Thanks! Super handige appquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik kan je de "Vivino" app aanraden... maak een foto van het etiket en alle info en recensies komen tevoorschijn.. werkt ook met een foto van een etiket van de website
Ik vind hem erg handig
Ze hebben een klantenservice.. En ze doen zichzelf niet de das om met deze actie..quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:59 schreef HulkHeld het volgende:
Mensen,
Het volgende:
Doosje wijn besteld met kortingscode en gratis verzending, heb betaald via IDeal, krijg ik dag erna ineens een factuur met dat er nog een bedrag moet worden betaald, iemand anders hetzelfde overkomen?
Ik ga deze uiteraard niet betalen omdat ik al heb betaald via IDeal en zij zich met deze actie zelf de das omdoen.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:31 schreef Skaai het volgende:
Ik heb nu eindelijk de Goldish Pink opengetrokken en ik heb bijna spijt dat ik 2 dozen Goldish Noir heb liggen en maar 1 doos Goldish Pink. Wat een lekker flesje!
Ja dat begrijp ik, maar ik vraag of er meer mensen zijn die dit hebben ontvangen. Er is immers al betaald, dus waarom die factuur binnenkomt is mij een raadsel. Vraag is niet waarom, maar of er anderen zijn die dit ook hebben geconstateerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze hebben een klantenservice.. En ze doen zichzelf niet de das om met deze actie..
Er zijn wel meer foutjes gemaakt... idd... die mensen hebben allemaal contact opgenomen met de klantenservicequote:Op donderdag 24 juli 2014 09:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar ik vraag of er meer mensen zijn die dit hebben ontvangen. Er is immers al betaald, dus waarom die factuur binnenkomt is mij een raadsel. Vraag is niet waarom, maar of er anderen zijn die dit ook hebben geconstateerd.
Heb een doosje Pink en Blanc besteldquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Herkenbaar.Hoewel maar 1 doosje Noir en 1 doosje Pink. Ze zijn beide nog wel te koop, als je zou willen.
flikker die maar gelijk van t balkon afquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Deezertje het volgende:
Hoe lang moet de Canei koud staan? Net flesje in koelkast gezet
Ga je hem gebruiken om roest van je ketting te verwijderen of de planten van je buren te vergiftigen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Deezertje het volgende:
Hoe lang moet de Canei koud staan? Net flesje in koelkast gezet
Heb al een fles op.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je hem gebruiken om roest van je ketting te verwijderen of de planten van je buren te vergiftigen?
En 2 conserveermiddelen en kleurstof.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb al een fles op.
Is gewoon 7-up met scheutje Alcohol.
Dat verklaart de prijs iig.
Drink hem dan gewoon ook uit frisdrankglas
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb een doosje Pink en Blanc besteld. Salaris gestort jeweet
Ik denk dat het nog wel goed zit met ons.quote:Om erachter te komen of u te veel en te vaak drinkt, stelt u zich 4 vragen:
Heeft u wel eens het gevoel gehad te moeten minderen met alcohol?
Raakt u wel eens geīrriteerd door opmerkingen van anderen op uw alcoholgebruik?
Heeft u zich wel eens vervelend of schuldig gevoeld over uw drinken?
Heeft u wel eens vroeg in de ochtend gedronken om de zenuwen de baas te worden of van een kater af te komen?
Als u 2 of meer vragen met ja beantwoord, heeft u een grotere kans op afhankelijkheid van alcohol.
Ja, wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
's ochtends drinken of uberhaupt overdag
Dat vind ik ongelooflijk sneu, meer nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee?
Muziekfestivals is opstaan, kopje koffie en een paar bier en daarna nadenken over het ontbijt.
Dat vind ik dan weer erg burgerlijk en saai, meer nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat vind ik ongelooflijk sneu, meer niet
Is die Noir smerig? Zat toen nog te twijfelen tussen Noir en Pink, nam de 1equote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb een doosje Pink en Blanc besteld. Salaris gestort jeweet
Nee hoor, is prima! Ik menig hem wel met rode wijn want anders iets te zoetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is die Noir smerig? Zat toen nog te twijfelen tussen Noir en Pink, nam de 1e. Heb wel de oranje Canei ook
.
Mijn canei is nog niet koudquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee hoor, is prima! Ik menig hem wel met rode wijn want anders iets te zoet
Ik trek straks de montasolo frizzante rose, open.. ben benieuwd, de zon schijnt nu even dus daar moet op gedronken worden
Ik vond die Noir lekker! Ik drink niet veel rood dus dit was best aangenaamquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is die Noir smerig? Zat toen nog te twijfelen tussen Noir en Pink, nam de 1e. Heb wel de oranje Canei ook
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |