De media gebruikt bekende mensen ook om het probleem nog beter aan te kaartenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze liegen...
hebben zij je huis schoongemaakt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, ouders kwamen even langs.
Gelijk hele huis schoongemaakt.
Ik kom er pas nu achter dat ik Youtube ben vergeten te zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De media gebruikt bekende mensen ook om het probleem nog beter aan te kaarten
ik heb gedoucht maar zit nu wel op bedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels al uit bed? Anders los ik je wel even af.
Noorwegenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekkeren
waar?
of gewoon vrij van school bedoel ej?
Hangt of een kind gepest wordt niet voor een groot deel af van hoe hij dat zelf ervaart?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee. Groot deel van die bekende mensen zeggen dat ze gepest zijn. Dat is wat anders
Ik ben jaloersquote:
Het gewoon uitrusten van werk noemen. Niks mis meequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb gedoucht maar zit nu wel op bed
Mwa.quote:
Samen met mij.quote:
Natuurlijk, maar als ik het ook zo zie op fok vinden veel mensen plagen ook bij pesten horen. Vind daar wel een verschil in zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hangt of een kind gepest wordt niet voor een groot deel af van hoe hij dat zelf ervaart?
Hèhèquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwa.
Wel weer grappig dat mijn internet het gelijk niet meer deed toen ze aan de bank zaten.
[..]
Samen met mij.
ja preciesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Wel erg prijzig daarentegen.
[..]
Het gewoon uitrusten van werk noemen. Niks mis mee
Dan heb ik al mijn vrienden en klasgenoten gepestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ik het ook zo zie op fok vinden veel mensen plagen ook bij pesten horen. Vind daar wel een verschil in zitten
Iedereen plaagtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dan heb ik al mijn vrienden en klasgenoten gepest![]()
quote:
Nog wat dubbele enters en we hebben een ode aan Tjacka. Maar tijd om bij te slapen dan voordat je echt ziek wordt. Zou toch wel een hele slechte timing zijn alleen thuis zijndequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies
ben helemaal uitgeput
kan niks meer
mijn benen zijn op
ik kan niet meer lopen
en mijn hoofd is te zwaar om omhoog te houden
dus ik moet wel zitten en niks doen
ik kan alleen nog mijn armen bewegen
melkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook jou raad ik een glaasje melk aan.
Nee joh, ik zit maar wat te dollen. Voel me helemaal top. Maar ben gewoon een beetje luiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog wat dubbele enters en we hebben een ode aan Tjacka. Maar tijd om bij te slapen dan voordat je nog echt ziek wordt. Zou toch wel een hele slechte timing zijn alleen thuis zijnde
Omdat ze me al een tijd niet hadden gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hèhè
waarom kwamen ze nu langs dan? Deden ze amper toch?
Ik kom wel op de crematie.quote:
ik wil niet gecremeerd wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze me al een tijd niet hadden gezien.
[..]
Ik kom wel op de crematie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |