Is al niet meer, hij was 's avonds alweer 50 maar er zijn wel weer nieuwe aanbiedingen.quote:
De site is een beetje aan het bokken laatste uurtje, gewoon blijven proberen. Is hier uiteindeljk ook gelukt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:13 schreef HulkHeld het volgende:
Ik krijg het niet meer voor elkaar de verzendkosten gratis te krijgen..? Heb de links uit de OP geprobeerd, maar lukt me niet.
De links waren veranderd, vandaar dat hij het niet deed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De site is een beetje aan het bokken laatste uurtje, gewoon blijven proberen. Is hier uiteindeljk ook gelukt.
5 minuten als je binnen 1 fles compleet koekkoek wil zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Deezertje het volgende:
Hoe lang moet de Canei koud staan? Net flesje in koelkast gezet
Wel bij een minimale besteding van ¤40,-quote:
Ja, zit mij even lekker te maken, morgen komt het spul aan.quote:
Gewoon bestellen op naam van een ander met jezelf als afleveradres.quote:
Vooral het eerste. Voor mij zelf ia het wel goed geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:33 schreef hottentot het volgende:
Topic word wat rustiger, iedereen verzadigd of dronken onder de tafel?
Same here, ik wacht nog op de laatste negen dozen, maar kan me echt helemaal kapot ergeren aan postnl. Er klopt nooit een ruk van de tijden die ze aangeven, ik zou vandaag eerder weg van het werk, keek ik een uur van te voren, waren ze al veel eerder dan aangegeven langs geweest. En de bestelling bij een ophaalpunt laten bezorgen is weer niet mogelijk. Heb het nu maar op Zaterdag gezet, want ze geven voor de werkende mens onmogelijke tijden aan en je kunt er zelfs dan nog niet van op aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:50 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Vooral het eerste. Voor mij zelf ia het wel goed geweest
Welk pakket was dat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:08 schreef Trusten het volgende:
Inhoud van mixpakket, niet verkeerd voor 5EU
[ afbeelding ]
Via deze link is het niet zonder verzendkosten te verkrijgen, wellicht via die andere in de OP wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:50 schreef Trusten het volgende:
[..]
https://www.wijnvoordeel.(...)kket-Mix::26434.html
Klopt, is alleen de rechtstreekse link naar het pakket. En daarbij was hij eerder deze week 24,99 en was daardoor dus 5 euroquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Via deze link is het niet zonder verzendkosten te verkrijgen, wellicht via die andere in de OP wel.
Was dat het Verrassingspakket van eerder in de week voor 4,99?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:08 schreef Trusten het volgende:
Inhoud van mixpakket, niet verkeerd voor 5EU
[ afbeelding ]
Jepquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Was dat het Verrassingspakket van eerder in de week voor 4,99?
Ziet er goed uit.
Zaterdag komen er twee binnen, ik zal je laten weten of het dezelfde inhoud is. Best kans dat ze op proeverijen een stel dozen openscheuren en alles wat overblijft in deze pakketten mikken waardoor er bijna geen twee tegelijk zijn.quote:
Thanks! Super handige appquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik kan je de "Vivino" app aanraden... maak een foto van het etiket en alle info en recensies komen tevoorschijn.. werkt ook met een foto van een etiket van de website
Ik vind hem erg handig
Ze hebben een klantenservice.. En ze doen zichzelf niet de das om met deze actie..quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:59 schreef HulkHeld het volgende:
Mensen,
Het volgende:
Doosje wijn besteld met kortingscode en gratis verzending, heb betaald via IDeal, krijg ik dag erna ineens een factuur met dat er nog een bedrag moet worden betaald, iemand anders hetzelfde overkomen?
Ik ga deze uiteraard niet betalen omdat ik al heb betaald via IDeal en zij zich met deze actie zelf de das omdoen.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:31 schreef Skaai het volgende:
Ik heb nu eindelijk de Goldish Pink opengetrokken en ik heb bijna spijt dat ik 2 dozen Goldish Noir heb liggen en maar 1 doos Goldish Pink. Wat een lekker flesje!
Ja dat begrijp ik, maar ik vraag of er meer mensen zijn die dit hebben ontvangen. Er is immers al betaald, dus waarom die factuur binnenkomt is mij een raadsel. Vraag is niet waarom, maar of er anderen zijn die dit ook hebben geconstateerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze hebben een klantenservice.. En ze doen zichzelf niet de das om met deze actie..
Er zijn wel meer foutjes gemaakt... idd... die mensen hebben allemaal contact opgenomen met de klantenservicequote:Op donderdag 24 juli 2014 09:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar ik vraag of er meer mensen zijn die dit hebben ontvangen. Er is immers al betaald, dus waarom die factuur binnenkomt is mij een raadsel. Vraag is niet waarom, maar of er anderen zijn die dit ook hebben geconstateerd.
Heb een doosje Pink en Blanc besteldquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Herkenbaar.Hoewel maar 1 doosje Noir en 1 doosje Pink. Ze zijn beide nog wel te koop, als je zou willen.
flikker die maar gelijk van t balkon afquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Deezertje het volgende:
Ga je hem gebruiken om roest van je ketting te verwijderen of de planten van je buren te vergiftigen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Deezertje het volgende:
Heb al een fles op.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je hem gebruiken om roest van je ketting te verwijderen of de planten van je buren te vergiftigen?
En 2 conserveermiddelen en kleurstof.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb al een fles op.
Is gewoon 7-up met scheutje Alcohol.
Dat verklaart de prijs iig.
Drink hem dan gewoon ook uit frisdrankglas
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb een doosje Pink en Blanc besteld. Salaris gestort jeweet
Ik denk dat het nog wel goed zit met ons.quote:Om erachter te komen of u te veel en te vaak drinkt, stelt u zich 4 vragen:
Heeft u wel eens het gevoel gehad te moeten minderen met alcohol?
Raakt u wel eens geïrriteerd door opmerkingen van anderen op uw alcoholgebruik?
Heeft u zich wel eens vervelend of schuldig gevoeld over uw drinken?
Heeft u wel eens vroeg in de ochtend gedronken om de zenuwen de baas te worden of van een kater af te komen?
Als u 2 of meer vragen met ja beantwoord, heeft u een grotere kans op afhankelijkheid van alcohol.
Ja, wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
's ochtends drinken of uberhaupt overdag
Dat vind ik ongelooflijk sneu, meer nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee?
Muziekfestivals is opstaan, kopje koffie en een paar bier en daarna nadenken over het ontbijt.
Dat vind ik dan weer erg burgerlijk en saai, meer nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat vind ik ongelooflijk sneu, meer niet
Is die Noir smerig? Zat toen nog te twijfelen tussen Noir en Pink, nam de 1equote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb een doosje Pink en Blanc besteld. Salaris gestort jeweet
Nee hoor, is prima! Ik menig hem wel met rode wijn want anders iets te zoetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is die Noir smerig? Zat toen nog te twijfelen tussen Noir en Pink, nam de 1e. Heb wel de oranje Canei ook
.
Mijn canei is nog niet koudquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee hoor, is prima! Ik menig hem wel met rode wijn want anders iets te zoet
Ik trek straks de montasolo frizzante rose, open.. ben benieuwd, de zon schijnt nu even dus daar moet op gedronken worden
Ik vond die Noir lekker! Ik drink niet veel rood dus dit was best aangenaamquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is die Noir smerig? Zat toen nog te twijfelen tussen Noir en Pink, nam de 1e. Heb wel de oranje Canei ook
.
Bier en spuitwater, De canei deed me aan Shandy denken, maar goed dat is een kwart eeuw geledenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
Shandy is toch bier met 7up?
Canei is wijn + suiker + aroma + rommel, dus net even anders.
That's the way to do it!quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:30 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu op die site te kijken. Klopt het dat je 1 code per bestelling kan gebruiken? Ik heb 18 flessen nodig, dus zou het werken om 3 bestellingen apart te plaatsen met elk een ander code? Of zijn ze nog niet zo dom?
quote:
Hoeveel hulp verwacht je in de toekomst te krijgen wanneer men gaat googlen en ziet dat ze met wijntjes van 1 euro pp zijn afgescheept. Of dat iemand de fles herkentquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik zit in een bestuur van iets en binnenkort hebben we constitutieborrels en moeten we bedankjes meenemen.Dus dit is wel heul goedkoop.
Nieuw soort kak?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:29 schreef CrashO het volgende:
Nog meer mensen die (weer) spam gehad hebben?
Had na die 1e ongevraagde nieuwsbrief al meteen afgemeld op die rommel, maar ik heb nu gewoon weer meuk van ze gehad. Spam voor de restaurantweek...
Fijn dat je goedkope wijn de markt op dumpt. Maar heb geen volledige scheit aan de spam-wetgeving..
Dat heet toch een sneeuwwitje?quote:
Ook gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:48 schreef CrashO het volgende:
Wraak-aktie voor die spam![]()
[ afbeelding ]
Mooie prijs![]()
10min geleden was er gratis wijn te fixen, nu is die opquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:06 schreef Moira. het volgende:
Ah kut.. Toen dit topic veel bovenaan MyAT stond zat ik telkens op m'n geld te wachten.. En nu ik 't had was ik 't helemaal vergeten
Nu dus te laat
RIP
Haha ik heb ordernummers 20001897 en 20001905quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:04 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Net op tijd blijkbaar, want nu zijn ze niet meer leverbaar en staan ze weer voor 30 euro.
Op veel is wel nog steeds korting en die codes van voor 20 euro eraf doen het ook nog. Zal eens kijken of Mono wat over kan maken, ik krijg m'n loon pas de 5equote:Op donderdag 31 juli 2014 18:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
10min geleden was er gratis wijn te fixen, nu is die op
Bij wijnvoordeel is niets "per ongeluk" is een ding wat inmiddels zeker is. Als ze op deze acties serieus geld zouden verliezen was het allang gestopt. Hier zitten slimme mensen op die continu spelen met prijsniveau's om interesse te blijven wekken. Afwisselend 3,99 wijnen en spotgoedkope proefpakket waar her en der ook nog echte kwaliteit in wordt gestopt (want ook dat voedt de marketingstrategie zoals op fora blijkt). Daarnaast is er niemand in mijn omgeving die niet een "kostbaar" doosje wijn heeft besteld en dat is waar het om te doen is. Die 3,99 wijnen (welke ze ook nog zelf bottelen voor Dirk vd Broek e.d. kosten inkoop een paar centen, de kosten zitten 'em in accijns en transport (waarbij de transportkosten bij duizenden pakketten per dag ook minimaal zullen zijn))quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:10 schreef Myraela het volgende:
Misschien komt die weer terug, al denk ik stiekem dat dit niet echt de bedoeling was.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 04:31 schreef maulibu het volgende:
[..]
Bij wijnvoordeel is niets "per ongeluk" is een ding wat inmiddels zeker is. Als ze op deze acties serieus geld zouden verliezen was het allang gestopt. Hier zitten slimme mensen op die continu spelen met prijsniveau's om interesse te blijven wekken. Afwisselend 3,99 wijnen en spotgoedkope proefpakket waar her en der ook nog echte kwaliteit in wordt gestopt (want ook dat voedt de marketingstrategie zoals op fora blijkt). Daarnaast is er niemand in mijn omgeving die niet een "kostbaar" doosje wijn heeft besteld en dat is waar het om te doen is. Die 3,99 wijnen (welke ze ook nog zelf bottelen voor Dirk vd Broek e.d. kosten inkoop een paar centen, de kosten zitten 'em in accijns en transport (waarbij de transportkosten bij duizenden pakketten per dag ook minimaal zullen zijn))
ipv wijn krijg je 6 dode ratten danquote:
Hier proefpakket Wit besteld voor ¤4.99quote:
Ik wilde de witte nemen maar die was al uitverkocht, dus ik ben voor de rosé gegaan. Verrassingspakket, niet het proefpakket.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:17 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hier proefpakket Wit besteld voor ¤4.99![]()
Edit: die is nu alweer 49,99 zie ik....gaat hard
Ik bedoelde ook Verrassingspakket Wit, vanmorgen besteld en nu alweer weg. Maar aangezien de echte actie nog moet beginnen, ga ik er vanuit dat het wel snel weer aangevuld zal zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde de witte nemen maar die was al uitverkocht, dus ik ben voor de rosé gegaan. Verrassingspakket, niet het proefpakket.
Ik was eerst ook even in de war, ik dacht dat men hier met het proefpakket het verrassingspakket bedoelde. maar het zijn twee verschillende pakketten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Verrassingspakket Wit, vanmorgen besteld en nu alweer weg. Maar aangezien de echte actie nog moet beginnen, ga ik er vanuit dat het wel snel weer aangevuld zal zijn.
ja, waarom zouden we dat niet doen?quote:
Nou ik kreeg een aanmaning van een vorige bestelling, ik dacht dat ik met ideal had betaald, maar na zoeken in mijn bankafschriften zag ik dat dat niet het geval wasquote:
Het mag gerust een ton kosten. Dit is een actie ter promotie en om het marktaandeel te vergroten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:40 schreef djkoelkast het volgende:
Het gaat bij dit soort bedrijven sowieso om bulk. Ik las eergisteren dat een van de grootste kantoorartikelenbedrijven (die nu failliet is trouwens) in 2012 per 1000 euro omzet 80 cent winst maakte. Faillissement is trouwens omdat die winst nog verder daalde.
Ze zullen op genoeg bestellingen inleveren, maar er zijn altijd mensen die wèl dure wijnen bestellen en het is natuurlijk heel erg goed voor de naamsbekendheid dit.
Als je het er maar vaak genoeg in stampt dan onthouden we het wel.
Ook kunnen ze bij PostNL betere tarieven afdwingen in verband met de hoeveelheid, dus ook weer goedkoper voor ze op de lange rit.
Uiteindelijk zal er onder de streep iets overblijven, niet op 1 bestelling natuurlijk, maar wel op de hele bulk.
Wel meer dan een ton denk ik, zie ze ook wel eens op tv voorbij komen en ik skip vrijwel alle reclame omdat ik alles opneem.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het mag gerust een ton kosten. Dit is een actie ter promotie en om het marktaandeel te vergroten.
Reclame kost geld, deze actie ook.
Neuh, ik ben een undercover agent van wijnvoordeel en probeer disinfo te verspreidenquote:
OPquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is er ook zo'n geen verzendkosten linkje voor rose?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |