En ik hoop dus juist dat het smaakt als een soort frisse limonade, zoniet dan heb ik vijf dozen om weg te geven.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Canei blijft vaak toch een soort veredelde limonade, in elk geval de goedkopere van Wijnvoordeel.
Dat zit met die Lemon & Lime wel goed, gisteren een halve fles van gedronkenquote:Op zondag 20 juli 2014 11:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
En ik hoop dus juist dat het smaakt als een soort frisse limonade, zoniet dan heb ik vijf dozen om weg te geven.
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dat zit met die Lemon & Lime wel goed, gisteren een halve fles van gedronken
Je kent de smaak niet en besteld 5 dozen?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
En ik hoop dus juist dat het smaakt als een soort frisse limonade, zoniet dan heb ik vijf dozen om weg te geven.
Het spul kost zo goed als niets, ik heb vriendinnen die dat soort dingen volop drinken dus als ik het niets zou vinden dan kan ik voor iets meer dan een tientje 4 dozen cadeau doen. En houd ik een doos over om aan de gasten te schenken.quote:
Gaat niet gebeuren.quote:
Hoeveel dozen heb je ondertussen in totaal besteld? En stapel je die gewoon op in de garage ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het spul kost zo goed als niets, ik heb vriendinnen die dat soort dingen volop drinken dus als ik het niets zou vinden dan kan ik voor iets meer dan een tientje 4 dozen cadeau doen. En houd ik een doos over om aan de gasten te schenken.
Niets raars aan toch
Daarbij koop ik whisky die ik ook nog niet ken en betaal daar snel 5x zoveel voor als nu voor deze vijf dozen Canei.
20 Dozen nu.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:21 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoeveel dozen heb je ondertussen in totaal besteld? En stapel je die gewoon op in de garage ofzo?Trouwens groot gelijk hoor, ik heb ondertussen ook 30 flessen wijn liggen voor in totaal max 20euro.
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 20 juli 2014 13:47 schreef hottentot het volgende:
En jij haalt je boodschappen bij de Jumbo
Ah, die Hugo is exclusief voor Jumbo vandaar de veronderstelling. Zul je daar even een flesje moeten halen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietmaar die Canei Hugo zag ik op de website van Canei en lijkt me erg lekker....;)
Yes!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zijn de verzendkosten er nog steeds vanaf te halen?
Je kunt altijd kijken of je pakket al aangemeld is bij postnl, dan weet je in elk geval dat de post ze vanavond nog ophaalt bij wijnvoordeel.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:39 schreef Deezertje het volgende:
Schiet op met die verzendbevestiging! Wil morgen mijn doosje hebben. Van de week is er meer volk thuis en wil geen problemen over een doosje van 2 euro!Mocht niks meer bestellen namelijk, waren vorige week ook al niet blij..
Hoe doe je dat? Ik heb geen track&trace code.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je kunt altijd kijken of je pakket al aangemeld is bij postnl, dan weet je in elk geval dat de post ze vanavond nog ophaalt bij wijnvoordeel.
https://mijnpakket.postnl.nl/Registerquote:Op maandag 21 juli 2014 20:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik heb geen track&trace code.
Welke? Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef Trusten het volgende:
Er is weer een mix pakket te bestellen voor 25eu dus 5eu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |