SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Ama dacht dat jij al 24 was zoals ik?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor mysterieus, aangezien ik in het echt 12 jaar jonger bleek dan jij gedacht had
wat weet ik?quote:
Nee 34 ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ama dacht dat jij al 24 was zoals ik?
Nee, dat ik 34 was.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ama dacht dat jij al 24 was zoals ik?
Ik vind mezelf geen populair type eigenlijk. Volgens mij valt dat laatst ook wel mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Popular. Op het forum wil iedereen je raken.
Eindelijk een leukequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef supersof het volgende:
http://www.playbuzz.com/v(...)ess-do-you-look-like
Ben blij dat we dit nu hebben rechtgezetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Ja lach maar, ik kende Johannes nog niet echt eigenlijk
Volgens mij al een keer gedaan maar ik doe hem nog wel een keerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tieten en kutjes zijn gewoon nou eenmaal niet boeiend.
Mulanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef supersof het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat we dit nu hebben rechtgezet
quote:
Discriminatie ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef supersof het volgende:
What do you look for in a man?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef supersof het volgende:
ahahahhahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Discriminatie dit
[ afbeelding ]
Jawel hoor, was toch bijna alleen maar boven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:55 schreef Amarantha het volgende:
Je verjaardag een beetje overleeft met al die mensen enz?
Dat ik geen stoker ben.quote:
Het was ook een grapje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geen populair type eigenlijk. Volgens mij valt dat laatst ook wel mee.
Dat hangt denk ik van jouw definitie van aseksueel af, aangezien de meeste mensen er een ander beeld bij hebben.quote:
Hee die ben ik ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice. Vorige maand nog meegezongen met de animatiefilm
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel hoor, was toch bijna alleen maar boven.
Nou ja, aangetrokken worden tot vrouwelijke geslachtsdelen is voor een hetero-man de normaalste zaak van de wereld. Zit diep genetisch ingebakken. Als je daar geen aantrekkingskracht van voelt kun je dat aseksueel noemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hangt denk ik van jouw definitie van aseksueel af, aangezien de meeste mensen er een ander beeld bij hebben.
Ik ben Mulan en heb blond ingevuldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal hoe ik een blonde prinses kan zijn. Ik vulde mijn haarkleur toch echt eerlijk in.
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal hoe ik een blonde prinses kan zijn. Ik vulde mijn haarkleur toch echt eerlijk in.
Ik ben ook Mulan maar koos een hond.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben Mulan. Waarschijnlijk alleen maar omdat ik een paard heb gekozen bij dieren
Welke is dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
You are the most loving person ever. Everywhere you go, you spread love and joy. You a true romantic at heart, even if you don't really show it, and you LOVE falling in love and feeling that fast heartbeat. Think about it while you listen to "You’ve Got The Love" by Florence and the Machine, it's YOUR song!
Mijn favoriete artiest.![]()
Meant to be.
quote:"The Hangover" trilogy is based on your life! You are a warm, beautiful, people-loving person. You love your family and friends, have a wild side, and no matter what, you will always do the right thing at the end. Sure, you are not quite a grown up yet (at least you don't act like one), but don't worry, you'll get there!
Pretty Womanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
http://www.playbuzz.com/gregs/which-movie-is-based-on-your-life
Precies hetzelfdequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]Alleen maar omdat ik zei dat Zach Galifianakis mij moest spelen. Voor de rest klopt het helemaal niet
Oké, dan ben ik aseksueel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, aangetrokken worden tot vrouwelijke geslachtsdelen is voor een hetero-man de normaalste zaak van de wereld. Zit diep genetisch ingebakken. Als je daar geen aantrekkingskracht van voelt kun je dat aseksueel noemen.
Oh lol je had hem ook al geplaatstquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
De film over mijn leven heet:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Mijne ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De film over mijn leven heet:
Pretty Woman
Ik zei dat ook hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]Alleen maar omdat ik zei dat Zach Galifianakis mij moest spelen. Voor de rest klopt het helemaal niet
Maar je bent wel hetero toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben Mulan, fuck yeah.
You are a beautiful, strong young woman - but people don't think you have what it takes. Never let anyone tell you want you can or can't do
[..]
Oké, dan ben ik aseksueel.
Of eerder gay, want dat vind ik wel mooi.
Je bent ook een Pretty Womanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pretty Woman
Bedankt voor je likequote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
mijn film is brave
The movie "Brave" is based on your life! You are young, smart, free spirited, and extremely inspired by the world around you. You've found your passion in life, and you will do anything to pursue it, no matter what others say or do. You are a true source of will power!
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.playbuzz.com/j(...)ly-written-about-you
quote:You are the most loving person ever. Everywhere you go, you spread love and joy. You a true romantic at heart, even if you don't really show it, and you LOVE falling in love and feeling that fast heartbeat. Think about it while you listen to "You’ve Got The Love" by Florence and the Machine, it's YOUR song!
Nee, niet hetero.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je bent wel hetero toch?Of althans, ik hoor je vaak over vriendinnen praten en nooit over ex-vriendjes.
Mijne ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pretty Woman
Oh, oké. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet hetero.
Maar dat stukje is iets dat ik liever niet openbaar bespreek. Zijn er wel een paar die het weten.
Zuster.quote:
Can you curve with all the colours of the wind?quote:
Geen punt.quote:
Alles wat Florence zingt is tof.quote:
wtf????????quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.playbuzz.com/j(...)ly-written-about-you
Uh whut..?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet hetero.
Maar dat stukje is iets dat ik liever niet openbaar bespreek. Zijn er wel een paar die het weten.
Grijsgedraaid tot op het punt dat men zich er aan ergert?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
De song over mijn leven is
Happy
Ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf????????
happy van pharell
ik HAAT dat nummer
hoi jungle meisje van mequote:
geen dankquote:
Nee gewoon.quote:
Ik ook en ik gaf van die lijst aan de hand van de foto's 70s opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook
En ik zei nog dat ik 90s muziek het meest oké vond.
ik heb maandag loonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:04 schreef Amarantha het volgende:
Beter is het 9 dagen later, dan heb ik weer doekoe
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
"You’ve Got The Love"
You are the most loving person ever. Everywhere you go, you spread love and joy. You a true romantic at heart, even if you don't really show it, and you LOVE falling in love and feeling that fast heartbeat. Think about it while you listen to "You’ve Got The Love" by Florence and the Machine, it's YOUR song!
Wacht, wat?
Wie hield er ook al weer van Florence and the Machine? Weet dat ik het ergens van ken.
Ik heb die film nog nooit gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben jij dan John of die boze indiaan?
Ik schat. Ik heb 't pas 100x geroepen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
"You’ve Got The Love"
Wacht, wat?
Wie hield er ook al weer van Florence and the Machine? Weet dat ik het ergens van ken.
Ow, dacht dat jij het wel wist eigenlijk.quote:
Ja, heb wat liedjes van ze gehoord. Maar er was iemand, ik geloof Fera, die enorm fan was van ze.quote:
Nee, ik ben flabberguestedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dacht dat jij het wel wist eigenlijk.
[..]
Ja, heb wat liedjes van ze gehoord. Maar er was iemand, ik geloof Fera, die enorm fan was van ze.
Ik gok ook op Fera. Zij heeft het pas 100x geroepen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dacht dat jij het wel wist eigenlijk.
[..]
Ja, heb wat liedjes van ze gehoord. Maar er was iemand, ik geloof Fera, die enorm fan was van ze.
Normaal gesproken gebruik ik wel komma's.quote:
Bambi, dat was wel emotioneel zeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bambi ook al niet. Klotejeugd heb jij gehad zeg
Ik moest huilenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bambi, dat was wel emotioneel zeg.
Dat waren de enige video's die wij niet hadden thuis.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bambi ook al niet. Klotejeugd heb jij gehad zeg
Nee echtquote:
Nee, platvoet danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bambi, dat was wel emotioneel zeg.
Ik ben gelukkig niet dement.quote:
Nouja, bij deze dan.quote:
Hmm, daar heb je een punt. Neem nog een bamihapje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gok ook op Fera. Zij heeft het pas 100x geroepen.
Maar negatieve ervaringen mee dus? Vandaar dat je er niet zo open over bent dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet dement.
[..]
Nouja, bij deze dan.
[..]
Hmm, daar heb je een punt. Neem nog een bamihapje.
Wat vind je van Lady en de vagebond?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat waren de enige video's die wij niet hadden thuis.
Haha shitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van Lady en de vagebond?
Volgens mij heb ik dat wel eens gezien maar ik weet niet wat er gebeurt.quote:
Jammer van dat spaghetti eten, nasi is veel romantischer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet haar cultureel nog wel een beetje opvoeden, zo te zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de leukstequote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha shitdie hadden we ook niet. Wel een paar keer gezien bij mijn oma. Ik kan hem alleen niet meer goed herinneren
Ja dat herinner ik me nog wel natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de leukste
Met die spaghetti-scene naww
Ik denk dat wij een weekendje Disney films moeten kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha shitdie hadden we ook niet. Wel een paar keer gezien bij mijn oma. Ik kan hem alleen niet meer goed herinneren
Een stuk positiever dan de vrouwen, hehehehe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar negatieve ervaringen mee dus? Vandaar dat je er niet zo open over bent dan?
Ja sommige mensen vinden het raarder om te horen van een man dan van een vrouwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een stuk positiever dan de vrouwen, hehehehe.
Nee, het is meer de reactie die het oproept bij mensen.
Vertelde het eens aan het einde van een opleiding. Twee meisjes stelden wat domme vragen en gingen daarna pardoes weg. :")
De Lion King kennen we inmiddels allemaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken ook maar weinig Disneyfilms en al helemaal nooit teruggekeken
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ahw ja
Alice in wonderland vond ik dan weer niets aan
Goed planquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een weekendje Disney films moeten kijken
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ahw ja
Alice in wonderland vond ik dan weer niets aan
Bij deze zijn jullie mijn aartsvijanden.quote:
Awwww.quote:
Ik heb 'm nooit gekeken. Niet de Disney versie. #durftezeggenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bij deze zijn jullie mijn aartsvijanden.
Dat was de beste disneyfilm. OOIT. OOIT!
Laat het Etsu maar niet horenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een stuk positiever dan de vrouwen, hehehehe.
Nee, het is meer de reactie die het oproept bij mensen.
Vertelde het eens aan het einde van een opleiding. Twee meisjes stelden wat domme vragen en gingen daarna pardoes weg. :")
Als ze nou snel zijn kunnen ze op dezelfde dag trouwen als Insoquote:
Vooral die eerste. Een van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
Alladin
Jungle book
Aristokatten
101 dalmatiers
Ik heb Etsu herhaaldelijk om penisfoto's gevraagd, maar hij wilde ze niet sturen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat het Etsu maar niet horen![]()
Ik zet een minnetje achter je naam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit gekeken. Niet de Disney versie. #durftezeggen
quote:
Dat kan niet, want sof is getuige van Inso.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze nou snel zijn kunnen ze op dezelfde dag trouwen als Inso
Wel een andere tekenfilmversie. Geen idee waar die vandaan kwam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Etsu herhaaldelijk om penisfoto's gevraagd, maar hij wilde ze niet sturen.
Nouja, dan niet hoor.
[..]
Ik zet een minnetje achter je naam.
Ja, doen zij het erna tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan niet, want sof is getuige van Inso.
mortax en ik willen niet trouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze nou snel zijn kunnen ze op dezelfde dag trouwen als Inso
Volgens mij heb ik daarvan alleen die over de Dalmatiërs echt gezien, wij hadden nooit zo veel Disney Videosquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
Alladin
Jungle book
Aristokatten
101 dalmatiers
Amen.quote:
Ik ga ze ook maar eens terugkijkenquote:
Waarom?quote:
gadverquote:
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een andere tekenfilmversie. Geen idee waar die vandaan kwam.
Stress. Voelde me kut. Lag in de buurt.quote:
Beter wel jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress. Voelde me kut. Lag in de buurt.
Nu heb ik spijt.
Het is ook helemaal niet lekker.quote:
ik wil nooit rokenquote:
Eens. Niet meer doen.quote:
Verstandig.quote:
Dat je verslaafd bent snap ik,quote:
Het kan wel lekker zijn hoor. Maar ik vond zelf sigaretten niet zo lekker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je verslaafd bent snap ik,
maar je vind het toch niet lekker?
Je doet het toch omdat je verslaafd eraan bent?
Leuke profielfoto tootquote:
Ah. Van deze ken ik enkel Aristokatten niet, maar hebben jullie al die films na je jeugdjaren ook nog teruggekeken dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
Alladin
Jungle book
Aristokatten
101 dalmatiers
Klopt. Inderdaad wel tof.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
Ik heb laatst Frozen gezien, is toch ook disney
best leuke film
Volgens je foto`s ookquote:
Jij? Come on.quote:
Grapje tochquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb deze gemaakt voor vriend Dven.
75 kgquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo?
en hoe dik ben je volgens de weegschaal?
Jezus Toot.quote:
Dat is toch prima voor jouw lengte?quote:
Ik ben jou niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus Toot.
Allemaal spier natuurlijk.
Vooral die rechterarm. Rawr.
Ik ben een manlet, ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is dat dik. Ben je 1,50?
78 kilo aan pure spiermassa hier![]()
Jep.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. Blij mee. Je weet wat ik je gisteravond zei.
Nee, wl eens een zondagmiddag de liedjes teruggekeken op yt :$quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Van deze ken ik enkel Aristokatten niet, maar hebben jullie al die films na je jeugdjaren ook nog teruggekeken dan?
ik heb dat ook wel eens maar dan met andere getallen ;squote:
jij weegt 58 of zo tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel eens maar dan met andere getallen ;s
ja hoe weet je dat zo preciesquote:
weet je ook hoe ik me voelde toenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar nu voel ik me toch afgewezen :s :s
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen weer omdat ik allochtoon ben.
Racist.
nee want is pas de laatste tijd dat ik 58 weeg ;squote:
dan gokjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want is pas de laatste tijd dat ik 58 weeg ;s
Hij stalkt je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want is pas de laatste tijd dat ik 58 weeg ;s
bikinimodelquote:
nee gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |