Hee die ben ik ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice. Vorige maand nog meegezongen met de animatiefilm
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel hoor, was toch bijna alleen maar boven.
Nou ja, aangetrokken worden tot vrouwelijke geslachtsdelen is voor een hetero-man de normaalste zaak van de wereld. Zit diep genetisch ingebakken. Als je daar geen aantrekkingskracht van voelt kun je dat aseksueel noemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hangt denk ik van jouw definitie van aseksueel af, aangezien de meeste mensen er een ander beeld bij hebben.
Ik ben Mulan en heb blond ingevuldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal hoe ik een blonde prinses kan zijn. Ik vulde mijn haarkleur toch echt eerlijk in.
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal hoe ik een blonde prinses kan zijn. Ik vulde mijn haarkleur toch echt eerlijk in.
Ik ben ook Mulan maar koos een hond.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben Mulan. Waarschijnlijk alleen maar omdat ik een paard heb gekozen bij dieren
Welke is dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
You are the most loving person ever. Everywhere you go, you spread love and joy. You a true romantic at heart, even if you don't really show it, and you LOVE falling in love and feeling that fast heartbeat. Think about it while you listen to "You’ve Got The Love" by Florence and the Machine, it's YOUR song!
Mijn favoriete artiest.![]()
Meant to be.
quote:"The Hangover" trilogy is based on your life! You are a warm, beautiful, people-loving person. You love your family and friends, have a wild side, and no matter what, you will always do the right thing at the end. Sure, you are not quite a grown up yet (at least you don't act like one), but don't worry, you'll get there!
Pretty Womanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
http://www.playbuzz.com/gregs/which-movie-is-based-on-your-life
Precies hetzelfdequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]Alleen maar omdat ik zei dat Zach Galifianakis mij moest spelen. Voor de rest klopt het helemaal niet
Oké, dan ben ik aseksueel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, aangetrokken worden tot vrouwelijke geslachtsdelen is voor een hetero-man de normaalste zaak van de wereld. Zit diep genetisch ingebakken. Als je daar geen aantrekkingskracht van voelt kun je dat aseksueel noemen.
Oh lol je had hem ook al geplaatstquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
De film over mijn leven heet:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Mijne ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De film over mijn leven heet:
Pretty Woman
Ik zei dat ook hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]Alleen maar omdat ik zei dat Zach Galifianakis mij moest spelen. Voor de rest klopt het helemaal niet
Maar je bent wel hetero toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben Mulan, fuck yeah.
You are a beautiful, strong young woman - but people don't think you have what it takes. Never let anyone tell you want you can or can't do
[..]
Oké, dan ben ik aseksueel.
Of eerder gay, want dat vind ik wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |