abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 11:45:17 #151
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236216
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij speelde oranje toch echt met twee spitsen.
Ja. Maar Robben is geen spits.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:45:30 #152
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_142236224
Kritiek van Pierre was terecht dat is gebaseerd op een mening van meerdere journalisten.
Pierre is de enige die het op TV durft te zeggen, daar word hij voor betaald om zijn mening te geven.

Robin van Persie weet dat hij een slecht WK heeft gespeeld en voelde zich een beetje geprikkeld.

Dit zal wel het laatste toernooi worden voor Pierre als analist bij een WK/EK.
Alleen omdat hij zijn mening gaf.
pi_142236230
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Neuroscience het volgende:
Van Persie is gewoon zwaar gefrustreerd. Dat merkte je ook al toen een Volkskrant-journalist vroeg hoe hij het vond dat Robben de man was en hij minder uit de verf kwam. Compleet kinderachtig, onprofessioneel en zonder realiteitszin reageerde hij toen gepikeerd dat dit allemaal onzin was. Jammer hoor, want hij kan fantastisch voetballen. Blijkbaar kan je het straatschoffie wel van de straat halen, maar de straat niet uit het schoffie :7
Eens. Van Persie kan totaal niet tegen kritiek over z'n spel zo blijkt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_142236245
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:38 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Jij noemt dit vilein en kattig? :') Dit is gewoon wat iedereen in de huiskamer ook ziet :D
Daar ben ik het niet mee eens. Los daarvan ligt het natuurlijk ook aan wie zoiets zegt. Waarom pakt v. Hooijdonck precies v. Persie eruit, op een zuigende manier die verpakt wordt als objectiviteit? Lijkt me logisch dat je je daar flink aan gaat irriteren.

Daarnaast, als je een leuke vakantie wilt hebben moet je er ook niet mee blijven zitten natuurlijk.
  zondag 13 juli 2014 @ 11:46:18 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236248
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:45 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ja. Maar Robben is geen spits.
In dit systeem wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 juli 2014 @ 11:47:25 #156
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236273
RvP is ook natuurlijk ook gewoon slachtoffer geworden van het systeem, terwijl Robben juist baat heeft bij dit systeem. Ze speelden erg teruggetrokken en Robben speelt goed met ruimte voor zich, RvP veel minder.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:48:33 #157
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236296
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef Caland het volgende:

[..]

In dit systeem wel.
Ja hehe :D Maar het gaat er om wat voor type speler je hebt. En Robben en RvP zijn bijna dag en nacht wat dat betreft.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_142236297
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef Caland het volgende:

[..]

In dit systeem wel.
Dus we speelde met drie spitsen want Dirk Kuijt is eigenlijk een spits en speelde als rechtsachter. Dank voor je inzicht
  zondag 13 juli 2014 @ 11:49:05 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236306
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus we speelde met drie spitsen want Dirk Kuijt is eigenlijk een spits en speelde als rechtsachter. Dank voor je inzicht
Nee. Oranje speelde met twee spitsen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142236360
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee. Oranje speelde met twee spitsen.
Je begrijpt het niet
  zondag 13 juli 2014 @ 11:52:14 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236377
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet
Of jij niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142236420
Gaat deze ruzie dan ook over het gerucht dat Sneijder en Robben van Persie op de bank wilde hebben voor de wedstrijd tegen Argentinië?
pi_142236429
quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Of jij niet.
Prima vriend
pi_142236444
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:45 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ja. Maar Robben is geen spits.
Robben is een aanvaller

:')
pi_142236462
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neer :') nodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
Misschien wordt het tijd om eens wat te bestuderen over Pierre van Hooijdonk. Een nobody was hij zeker niet :)
  zondag 13 juli 2014 @ 11:56:32 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236474
quote:
5s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef JackHerrer het volgende:
Gaat deze ruzie dan ook over het gerucht dat Sneijder en Robben van Persie op de bank wilde hebben voor de wedstrijd tegen Argentinië?
Lijkt me ook sterk. Dat kwam van een Mexicaans krantje toch? :') Daarbij, als er iemand is die na dit toernooi even zijn mond moet houden dan is het Wesley Sneijder wel :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142236510
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Lijkt me ook sterk. Dat kwam van een Mexicaans krantje toch? :') Daarbij, als er iemand is die na dit toernooi even zijn mond moet houden dan is het Wesley Sneijder wel :')
Volgens mij kwam het van een journalist uit Italië/Turkije die goed bevriend was met Sneijder en Yo, die had dan weer goed doorgekregen wat er speelde in dat elftalletje.
pi_142236579
quote:
Van Persie speelt ongelukkig. Ik vind het flauw dat hij geen interviews geeft, maar dat de bondscoach hem net als Van Bommel en Sneijder een status aparte gunt, kan hij niet helpen. Als er ook nog een hulptroep uit Breda wordt ingeschakeld dan denk ik echt: kijk uit dat je niet op een Poolse hooligan begint te lijken.

Nu ook de nieuwe columnist Van Hooijdonk tegen zijn net gestruikelde oude ploegmakker begint aan te trappen is de maat vol. Hij heeft op zijn minst de schijn tegen. Dat de jonge Van Persie die vrije trap in De Kuip ooit claimde heeft Van Hooijdonk hem nooit vergeven. Bij Feyenoord had Pi-Air soms gelijk, hoor, wat betreft het gedrag van Robin van Persie - máár even vaak niet! Het kwam ook altijd zo rottig zijn strot uit. Pedagogiek was aan Van Hooijdonk nooit besteed. Zijn kritiek was nooit bedoeld om spelers beter te maken, maar om ze klein te houden. Hij heeft jonge voetballers kalt gesteld met intimideren, klikken en lekken.

Zijn Bokitogedrag in de krant van gisteren snap ik wel. Van Hooijdonks eerste column in de EK-special was vlak. Hij moest net als Van Persie in Oranje dringend scoren. Van Hooijdonk liet vals de term 'mini-kabeltje' vallen. Van Persie en Afellay zijn matties. Nou en? Ze vinden elkaar gemakkelijk buiten en in het veld. Nou en? Schrijf dan dapper iets over de hand die Van Marwijk schoonzoon Van Bommel boven het hoofd houdt. Dan pas is Pi-Air weer een held.
Dat was 2012. Volgens mij is dit een van de redenen waarom van Persie zo'n felle reactie geeft. Van Hooijdonk loopt alweer te zeiken. En niet zozeer over z'n spel, maar over dat ie zich van de groep afzonderd.

bron quote: http://m.ad.nl/ad/m/nl/55(...)-op-Van-Persie.dhtml
pi_142236599
Ik dacht dat het team zo enorm gefocussed was op het toernooi en de volgende wedsrtijd (volgens eigen zeggen....) en dan blijkt dat ze ondertussen zitten te kijken naar wat analisten op TV vertellen. Geen wonder dat Nederland geen wereldkampioen wordt. Als je een missie hebt, dan is dat het enige waar je je op richt en sluit je je verder volkomen af van (de meningen van) de buitenwereld.

Volgende keer gewoon weer een trainingskamp volledig afgesloten van de buitenwereld in 1 of andere naargeestige omgeving, geen (sociale) media verkrijgbaar en vrouwen en kinderen thuis laten.
Af en toe langs de regenpijp ontsnappen voor een avondje uit wat oogluikend wordt toegestaan en verder alleen maar voetbal, voetbal en voetbal.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:10:19 #170
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_142236781
quote:
5s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef JackHerrer het volgende:
Gaat deze ruzie dan ook over het gerucht dat Sneijder en Robben van Persie op de bank wilde hebben voor de wedstrijd tegen Argentinië?
Dit ziet iedereen hier inderdaad bijna over het hoofd. Van Persie was met name boos over het feit dat Van Hooijdonk constant onrust probeerde te zaaien door telkens te speculeren over verdeeldheid in de groep. In 2012 was Van Hooijdonk natuurlijk lang niet de enige die dit deed (en de geruchten over verdeeldheid in de groep waren toen gewoon waar).

Maar weet iemand of Van Hooijdonk het nog gehad heeft over dat gerucht dat een paar spelers Huntelaar dit WK in de basis wouden hebben?
  zondag 13 juli 2014 @ 12:12:49 #171
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142236847
Ach, die twee drinken binnenkort een biertje samen en dan is het weer over :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_142236862
Niet alles gezien op tv maar ik vond Van Hooijdonk steeds een sympathieke jongen. Op fora - zoals hier - en in de kranten wel veel gezeur over Van Persie. Ik denk dat hij gewoon één persoon heeft uitgekozen maar dat hij eigenlijk die hele vermalijde pers bedoelt. Als je gewoon je best doet, een mooie goal hebt gemaakt, goed gepresteerd heb in een penaltyreeks en je best doet het team bij elkaar te houden, kan dat gezeur in de pers je de keel uithangen.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:14:36 #173
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_142236886
Er zal in de toekomst wel een aflevering besteed worden bij "Andere Tijden Sport"
  zondag 13 juli 2014 @ 12:16:13 #174
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_142236920
van Persie bepaald straks of van Gaal een succes word bij Manchester.
pi_142236941
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Loekie1 het volgende:
Niet alles gezien op tv maar ik vond Van Hooijdonk steeds een sympathieke jongen
Hiervan werd ik zo misselijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')