abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 12:21:24 #176
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142237014
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach, die twee drinken binnenkort een biertje samen en dan is het weer over :)
Twee grote ego's. Dit zie ik niet goedkomen. Net zoiets als Van Basten met Seedorf. Van Basten moet Seedorf ook telkens hebben.
pi_142237018
quote:
Kom op, hij vertelt een nieuwtje, doet iedereen graag.
pi_142237021
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:00 schreef krapula het volgende:

[..]

Dat was 2012. Volgens mij is dit een van de redenen waarom van Persie zo'n felle reactie geeft. Van Hooijdonk loopt alweer te zeiken. En niet zozeer over z'n spel, maar over dat ie zich van de groep afzonderd.

bron quote: http://m.ad.nl/ad/m/nl/55(...)-op-Van-Persie.dhtml
Precies. mensen roepen nu gelijk, hij kan niet tegen kritiek over zijn spel. Maar dat is dus puur proberen hem ergens op te pakken. Maar Er word veel over Van Persie geschreven, dat hij zich terug zou trekken, dan Sneijder en Robben hem eruit wilde hebben en op het ek 2012 groepjes vormde en ga zo maar door. Hij zegt daarom ook letterlijk over zijn spel, dat mag je/men vinden. Hij heeft moeite met dat domme gelul over hem, maar ook over andere spelers.

Ik vind het trouwens schandalig dat ze in de 5 fragmenten vwes-nie met zn gemiste pen hebben staan. Ik ben geen fan van hem, maar dit wk speelde hij beter dan 2010 en ek 2012!
  zondag 13 juli 2014 @ 12:23:22 #179
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142237055
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:21 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Kom op, hij vertelt een nieuwtje, doet iedereen graag.
Nee, hij kaapt iets wat hij geheim had moeten houden.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:24:46 #180
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_142237087
Ik ga een filmpje maken van van Persie de laatste 3 wedstrijden, man man man hij heeft echt slecht gespeeld.
pi_142237113
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Nee, hij kaapt iets wat hij geheim had moeten houden.
Hoe weet jij dat hij dat geheim moest houden?
pi_142237152
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:21 schreef Orange2012 het volgende:

[..]
Ik vind het trouwens schandalig dat ze in de 5 fragmenten vwes-nie met zn gemiste pen hebben staan. Ik ben geen fan van hem, maar dit wk speelde hij beter dan 2010 en ek 2012!
Wes-nie komt er genadig af in de pers, mag hij blij om zijn. Als er een een penalty moet benutten is hij het wel.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:28:45 #183
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142237158
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:26 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat hij dat geheim moest houden?
Het staat notabene in de titel van het filmpje.
pi_142237299
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:38 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Jij noemt dit vilein en kattig? :') Dit is gewoon wat iedereen in de huiskamer ook ziet :D
In de huiskamers inderdaad. Niet op het veld, niet op de bank en ook niet bij de kenners.

Tis gewoon smerig, zeker omdat hij echt wel weet dat Van Persie gewoon aanvoerder is, dat hij een voorbeeld is voor de jongeren zowel voetballend als beroepshouding. Van Persie heeft gewoon niet nodig zich te verdedigen over zijn spel. Dat doen de coaches wel voor hem door toch steeds voor hem te kiezen omdat die wat anders zien als de meeste media en huiskamerfans.

(ik zal er gelijk maar toevoegen dat zijn reactie gister is echt niet zo slecht is. De media moet niet denken dat ze zelf maar van alles kunnen zeggen en schrijven, en spelers maar altijd netjes moeten blijven.)
pi_142237371
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:34 schreef Orange2012 het volgende:

[..]

In de huiskamers inderdaad. Niet op het veld, niet op de bank en ook niet bij de kenners.

Tis gewoon smerig, zeker omdat hij echt wel weet dat Van Persie gewoon aanvoerder is, dat hij een voorbeeld is voor de jongeren zowel voetballend als beroepshouding. Van Persie heeft gewoon niet nodig zich te verdedigen over zijn spel. Dat doen de coaches wel voor hem door toch steeds voor hem te kiezen omdat die wat anders zien als de meeste media en huiskamerfans.

(ik zal er gelijk maar toevoegen dat zijn reactie gister is echt niet zo slecht is. De media moet niet denken dat ze zelf maar van alles kunnen zeggen en schrijven, en spelers maar altijd netjes moeten blijven.)
Ik begin bijna te denken dat je een persoonlijke vriend bent van RVP ofzo.. Affelay zal je wel niet zijn, die zou meer spelfouten maken. Het onderscheid tussen de 'kenners' en de mensen die thuis tv kijken is ook een beetje hooghartig he.. De mensen die de wedstrijden zien zijn niet gek. RVP speelde te vaak als een drol. Jij probeert steeds van de drol een kunstwerk te maken, maar een drol blijft een drol.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:44:38 #186
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142237541
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik begin bijna te denken dat je een persoonlijke vriend bent van RVP ofzo.. Affelay zal je wel niet zijn, die zou meer spelfouten maken. Het onderscheid tussen de 'kenners' en de mensen die thuis tv kijken is ook een beetje hooghartig he.. De mensen die de wedstrijden zien zijn niet gek. RVP speelde te vaak als een drol. Jij probeert steeds van de drol een kunstwerk te maken, maar een drol blijft een drol.
.... daarnaast waren alle 'kenners' het er ook gewoon over eens dat Van Persie die wedstrijden tegen Mexico, Costa Rica en Argentinië gewoon ver ondermaats speelde. Dat kun je gewoon terugvinden in alle spelersrapporten en alle post-match analyses.

... maar goed, blijkbaar ben je alleen een 'kenner' wanneer je Van Persie puur en alleen beoordeelde op zijn reputatie, ipv gewoon per wedstrijd... (!)

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Los daarvan ligt het natuurlijk ook aan wie zoiets zegt. Waarom pakt v. Hooijdonck precies v. Persie eruit, op een zuigende manier die verpakt wordt als objectiviteit? Lijkt me logisch dat je je daar flink aan gaat irriteren.

Daarnaast, als je een leuke vakantie wilt hebben moet je er ook niet mee blijven zitten natuurlijk.
Omdat hij zo'n beetje de zwakste Oranje speler dit toernooi was (alweer), en wel werd gezien als een van de 'grote 3', en dat dus absoluut niet heeft waargemaakt.

Sneijder kreeg ook kritiek dat hij minder individueel briljant was dan voorgaande toernooien, maar daar stond tegenover dat die keihard werkte, fit was, en wel degelijk gewoon belangrijk was door vrijwel foutloos te spelen. Daar valt dus weinig op aan te merken.

Van Persie daarentegen was zo slecht in de genoemde wedstrijden, dat je eigenlijk kunt spreken dat je met 1 man minder op het veld stond, ware het niet dat hij actief slecht was, dus ook nog eens balverlies leed, in de weg liep, en buitenspel stond, waardoor je de bal weer kwijt was, dus eigenlijk stond de tegenstander met een halve man extra op het veld.
pi_142238089
Ver.sus?
  zondag 13 juli 2014 @ 13:12:53 #188
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142238200
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:34 schreef Orange2012 het volgende:

[..]

In de huiskamers inderdaad. Niet op het veld, niet op de bank en ook niet bij de kenners.

Tis gewoon smerig, zeker omdat hij echt wel weet dat Van Persie gewoon aanvoerder is, dat hij een voorbeeld is voor de jongeren zowel voetballend als beroepshouding. Van Persie heeft gewoon niet nodig zich te verdedigen over zijn spel. Dat doen de coaches wel voor hem door toch steeds voor hem te kiezen omdat die wat anders zien als de meeste media en huiskamerfans.

(ik zal er gelijk maar toevoegen dat zijn reactie gister is echt niet zo slecht is. De media moet niet denken dat ze zelf maar van alles kunnen zeggen en schrijven, en spelers maar altijd netjes moeten blijven.)
Van Persie is aanvoerder op papier.

De echte aanvoerder van het NL elftal was Robben.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:27:50 #189
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142238592
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Van Persie is aanvoerder op papier.

De echte aanvoerder van het NL elftal was Robben.
Zo is het maar net.

----

Dit hele geintje is gewoon 2010 all over. Toen was er al gezeik rondom van Persie en nu is het weer hetzelfde liedje. Beter laten ze hem in 2016/2018 gewoon thuis.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:31:23 #190
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142238706
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:16 schreef Orange2012 het volgende:

[..]

Hou toch eens op man. Je zegt echt maar wat. bergkamp kreeg ook kritiek van hier tot Tokio. Kluivert precies het zelfde. Van baste, precies het zelfde.

Daarnaast zei Van Persie dat men mag zeggen over z'n spel wat men wilt. Dat heeft hij al vaker gezegd en eigenlijk begrijp ik dat hij zich niet eens gaat verdedigen. Niet omdat hij dat niet kan hebben, maar ten eerste is het zinloos, en ten tweede, het gaat erom wat de ware kenners vinden. (Dus Van Marwijk, Van Gaal, Wenger, Ferguson, Moyes en alle collega's / medespelers. Waar hij moeite mee lijkt te hebben is het onrust stoken van Pierre. En eigenlijk klopt dat wel. Ik kan me namelijk nog herinneren dat Pierre bij ik meen studio voetbal, dingen suggereerde over het stoppen van Van Bommel en zijn afscheidswedstrijd, zonder dat Van Bommel zelf daar de kans voor kreeg. Natuurlijk weet jij als fok kenner en specialist vast de in en outs van wat er achter de schermen gebeurd, maar toch denk ik dat je er weer eens naast zit.. Net als 2 jaar geleden toen je ook al bezig was met je anti Van Persie propaganda. Zonder maar iets echt goed te onderbouwen.

Bal-aannames, passes enzv hoor ik je zeggen... Maar pure onzin want die vaardigheden heeft hij nou juist beter ontwikkeld dat bv een Robben, welke capaciteiten als snelheid etc heeft waardoor hij snel al uitblinkt.. maar weer geen goal, ook al probeert hij het zo hard. Hij wacht net zo lang met een pass totdat het te laat is of hij getackeld word. Maar goed, zo kan je over elke speler wat zeggen.

Van Persie staat over het team als een echte leider. Maar door de media word er een keer groepen, deze pep talk van Robben is zo bijzonder, hij is de ware leider...en gelijk lopen alle zogenaamde kenners met de woorden weg en roepen dat rvp geen captain is etc. Ook al is er duidelijk aangeven dat er 1 verantwoordelijke is voor het team, maar er meerdere leiders zijn. Nigel, Arjen, Wesley en Dirk. En eindelijk bijt hij eens van zich af. Mooi toch,

Ideale schoonzoon noemde je hem toch???

Goede captains zijn: captain Suarez (zowel bij Liverppol als Uruguay), captain Messi (met bepaalde praktijken), C. Ronaldo met z'n volwassen gedrag en zo kan ik men nog heel erg veel voorbeelden geven. Dus noem die gasten dan ook slechte aanvoerders :)
Jezus ben jij de vader van Van Persie ofzo? :')

Waar het op neerkomt: Van Persie kan absoluut niet tegen kritiek. Geen incasseringsvermogen hebben is iets wat je niet kan hebben als 'leider'.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 13 juli 2014 @ 13:31:52 #191
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142238720
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
Ik dacht dat het team zo enorm gefocussed was op het toernooi en de volgende wedsrtijd (volgens eigen zeggen....) en dan blijkt dat ze ondertussen zitten te kijken naar wat analisten op TV vertellen. Geen wonder dat Nederland geen wereldkampioen wordt. Als je een missie hebt, dan is dat het enige waar je je op richt en sluit je je verder volkomen af van (de meningen van) de buitenwereld.

Volgende keer gewoon weer een trainingskamp volledig afgesloten van de buitenwereld in 1 of andere naargeestige omgeving, geen (sociale) media verkrijgbaar en vrouwen en kinderen thuis laten.
Af en toe langs de regenpijp ontsnappen voor een avondje uit wat oogluikend wordt toegestaan en verder alleen maar voetbal, voetbal en voetbal.
Bedankt Hans. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142238876
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef superniger het volgende:

[..]

Bedankt Hans. :')
Graag gedaan Kees.
pi_142239041
Van Persie scoort of Van Persie scoort niet. Hij moet het van het moment hebben. Als ie scoort, wordt ie op handen gedragen - en terecht, want supermooie goals altijd. Scoort ie niet, dan heb je slechte journalisten die analyseren: hé, Van Persie niet gezien, heeft geprobeerd te scoren maar het lukte niet. Nou, dan was Van Persie dus slecht.
Slechte journalistiek noem ik dat.
Sneijder schiet drie keer ver over doel, terwijl hij er één keer prachtig mooi voor staat. Dat vinden de journalisten niet erg want Sneijder heeft 'hard gewerkt'. Mist ook nog een penalty terwijl hij bekend staat om zijn snoeiharde ballen, ook niet erg. Nee, Van Persie, die met die mooie doelpunten. Die jongen die een beetje bleu is, die zich soms wat afzijdig houdt, díé pakken we.
pi_142239231
Ook als hij doelpunten maakt moeten ze toch op hem zeiken. Net als Van Nisterooij destijds.

Van Nisterooij deed maar balletjes afwachten.. Wat doet huntelaar dan? Maarja kijken door een gekleurde bril heet dat.
pi_142239245
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Loekie1 het volgende:
Van Persie scoort of Van Persie scoort niet. Hij moet het van het moment hebben. Als ie scoort, wordt ie op handen gedragen - en terecht, want supermooie goals altijd. Scoort ie niet, dan heb je slechte journalisten die analyseren: hé, Van Persie niet gezien, heeft geprobeerd te scoren maar het lukte niet. Nou, dan was Van Persie dus slecht.
Slechte journalistiek noem ik dat.
Sneijder schiet drie keer ver over doel, terwijl hij er één keer prachtig mooi voor staat. Dat vinden de journalisten niet erg want Sneijder heeft 'hard gewerkt'. Mist ook nog een penalty terwijl hij bekend staat om zijn snoeiharde ballen, ook niet erg. Nee, Van Persie, die met die mooie doelpunten. Die jongen die een beetje bleu is, die zich soms wat afzijdig houdt, díé pakken we.
Vrouwen kunnen zich beter met andere dingen bezig houden met voetbal.. die vinden sowieso altijd alles 'zielig'
  zondag 13 juli 2014 @ 13:48:55 #196
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_142239305
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Loekie1 het volgende:
Van Persie scoort of Van Persie scoort niet. Hij moet het van het moment hebben. Als ie scoort, wordt ie op handen gedragen - en terecht, want supermooie goals altijd. Scoort ie niet, dan heb je slechte journalisten die analyseren: hé, Van Persie niet gezien, heeft geprobeerd te scoren maar het lukte niet. Nou, dan was Van Persie dus slecht.
Slechte journalistiek noem ik dat.
Sneijder schiet drie keer ver over doel, terwijl hij er één keer prachtig mooi voor staat. Dat vinden de journalisten niet erg want Sneijder heeft 'hard gewerkt'. Mist ook nog een penalty terwijl hij bekend staat om zijn snoeiharde ballen, ook niet erg. Nee, Van Persie, die met die mooie doelpunten. Die jongen die een beetje bleu is, die zich soms wat afzijdig houdt, díé pakken we.
Wow, wilde heel even reageren maar toen zag ik in dat dat bij jou wrs geen zin heeft.
wooblabalurg
pi_142239389
Trouwens.. RVP is met 11 miljoen een van de best betaalde spelers ter wereld. Dan wordt er normaal gesproken iets meer van je verwacht. Als je dan minder presteert kan je kritiek verwachten. Daar moet je maar tegen kunnen.
pi_142239485
Ook al verdienen ze een miljard, het blijven toch mensen. Ik was helemaal niet verbaasd dat Van Persie uit zijn slof schoot. Daar moeten journalisten en mensen die aan de kant staan en alles beter weten, ook maar tegen kunnen.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:56:37 #199
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_142239590
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ook al verdienen ze een miljard, het blijven toch mensen. Ik was helemaal niet verbaasd dat Van Persie uit zijn slof schoot. Daar moeten journalisten en mensen die aan de kant staan en alles beter weten, ook maar tegen kunnen.
lol. Zeg je nu dat Van Persie tegen iedereen uit mag vallen, omdat hij ook maar een mens is? Goeie reden. ^O^
wooblabalurg
pi_142239597
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ook al verdienen ze een miljard, het blijven toch mensen. Ik was helemaal niet verbaasd dat Van Persie uit zijn slof schoot. Daar moeten journalisten en mensen die aan de kant staan en alles beter weten, ook maar tegen kunnen.
Ik vond het vermakelijke tv maar ook onprofessioneel en ik denk niet dat de journalisten er wakker van liggen. RVP kreeg kritiek op zijn spel, niet op zijn persoon. Daar moet je maar tegen kunnen als topvoetballer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')