Maar dan kan je toch niet in NL laten bezorgen? Of zie ik wat over het hoofd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
wat denk je van https://www.wijnvoordeel.be/
Ik denk dezequote:Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Wupper het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch niet in NL laten bezorgen? Of zie ik wat over het hoofd?
En per fles? Je kan toch alleen per 6 bestellen?
(ik voel me zo dom....)
Jezus, je bent ook dom, lees het topic ff door ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Wupper het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch niet in NL laten bezorgen? Of zie ik wat over het hoofd?
En per fles? Je kan toch alleen per 6 bestellen?
(ik voel me zo dom....)
volgens mij heb ik dat gedaan, maar kan op wijnvoordeel.be echt alleen maar per 6 bestellen.....quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Jezus, je bent ook dom, lees het topic ff door ofzo.
Oh wacht, je wil per 1 fles bestellen. Had ik niet door.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:49 schreef Wupper het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat gedaan, maar kan op wijnvoordeel.be echt alleen maar per 6 bestellen.....
Ben jij niet helemaal in orde ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef klm1234 het volgende:
.....................................................................
Niet zo oordelen, moet een ieder toch lekker zelf weten? Die actie is er nou eenmaal, laat elkaar lekker genieten van deze actie en probeer vooral niet te wijzen naar iemand die lekker goedkoop wijn wil scoren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:15 schreef Skv het volgende:
[..]
10 dozen van de goedkoopste?Jij wil niet voor een dubbeltje, maar voor een stuiver op de eerste rang zitten? Mijn god zeg
Niet zo klagen wees blij dat je je bestelling ontvangen hebt, en geen geld retour of een annulling. Dat kan natuurlijk ook nog gewoon he. ik verwonder me elke keer weer al ik een PostNL mailtje krijg met als onderwerp: Uw wijnpakket komt er er aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
Wut ik kreeg geen doos extra en ik moest ook lang wachten.
Ik ga nú klagen bij de ACM
Godver.. Must. Resist.. Gelukkig in Lemon en lime smaak. Ben ik al niet dol op. ;')quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef Scribbert het volgende:
Hahaha. Nu weer een Canei in de aanbieding. 'Lekker' zomers drankje voor 2,14 per doos!
De postbode is hier vanaf dinsdag elke dag.. en hij komt straks ook nog...quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef Scribbert het volgende:
Hahaha. Nu weer een Canei in de aanbieding. 'Lekker' zomers drankje voor 2,14 per doos!
Voor het geld hoef je het niet te laten....quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De postbode is hier vanaf dinsdag elke dag.. en hij komt straks ook nog...
Laat ik die man nou even met rust laten....![]()
![]()
Aan de andere kant.. wel erg lekker als je met je snikkel in de hete zon ligt en dat spul is steenkoud...
Nee.. maar er staan nog maar zes dozen in mn kelder...quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:30 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je het niet te laten....
Die verdienen per doos, dus als ze op 1 stop 6 dozen kunnen bezorgen levert ze dat veel meer op. Ze zijn dus eerder blij met je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De postbode is hier vanaf dinsdag elke dag.. en hij komt straks ook nog...
Laat ik die man nou even met rust laten....![]()
![]()
Aan de andere kant.. wel erg lekker als je met je snikkel in de hete zon ligt en dat spul is steenkoud...
Linkje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef Scribbert het volgende:
Ja maar ik zit al een week smiddags in huis te wachten...quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die verdienen per doos, dus als ze op 1 stop 6 dozen kunnen bezorgen levert ze dat veel meer op. Ze zijn dus eerder blij met je.
Ik zag hem staan. Zelf ben ik niet echt van de witte normaal gesproken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
https://www.wijnvoordeel.nl/Argentinie/Hereford-White::43.html
Die klinkt dan wel weer aardig?
Verdomme. Wat doe je me aan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef Scribbert het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef Scribbert het volgende:
1 Doosje voor de buuf en 2 voor mij. KAPPE NAH!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef larry_flynt het volgende:
Hahaha die Canei. Toch maar weer een doosje bestellen. Die oranje was erg lekker!
Ik kan de code's niet meer gebruiken die in de OP staan. Steeds staat er "u heeft al gebruik gemaakt van deze actie". Jammer... Heb 1 doosje besteld, wilde er 2quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
1 Doosje voor de buuf en 2 voor mij. KAPPE NAH!
TN465quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik kan de code's niet meer gebruiken die in de OP staan. Steeds staat er "u heeft al gebruik gemaakt van deze actie". Jammer... Heb 1 doosje besteld, wilde er 2
Oh, er zijn er meer!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
TN465
HC389
SA389
BK389
ES389
HL389
NG389
CC389
SN389
SG389
LK389
VK389
KS389
VL389
KV389
AN389
SD389
LL389
MM389
Lol zuipschuitquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
TN465
HC389
SA389
BK389
ES389
HL389
NG389
CC389
SN389
SG389
LK389
VK389
KS389
VL389
KV389
AN389
SD389
LL389
MM389
De onderste codes staan niet in de OP. Probeer die eens![]()
Duur!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:28 schreef MikeGSM het volgende:
Een nieuw pakket:
https://www.wijnvoordeel.(...)6.html?keywords=gold
Klopt daarom me edit er bijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Duur!
Kon je laatst nog voor 3,94 per doos krijgen (maar dan had je wel 6 dezelfde flessen). x3 en je bent spekkoper.
Haha! Top. Ging het bestellen in 1 keer goed? Ik had vanochtend toch moeite met bestellen van de Goldish Blanc, telkens foutmeldingen dat de actie al gebruikt was (terwijl ik maar 2 dozen eerder op mijn eigen adres had besteld). Ik heb wel 7 dozen op een ander adres laten bezorgen in afgelopen weken.. Uiteindelijk maar een 0 voor het huisnummer gezet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:31 schreef Deezertje het volgende:
Godver, 2,14 voor zes flessen Canei heb ik maarliefst 1 dag kunnen weerstaan. Nu toch besteldzelfs in de winkel kost een blikje bier meer..
Slim van die 0 voor het huisnummer!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef Scribbert het volgende:
[..]
Haha! Top. Ging het bestellen in 1 keer goed? Ik had vanochtend toch moeite met bestellen van de Goldish Blanc, telkens foutmeldingen dat de actie al gebruikt was (terwijl ik maar 2 dozen eerder op mijn eigen adres had besteld). Ik heb wel 7 dozen op een ander adres laten bezorgen in afgelopen weken.. Uiteindelijk maar een 0 voor het huisnummer gezet.
Nope, werkt hier nog steeds!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef frnk het volgende:
Ik krijg ineens weer verzendkosten erbij, is het klaar met het gratis verzenden?
waarom?quote:Andere tip:
Bestel op het adres van familie met aan alternatief aflever adres: jou adres
Kan gewoon 5x achter elkaar op hetzelfde adres bestellen hoor, alleen steeds een andere code gebruiken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:21 schreef MikeGSM het volgende:
De 0 en 00 voor het huisnummer gaan gewoon goed.
Uiteindelijk komt er op het etiket gewoon het huisnummer zonder 0 of 00 :p
Andere tip:
Bestel op het adres van familie met aan alternatief aflever adres: jou adres
Ik heb nu ook geen verzendkosten meer. Volgens mij moet je de eerste keer dat je de site bezoekt perse de link uit de OP gebruiken. Ga je de eerste keer naar de site door deze handmatig in te typen, dan werkt het volgens mij niet.quote:
Vreemd, mijne gisteren besteld en komt vandaag binnen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Lijkt erop dat de Canei er door drukte pas maandag uit gaat... En dan is het al een stuk minder warmIk heb gekozen voor factuur, maar dat maakt denk ik niets uit voor snelheid van verzending.
Ik kan je de "Vivino" app aanraden... maak een foto van het etiket en alle info en recensies komen tevoorschijn.. werkt ook met een foto van een etiket van de websitequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef frnk het volgende:
Welke witte wijn kunnen jullie me aanraden? Moet een lekkere droge zijn, hou absoluut niet van zoet.
Ja, normaal wel. Maar vanochtend vanaf het werk leek dat dus niet goed te gaan. Zoals ik zei had ik mijn adres nog maar 2 bestellingen gedaan, maar lukte het met geen andere code. Nu vanaf huis gaat het wel weer goed though.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan gewoon 5x achter elkaar op hetzelfde adres bestellen hoor, alleen steeds een andere code gebruiken.
Die Casa Safra is prima weg te kloeken. Ik denk dat ik nog een doos of 2 bestel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef frnk het volgende:
Welke witte wijn kunnen jullie me aanraden? Moet een lekkere droge zijn, hou absoluut niet van zoet.
Deze zat in het 'zomerwijnen' pakket en vind ik heerlijk! Alleen hij is nu een beetje prijzigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef frnk het volgende:
mee eens! Net even een fles open gemaakt en smaakt zeer goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die Casa Safra is prima weg te kloeken. Ik denk dat ik nog een doos of 2 bestel.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef Trusten het volgende:
Er is weer een mix pakket te bestellen voor 25eu dus 5eu
Oh dat is netjes, voor deze zomer en komende zomer dus. In dat geval:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef Trusten het volgende:
[..]
2 jr na productie, die oranje was nog 1,5 jr houdbaar
Canei blijft vaak toch een soort veredelde limonade, in elk geval de goedkopere van Wijnvoordeel.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:03 schreef MikeGSM het volgende:
Gisteren de Canei Lemon&Lime open gemaakt...
Maar dit vind ik dus echt tegen vallen had er meer van verwacht.
En ik hoop dus juist dat het smaakt als een soort frisse limonade, zoniet dan heb ik vijf dozen om weg te geven.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Canei blijft vaak toch een soort veredelde limonade, in elk geval de goedkopere van Wijnvoordeel.
Dat zit met die Lemon & Lime wel goed, gisteren een halve fles van gedronkenquote:Op zondag 20 juli 2014 11:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
En ik hoop dus juist dat het smaakt als een soort frisse limonade, zoniet dan heb ik vijf dozen om weg te geven.
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dat zit met die Lemon & Lime wel goed, gisteren een halve fles van gedronken
Je kent de smaak niet en besteld 5 dozen?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
En ik hoop dus juist dat het smaakt als een soort frisse limonade, zoniet dan heb ik vijf dozen om weg te geven.
Het spul kost zo goed als niets, ik heb vriendinnen die dat soort dingen volop drinken dus als ik het niets zou vinden dan kan ik voor iets meer dan een tientje 4 dozen cadeau doen. En houd ik een doos over om aan de gasten te schenken.quote:
Gaat niet gebeuren.quote:
Hoeveel dozen heb je ondertussen in totaal besteld? En stapel je die gewoon op in de garage ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het spul kost zo goed als niets, ik heb vriendinnen die dat soort dingen volop drinken dus als ik het niets zou vinden dan kan ik voor iets meer dan een tientje 4 dozen cadeau doen. En houd ik een doos over om aan de gasten te schenken.
Niets raars aan toch
Daarbij koop ik whisky die ik ook nog niet ken en betaal daar snel 5x zoveel voor als nu voor deze vijf dozen Canei.
20 Dozen nu.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:21 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoeveel dozen heb je ondertussen in totaal besteld? En stapel je die gewoon op in de garage ofzo?Trouwens groot gelijk hoor, ik heb ondertussen ook 30 flessen wijn liggen voor in totaal max 20euro.
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 20 juli 2014 13:47 schreef hottentot het volgende:
En jij haalt je boodschappen bij de Jumbo
Ah, die Hugo is exclusief voor Jumbo vandaar de veronderstelling. Zul je daar even een flesje moeten halen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietmaar die Canei Hugo zag ik op de website van Canei en lijkt me erg lekker....;)
Yes!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zijn de verzendkosten er nog steeds vanaf te halen?
Je kunt altijd kijken of je pakket al aangemeld is bij postnl, dan weet je in elk geval dat de post ze vanavond nog ophaalt bij wijnvoordeel.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:39 schreef Deezertje het volgende:
Schiet op met die verzendbevestiging! Wil morgen mijn doosje hebben. Van de week is er meer volk thuis en wil geen problemen over een doosje van 2 euro!Mocht niks meer bestellen namelijk, waren vorige week ook al niet blij..
Hoe doe je dat? Ik heb geen track&trace code.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je kunt altijd kijken of je pakket al aangemeld is bij postnl, dan weet je in elk geval dat de post ze vanavond nog ophaalt bij wijnvoordeel.
https://mijnpakket.postnl.nl/Registerquote:Op maandag 21 juli 2014 20:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik heb geen track&trace code.
Welke? Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef Trusten het volgende:
Er is weer een mix pakket te bestellen voor 25eu dus 5eu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |