abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142234368
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:36 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Voor mij geldt het eerste.
Robben kwam ook niet elke wedstrijd uit de verf. Beide zijn betere medespelers gewend.
  zondag 13 juli 2014 @ 08:55:22 #102
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234445
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Robben kwam ook niet elke wedstrijd uit de verf. Beide zijn betere medespelers gewend.
Zeker maar desondanks speelde Robben een fantastisch toernooi en Van Persie maar matig. Voor de 5e achtereenvolgende keer (3 WK's en 2 EK's) een teleurstellende Van Persie gezien.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_142234453
Van Persie _O_ _O_
  zondag 13 juli 2014 @ 09:15:21 #104
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_142234522
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tegen Costa Rica en Mexico was hij niet ziek. Wel slecht. En als hij tegen Argentinië ziek was, dan had hij zich een echte topper en leider en aanvoerder moeten tonen, en zeggen: "Ik ben niet 100%, dus het lijkt me verstandiger dat een fitte speler dan in mijn plaats speelt".

Maar dat deed hij niet. Dus hij speelde. En dus beoordeel ik hem dan op HOE hij speelde. En dat was wederom niet best.

Oftewel, eerste 2 wedstrijden goed, want belangrijk/rendement, en leek ook goed in zijn vel qua aannames, passing, positionering, etc etc. Weinig op aan te merken. Blijkbaar konden zijn medespelers hem toen wel vinden...(!)

3de wedstrijd miste hij, vanwege een domme schorsing. Eigen schuld. We hebben hem niet gemist.

Mexico en Costa Rica was hij waardeloos. Argentinië waardeloos.

En vanavond OK. Redelijk goed begin van de eerste helft, daarna werd het minder. 2de helft weinig meer gezien.

Volgens mij is dat een redelijk accurate opsomming van zijn toernooi. En dan kun je constateren dat Robin van Persie 1 van de mindere basisspelers van dit Oranje was dit toernooi, maar hier wel zijn beste toernooi speelde, want de vorige 2 toernooien was hij nog slechter.
wie wordt opgesteld is aan van gaal.
en je bent veel te negatief. zeuren dta ie veel buitenspel stond tegen costa rica, dat is te danken aan een goede buitenspel val van de tegenstander, en ook zn medespelers die bal niet op tijd geven. bovendien is dat dus wel constante dreiging, iets waar robbe om geroemd wordt.

en een paar keer ging hij eruit voor huntelaar, en die speelde vervolgens ook niks klaar. (1 keer mocht ie een penalty nemen en was gelijk de held...)

volgens mij heeft van persie maar 1 slechte wedstrijd gespeeld.

maar goed, het zal wel. ik ben een van persie fan, en let niet alleen maar op doelpuntjes. ik snap best dat je daar als spits op afgerekend wordt, maar dat is niet helemaal terecht vind ik.
  zondag 13 juli 2014 @ 09:27:26 #105
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_142234591
Grootste probleem is dat er geen echte alternatieven zijn. Er zijn wat mensen die Huntelaar noemen, maar dat is hoogstens een goede stand-in en geen wereldspits. Met Huntelaar (in deze ploeg) weet je dat je geen wereldkampioen gaat worden; met Van Persie kan het altijd nog wat worden.

We wisten dat we twee en een halve wereldster hadden, waarvan er twee moesten schitteren. Als de rest dan de mond houdt en de taken gewoon uitvoert, kun je een eind komen. Uiteindelijk was één ster in de vorm van zijn leven en hebben Van Persie en Sneijder ondanks enkele momenten niet geschitterd. Toch zou ik ook als het volgende WK volgende maand was weer met Van Persie, Robben en Sneijder spelen omdat eigenlijk alleen die mensen de potentie hebben ons wereldkampioen te maken.

In cijfers doet Van Persie het ook niet slecht, want ik denk dat vier goals op één WK een (gedeeld) record is voor een Nederlander. En wat hierboven gezegd is over Bergkamp klopt overigens ook: de roep om hem vanwege complete waardeloosheid uit het elftal te laten was op sommige momenten enorm.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zondag 13 juli 2014 @ 09:39:58 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142234659
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 09:15 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

wie wordt opgesteld is aan van gaal.
en je bent veel te negatief. zeuren dta ie veel buitenspel stond tegen costa rica, dat is te danken aan een goede buitenspel val van de tegenstander, en ook zn medespelers die bal niet op tijd geven. bovendien is dat dus wel constante dreiging, iets waar robbe om geroemd wordt.

en een paar keer ging hij eruit voor huntelaar, en die speelde vervolgens ook niks klaar. (1 keer mocht ie een penalty nemen en was gelijk de held...)

volgens mij heeft van persie maar 1 slechte wedstrijd gespeeld.

maar goed, het zal wel. ik ben een van persie fan, en let niet alleen maar op doelpuntjes. ik snap best dat je daar als spits op afgerekend wordt, maar dat is niet helemaal terecht vind ik.
Volgens mij maar 1 goeie, tegen Spanje, erna was het gewoon minder, verder wel eens dat hij en Sneijder wel het verschil zouden kunnen maken, maar uiteindelijk was het was allemaal te Robben afhankelijk, wel had Van Gaal hem tegen Costa Rica rust kunnen geven omdat het systeem en de manier van spelen tegen hun goed voor Huntelaar was, dan had je waarschijnlijk een frissere RvP tegen Argentinië gehad en wie weet vandaag gespeeld ipv gisteren.
  zondag 13 juli 2014 @ 09:42:43 #107
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234679
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 13 juli 2014 @ 09:50:27 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_142234728
Of van Persie dit toernooi nu een voldoende verdiende of toch (wederom) net niet zal wel punt van discussie blijven maar dat gaat het in mijn optiek niet eens om. Van Persie is de de aanvoerder van het Nederlands elftal maar reageerde gisteren als een gepikeerd, stampend, klein kind. Gefrustreerd om zich heen slaand wegens kritiek op zijn functioneren, een aanvoerder van het Nederlands elftal onwaardig! Waar de wrok zit was volgens mij wel duidelijk! Als van Persie kritiek op zijn functioneren wil ontkrachten dan moet hij dat vooral op het veld doen en niet in de studio.
  zondag 13 juli 2014 @ 09:51:04 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142234731
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 09:50 schreef Jian het volgende:
Of van Persie dit toernooi nu een voldoende verdiende of toch (wederom) net niet zal wel punt van discussie blijven maar dat gaat het in mijn optiek niet eens om. Van Persie is de de aanvoerder van het Nederlands elftal maar reageerde gisteren als een gepikeerd, stampend, klein kind. Gefrustreerd om zich heen slaand wegens kritiek op zijn functioneren, een aanvoerder van het Nederlands elftal onwaardig! Waar de wrok zit was volgens mij wel duidelijk! Als van Persie kritiek op zijn functioneren wil ontkrachten dan moet hij dat vooral op het veld doen en niet in de studio.
amen
pi_142234886
Pierre van Hooijdonk is volgens mij analyticus bij NOS en daarmee is het zijn beroep om kritisch te kijken naar alle spelers. Als Pierre dit niet doet, dan kan hij wel een andere baan gaan zoeken.
pi_142234891
Waar was Kees Jansma eigenlijk?
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 13 juli 2014 @ 10:20:25 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142234977
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wanneer je alleen maar bezig bent met zo'n bal dan komt dat de geestelijke ontwikkeling niet ten goede.
On het over het effect van die kopballen nog maar niet te hebben...

Maar, Pierre O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 13 juli 2014 @ 10:26:25 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142235037
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 09:50 schreef Jian het volgende:
Of van Persie dit toernooi nu een voldoende verdiende of toch (wederom) net niet zal wel punt van discussie blijven maar dat gaat het in mijn optiek niet eens om. Van Persie is de de aanvoerder van het Nederlands elftal maar reageerde gisteren als een gepikeerd, stampend, klein kind. Gefrustreerd om zich heen slaand wegens kritiek op zijn functioneren, een aanvoerder van het Nederlands elftal onwaardig! Waar de wrok zit was volgens mij wel duidelijk! Als van Persie kritiek op zijn functioneren wil ontkrachten dan moet hij dat vooral op het veld doen en niet in de studio.
Vlaar was een betere aanvoerder geweest getuige zijn mediaoptredens.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142235081
quote:
lol _O-
nee echt niet !
  zondag 13 juli 2014 @ 10:32:41 #115
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142235103
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dit dus.

Maar ook pierce vrije trap tegen Freiburg.


:P
GOEIE GENADE HOHOHOHOHOHOHO.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142235131
Nigel de Jong denkt er het zijne van.
  zondag 13 juli 2014 @ 10:37:10 #117
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142235147
Volgens mij staat Van Persie buitenspel
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 13 juli 2014 @ 10:40:55 #118
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142235193
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neer :') nodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
Cruijf :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 13 juli 2014 @ 10:42:56 #119
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142235217
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 13 juli 2014 @ 10:47:57 #120
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_142235360
Wat je ook vindt van de prestaties van Van Persie, feit is dat hij zich hier gedraagt als een klein kind. En zeker niet als de 30-jarige aanvoerder van Oranje.

Volgens mij heeft Van Persie al voor de wedstrijd van gisteren bedacht dat hij een sneer wilde uitdelen naar Pierre. Alleen kwam het er nogal zielig en kinderachtig uit. En dat filmpje van de NOS in de catacomben zegt ook wel weer genoeg, dat meneer niet wil wachten op Robben en zelf maar vast naar het veld loopt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_142235460
quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:18 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dus naast grappen over Zwarte Piet, vindt Pierre ook nog eens dat DLC's de as van het kwaad zijn én dat er Japanse stemmen moeten zitten in JRPG's? Ik zou spontaan Feyenoord-fan worden _O_
:D
  zondag 13 juli 2014 @ 11:04:26 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142235476
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
van Persie moet niet de stoere jongen uithangen na een penalty in een troostfinale. Je mag praatjes hebben als je op momenten scoort als het er toe doet. Ik noem maar wat, bijvoorbeeld de halve finale tegen Argentinië.
Dan mag dus niemand meer iets zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 juli 2014 @ 11:07:19 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142235509
mwhah. Pierre had ook wel telkens die pik op hem hoor (meestal ook alleen op hem), het was Hugo ook al opgevallen.Wat niet zegt dat robin hier wel een beetje zich liet kennen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 juli 2014 @ 11:07:55 #125
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_142235519
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan mag dus niemand meer iets zeggen.
Toch niet op de manier dat Van Persie het doet. Ik ben nu ook niet van die voorgekauwde mediatraining antwoorden, maar Van Persie komt echt wel over als een kleuter. En dat gaat niet alleen over Pierre.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2014 @ 11:15:09 #126
862 Arcee
Look closer
pi_142235626
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:17 schreef DutchCockney het volgende:
Filmpje van die vrije trap NU
Waar? :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142235701
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:15 schreef Arcee het volgende:

[..]

Waar? :s)
ik dacht op nu.nl maar zo bedoelde hij het niet
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2014 @ 11:20:07 #128
862 Arcee
Look closer
pi_142235709
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:19 schreef Rijst het volgende:
ik dacht oop nu.nl maar zo bedoelde hijnhet niet
Never mind, al gevonden. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142235716
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:20 schreef Arcee het volgende:

[..]

Never mind, al gevonden. :s)
linkkkkk
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2014 @ 11:20:39 #130
862 Arcee
Look closer
pi_142235722
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:20 schreef Rijst het volgende:
linkkkkk
Het was op televisie. ;)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 13 juli 2014 @ 11:27:13 #131
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142235847
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:20 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het was op televisie. ;)
Welke zender en hoelaat?
Dit is gewoon raar :l
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2014 @ 11:30:13 #132
862 Arcee
Look closer
pi_142235900
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
Welke zender en hoelaat?
Nederland 1 NOS Sportzomer 9:17 uur. w/

Ik zat al te kijken of het online staat, maar zag het zo gauw niet...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142235978
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
van Persie moet niet de stoere jongen uithangen na een penalty in een troostfinale. Je mag praatjes hebben als je op momenten scoort als het er toe doet. Ik noem maar wat, bijvoorbeeld de halve finale tegen Argentinië.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2014 @ 11:34:16 #134
862 Arcee
Look closer
pi_142235980
quote:
WK-moment van de dag: Van Persie en de openstaande rekening


Dagelijks kiest voetbalverslaggever Charles Bromet (@CBromet) zijn WK-moment van de dag. Deze keer: de verbale uithaal van Robin van Persie na de zege in de troostfinale tegen Brazilië. 'Dit was zo onnodig. Zo onprofessioneel ook.'

We hadden al een tijdje op hem zitten wachten. De tv was er tot het einde voor aan blijven staan. Iedereen had zijn zegje al mogen doen. Arjen Robben zelfs al twee keer. Reservedoelman Michel Vorm was voorbij gekomen. Wie eigenlijk niet? Alleen de aanvoerder werd nog gemist.

Ah gelukkig, daar was hij al. Robin van Persie schoof aan in de tv-studio bij Jack van Gelder. En begon te praten. Over de geweldige groep. Over de fantastische sfeer. Over de coach wiens trainingen hem zo fit hadden gemaakt. Hij was `uitgeknepen als een citroentje', maar voelde zich steeds sterker worden. Dat kwam door die trainingen. En daar was hij dankbaar voor. Zijn ogen glansden, alles was in de overtreffende trap.

Hier zat een schijnbaar relaxte, dolgelukkige topvoetballer nog even na te genieten van een voor Oranje zeer geslaagd WK. Maar we wisten natuurlijk dat er nog even een hobbel genomen moest worden. Dat er iets ter sprake moest worden gebracht.

Zijn 'juichen' bijvoorbeeld, na de benutte strafschop in de openingsfase van de wedstrijd. Dat gebaar met de beide handjes in de lucht, die kwekkende mondjes moesten uitbeelden. Waar kwam dat nou vandaan? Voor wie was dat bedoeld? Nou, zei de aanvoerder van het Nederlands elftal, die gebaren waren voor 'de mensen die heel veel praten en die zich nu heel erg aangesproken voelen'.

Dat wisten we natuurlijk al, dat hij zoiets zou gaan zeggen. Wesley Sneijder had het in het verleden in dit soort gevallen altijd over 'heel wat mondjes snoeren'. Dat was Van Persie nu dus van plan. Maar welke mondjes? Vooral die van Pierre van Hooijdonk, zo bleek. We schreven mee: 'Pierre moet gewoon lekker gaan golfen of zo. Ik begrijp niet dat hij een platform krijgt. Dat hij dingen zegt, zonder argumenten. Ik weet dat het bij Pierre niet uit een goed hart komt. Er is één gozer die onrust wil stoken.'

Verleden bij Feyenoord
Van Persie sprak over de schijnbaar aanwezige 'wrok' bij Van Hooijdonk, die teruggaat tot hun gezamenlijke verleden bij Feyenoord. Van Persie nam toen eens een vrije trap terwijl hij als broekie in de hiërarchie onder Van Hooijdonk stond. Volgens de aanvoerder van Oranje speelt dat nog altijd een rol in de kritiek van de voormalige spits. Hij heeft het verleden niet met rust kunnen laten, verwijt hij Van Hooijdonk.

Zelfs al vind je dat. Zelfs al is het zo. Waarom dan zo gereageerd? Waarom dan dit moment uitgekozen? Waarom niet iets meer klasse getoond? Waarom niet Van Hooijdonk een keer aangesproken, gaan zitten voor een goed gesprek en de hele handel met z'n tweeën voor eens en voor altijd uit de wereld geholpen? Dit was zo onnodig. Zo onprofessioneel ook.

Bekijk het interview met Van Persie hier terug

Een faux-pas van jewelste
Op een avond dat Oranje het publiek nogmaals voor zich had ingenomen dit WK, maakte Van Persie een faux-pas van jewelste. Met een paar citaten had hij zijn critici weer voor tijdenlang munitie gegeven om hem te attaqueren. Dat zal nu gebeuren. En niet zo'n beetje ook. Er zal opnieuw worden gewezen op zijn rol, die allerminst de hoofdrol was die hij voor zichzelf in gedachte had. Er zal worden teruggegrepen naar het EK van 2012, toen zijn gedrag al niet professioneel was geweest. Het zal gaan over zijn uitval naar Henk Hoijtink, chef sport van dagblad Trouw. Die prikkelde hem in een interview met de vraag of hij de gelijkenis zag met 1988, toen aanvoerder Ruud Gullit presteerde in de schaduw van uitblinker Marco van Basten. Van Persie reageerde furieus, in plaats van de vraag een beetje met tact te pareren.

Jack van Gelder
Je hoeft het niet altijd eens te zijn met de vragensteller. Aan tafel bij Jack van Gelder had hij de kans gehad om zijn critici werkelijk de mond te snoeren. Door eerlijk en professioneel in te gaan op zijn eigen prestaties en gedrag tijdens dit WK. Waarom hij, ondanks een vliegende start, niet helemaal uit de verf was gekomen. Er was naar hem geluisterd. Zijn argumenten waren aangehoord en door velen geaccepteerd. Nu bewees hij zichzelf de slechtst denkbare dienst. Volkomen onnodig. Er stond een rekening open. Die vond Van Persie van groter belang dan zijn rol als aanvoerder. Het zal wel weer even duren, maar daarvoor kan hij alleen zichzelf een verwijt maken.

Bron: Volkskrant
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142236003
Zelf vond ik deze actie van v. Persie prima. Geweldige televisie in ieder geval. Bij v. Persie komt de woede er tenminste duidelijk uit. Dat kun je bij v. Hooijdonck niet zeggen, die komt met dit soort vileine en kattige tekstjes:

quote:
Robben, ja, moet ik dat nog uitleggen? Hij is de echte leider geworden, hij is opgestaan, in alles is hij de aanvoerder en het boegbeeld van Oranje. Robin heeft helaas, ondanks een van de spectaculairste doelpunten van het toernooi, zijn eerste tegen Spanje, zijn stempel niet kunnen drukken. Weer niet, echt jammer. En hij oogt vermoeid nu. Daarom zou ik Huntelaar opstellen, dat komt de aanstaande manager van Manchester United ook niet slecht uit.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)e-er-spijt-van.dhtml
  zondag 13 juli 2014 @ 11:38:20 #136
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236052
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Zelf vond ik deze actie van v. Persie prima. Geweldige televisie in ieder geval. Bij v. Persie komt de woede er tenminste duidelijk uit. Dat kun je bij v. Hooijdonck niet zeggen, die komt met dit soort vileine en kattige tekstjes:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)e-er-spijt-van.dhtml
Jij noemt dit vilein en kattig? :') Dit is gewoon wat iedereen in de huiskamer ook ziet :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:39:21 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236070
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:38 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Jij noemt dit vilein en kattig? :') Dit is gewoon wat iedereen in de huiskamer ook ziet :D
Nah. Als je serieus Huntelaar wil laten spelen heb je wel echt stront in je ogen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142236089
Dat Van Persie, notabene de aanvoerder van het elftal, er uberhaupt op ingaat. Een beetje prof had de vraag van Jack genegeerd.

En sowieso had hij pas gebaren op het veld mogen tav alle critici als hij de winnende treffer gemaakt had in de WK finale, niet hier bij een penalty in de troostfinale.

Een spits moet scoren, dat deed ie na de groupsfase niet meer. Faal.
  zondag 13 juli 2014 @ 11:40:11 #139
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142236092
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nederland 1 NOS Sportzomer 9:17 uur. w/

Ik zat al te kijken of het online staat, maar zag het zo gauw niet...
Got it: http://www.npo.nl/nos-zomerochtend/13-07-2014/POW_00806998
Op 19;00 ongeveer
Dit is gewoon raar :l
  zondag 13 juli 2014 @ 11:41:04 #140
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236112
Van Persie is gewoon zwaar gefrustreerd. Dat merkte je ook al toen een Volkskrant-journalist vroeg hoe hij het vond dat Robben de man was en hij minder uit de verf kwam. Compleet kinderachtig, onprofessioneel en zonder realiteitszin reageerde hij toen gepikeerd dat dit allemaal onzin was. Jammer hoor, want hij kan fantastisch voetballen. Blijkbaar kan je het straatschoffie wel van de straat halen, maar de straat niet uit het schoffie :7
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:41:32 #141
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236121
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Nah. Als je serieus Huntelaar wil laten spelen heb je wel echt stront in je ogen.
Prima. Maar het is alles behalve vilein en kattig. :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:41:43 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236125
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:40 schreef TheStranger1158 het volgende:
Een spits moet scoren, dat deed ie na de groupsfase niet meer. Faal.
Robben ook niet, maar die krijgt die kritiek niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142236147
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:07 schreef Re het volgende:
mwhah. Pierre had ook wel telkens die pik op hem hoor (meestal ook alleen op hem), het was Hugo ook al opgevallen.Wat niet zegt dat robin hier wel een beetje zich liet kennen
Zo zie ik het ook
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2014 @ 11:43:03 #144
862 Arcee
Look closer
pi_142236157
quote:
^O^

Ah, Zomerochtend heet het. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 13 juli 2014 @ 11:43:04 #145
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236158
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Robben ook niet, maar die krijgt die kritiek niet.
Omdat Robben dreigend was en de leiding nam. RvP liep alleen maar buitenspel (niet altijd zijn schuld, overigens). Bovendien oogde hij niet en was de wedstrijd tegen Costa Rica wel echt dramatisch en bijna pijnlijk om te zien ;(
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:43:48 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236173
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:43 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Omdat Robben dreigend was en de leiding nam. RvP liep alleen maar buitenspel (niet altijd zijn schuld, overigens).
Een spits moet goals maken toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142236184
Overigens, hebben jullie ook even genoten van die actie van Van Persie waardoor de penalty kwam?

Genooooooooooooot.
  zondag 13 juli 2014 @ 11:44:24 #148
144616 Neuroscience
Just say no
pi_142236190
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Een spits moet goals maken toch.
Robben is geen spits ;) En constant buitenspel staan is alles behalve dreigend :P
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 13 juli 2014 @ 11:44:46 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142236201
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:43 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Omdat Robben dreigend was en de leiding nam. RvP liep alleen maar buitenspel (niet altijd zijn schuld, overigens).
alleen tegen de buitenspelprofessionals van RC eigenlijk, aanvoer in de 240 minuten 0-0 was ook bijzonder slecht dus om dan alleen van persie de schuld te geven is idd gewoon kortzichtig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 juli 2014 @ 11:44:57 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142236207
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:44 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Robben is geen spits ;)
Volgens mij speelde oranje toch echt met twee spitsen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')