Bier en spuitwater, De canei deed me aan Shandy denken, maar goed dat is een kwart eeuw geledenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
Shandy is toch bier met 7up?
Canei is wijn + suiker + aroma + rommel, dus net even anders.
That's the way to do it!quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:30 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu op die site te kijken. Klopt het dat je 1 code per bestelling kan gebruiken? Ik heb 18 flessen nodig, dus zou het werken om 3 bestellingen apart te plaatsen met elk een ander code? Of zijn ze nog niet zo dom?
quote:
Hoeveel hulp verwacht je in de toekomst te krijgen wanneer men gaat googlen en ziet dat ze met wijntjes van 1 euro pp zijn afgescheept. Of dat iemand de fles herkentquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik zit in een bestuur van iets en binnenkort hebben we constitutieborrels en moeten we bedankjes meenemen.Dus dit is wel heul goedkoop.
Nieuw soort kak?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:29 schreef CrashO het volgende:
Nog meer mensen die (weer) spam gehad hebben?
Had na die 1e ongevraagde nieuwsbrief al meteen afgemeld op die rommel, maar ik heb nu gewoon weer meuk van ze gehad. Spam voor de restaurantweek...
Fijn dat je goedkope wijn de markt op dumpt. Maar heb geen volledige scheit aan de spam-wetgeving..
Dat heet toch een sneeuwwitje?quote:
Ook gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:48 schreef CrashO het volgende:
Wraak-aktie voor die spam![]()
[ afbeelding ]
Mooie prijs![]()
10min geleden was er gratis wijn te fixen, nu is die opquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:06 schreef Moira. het volgende:
Ah kut.. Toen dit topic veel bovenaan MyAT stond zat ik telkens op m'n geld te wachten.. En nu ik 't had was ik 't helemaal vergeten
Nu dus te laat
RIP
Haha ik heb ordernummers 20001897 en 20001905quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:04 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Net op tijd blijkbaar, want nu zijn ze niet meer leverbaar en staan ze weer voor 30 euro.
Op veel is wel nog steeds korting en die codes van voor 20 euro eraf doen het ook nog. Zal eens kijken of Mono wat over kan maken, ik krijg m'n loon pas de 5equote:Op donderdag 31 juli 2014 18:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
10min geleden was er gratis wijn te fixen, nu is die op
Bij wijnvoordeel is niets "per ongeluk" is een ding wat inmiddels zeker is. Als ze op deze acties serieus geld zouden verliezen was het allang gestopt. Hier zitten slimme mensen op die continu spelen met prijsniveau's om interesse te blijven wekken. Afwisselend 3,99 wijnen en spotgoedkope proefpakket waar her en der ook nog echte kwaliteit in wordt gestopt (want ook dat voedt de marketingstrategie zoals op fora blijkt). Daarnaast is er niemand in mijn omgeving die niet een "kostbaar" doosje wijn heeft besteld en dat is waar het om te doen is. Die 3,99 wijnen (welke ze ook nog zelf bottelen voor Dirk vd Broek e.d. kosten inkoop een paar centen, de kosten zitten 'em in accijns en transport (waarbij de transportkosten bij duizenden pakketten per dag ook minimaal zullen zijn))quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:10 schreef Myraela het volgende:
Misschien komt die weer terug, al denk ik stiekem dat dit niet echt de bedoeling was.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 04:31 schreef maulibu het volgende:
[..]
Bij wijnvoordeel is niets "per ongeluk" is een ding wat inmiddels zeker is. Als ze op deze acties serieus geld zouden verliezen was het allang gestopt. Hier zitten slimme mensen op die continu spelen met prijsniveau's om interesse te blijven wekken. Afwisselend 3,99 wijnen en spotgoedkope proefpakket waar her en der ook nog echte kwaliteit in wordt gestopt (want ook dat voedt de marketingstrategie zoals op fora blijkt). Daarnaast is er niemand in mijn omgeving die niet een "kostbaar" doosje wijn heeft besteld en dat is waar het om te doen is. Die 3,99 wijnen (welke ze ook nog zelf bottelen voor Dirk vd Broek e.d. kosten inkoop een paar centen, de kosten zitten 'em in accijns en transport (waarbij de transportkosten bij duizenden pakketten per dag ook minimaal zullen zijn))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |