Maar dan kan je toch niet in NL laten bezorgen? Of zie ik wat over het hoofd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
wat denk je van https://www.wijnvoordeel.be/
Ik denk dezequote:Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Wupper het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch niet in NL laten bezorgen? Of zie ik wat over het hoofd?
En per fles? Je kan toch alleen per 6 bestellen?
(ik voel me zo dom....)
Jezus, je bent ook dom, lees het topic ff door ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Wupper het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch niet in NL laten bezorgen? Of zie ik wat over het hoofd?
En per fles? Je kan toch alleen per 6 bestellen?
(ik voel me zo dom....)
volgens mij heb ik dat gedaan, maar kan op wijnvoordeel.be echt alleen maar per 6 bestellen.....quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Jezus, je bent ook dom, lees het topic ff door ofzo.
Oh wacht, je wil per 1 fles bestellen. Had ik niet door.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:49 schreef Wupper het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat gedaan, maar kan op wijnvoordeel.be echt alleen maar per 6 bestellen.....
Ben jij niet helemaal in orde ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef klm1234 het volgende:
.....................................................................
Niet zo oordelen, moet een ieder toch lekker zelf weten? Die actie is er nou eenmaal, laat elkaar lekker genieten van deze actie en probeer vooral niet te wijzen naar iemand die lekker goedkoop wijn wil scoren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:15 schreef Skv het volgende:
[..]
10 dozen van de goedkoopste?Jij wil niet voor een dubbeltje, maar voor een stuiver op de eerste rang zitten? Mijn god zeg
Niet zo klagen wees blij dat je je bestelling ontvangen hebt, en geen geld retour of een annulling. Dat kan natuurlijk ook nog gewoon he. ik verwonder me elke keer weer al ik een PostNL mailtje krijg met als onderwerp: Uw wijnpakket komt er er aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
Wut ik kreeg geen doos extra en ik moest ook lang wachten.
Ik ga nú klagen bij de ACM
Godver.. Must. Resist.. Gelukkig in Lemon en lime smaak. Ben ik al niet dol op. ;')quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef Scribbert het volgende:
Hahaha. Nu weer een Canei in de aanbieding. 'Lekker' zomers drankje voor 2,14 per doos!
De postbode is hier vanaf dinsdag elke dag.. en hij komt straks ook nog...quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef Scribbert het volgende:
Hahaha. Nu weer een Canei in de aanbieding. 'Lekker' zomers drankje voor 2,14 per doos!
Voor het geld hoef je het niet te laten....quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De postbode is hier vanaf dinsdag elke dag.. en hij komt straks ook nog...
Laat ik die man nou even met rust laten....![]()
![]()
Aan de andere kant.. wel erg lekker als je met je snikkel in de hete zon ligt en dat spul is steenkoud...
Nee.. maar er staan nog maar zes dozen in mn kelder...quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:30 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je het niet te laten....
Die verdienen per doos, dus als ze op 1 stop 6 dozen kunnen bezorgen levert ze dat veel meer op. Ze zijn dus eerder blij met je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De postbode is hier vanaf dinsdag elke dag.. en hij komt straks ook nog...
Laat ik die man nou even met rust laten....![]()
![]()
Aan de andere kant.. wel erg lekker als je met je snikkel in de hete zon ligt en dat spul is steenkoud...
Linkje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:34 schreef Scribbert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |