ipv wijn krijg je 6 dode ratten danquote:
Hier proefpakket Wit besteld voor ¤4.99quote:
Ik wilde de witte nemen maar die was al uitverkocht, dus ik ben voor de rosé gegaan. Verrassingspakket, niet het proefpakket.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:17 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hier proefpakket Wit besteld voor ¤4.99![]()
Edit: die is nu alweer 49,99 zie ik....gaat hard
Ik bedoelde ook Verrassingspakket Wit, vanmorgen besteld en nu alweer weg. Maar aangezien de echte actie nog moet beginnen, ga ik er vanuit dat het wel snel weer aangevuld zal zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde de witte nemen maar die was al uitverkocht, dus ik ben voor de rosé gegaan. Verrassingspakket, niet het proefpakket.
Ik was eerst ook even in de war, ik dacht dat men hier met het proefpakket het verrassingspakket bedoelde. maar het zijn twee verschillende pakketten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Verrassingspakket Wit, vanmorgen besteld en nu alweer weg. Maar aangezien de echte actie nog moet beginnen, ga ik er vanuit dat het wel snel weer aangevuld zal zijn.
ja, waarom zouden we dat niet doen?quote:
Nou ik kreeg een aanmaning van een vorige bestelling, ik dacht dat ik met ideal had betaald, maar na zoeken in mijn bankafschriften zag ik dat dat niet het geval wasquote:
Het mag gerust een ton kosten. Dit is een actie ter promotie en om het marktaandeel te vergroten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:40 schreef djkoelkast het volgende:
Het gaat bij dit soort bedrijven sowieso om bulk. Ik las eergisteren dat een van de grootste kantoorartikelenbedrijven (die nu failliet is trouwens) in 2012 per 1000 euro omzet 80 cent winst maakte. Faillissement is trouwens omdat die winst nog verder daalde.
Ze zullen op genoeg bestellingen inleveren, maar er zijn altijd mensen die wèl dure wijnen bestellen en het is natuurlijk heel erg goed voor de naamsbekendheid dit.
Als je het er maar vaak genoeg in stampt dan onthouden we het wel.
Ook kunnen ze bij PostNL betere tarieven afdwingen in verband met de hoeveelheid, dus ook weer goedkoper voor ze op de lange rit.
Uiteindelijk zal er onder de streep iets overblijven, niet op 1 bestelling natuurlijk, maar wel op de hele bulk.
Wel meer dan een ton denk ik, zie ze ook wel eens op tv voorbij komen en ik skip vrijwel alle reclame omdat ik alles opneem.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het mag gerust een ton kosten. Dit is een actie ter promotie en om het marktaandeel te vergroten.
Reclame kost geld, deze actie ook.
Neuh, ik ben een undercover agent van wijnvoordeel en probeer disinfo te verspreidenquote:
OPquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is er ook zo'n geen verzendkosten linkje voor rose?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |