abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142234368
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:36 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Voor mij geldt het eerste.
Robben kwam ook niet elke wedstrijd uit de verf. Beide zijn betere medespelers gewend.
  zondag 13 juli 2014 @ 08:55:22 #102
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234445
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Robben kwam ook niet elke wedstrijd uit de verf. Beide zijn betere medespelers gewend.
Zeker maar desondanks speelde Robben een fantastisch toernooi en Van Persie maar matig. Voor de 5e achtereenvolgende keer (3 WK's en 2 EK's) een teleurstellende Van Persie gezien.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_142234453
Van Persie _O_ _O_
  zondag 13 juli 2014 @ 09:15:21 #104
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_142234522
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tegen Costa Rica en Mexico was hij niet ziek. Wel slecht. En als hij tegen Argentinië ziek was, dan had hij zich een echte topper en leider en aanvoerder moeten tonen, en zeggen: "Ik ben niet 100%, dus het lijkt me verstandiger dat een fitte speler dan in mijn plaats speelt".

Maar dat deed hij niet. Dus hij speelde. En dus beoordeel ik hem dan op HOE hij speelde. En dat was wederom niet best.

Oftewel, eerste 2 wedstrijden goed, want belangrijk/rendement, en leek ook goed in zijn vel qua aannames, passing, positionering, etc etc. Weinig op aan te merken. Blijkbaar konden zijn medespelers hem toen wel vinden...(!)

3de wedstrijd miste hij, vanwege een domme schorsing. Eigen schuld. We hebben hem niet gemist.

Mexico en Costa Rica was hij waardeloos. Argentinië waardeloos.

En vanavond OK. Redelijk goed begin van de eerste helft, daarna werd het minder. 2de helft weinig meer gezien.

Volgens mij is dat een redelijk accurate opsomming van zijn toernooi. En dan kun je constateren dat Robin van Persie 1 van de mindere basisspelers van dit Oranje was dit toernooi, maar hier wel zijn beste toernooi speelde, want de vorige 2 toernooien was hij nog slechter.
wie wordt opgesteld is aan van gaal.
en je bent veel te negatief. zeuren dta ie veel buitenspel stond tegen costa rica, dat is te danken aan een goede buitenspel val van de tegenstander, en ook zn medespelers die bal niet op tijd geven. bovendien is dat dus wel constante dreiging, iets waar robbe om geroemd wordt.

en een paar keer ging hij eruit voor huntelaar, en die speelde vervolgens ook niks klaar. (1 keer mocht ie een penalty nemen en was gelijk de held...)

volgens mij heeft van persie maar 1 slechte wedstrijd gespeeld.

maar goed, het zal wel. ik ben een van persie fan, en let niet alleen maar op doelpuntjes. ik snap best dat je daar als spits op afgerekend wordt, maar dat is niet helemaal terecht vind ik.
  zondag 13 juli 2014 @ 09:27:26 #105
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_142234591
Grootste probleem is dat er geen echte alternatieven zijn. Er zijn wat mensen die Huntelaar noemen, maar dat is hoogstens een goede stand-in en geen wereldspits. Met Huntelaar (in deze ploeg) weet je dat je geen wereldkampioen gaat worden; met Van Persie kan het altijd nog wat worden.

We wisten dat we twee en een halve wereldster hadden, waarvan er twee moesten schitteren. Als de rest dan de mond houdt en de taken gewoon uitvoert, kun je een eind komen. Uiteindelijk was één ster in de vorm van zijn leven en hebben Van Persie en Sneijder ondanks enkele momenten niet geschitterd. Toch zou ik ook als het volgende WK volgende maand was weer met Van Persie, Robben en Sneijder spelen omdat eigenlijk alleen die mensen de potentie hebben ons wereldkampioen te maken.

In cijfers doet Van Persie het ook niet slecht, want ik denk dat vier goals op één WK een (gedeeld) record is voor een Nederlander. En wat hierboven gezegd is over Bergkamp klopt overigens ook: de roep om hem vanwege complete waardeloosheid uit het elftal te laten was op sommige momenten enorm.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zondag 13 juli 2014 @ 09:39:58 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142234659
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 09:15 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

wie wordt opgesteld is aan van gaal.
en je bent veel te negatief. zeuren dta ie veel buitenspel stond tegen costa rica, dat is te danken aan een goede buitenspel val van de tegenstander, en ook zn medespelers die bal niet op tijd geven. bovendien is dat dus wel constante dreiging, iets waar robbe om geroemd wordt.

en een paar keer ging hij eruit voor huntelaar, en die speelde vervolgens ook niks klaar. (1 keer mocht ie een penalty nemen en was gelijk de held...)

volgens mij heeft van persie maar 1 slechte wedstrijd gespeeld.

maar goed, het zal wel. ik ben een van persie fan, en let niet alleen maar op doelpuntjes. ik snap best dat je daar als spits op afgerekend wordt, maar dat is niet helemaal terecht vind ik.
Volgens mij maar 1 goeie, tegen Spanje, erna was het gewoon minder, verder wel eens dat hij en Sneijder wel het verschil zouden kunnen maken, maar uiteindelijk was het was allemaal te Robben afhankelijk, wel had Van Gaal hem tegen Costa Rica rust kunnen geven omdat het systeem en de manier van spelen tegen hun goed voor Huntelaar was, dan had je waarschijnlijk een frissere RvP tegen Argentinië gehad en wie weet vandaag gespeeld ipv gisteren.
  zondag 13 juli 2014 @ 09:42:43 #107
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142234679
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 13 juli 2014 @ 09:50:27 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_142234728
Of van Persie dit toernooi nu een voldoende verdiende of toch (wederom) net niet zal wel punt van discussie blijven maar dat gaat het in mijn optiek niet eens om. Van Persie is de de aanvoerder van het Nederlands elftal maar reageerde gisteren als een gepikeerd, stampend, klein kind. Gefrustreerd om zich heen slaand wegens kritiek op zijn functioneren, een aanvoerder van het Nederlands elftal onwaardig! Waar de wrok zit was volgens mij wel duidelijk! Als van Persie kritiek op zijn functioneren wil ontkrachten dan moet hij dat vooral op het veld doen en niet in de studio.
  zondag 13 juli 2014 @ 09:51:04 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142234731
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 09:50 schreef Jian het volgende:
Of van Persie dit toernooi nu een voldoende verdiende of toch (wederom) net niet zal wel punt van discussie blijven maar dat gaat het in mijn optiek niet eens om. Van Persie is de de aanvoerder van het Nederlands elftal maar reageerde gisteren als een gepikeerd, stampend, klein kind. Gefrustreerd om zich heen slaand wegens kritiek op zijn functioneren, een aanvoerder van het Nederlands elftal onwaardig! Waar de wrok zit was volgens mij wel duidelijk! Als van Persie kritiek op zijn functioneren wil ontkrachten dan moet hij dat vooral op het veld doen en niet in de studio.
amen
pi_142234886
Pierre van Hooijdonk is volgens mij analyticus bij NOS en daarmee is het zijn beroep om kritisch te kijken naar alle spelers. Als Pierre dit niet doet, dan kan hij wel een andere baan gaan zoeken.
pi_142234891
Waar was Kees Jansma eigenlijk?
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 13 juli 2014 @ 10:20:25 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142234977
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wanneer je alleen maar bezig bent met zo'n bal dan komt dat de geestelijke ontwikkeling niet ten goede.
On het over het effect van die kopballen nog maar niet te hebben...

Maar, Pierre O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 13 juli 2014 @ 10:26:25 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142235037
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 09:50 schreef Jian het volgende:
Of van Persie dit toernooi nu een voldoende verdiende of toch (wederom) net niet zal wel punt van discussie blijven maar dat gaat het in mijn optiek niet eens om. Van Persie is de de aanvoerder van het Nederlands elftal maar reageerde gisteren als een gepikeerd, stampend, klein kind. Gefrustreerd om zich heen slaand wegens kritiek op zijn functioneren, een aanvoerder van het Nederlands elftal onwaardig! Waar de wrok zit was volgens mij wel duidelijk! Als van Persie kritiek op zijn functioneren wil ontkrachten dan moet hij dat vooral op het veld doen en niet in de studio.
Vlaar was een betere aanvoerder geweest getuige zijn mediaoptredens.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142235081
quote:
lol _O-
nee echt niet !
  zondag 13 juli 2014 @ 10:32:41 #115
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142235103
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dit dus.

Maar ook pierce vrije trap tegen Freiburg.


:P
GOEIE GENADE HOHOHOHOHOHOHO.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142235131
Nigel de Jong denkt er het zijne van.
  zondag 13 juli 2014 @ 10:37:10 #117
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142235147
Volgens mij staat Van Persie buitenspel
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 13 juli 2014 @ 10:40:55 #118
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142235193
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom zet de NOS dan ook zo'n nobody als Pierre daar neer :') nodig dan Cruijff of van Basten uit ofzo.
Cruijf :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 13 juli 2014 @ 10:42:56 #119
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142235217
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 13 juli 2014 @ 10:47:57 #120
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_142235360
Wat je ook vindt van de prestaties van Van Persie, feit is dat hij zich hier gedraagt als een klein kind. En zeker niet als de 30-jarige aanvoerder van Oranje.

Volgens mij heeft Van Persie al voor de wedstrijd van gisteren bedacht dat hij een sneer wilde uitdelen naar Pierre. Alleen kwam het er nogal zielig en kinderachtig uit. En dat filmpje van de NOS in de catacomben zegt ook wel weer genoeg, dat meneer niet wil wachten op Robben en zelf maar vast naar het veld loopt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_142235460
quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 04:18 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dus naast grappen over Zwarte Piet, vindt Pierre ook nog eens dat DLC's de as van het kwaad zijn én dat er Japanse stemmen moeten zitten in JRPG's? Ik zou spontaan Feyenoord-fan worden _O_
:D
  zondag 13 juli 2014 @ 11:04:26 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142235476
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
van Persie moet niet de stoere jongen uithangen na een penalty in een troostfinale. Je mag praatjes hebben als je op momenten scoort als het er toe doet. Ik noem maar wat, bijvoorbeeld de halve finale tegen Argentinië.
Dan mag dus niemand meer iets zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 juli 2014 @ 11:07:19 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142235509
mwhah. Pierre had ook wel telkens die pik op hem hoor (meestal ook alleen op hem), het was Hugo ook al opgevallen.Wat niet zegt dat robin hier wel een beetje zich liet kennen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 juli 2014 @ 11:07:55 #125
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_142235519
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan mag dus niemand meer iets zeggen.
Toch niet op de manier dat Van Persie het doet. Ik ben nu ook niet van die voorgekauwde mediatraining antwoorden, maar Van Persie komt echt wel over als een kleuter. En dat gaat niet alleen over Pierre.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')