SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Plastische chirurgie.quote:
stoer hoorquote:
ik lig ook nog in bedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder kwam kijken of ik nog leef, want ik lig nog in bed.
Stop met blowen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
Ik denk dat ik zo maar naar de shop ga fietsen
is best lekker weer
huhquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stop met blowen.
Was getekend,
Je internetliefde <3 <3
Succes bbquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Toto steekt mij aan in pure willekeurigheid. Ik ga maar even wat anders doen.
quote:
he monoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben Erik, en als ik zin heb masturbeer ik.
Jij bent niet Erik gekke manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben Erik, en als ik zin heb masturbeer ik.
ooh beter tochquote:
Mijn orchidee.quote:
nou enquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
2013 belde ze willen hun vraag terug
Andersom in 15 min? Xxquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
Ik denk dat ik zo maar naar de shop ga fietsen
is best lekker weer
Doe die Ambonees de groeten terug en zeg maar dat het weer een keer tijd wordt voor bier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
mono je moest nog de groetjes hebben van die molukker
Vanavond Nijmegen?quote:
Zal ik doen als ik hem weer spreekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe die Ambonees de groeten terug en zeg maar dat het weer een keer tijd wordt voor bier.
Je wilde toch dinsdag?quote:
doe je toch ook na al die nare worden van flips ;squote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb een snee op mijn arm door flip
nu lijkt het alsof ik mezelf snij ofzo
je mag kiezenquote:
Liever dinsdagquote:
nee die negeer ik gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
doe je toch ook na al die nare worden van flips ;s
hoezo?quote:
Mij maakt het niet uit, ik woon om de hoek.quote:
Hoe oud was je ook al weer? 19 tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
vandaag is handiger eigenlijk want mijn ouders zijn er niet nu dus geen verantwoording afleggen blabla
houd nou eens opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook al weer? 19 toch
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
vandaag is handiger eigenlijk want mijn ouders zijn er niet nu dus geen verantwoording afleggen blabla
ik wel als ik uit ga met mensen van internet die ik nog nooit heb gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Hoef nooit verantwoording af te leggen bij mij mijn moeder
Bad bitchquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Hoef nooit verantwoording af te leggen bij mij mijn moeder
Sinds ik 18 ben al niet meer. Sowieso omdat ik het ben en ze weten dat ik snugger genoeg ben. Nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wel als ik uit ga met mensen van internet die ik nog nooit heb gezien
Ze vinden het wel fijn om te weten waar ik ben 's nachts? Is heel normaal hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben serieus, waarom zou je verantwoording af leggen op die leeftijd?
Is geen probleem om dat te zeggen dan toch? Denk niet dat ze moeilijk doen over pep snuiven met wp en feerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze vinden het wel fijn om te weten waar ik ben 's nachts? Is heel normaal hoor
Geen zin om brak bij m'n oma te zitten die ik nooit ziequote:
Ja oke ik snap jequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen zin om brak bij m'n oma te zitten die ik nooit zie
yessssssquote:
Wie weet ben je wel niet welkomquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
Wie weet ben ik er ook wel
beloof niks
Kom gewoon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh in dat geval
ik ben volgens fok it niet welkom dus ik kom niet gr
Wat begint der haar lang te wordenquote:
Nickigodinquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat begint der haar lang te worden. Ik geniet. Wellicht toch maar weer mijn twitter activeren voor de laatste updates.
Jankbal.quote:
Hoelang zullen mensen nog kunnen volhouden dat Nicki geen knappe vrouw is?quote:
Mysterieuze post ditquote:
Grapje tochquote:
Met zo weinig makeup en een normale weave is ze echt fucking mooiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoelang zullen mensen nog kunnen volhouden dat Nicki geen knappe vrouw is?
kreeg in dm een bijna doodsbedreigingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoelang zullen mensen nog kunnen volhouden dat Nicki geen knappe vrouw is?
[..]
Mysterieuze post dit
Geen idee.quote:
Even brakenquote:
Slechts haar kont is iets teveel van het goede voor de rest pure perfectie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met zo weinig makeup en een normale weave is ze echt fucking mooiboeiend dat ze zo nep is het staat haar
Niks mis met homo's al lucht uit de kast komen wel echt op kan ik je melden.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechts haar kont is iets teveel van het goede voor de rest pure perfectie.
[..]
Niks mis met homo's al lucht uit de kast komen wel echt op kan ik je melden.
Die vlecht staat haar goed. En zo naturel is ze inderdaad mooi.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Iets te veel van jet goede? Dan heb je het nog heel netjes uitgedrukt.
Is toch schuwlelijk man
Niks mis mee.quote:
helemaal nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een hekel aan jullie. Snow, je weet mij te vinden als je een goed gesprek wil. De rest staat vanaf nu op mijn shitlist.
wow wtfquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een hekel aan jullie. Snow, je weet mij te vinden als je een goed gesprek wil. De rest staat vanaf nu op mijn shitlist.
Ik verdedigde Nicki. Is dit mijn dank?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ditch the bitchesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Bitch talkin she the queen, when she looking like a lab ratquote:
Oh sorry. Ik was even verblind door alle negatieve commentarenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vlecht staat haar goed. En zo naturel is ze inderdaad mooi.
Ooit waren er 3 mutsen die van frans bauer fan warenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
LR heeft zich opgegeven voor het SBS 6 programma Fans
Geen probleem. De goden vergeven je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik was even verblind door alle negatieve commentaren
Het spijt mij Fera en bedankt
Levert dat een meet & greet op? Al kijk ik SBS uit principe niet wat niet echt moeilijk is aangezien ik al hun programma's verafschuw.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
LR heeft zich opgegeven voor het SBS 6 programma Fans
Als je fanatiek genoeg bent welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Levert dat een meet & greet op? Al kijk ik SBS uit principe niet wat niet echt moeilijk is aangezien ik al hun programma's verafschuw.
Vorige keer toen Nicki in NL was deed ze meet & greetsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Levert dat een meet & greet op? Al kijk ik SBS uit principe niet wat niet echt moeilijk is aangezien ik al hun programma's verafschuw.
Niets liever Snowbells, niet liever. Ik val graag in voor die barbaar van een rodadadadwwaaawaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vorige keer toen Nicki in NL was deed ze meet & greetsinclusief foto, handtekening etc.
ZULLEN WE DAT DOEN VOLGENDE KEER ALS ZE HIER IS
Mag ik dit in mijn fobo plaatsenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niets liever Snowbells, niet liever. Ik val graag in voor die barbaar van een rodadadadwwaaawa
[ afbeelding ]
Al gedaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit oprecht een vraag? Maar bedankt dat je het toch vraagt denk ik
neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik de enige die oprecht niet snapt waarom iemand een ns-dagkaart koopt om een stok te zoeken?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik de enige die oprecht niet snapt waarom iemand een ns-dagkaart koopt om een stok te zoeken?
Vraag haar of ze al een kist heeft uitgezocht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma dissde mij net hard. Ze vroeg of ik al een meisjesnaam had gekregen en dat terwijl ik juist 10 cm van mijn haar heb afgeknipt.
Wat een bitch.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag haar of ze al een kist heeft uitgezocht.
Ik geloof niet dat ik mijzelf die comeback zou vergevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag haar of ze al een kist heeft uitgezocht.
Ja iedereen zit in de trein voor studie, werk, dagje weg, uitgaan, naar vriendje/vriendin en als diegene dan wordt gevraagd waar hij heen gaat: ik ga een stok zoekenquote:
wie doet dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Whehehe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja iedereen zit in de trein voor studie, werk, dagje weg, uitgaan, naar vriendje/vriendin en als diegene dan wordt gevraagd waar hij heen gaat: ik ga een stok zoeken
Dit gebeurt niet. Mensen praten niet met elkaar in de trein.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja iedereen zit in de trein voor studie, werk, dagje weg, uitgaan, naar vriendje/vriendin en als diegene dan wordt gevraagd waar hij heen gaat: ik ga een stok zoeken
FOK!stok jwzquote:
Ik weet nog steeds niet wat het is en waarom mensen daarover laatst boos waren.quote:
Iemand heeft het ook op de fiets gedaan zie ik in het recreatief wielren topic. 240 kilometer fietsenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie bby ben je al beter?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit gebeurt niet. Mensen praten niet met elkaar in de trein.
beterschap heppiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat het is en waarom mensen daarover laatst boos waren.
Jezusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand heeft het ook op de fiets gedaan zie ik in het recreatief wielren topic. 240 kilometer fietsen
Boos ja? Daar heb ik niets van meegekregen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ziek als in griepig, of zo wit als corpse paint ziek?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt.quote:
Dank je.quote:
Hij was gestolen of zo en mensen wilden niet zeggen waar die was.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Boos ja? Daar heb ik niets van meegekregen.
Griepig met een hoop gekots.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziek als in griepig, of zo wit als corpse paint ziek?
Ze dachten dat wij een coupe hadden gepleegdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Boos ja? Daar heb ik niets van meegekregen.
Nice. Neem je het wel op. Kan altijd gebruikt worden mocht je nog ooit een grindcore bandje oprichtenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij was gestolen of zo en mensen wilden niet zeggen waar die was.
[..]
Griepig met een hoop gekots.
Daar zie ik de humor wel van in.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij was gestolen of zo en mensen wilden niet zeggen waar die was.
[..]
Griepig met een hoop gekots.
Hij word regelmatig gestolenquote:
En dan live mijn vinger in de keel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice. Neem je het wel op. Kan altijd gebruikt worden mocht je nog ooit een grindcore bandje oprichten
en toen werden er emails gestuurd uit naam van mensen van deze scquote:
Microphone vervormers kunnen ook natuurlijk, maar er mee eindigen (Ik zal het niet aan het begin van het optreden doen) geeft wel een leuk effect.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan live mijn vinger in de keel.
Wie was dat nu dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
en toen werden er emails gestuurd uit naam van mensen van deze sc![]()
Wij hoorden bij de harde kernquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
geen ideequote:
Ik zou de schuld heel graag op mij nemen maar die emails waren dusdanig infantiel opzet en geschreven dat ik weiger.quote:
sowiesoquote:
Ik houd het liever puur natuur.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Microphone vervormers kunnen ook natuurlijk, maar er mee eindigen (Ik zal het niet aan het begin van het optreden doen) geeft wel een leuk effect.
http://www.earthporm.com/husky-raised-cats-acts-like-cat/
Leuk wel dit. Waarschijnlijk niet echt kloppend, maar de foto's zijn desalniettemin leuk.
Whutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
he boterlemonequote:
Ik stond er niet bij.quote:
Snow dus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou de schuld heel graag op mij nemen maar die emails waren dusdanig infantiel opzet en geschreven dat ik weiger.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken Snowbells niet echt, maar als ik toevallig in eenzelfde topic als haar terecht kom krijgt ze het voor elkaar talentvol infantiel te posten.
Ik durf niet te stellen of ik daarmee ook tegen haar op kijk.
Jij post ook nauwelijks hier.quote:
Voorheen veel vaker.quote:
Haha, blijft grappig die post. Mijn eerste contact met Snowbells op FOK!quote:
Ik zal je wel weggejaagd hebben.quote:
Ik ook. Ben te nieuw.quote:
ONZ / [ONZ-SC #242] Watch The Thronequote:
Mijn genialiteit in twijfel trekkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent zeker 13 en zoekt dure woorden op op internet?
Onmogelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn genialiteit in twijfel trekken
Hardop lachenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #242] Watch The Throne
[..]
Mijn genialiteit in twijfel trekken
heb je dat niet mee gekregen?quote:
Wel veel relatieproblemen gehadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:42 schreef supersof het volgende:
fokkie en ik kennen elkaar al sinds november 2012
die keer dat je me ging uitschelden op whastapp omdat ik een ban had door stuquote:
Leeft die nog?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
die keer dat je me ging uitschelden op whastapp omdat ik een ban had door stu![]()
![]()
ja maar niet op fokquote:
Spatieloosquote:
Nee.quote:
rip in vredequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nooit meer L4D2 starten en halverwege weer stoppen.
Ik heb ook Steam sinds kort Heppie, mag ik Varg toevoegenquote:
OOOOH BRA BRA POW POWquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat het je eigen intelligentie wel typeert als je hierin dure woorden weet te vinden
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook Steam sinds kort Heppie, mag ik Varg toevoegen![]()
![]()
[..]
OOOOH BRA BRA POW POW. Oke genoeg jeugdzonde. Inmiddels zijn wij een hecht team
[..]
Wat een klootzakken zijn jullie.quote:
Hahah Whutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
deze had ik niet eens gezien
fokkie drie dagen mod van gc
Pieter-Janquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Peter![]()
[..]
BedanktOok jij mag er zijn hoor.
Nou ja, was meer dat wij zeiden dat die harde kern in de eerste mail niet eens de harde kern isquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tussen die twee mailtjes heb ik mij in de harde kern weten te krijgen, blijkbaar.
Ik weet ook niet of ik wel bij de harde kern hoor, ik denk graag dat ik bij de softe kern hoor, sofquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, was meer dat wij zeiden dat die harde kern in de eerste mail niet eens de harde kern is
en toen gingen ze opeens meer mensen opnoemen
Voorlopig niet, want ik moet nu op het ouderlijk huis passen in de polder en ik denk niet dat veel mensen zin hebben daar naar toe te reizen.quote:
Misschien moet je wat melk nemenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn rechteroog is rood en doet pijn. Ik overweeg een dutje.
Als je terug bent?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voorlopig niet, want ik moet nu op het ouderlijk huis passen in de polder en ik denk niet dat veel mensen zin hebben daar naar toe te reizen.
zijn we nog vrienden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn rechteroog is rood en doet pijn. Ik overweeg een dutje.
Aanstellers altijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:59 schreef 2Happy4U het volgende:
NWS / Ophef om apenshirt met donkergetint jongetje
Godver
Ik weet niet of die er is johannesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik wel bij de harde kern hoor, ik denk graag dat ik bij de softe kern hoor, sof![]()
[..]
Voorlopig niet, want ik moet nu op het ouderlijk huis passen in de polder en ik denk niet dat veel mensen zin hebben daar naar toe te reizen.
Ik denk niet dat het gaat werken. Ik ben echt langzaam aan het afsterven door mijn slaapritme deze weekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je wat melk nemen
Ja hoorquote:
Uhm nee. Groot deel van die bekende mensen zeggen dat ze gepest zijn. Dat is wat andersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ongeloofelijk hoeveel bekende mensen vroeger op school werden gepest/sociaal akward waren.
oke gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gaat werken. Ik ben echt langzaam aan het afsterven door mijn slaapritme deze week![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn wallen
[..]
Ja hoor. Maar soms moet ik toch voor mijzelf opkomen.
Ik denk niet dat ze liegen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee. Groot deel van die bekende mensen zeggen dat ze gepest zijn. Dat is wat anders
lekkerenquote:
Dat wordt vaker langskomen danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, ouders kwamen even langs.
Gelijk hele huis schoongemaakt.
De media gebruikt bekende mensen ook om het probleem nog beter aan te kaartenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze liegen...
hebben zij je huis schoongemaakt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, ouders kwamen even langs.
Gelijk hele huis schoongemaakt.
Ik kom er pas nu achter dat ik Youtube ben vergeten te zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De media gebruikt bekende mensen ook om het probleem nog beter aan te kaarten
ik heb gedoucht maar zit nu wel op bedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels al uit bed? Anders los ik je wel even af.
Noorwegenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekkeren
waar?
of gewoon vrij van school bedoel ej?
Hangt of een kind gepest wordt niet voor een groot deel af van hoe hij dat zelf ervaart?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee. Groot deel van die bekende mensen zeggen dat ze gepest zijn. Dat is wat anders
Ik ben jaloersquote:
Het gewoon uitrusten van werk noemen. Niks mis meequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb gedoucht maar zit nu wel op bed
Mwa.quote:
Samen met mij.quote:
Natuurlijk, maar als ik het ook zo zie op fok vinden veel mensen plagen ook bij pesten horen. Vind daar wel een verschil in zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hangt of een kind gepest wordt niet voor een groot deel af van hoe hij dat zelf ervaart?
Hèhèquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwa.
Wel weer grappig dat mijn internet het gelijk niet meer deed toen ze aan de bank zaten.
[..]
Samen met mij.
ja preciesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Wel erg prijzig daarentegen.
[..]
Het gewoon uitrusten van werk noemen. Niks mis mee
Dan heb ik al mijn vrienden en klasgenoten gepestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ik het ook zo zie op fok vinden veel mensen plagen ook bij pesten horen. Vind daar wel een verschil in zitten
Iedereen plaagtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dan heb ik al mijn vrienden en klasgenoten gepest![]()
quote:
Nog wat dubbele enters en we hebben een ode aan Tjacka. Maar tijd om bij te slapen dan voordat je echt ziek wordt. Zou toch wel een hele slechte timing zijn alleen thuis zijndequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies
ben helemaal uitgeput
kan niks meer
mijn benen zijn op
ik kan niet meer lopen
en mijn hoofd is te zwaar om omhoog te houden
dus ik moet wel zitten en niks doen
ik kan alleen nog mijn armen bewegen
melkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook jou raad ik een glaasje melk aan.
Nee joh, ik zit maar wat te dollen. Voel me helemaal top. Maar ben gewoon een beetje luiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog wat dubbele enters en we hebben een ode aan Tjacka. Maar tijd om bij te slapen dan voordat je nog echt ziek wordt. Zou toch wel een hele slechte timing zijn alleen thuis zijnde
Omdat ze me al een tijd niet hadden gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hèhè
waarom kwamen ze nu langs dan? Deden ze amper toch?
Ik kom wel op de crematie.quote:
ik wil niet gecremeerd wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze me al een tijd niet hadden gezien.
[..]
Ik kom wel op de crematie.
Zombie wordenquote:
True, maar het is het wel waard. Sneeuw in juli.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Wel erg prijzig daarentegen.
Ook niet zo'n stoere Viking-crematie? Dat past wel bij jouw blonde haar en blauwe ogen.quote:
Bergig, merig, fjordig, gletsjerig, bossig en heel hoog ook sneeuwig. Prima dus.quote:
Ga jij ook zo op een berg staan? Ik kwam echt ter plekke klaar in Noorwegen. Zo mooi.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bergig, merig, fjordig, gletsjerig, bossig en heel hoog ook sneeuwig. Prima dus.
Ik geef vooral om uitzichten op vakantie, die heb je in (Noord-)Nederland immers niet.
Door de bergen trekken met corpse paint op tokquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bergig, merig, fjordig, gletsjerig, bossig en heel hoog ook sneeuwig. Prima dus.
Ik geef vooral om uitzichten op vakantie, die heb je in (Noord-)Nederland immers niet.
Heeft Varg de corpse paint niet afgezworen een paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Door de bergen trekken met corpse paint op tok
Varg maakt geeneens metal meer. Overigens heb ook ik niks met corpse paint. Ik probeer vrienden in bands nog altijd te overtuigen ermee te stoppenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Varg de corpse paint niet afgezworen een paar jaar geleden?
http://www.blabbermouth.n(...)ate-crime-in-france/quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is sowieso niet mijn muziek, dus ik volg het niet op de voet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg maakt geeneens metal meer. Overigens heb ook ik niks met corpse paint. Ik probeer vrienden in bands nog altijd te overtuigen ermee te stoppen
[..]
http://www.blabbermouth.n(...)ate-crime-in-france/
Al gelezen?
Wat een onzin weer. #freevargquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg maakt geeneens metal meer. Overigens heb ook ik niks met corpse paint. Ik probeer vrienden in bands nog altijd te overtuigen ermee te stoppen
[..]
http://www.blabbermouth.n(...)ate-crime-in-france/
Al gelezen?
Ah ja. Dat provoceren om te provoceren was ook wel wat triestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is sowieso niet mijn muziek, dus ik volg het niet op de voet.
Maar ik lees dat Rise of the Norwegian Black Metal Underground boek, en ik ben nu aangekomen bij het punt dat Varg zijn Black Metal gebeuren wat ontkent, zijn Satanisme verandert in Asatru en wat meer volwassen begint te worden. Minder provoceren om het provoceren.
Nee, want inspanning, maar toch wel een goed idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij ook zo op een berg staan? Ik kwam echt ter plekke klaar in Noorwegen. Zo mooi.
Dat laat ik aan jou over.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eventjes weer teruglezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah ja. Dat provoceren om te provoceren was ook wel wat triest
KLB / Neemt Varg Vikernes ons in de maling?
Al kon ik bijvoorbeeld hier weinige overtuigen dat het wel de echte insteek was.
Nee ik houd niet van vuurquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet zo'n stoere Viking-crematie? Dat past wel bij jouw blonde haar en blauwe ogen.
http://www.playbuzz.com/b(...)ous-painting-are-youquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
http://www.playbuzz.com/l(...)its-your-personality
Ik weet nooit een goed antwoord op: which adjective describes you best?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
frankrijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben Nieuw Zeeland, laat de emigratie maar komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Mad jellyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben Nieuw Zeeland, laat de emigratie maar komen.
Ik ook Nieuw-Zeelandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben Nieuw Zeeland, laat de emigratie maar komen.
You're Klimt's The Kiss! Pure romantic, gold! This iconic painting depicts a golden couple locked in intimacy, while the rest of the painting dissolves into a shimmering, extravagant flat pattern. You're a true romantic at heart, yearning for love and intimacy. You're modern, sensitive and absolutely irresistible!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.playbuzz.com/b(...)ous-painting-are-you
Dit is meer wat voor mij.
ja want ik lust die andere niet of had die nog nooit opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ingevuld dat je van wijn houdt?
Ik krijg Frankrijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Brazilquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
quote:You are an adventure enthusiast, who likes to party, and enjoy a wild night out. You appreciate a culture with a vivacious lifestyle. You are drawn to warm climates, and love being near the water. Sitting at home is not your style. You'd rather be doing something active or walk around the city with friends. You are fed by good conversation and have a strong personality. Your motto in life is, "Life is for living" and in Brazil you are surrounded by others who share your passion.
Ben jij van Franse afkomst? Racist!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg Frankrijk.
Stelletje racisten. Alleen omdat ik van Franse afkomst ben zeker![]()
Brazil klinkt ook goedquote:
Kut hugenotenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg Frankrijk.
Stelletje racisten. Alleen omdat ik van Franse afkomst ben zeker![]()
Ik ben de Mona Lisa.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You're Klimt's The Kiss! Pure romantic, gold! This iconic painting depicts a golden couple locked in intimacy, while the rest of the painting dissolves into a shimmering, extravagant flat pattern. You're a true romantic at heart, yearning for love and intimacy. You're modern, sensitive and absolutely irresistible!
Beetje lastige vragen. "Je hele dag achter je compunter spenderen bij voorkeur op een forum" mist.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb tot drie keer toe ingevuld dat ik het chill vind om in een buitenlandse stad te lopen en ik krijg IJsland - waar de grootste stad kleiner is dan Groningenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
Ik vond mijn antwoorden niet echt Frankrijk eigen. Geen wijn ingevuld, pasta als gerecht etc.
Voor mij zul je altijd een meisje met een parel zijn Johannesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de Mona Lisa.
Terwijl ik het meisje met de parel van mezelf probeerde te zijn
Ik had bij sommige vragen ingevuld dat ik door buitenlandse steden rondwandelen wel leuk vindt, en dan staat bij Nieuw Zeeland dat ik dat helemaal niet leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
Ik vond mijn antwoorden niet echt Frankrijk eigen. Geen wijn ingevuld, pasta als gerecht etc.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij zul je altijd een meisje met een parel zijn Johannes
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb tot drie keer toe ingevuld dat ik het chill vind om in een buitenlandse stad te lopen en ik krijg IJsland - waar de grootste stad kleiner is dan Groningen
ik ben de schreeuw van edvard munchquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had bij sommige vragen ingevuld dat ik door buitenlandse steden rondwandelen wel leuk vindt, en dan staat bij Nieuw Zeeland dat ik dat helemaal niet leuk zou vinden.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje lastige vragen. "Je hele dag achter je compunter spenderen bij voorkeur op een forum" mist.
Ik ben Girl Before a Mirror.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.playbuzz.com/b(...)ous-painting-are-you
Dit is meer wat voor mij.
Ik ben van Franse afkomst, ja. Problemen mee?quote:
Laffe honden dat het waren.quote:
Nice, een beetje de inspiratie voor dequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben de schreeuw van edvard munch
De eerste vraag alleen al.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd http://www.playbuzz.com/c(...)e-you-in-the-bedroom
Dat waren Portugezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laffe honden dat het waren.
Joden lopen altijd weg.
Intelligentquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Wat ben ik uit deze opties (volgens vrienden)?
Mysterious, romantic, spiritual, sarcastic, intelligent, popular.
Ik zou het echt niet weten.
quote:You love the slow, gentle kind of sex.
the "Love Making" when you only do positions where you're staring deeply into your partners eyes and wondering if they're the one.
You do things slowly, patiently, drawing them out for hours.
this both makes you good in bed, but also bad in bed.
would not recommend sharing a bed with someone who enjoys rough sex.
Ja, leek me wel de beste optie daaruit.quote:
Die ook.quote:
Popular. Op het forum wil iedereen je raken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Ik begin te denken dat deze test niet geschikt is voor iemand met mijn levensstijl en interesses.quote:
ik ookquote:
Bij mij zou dan sarcastisch het beste passenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Fera is al van heppie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ook.
[..]
Popular. Op het forum wil iedereen je raken.
[..]
Ik begin te denken dat deze test niet geschikt is voor iemand met mijn levensstijl en interesses.
Intelligent/sarcastic denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Ik ga voor mysterieus, aangezien ik in het echt 12 jaar jonger bleek dan jij gedacht hadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mij zou dan sarcastisch het beste passen
Sof weet wel beter dan dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fera is al van heppie.
Sof vindt jou nu een stoker.
Mona of Lisa?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
You're Da Vinci's Mona Lisa! The best known, the most visited, the most written about, the most sung about, the most parodied work of art in the world! The painting, thought to be a portrait of Lisa Gherardini, is in oil on a white panel, and is believed to have been painted between 1503 and 1506. Just like the Mona Lisa and her enigmatic smile, you're incredibly likable, and magnetic. You'll be admired for centuries!
Grappig, gezien mijn naam.
Dank je.quote:
Ja ik weet niet hoe ik erbij komquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor mysterieus, aangezien ik in het echt 12 jaar jonger bleek dan jij gedacht had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |