Ja. Maar Robben is geen spits.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij speelde oranje toch echt met twee spitsen.
Eens. Van Persie kan totaal niet tegen kritiek over z'n spel zo blijkt.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Neuroscience het volgende:
Van Persie is gewoon zwaar gefrustreerd. Dat merkte je ook al toen een Volkskrant-journalist vroeg hoe hij het vond dat Robben de man was en hij minder uit de verf kwam. Compleet kinderachtig, onprofessioneel en zonder realiteitszin reageerde hij toen gepikeerd dat dit allemaal onzin was. Jammer hoor, want hij kan fantastisch voetballen. Blijkbaar kan je het straatschoffie wel van de straat halen, maar de straat niet uit het schoffie
Daar ben ik het niet mee eens. Los daarvan ligt het natuurlijk ook aan wie zoiets zegt. Waarom pakt v. Hooijdonck precies v. Persie eruit, op een zuigende manier die verpakt wordt als objectiviteit? Lijkt me logisch dat je je daar flink aan gaat irriteren.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jij noemt dit vilein en kattig?Dit is gewoon wat iedereen in de huiskamer ook ziet
Ja hehequote:
Dus we speelde met drie spitsen want Dirk Kuijt is eigenlijk een spits en speelde als rechtsachter. Dank voor je inzichtquote:
Nee. Oranje speelde met twee spitsen.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus we speelde met drie spitsen want Dirk Kuijt is eigenlijk een spits en speelde als rechtsachter. Dank voor je inzicht
Misschien wordt het tijd om eens wat te bestuderen over Pierre van Hooijdonk. Een nobody was hij zeker nietquote:Op zondag 13 juli 2014 04:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neernodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
Lijkt me ook sterk. Dat kwam van een Mexicaans krantje toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef JackHerrer het volgende:
Gaat deze ruzie dan ook over het gerucht dat Sneijder en Robben van Persie op de bank wilde hebben voor de wedstrijd tegen Argentinië?
Volgens mij kwam het van een journalist uit Italië/Turkije die goed bevriend was met Sneijder en Yo, die had dan weer goed doorgekregen wat er speelde in dat elftalletje.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk. Dat kwam van een Mexicaans krantje toch?Daarbij, als er iemand is die na dit toernooi even zijn mond moet houden dan is het Wesley Sneijder wel
Dat was 2012. Volgens mij is dit een van de redenen waarom van Persie zo'n felle reactie geeft. Van Hooijdonk loopt alweer te zeiken. En niet zozeer over z'n spel, maar over dat ie zich van de groep afzonderd.quote:Van Persie speelt ongelukkig. Ik vind het flauw dat hij geen interviews geeft, maar dat de bondscoach hem net als Van Bommel en Sneijder een status aparte gunt, kan hij niet helpen. Als er ook nog een hulptroep uit Breda wordt ingeschakeld dan denk ik echt: kijk uit dat je niet op een Poolse hooligan begint te lijken.
Nu ook de nieuwe columnist Van Hooijdonk tegen zijn net gestruikelde oude ploegmakker begint aan te trappen is de maat vol. Hij heeft op zijn minst de schijn tegen. Dat de jonge Van Persie die vrije trap in De Kuip ooit claimde heeft Van Hooijdonk hem nooit vergeven. Bij Feyenoord had Pi-Air soms gelijk, hoor, wat betreft het gedrag van Robin van Persie - máár even vaak niet! Het kwam ook altijd zo rottig zijn strot uit. Pedagogiek was aan Van Hooijdonk nooit besteed. Zijn kritiek was nooit bedoeld om spelers beter te maken, maar om ze klein te houden. Hij heeft jonge voetballers kalt gesteld met intimideren, klikken en lekken.
Zijn Bokitogedrag in de krant van gisteren snap ik wel. Van Hooijdonks eerste column in de EK-special was vlak. Hij moest net als Van Persie in Oranje dringend scoren. Van Hooijdonk liet vals de term 'mini-kabeltje' vallen. Van Persie en Afellay zijn matties. Nou en? Ze vinden elkaar gemakkelijk buiten en in het veld. Nou en? Schrijf dan dapper iets over de hand die Van Marwijk schoonzoon Van Bommel boven het hoofd houdt. Dan pas is Pi-Air weer een held.
Dit ziet iedereen hier inderdaad bijna over het hoofd. Van Persie was met name boos over het feit dat Van Hooijdonk constant onrust probeerde te zaaien door telkens te speculeren over verdeeldheid in de groep. In 2012 was Van Hooijdonk natuurlijk lang niet de enige die dit deed (en de geruchten over verdeeldheid in de groep waren toen gewoon waar).quote:Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef JackHerrer het volgende:
Gaat deze ruzie dan ook over het gerucht dat Sneijder en Robben van Persie op de bank wilde hebben voor de wedstrijd tegen Argentinië?
Hiervan werd ik zo misselijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Loekie1 het volgende:
Niet alles gezien op tv maar ik vond Van Hooijdonk steeds een sympathieke jongen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |