Nope, werkt hier nog steeds!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef frnk het volgende:
Ik krijg ineens weer verzendkosten erbij, is het klaar met het gratis verzenden?
waarom?quote:Andere tip:
Bestel op het adres van familie met aan alternatief aflever adres: jou adres
Kan gewoon 5x achter elkaar op hetzelfde adres bestellen hoor, alleen steeds een andere code gebruiken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:21 schreef MikeGSM het volgende:
De 0 en 00 voor het huisnummer gaan gewoon goed.
Uiteindelijk komt er op het etiket gewoon het huisnummer zonder 0 of 00 :p
Andere tip:
Bestel op het adres van familie met aan alternatief aflever adres: jou adres
Ik heb nu ook geen verzendkosten meer. Volgens mij moet je de eerste keer dat je de site bezoekt perse de link uit de OP gebruiken. Ga je de eerste keer naar de site door deze handmatig in te typen, dan werkt het volgens mij niet.quote:
Vreemd, mijne gisteren besteld en komt vandaag binnen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Lijkt erop dat de Canei er door drukte pas maandag uit gaat... En dan is het al een stuk minder warmIk heb gekozen voor factuur, maar dat maakt denk ik niets uit voor snelheid van verzending.
Ik kan je de "Vivino" app aanraden... maak een foto van het etiket en alle info en recensies komen tevoorschijn.. werkt ook met een foto van een etiket van de websitequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef frnk het volgende:
Welke witte wijn kunnen jullie me aanraden? Moet een lekkere droge zijn, hou absoluut niet van zoet.
Ja, normaal wel. Maar vanochtend vanaf het werk leek dat dus niet goed te gaan. Zoals ik zei had ik mijn adres nog maar 2 bestellingen gedaan, maar lukte het met geen andere code. Nu vanaf huis gaat het wel weer goed though.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan gewoon 5x achter elkaar op hetzelfde adres bestellen hoor, alleen steeds een andere code gebruiken.
Die Casa Safra is prima weg te kloeken. Ik denk dat ik nog een doos of 2 bestel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef frnk het volgende:
Welke witte wijn kunnen jullie me aanraden? Moet een lekkere droge zijn, hou absoluut niet van zoet.
Deze zat in het 'zomerwijnen' pakket en vind ik heerlijk! Alleen hij is nu een beetje prijzigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef frnk het volgende:
mee eens! Net even een fles open gemaakt en smaakt zeer goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die Casa Safra is prima weg te kloeken. Ik denk dat ik nog een doos of 2 bestel.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef Trusten het volgende:
Er is weer een mix pakket te bestellen voor 25eu dus 5eu
Oh dat is netjes, voor deze zomer en komende zomer dus. In dat geval:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef Trusten het volgende:
[..]
2 jr na productie, die oranje was nog 1,5 jr houdbaar
Canei blijft vaak toch een soort veredelde limonade, in elk geval de goedkopere van Wijnvoordeel.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:03 schreef MikeGSM het volgende:
Gisteren de Canei Lemon&Lime open gemaakt...
Maar dit vind ik dus echt tegen vallen had er meer van verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |