Thanks voor je hulp, werkt helaas ook niet. Ook in IE via in private browser pakt hij hem niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:58 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Gebruik deze link:
https://www.wijnvoordeel.(...)ib5vfdvj5521f1tippe5
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:54 schreef madco het volgende:
Gratis verzenden links die nog werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Welke had je..?quote:
Waar dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:43 schreef Snowballed het volgende:
Er is weer rode 4 euro wijn uit Chili....![]()
Meteen 2 doosjes besteld
Wederom met deze links:
[..]
Brrrr wit is niet helemaal mijn ding...quote:Op maandag 14 juli 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pierre Baptiste Pays d'Oc IGP Sauvignon Blanc-Viognier
Werkt gewoon:quote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef Trusten het volgende:
[..]
Thanks voor je hulp, werkt helaas ook niet. Ook in IE via in private browser pakt hij hem niet.
[ afbeelding ]
bezorgen die in enschede dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Brrrr wit is niet helemaal mijn ding...
Voor de liefhebbers is er ook nog:
https://www.weinvorteil.de
Met een andere voorraad en andere gutschein/rabat voorwaarden
Dat moet je zelf even uitvissen, vraag hun klantenservice even ofzoquote:
Als je daar woont kan je net zo goed naar de Trinkgut rijden.quote:
watquote:
Omdat die goedkoper zijn?quote:
Adres is gewoon goed, postcode klopt ook. Ook al eerder een zending van wijnvoordeel gehad hier. Dus ik heb maar even een mailtje gestuurd. Zouden ze het etiket verkeerd geprint hebben?quote:Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres betreft.
Het adres word automatisch gegenereerd als je besteld.. misschien dat daar iets mis is gegaan (te snel doorgeklikt ofzo)quote:Op maandag 14 juli 2014 19:50 schreef De_Hertog het volgende:
Donderdag besteld, vrijdag mail van PostNL. Wist niet of ze op zaterdag bezorgden, maar vandaag de hele dag niets gezien dus maar eens op de MijnPakket link geklikt:
[..]
Adres is gewoon goed, postcode klopt ook. Ook al eerder een zending van wijnvoordeel gehad hier. Dus ik heb maar even een mailtje gestuurd. Zouden ze het etiket verkeerd geprint hebben?
Vreemde is dat bij 'bezorgadres' in MijnPakket ook gewoon het goede adres staat, PostNL heeft dus gewoon het goede adres doorgekregen. En ik woon ook niet in een flat met huisnummers en toevoegingen of zo'n wijk waarbij de hele wijk dezelfde 'straatnaam' heeft of zo, gewoon heel simpel straatnaam en huisnummer. Maargoed, ik hoor wel wat de klantenservice zegt. Weekend is toch al voorbijquote:Op maandag 14 juli 2014 19:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het adres word automatisch gegenereerd als je besteld.. misschien dat daar iets mis is gegaan (te snel doorgeklikt ofzo)
Nee de pret is er nog volop.. gister besteld en de postbode komt zo...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Is er eigenlijk ergens een up-to-date overzicht qua codes/linkjes die nog werken, of is de pret wel een beetje over nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |