wel SLECHT. Eerste 2 wedstrijden goed.
Van Persie moet niet zo janken, maar goed, die likt naar boven, en schopt naar beneden.
Pierre doet het erom, dat is het probleem.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, omdat je van v. Persie meer mag verwachten. Mag best gezegd worden.
Het zou ook andersom kunnen zijn.. RVP heeft nog steeds de pest aan Pi-air en kan het niet hebben als Pi-air kritiek levert.. ook al is die kritiek terechtquote:Op zondag 13 juli 2014 01:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Van persie heeft niet elke wedstrijd goed gespeeld maar was zeker niet slecht.
Pierre licht hem er altijd uit omdat pierre een hater is.
Omdat hij zegt wat iedereen zegt, schreeuwt, mompelt, twittert en bij de koffieautomaat of watercooler ook zegt?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar Pierre is wel een verzuurde zak geworden.
Kritiek wordt tegenwoordig altijd weggezet als verzuurd zijn.. mensen die dat zeggen zijn meestal niet de intelligentste.. dom schapengedragquote:Op zondag 13 juli 2014 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat hij zegt wat iedereen zegt, schreeuwt, mompelt, twittert en bij de koffieautomaat of watercooler ook zegt?
hoeveel goede passes heeft hij gekregen van de middenvelders in vorige wedstrijden tegen Costa Rica en Argentinië?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat Van Persie in bepaalde wedstrijden niet heeft kunnen brengen wat je van hem zou mogen verwachten. En daa rheeft hij 100% gelijk in.
Net als de voorgaande toernooien btw. Vanavond was Van Persie OK btw. Niet geweldig, maar ook niet slecht. 3 voorgaande wedstrijd wel SLECHT. Eerste 2 wedstrijden goed.
Van Persie moet niet zo janken, maar goed, die likt naar boven, en schopt naar beneden.
Hoezo? Hij zal zich als spits ook kapot ergeren aan een mede-spits die voortdurend buitenspel loopt, en voor een speler met zo'n gerespecteerde 'techniek' als Van Persie, verliest hij ook opvallend vaak de bal op een domme manier, door slechte aannames, passes, etc etc.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar Pierre is wel een verzuurde zak geworden.
Dit dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik kan me dat moment van die vrije trap bij feyenoord nog goed heugen haha.
Mooi gedaan idd, niet meteen spontaan reageren voor de camera maar eerst even iedereen flink laten wachten zoals een echte diva dat doetquote:
Rot toch op. Dat heb je als spits ook zelf in de hand, qua aanbieden enzo. Als ik een speler de hele tijd in buitenspel ie staan, speel ik hem ook niet aan. Zo fucking moeilijk is dat niet om dat te vermijden.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoeveel goede passes heeft hij gekregen van de middenvelders in vorige wedstrijden tegen Costa Rica en Argentinië?
quote:Na het beëindigen van zijn spelersloopbaan werd Van Hooijdonk actief als zeiksnor
In die situatie was ik het trouwens met Van Persie eens. Als je zo'n goede traptechniek hebt, mag je best af en toe eens een vrije trap opeisen, ook als je een jonge speler bent.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:27 schreef Hathor het volgende:
Pierre is nog steeds boos van RvP die vrije trap nam die hij zelf wilde nemen.
Het is andersom denk ik.. RVP heeft nog steeds de pik op Pi-air en kan geen kritiek van hem hebbenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:27 schreef Hathor het volgende:
Pierre is nog steeds boos van RvP die vrije trap nam die hij zelf wilde nemen.
RvP kan niet goed omgaan met (terechte) kritiek en toont bij vlagen irritante primadonna trekjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In die situatie was ik het trouwens met Van Persie eens. Als je zo'n goede traptechniek hebt, mag je best af en toe eens een vrije trap opeisen, ook als je een jonge speler bent.
Maar als hij nu gaat beweren dat hij een goed toernooi heeft gespeeld en dat Pierre het alleen maar zegt omdat die toevallig de pik op hem heeft, dan is dat ronduit zielig en lachwekkend. Zeer sneu. Dan heb je dus echt geen zelfkritiek of een realistisch beeld van je eigen performance.
Dus wanneer iemand top speelt bij Arsenal en Man United moet je hem maar niet selecteren bij Oranje?? RVP is een veel betere voetballer met bewegende spelers om hem heen iets wat dit toernooi bij Oranje geen 1 keer is gebeurd, Sneijder, Guzman en Wijnaldum zijn geen 1 keer het 16-metergebied in gegaan tijdens Costa Rica en Argentiniëquote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rot toch op. Dat heb je als spits ook zelf in de hand, qua aanbieden enzo. Als ik een speler de hele tijd in buitenspel ie staan, speel ik hem ook niet aan. Zo fucking moeilijk is dat niet om dat te vermijden.
Wanneer je dan aangespeeld wordt en je klutst die bal weer onhandig weg, tja.... dan is het logisch dat daar kritiek op komt.
Op de 2 voorgaande toernooien was het verschrikkelijk, en nu was het matig, dus soms goed, en soms slecht.
Waarschijnlijk als Van Marwijk iets negatiefs over Van Persie had gezegd, na vele jaren van vol vertrouwen, dan was Van Persie ook meteen in de boze slachtofferrol gedoken met gejank over vroeger...quote:Op zondag 13 juli 2014 01:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is andersom denk ik.. RVP heeft nog steeds de pik op Pi-air en kan geen kritiek van hem hebben
Bij Arsenal speelde hij welgeteld 1,5 seizoen uitstekend, en dat was omdat hij daar de belangrijkste man werd gemaakt, dus alle ballen op Robin, alle ballen voor Robin, dus vrije trappen, penalties, en iedereen speelde in dienst van hem.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dus wanneer iemand top speelt bij Arsenal en Man United moet je hem maar niet selecteren bij Oranje?? RVP is een veel betere voetballer met bewegende spelers om hem heen iets wat dit toernooi bij Oranje geen 1 keer is gebeurd, Sneijder, Guzman en Wijnaldum zijn geen 1 keer het 16-metergebied in gegaan tijdens Costa Rica en Argentinië
Alleen bij Kuyt heb ik het gevoel dat die ook gewoon meent wat hij zegt. Die doet geen nare dingen in het veld, is niet uit op wraak, heeft met niemand ruzie, etc etc. Lieve jongen die keihard werkt. Als jij ruzie krijgt met Kuyt, dan ben JIJ het probleem. Ben ik 100% van overtuigd.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:38 schreef Evertjan het volgende:
is toch goed dat een speler zijn hart laat spreken beter dan al die voorgeprogrammeerde praatjes van spelers zoals Dirk Kuijt en co
Hij begint te lullen als van Gaal.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/vide(...)-tot-max-gegaan.html
Hij is altijd zo geweest.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij begint te lullen als van Gaal.
Volgens mij ontvangt hij in de rust ook van van Gaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja.. RVP roept over iedere trainer die hij op dat moment heeft dat het de beste is die hij ooit heeft gehad.. de beste = de trainer die hem opstelt. Die gozer is net een politicus.. die zeggen ook altijd A maar denken Bquote:Op zondag 13 juli 2014 01:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij van Persie heb je juist het gevoel dat hij verschrikkelijk slijmt en maar zegt wat iedereen graag wil horen, 99% van de tijd, dus geslijm richting trainers, en vaak ook teamgenoten en fans, en dan soms op momenten als dit wanneer aan zijn kwaliteiten wordt getwijfeld, dan zie je even de ware aard naar boven komen, en gaat hij schoppen naar beneden toe...
Wat een onzin man. Je hebt duidelijk geen enkele wedstrijd gezien en lult alleen maar de publieke opinie na.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Arsenal speelde hij welgeteld 1,5 seizoen uitstekend, en dat was omdat hij daar de belangrijkste man werd gemaakt, dus alle ballen op Robin, alle ballen voor Robin, dus vrije trappen, penalties, en iedereen speelde in dienst van hem.
1,5 jaar.
Daarna 1 jaartje uitstekend bij Man Utd, waar voor een groot deel trouwens dezelfde situatie gold btw.
Nou kreeg hij bij oranje ook die rol, dus hij mocht weer als centrum-spits spelen op de voorgaande toernooien, en faalde gewoon. Opzichtig.
In een competitie valt dat over de langere termijn niet zo op als je een paar wedstrijden wat minder bent, of zelfs slecht, als je dat compenseert met veel goals in zo'n heel seizoen.
In een toernooi valt dat uiteraard wel op, want dan word je per wedstrijd kritisch beoordeeld.
In de vorige 2 toernooien leek hij wel onder hoogspanning te staan, wat betreft aannames, omgaan met kansen, passing, etc etc. Alles mislukte.
Dat was aan het begin van dit toernooi een stuk beter, maar na die gemiste wedstrijd tegen Chili, was het dus weer 3 wedstrijden op rij ruk.
Douglas' als verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Arsenal speelde hij welgeteld 1,5 seizoen uitstekend, en dat was omdat hij daar de belangrijkste man werd gemaakt, dus alle ballen op Robin, alle ballen voor Robin, dus vrije trappen, penalties, en iedereen speelde in dienst van hem.
1,5 jaar.
Daarna 1 jaartje uitstekend bij Man Utd, waar voor een groot deel trouwens dezelfde situatie gold btw.
Nou kreeg hij bij oranje ook die rol, dus hij mocht weer als centrum-spits spelen op de voorgaande toernooien, en faalde gewoon. Opzichtig.
In een competitie valt dat over de langere termijn niet zo op als je een paar wedstrijden wat minder bent, of zelfs slecht, als je dat compenseert met veel goals in zo'n heel seizoen.
In een toernooi valt dat uiteraard wel op, want dan word je per wedstrijd kritisch beoordeeld.
In de vorige 2 toernooien leek hij wel onder hoogspanning te staan, wat betreft aannames, omgaan met kansen, passing, etc etc. Alles mislukte.
Dat was aan het begin van dit toernooi een stuk beter, maar na die gemiste wedstrijd tegen Chili, was het dus weer 3 wedstrijden op rij ruk.
Iedere wedstrijd gezien, en kritisch gevolgd. Publieke opinie is trouwens redelijk pro-Van Persie hoor. Sowieso heb ik hier altijd gewoon mijn eigen mening gegeven, en nooit die van een ander.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:48 schreef Polacco het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Je hebt duidelijk geen enkele wedstrijd gezien en lult alleen maar de publieke opinie na.
Ik zei dat hij daar de fysieke en voetballende kwaliteiten voor heeft, en daar blijf ik bij. Type Vieira. Groot, snel, goed qua inschuiven naar voren, en verdedigend was hij soms zwak, wat als CB een probleem is, maar als CVM opgevangen kan worden. Daarnaast natuurlijk kopsterk.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Douglas' als verdedigende middenvelder.
Nee, het kwam nogal zielig over. En dat is dan je aanvoerder.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:38 schreef Evertjan het volgende:
is toch goed dat een speler zijn hart laat spreken beter dan al die voorgeprogrammeerde praatjes van spelers zoals Dirk Kuijt en co
of bijvoorbeeld de gelijkmaker vlak voor rust tegen de regerend kampioen in een tot dan toe moeizame wedstrijd......quote:Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
van Persie moet niet de stoere jongen uithangen na een penalty in een troostfinale. Je mag praatjes hebben als je op momenten scoort als het er toe doet. Ik noem maar wat, bijvoorbeeld de halve finale tegen Argentinië.
Dat was de enige wedstrijd waar hij goed was...quote:Op zondag 13 juli 2014 02:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
of bijvoorbeeld de gelijkmaker vlak voor rust tegen de regerend kampioen in een tot dan toe moeizame wedstrijd......
Niet mee eens. Hij wordt bijv aangespeeld als hij nog 3M buitenspel staat, dat wordt hem aangerekend en niet degene die een nutteloze pass maakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat was de enige wedstrijd waar hij goed was...
Wrm sta je uberhaupt buitenspel? Hij was niet scherp, reageerde te laat op voorzetten en liep als er iemand van 50 bij. Verder lukt het hem niet om NL op sleeptouw te nemen.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:10 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Hij wordt bijv aangespeeld als hij nog 3M buitenspel staat, dat wordt hem aangerekend en niet degene die een nutteloze pass maakt.
Verder vaker in de wedstrijd gezien vandaag dat hij links vrijstond met mogelijkheid rechts naar binnen te trekken en dan verdwijnt de bal weer als terugpass of naar de andere kant van t veld.
Van Persie kan het best functioneren met een andere topspelers die inzicht hebben in wat hij kan en op welke momenten. In het begin ging dat aardig(poulewedstrijden). Dat werd in de loop van het wk steeds lastiger omdat de achterhoede van de tegenstanders steeds meer op slot ging. En dan heb je wel topspelers nodig die goed kunnen passen en goede inzicht hebben. Daar schort het nu nog aan bij nl in de achterhoede en middenveld.
Hou toch eens op man. Je zegt echt maar wat. bergkamp kreeg ook kritiek van hier tot Tokio. Kluivert precies het zelfde. Van baste, precies het zelfde.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zal zich als spits ook kapot ergeren aan een mede-spits die voortdurend buitenspel loopt, en voor een speler met zo'n gerespecteerde 'techniek' als Van Persie, verliest hij ook opvallend vaak de bal op een domme manier, door slechte aannames, passes, etc etc.
Kijk, Pierre had echt betere voetballers voor zich in Oranje, met Kluivert en Bergkamp, maar zo'n Huntelaar zal zichzelf de laatste 3 toernooien compleet hebben opgevreten op die bank, als hij zijn concurrent zo bezig ziet en de coach blijft amar dat vertrouwen houden in hem...
Om bijv je directe tegenstander van je af te schudden. Om onverwacht weer in het spel te zijn als je verdediger iemand anders moet verdedigen bijv. Verder kunnen er meer tactische overwegingen zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Wrm sta je uberhaupt buitenspel? Hij was niet scherp, reageerde te laat op voorzetten en liep als er iemand van 50 bij. Verder lukt het hem niet om NL op sleeptouw te nemen.
Tegen Costa Rica en Mexico was hij niet ziek. Wel slecht. En als hij tegen Argentinië ziek was, dan had hij zich een echte topper en leider en aanvoerder moeten tonen, en zeggen: "Ik ben niet 100%, dus het lijkt me verstandiger dat een fitte speler dan in mijn plaats speelt".quote:Op zondag 13 juli 2014 02:28 schreef pokkerdepok het volgende:
laten we even niet vergeten hoe vervelend van pesie was bij feyenoord.
die jongen is enorm volwassen geworden, onder de vleugels van bergkamp (die hij half verafgod, terecht), maar dat straatjochie zit nog steeds ergens.
en verder, dat geouwehoer over dat ie weer niet bracht wat hij moet brengen..
alleen al voor die ene kopbal tegen spanje verdiend hij een standbeeld.
en tegen argentinie was ie half ziek.
dat gelul achteraf, omdat je net niet de finale weet te halen. so what. het is een spelletje. derde worden op een WK is gewoon een fantastische prestatie.
robin van persie, held.
punt uit.
Zelfs wanneer hij liegt faalt hij en heeft hij het zelf niet door.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:43 schreef Yreal het volgende:
Het beste was wel dat het hem niet dwars zat
Dat mocht Black Pierre willen....quote:Op zondag 13 juli 2014 03:48 schreef Fir3fly het volgende:
Het is duidelijk, Pierre is op dit forum geregistreerd onder de naam Yi-long...
Is dit serieus de bron van de vete?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:11 schreef RetRy32 het volgende:
http://vorige.nrc.nl/krant/article1519493.ece
12 jaar geleden begon een beef die nog steeds niet over is.
Dus naast grappen over Zwarte Piet, vindt Pierre ook nog eens dat DLC's de as van het kwaad zijn én dat er Japanse stemmen moeten zitten in JRPG's? Ik zou spontaan Feyenoord-fan wordenquote:Op zondag 13 juli 2014 03:48 schreef Fir3fly het volgende:
Het is duidelijk, Pierre is op dit forum geregistreerd onder de naam Yi-long...
stop met dat gehaat johquote:Op zondag 13 juli 2014 03:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs wanneer hij liegt faalt hij en heeft hij het zelf niet door.
Sowieso wel triest als het waar is, en een 18 jarige snotneus beetje stoer gaat doen in zo'n ploegquote:
Seniorenquote:Op zondag 13 juli 2014 04:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neernodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
Deed ie toch best goed danquote:Op zondag 13 juli 2014 04:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Senioren
Seizoen Club w (g)
1989-1991
1991-1995
1995-1997
1997-1999
1999-2000
2000-2001
2001-2003
2003-2005
2005-2006
2006-2007 RBC
NAC
Celtic
Nottingham Forest
Vitesse
Benfica
Feyenoord
Fenerbahçe
NAC Breda
Feyenoord 69 (33)
115 (81)
69 (44)
71 (36)
29 (25)
30 (22)
61 (52)
53 (32)
17 (5)
37 (8)
Interlands
1994-2004 Vlag van Nederland Nederland 46 (14
Pierre heeft 'm waarschijnlijk met iets te directe woorden op zijn plek gezet en Robin is een gevoelig type.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sowieso wel triest als het waar is, en een 18 jarige snotneus beetje stoer gaat doen in zo'n ploeg
Een zogenaamde huiliequote:Op zondag 13 juli 2014 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pierre heeft 'm waarschijnlijk met iets te directe woorden op zijn plek gezet en Robin is een gevoelig type.
Het is nooit goed. Kijk uit. Iemand met een mening.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar Pierre is wel een botte klootzaak hoor.
Het is hoe je het brengt tong.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nooit goed. Kijk uit. Iemand met een mening.
Ik verbaas me al de hele tijd over de kritiek op Van Persie. Veel mensen zijn misschien teleurgesteld dat hij zijn kunsten niet veel heeft kunnen vertonen, maar we hebben een van zijn prachtigste kunstjes gezien: de kopbal tegen Spanje en dat hij ze niet veel heeft kunnen vertonen ligt niet aan hem.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:05 schreef Old_Pal het volgende:
Ik vond het nou niet bepaald een volwassen reactie van Robin. Bijna iedereen vond dat hij geen goed toernooi had gespeeld.
Wanneer je alleen maar bezig bent met zo'n bal dan komt dat de geestelijke ontwikkeling niet ten goede.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:05 schreef Old_Pal het volgende:
Ik vond het nou niet bepaald een volwassen reactie van Robin. Bijna iedereen vond dat hij geen goed toernooi had gespeeld.
Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:13 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik verbaas me al de hele tijd over de kritiek op Van Persie. Veel mensen zijn misschien teleurgesteld dat hij zijn kunsten niet veel heeft kunnen vertonen, maar we hebben een van zijn prachtigste kunstjes gezien: de kopbal tegen Spanje en dat hij ze niet veel heeft kunnen vertonen ligt niet aan hem.
Hij is mijn favoriet naast Arjen Robben.
Dat is echt de enige keer dat hij een mooie kans miste. Buitenspel was een paar keer discutabel en hij was echt niet de enige die buitenspel stond dit toernooi. Het is ook de kwaliteit van de tegenstander om een spits in buitenspelpositie te krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:17 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.
Op het randje spelen heet dat en die tuinkabouter was ondanks al zijn afgelegde kilometers ook niet goed.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:17 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Tegen Costa Rica speelde hij dramatisch slecht. Die voorzet van Sneijder kreeg hij op een presenteerblaadje maar hij struikelde over zijn benen. En het aantal malen dat hij buitenspel werd afgefloten was niet meer op 2 handen te tellen.
Als je voortdurend wordt afgefloten (m.i. alle keren een terechte beslissing van de scheids) dan ben je niet scherp in de wedstrijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op het randje spelen heet dat ....
Of te scherp en ploeggenoten niet snel genoeg.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:32 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Als je voortdurend wordt afgefloten (m.i. alle keren een terechte beslissing van de scheids) dan ben je niet scherp in de wedstrijd.
Voor mij geldt het eerste.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of te scherp en ploeggenoten niet snel genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |