Thanks voor je hulp, werkt helaas ook niet. Ook in IE via in private browser pakt hij hem niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:58 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Gebruik deze link:
https://www.wijnvoordeel.(...)ib5vfdvj5521f1tippe5
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:54 schreef madco het volgende:
Gratis verzenden links die nog werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Welke had je..?quote:
Waar dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:43 schreef Snowballed het volgende:
Er is weer rode 4 euro wijn uit Chili....![]()
Meteen 2 doosjes besteld
Wederom met deze links:
[..]
Brrrr wit is niet helemaal mijn ding...quote:Op maandag 14 juli 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP Sauvignon Blanc-Viognier
Werkt gewoon:quote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef Trusten het volgende:
[..]
Thanks voor je hulp, werkt helaas ook niet. Ook in IE via in private browser pakt hij hem niet.
[ afbeelding ]
bezorgen die in enschede dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Brrrr wit is niet helemaal mijn ding...
Voor de liefhebbers is er ook nog:
https://www.weinvorteil.de
Met een andere voorraad en andere gutschein/rabat voorwaarden
Dat moet je zelf even uitvissen, vraag hun klantenservice even ofzoquote:
Als je daar woont kan je net zo goed naar de Trinkgut rijden.quote:
watquote:
Omdat die goedkoper zijn?quote:
Adres is gewoon goed, postcode klopt ook. Ook al eerder een zending van wijnvoordeel gehad hier. Dus ik heb maar even een mailtje gestuurd. Zouden ze het etiket verkeerd geprint hebben?quote:Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres betreft.
Het adres word automatisch gegenereerd als je besteld.. misschien dat daar iets mis is gegaan (te snel doorgeklikt ofzo)quote:Op maandag 14 juli 2014 19:50 schreef De_Hertog het volgende:
Donderdag besteld, vrijdag mail van PostNL. Wist niet of ze op zaterdag bezorgden, maar vandaag de hele dag niets gezien dus maar eens op de MijnPakket link geklikt:
[..]
Adres is gewoon goed, postcode klopt ook. Ook al eerder een zending van wijnvoordeel gehad hier. Dus ik heb maar even een mailtje gestuurd. Zouden ze het etiket verkeerd geprint hebben?
Vreemde is dat bij 'bezorgadres' in MijnPakket ook gewoon het goede adres staat, PostNL heeft dus gewoon het goede adres doorgekregen. En ik woon ook niet in een flat met huisnummers en toevoegingen of zo'n wijk waarbij de hele wijk dezelfde 'straatnaam' heeft of zo, gewoon heel simpel straatnaam en huisnummer. Maargoed, ik hoor wel wat de klantenservice zegt. Weekend is toch al voorbijquote:Op maandag 14 juli 2014 19:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het adres word automatisch gegenereerd als je besteld.. misschien dat daar iets mis is gegaan (te snel doorgeklikt ofzo)
Nee de pret is er nog volop.. gister besteld en de postbode komt zo...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Is er eigenlijk ergens een up-to-date overzicht qua codes/linkjes die nog werken, of is de pret wel een beetje over nu?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:32 schreef Deezertje het volgende:
Doosje Canei binnen.
Laatste bestelling vrees ik, mag echt niets meer bestellen voordat 't op is...
En volgende maand is ze de pijp uit.. en bedankt!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Ik heb mn buurvrouw van 90jr een fles gebracht.. had ze nog nooit in haar leven gehad zoiets.. ze vond het erg lekker
Volgens de dokter was ze al 10 jaar in de tijd van een ander aan het leven.. dus het kan haar niet meer schelen...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En volgende maand is ze de pijp uit.. en bedankt!
factuur krijg je een paar dagen laterquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:41 schreef Gripper het volgende:
Jeu mijn wijn is net bij de buren bezorgd![]()
Ik heb m op factuur besteld, zit die dan erbij ofzo? Gek toch dat je kan betalen na ontvangst van je product, das nou niet bepaald standaard bij webshops
Mogen ze wel snel zijn, de eerste fles is lekker (goeie tips dankzij wijnkenner skv! ) en dus al bijna op. Die ging lekker over de huig met een entrecote en sla uit eigen tuinquote:
10 dozen van de goedkoopste?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef klm1234 het volgende:
heb al ongeveer 10 dozen van per doos 6 flessen besteld met de 4 euro actie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mogen ze wel snel zijn, de eerste fles is lekker (goeie tips dankzij wijnkenner skv! ) en dus al bijna op. Die ging lekker over de huig met een entrecote en sla uit eigen tuin
Die Campina de nogwatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef Skv het volgende:
[..]Welke had je gekocht? Blij dat het een goede tip was.
Welke was dat? De wijnen van mij tikken de ondergrens wel aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:41 schreef Gripper het volgende:
Jeu mijn wijn is net bij de buren bezorgd![]()
Ik heb m op factuur besteld, zit die dan erbij ofzo? Gek toch dat je kan betalen na ontvangst van je product, das nou niet bepaald standaard bij webshops
Das tegenwoordig vrijwel standaard hoor....zit waarschijnlijk ook gewoon een bedrijf achter zoals AfterPay die je gegevens checkt op het moment dat je je gegevens invult. Stel dat je een dikke BKR registratie hebt op je adres oid dan komt hij er gewoon niet doorheen. En zo wel, dan staan zij (Afterpay) ook garant voor de betalingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:41 schreef Gripper het volgende:
Gek toch dat je kan betalen na ontvangst van je product, das nou niet bepaald standaard bij webshops
Nou ja, ze hadden mn BKR registratie best mogen checken: ik heb wel extreem dure wijn gekocht vergeleken bij sommigen hier. Moet 15,94 ¤ aftikken!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef Trusten het volgende:
[..]
Das tegenwoordig vrijwel standaard hoor....zit waarschijnlijk ook gewoon een bedrijf achter zoals AfterPay die je gegevens checkt op het moment dat je je gegevens invult. Stel dat je een dikke BKR registratie hebt op je adres oid dan komt hij er gewoon niet doorheen. En zo wel, dan staan zij (Afterpay) ook garant voor de betaling
Deze heb ik vorige week besteld. Ik heb betere rode wijnen gehad van ¤4, maar als je 6 flessen krijgt voor dat bedrag is het niet verkeerdquote:Op zondag 13 juli 2014 15:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is wel erg vreemd.. ik krijg deze als ik op bovenstaande link klik:
[ afbeelding ]
Ik heb geen codes speciaal voor de BE site (had ik ook nog niet geprobeerd.. misschien via facebook?)
Belgie? Link naar de shop?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:14 schreef MikeGSM het volgende:
Ook maar eens een bestelling in België geplaatst.
Ben benieuwd, champagne voor 4.95, en per 1 fles te bestellen, zonder verzendkosten.
Wie heeft er al wat ontvangen in Nederland, uit België?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |