De media gebruikt bekende mensen ook om het probleem nog beter aan te kaartenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze liegen...
hebben zij je huis schoongemaakt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, ouders kwamen even langs.
Gelijk hele huis schoongemaakt.
Ik kom er pas nu achter dat ik Youtube ben vergeten te zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De media gebruikt bekende mensen ook om het probleem nog beter aan te kaarten
ik heb gedoucht maar zit nu wel op bedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels al uit bed? Anders los ik je wel even af.
Noorwegenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekkeren
waar?
of gewoon vrij van school bedoel ej?
Hangt of een kind gepest wordt niet voor een groot deel af van hoe hij dat zelf ervaart?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee. Groot deel van die bekende mensen zeggen dat ze gepest zijn. Dat is wat anders
Ik ben jaloersquote:
Het gewoon uitrusten van werk noemen. Niks mis meequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb gedoucht maar zit nu wel op bed
Mwa.quote:
Samen met mij.quote:
Natuurlijk, maar als ik het ook zo zie op fok vinden veel mensen plagen ook bij pesten horen. Vind daar wel een verschil in zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hangt of een kind gepest wordt niet voor een groot deel af van hoe hij dat zelf ervaart?
Hèhèquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwa.
Wel weer grappig dat mijn internet het gelijk niet meer deed toen ze aan de bank zaten.
[..]
Samen met mij.
ja preciesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Wel erg prijzig daarentegen.
[..]
Het gewoon uitrusten van werk noemen. Niks mis mee
Dan heb ik al mijn vrienden en klasgenoten gepestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ik het ook zo zie op fok vinden veel mensen plagen ook bij pesten horen. Vind daar wel een verschil in zitten
Iedereen plaagtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dan heb ik al mijn vrienden en klasgenoten gepest![]()
quote:
Nog wat dubbele enters en we hebben een ode aan Tjacka. Maar tijd om bij te slapen dan voordat je echt ziek wordt. Zou toch wel een hele slechte timing zijn alleen thuis zijndequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies
ben helemaal uitgeput
kan niks meer
mijn benen zijn op
ik kan niet meer lopen
en mijn hoofd is te zwaar om omhoog te houden
dus ik moet wel zitten en niks doen
ik kan alleen nog mijn armen bewegen
melkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook jou raad ik een glaasje melk aan.
Nee joh, ik zit maar wat te dollen. Voel me helemaal top. Maar ben gewoon een beetje luiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog wat dubbele enters en we hebben een ode aan Tjacka. Maar tijd om bij te slapen dan voordat je nog echt ziek wordt. Zou toch wel een hele slechte timing zijn alleen thuis zijnde
Omdat ze me al een tijd niet hadden gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hèhè
waarom kwamen ze nu langs dan? Deden ze amper toch?
Ik kom wel op de crematie.quote:
ik wil niet gecremeerd wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze me al een tijd niet hadden gezien.
[..]
Ik kom wel op de crematie.
Zombie wordenquote:
True, maar het is het wel waard. Sneeuw in juli.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Wel erg prijzig daarentegen.
Ook niet zo'n stoere Viking-crematie? Dat past wel bij jouw blonde haar en blauwe ogen.quote:
Bergig, merig, fjordig, gletsjerig, bossig en heel hoog ook sneeuwig. Prima dus.quote:
Ga jij ook zo op een berg staan? Ik kwam echt ter plekke klaar in Noorwegen. Zo mooi.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bergig, merig, fjordig, gletsjerig, bossig en heel hoog ook sneeuwig. Prima dus.
Ik geef vooral om uitzichten op vakantie, die heb je in (Noord-)Nederland immers niet.
Door de bergen trekken met corpse paint op tokquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bergig, merig, fjordig, gletsjerig, bossig en heel hoog ook sneeuwig. Prima dus.
Ik geef vooral om uitzichten op vakantie, die heb je in (Noord-)Nederland immers niet.
Heeft Varg de corpse paint niet afgezworen een paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Door de bergen trekken met corpse paint op tok
Varg maakt geeneens metal meer. Overigens heb ook ik niks met corpse paint. Ik probeer vrienden in bands nog altijd te overtuigen ermee te stoppenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Varg de corpse paint niet afgezworen een paar jaar geleden?
http://www.blabbermouth.n(...)ate-crime-in-france/quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is sowieso niet mijn muziek, dus ik volg het niet op de voet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg maakt geeneens metal meer. Overigens heb ook ik niks met corpse paint. Ik probeer vrienden in bands nog altijd te overtuigen ermee te stoppen
[..]
http://www.blabbermouth.n(...)ate-crime-in-france/
Al gelezen?
Wat een onzin weer. #freevargquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg maakt geeneens metal meer. Overigens heb ook ik niks met corpse paint. Ik probeer vrienden in bands nog altijd te overtuigen ermee te stoppen
[..]
http://www.blabbermouth.n(...)ate-crime-in-france/
Al gelezen?
Ah ja. Dat provoceren om te provoceren was ook wel wat triestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is sowieso niet mijn muziek, dus ik volg het niet op de voet.
Maar ik lees dat Rise of the Norwegian Black Metal Underground boek, en ik ben nu aangekomen bij het punt dat Varg zijn Black Metal gebeuren wat ontkent, zijn Satanisme verandert in Asatru en wat meer volwassen begint te worden. Minder provoceren om het provoceren.
Nee, want inspanning, maar toch wel een goed idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij ook zo op een berg staan? Ik kwam echt ter plekke klaar in Noorwegen. Zo mooi.
Dat laat ik aan jou over.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eventjes weer teruglezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah ja. Dat provoceren om te provoceren was ook wel wat triest
KLB / Neemt Varg Vikernes ons in de maling?
Al kon ik bijvoorbeeld hier weinige overtuigen dat het wel de echte insteek was.
Nee ik houd niet van vuurquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet zo'n stoere Viking-crematie? Dat past wel bij jouw blonde haar en blauwe ogen.
http://www.playbuzz.com/b(...)ous-painting-are-youquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
http://www.playbuzz.com/l(...)its-your-personality
Ik weet nooit een goed antwoord op: which adjective describes you best?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
frankrijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben Nieuw Zeeland, laat de emigratie maar komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Mad jellyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben Nieuw Zeeland, laat de emigratie maar komen.
Ik ook Nieuw-Zeelandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben Nieuw Zeeland, laat de emigratie maar komen.
You're Klimt's The Kiss! Pure romantic, gold! This iconic painting depicts a golden couple locked in intimacy, while the rest of the painting dissolves into a shimmering, extravagant flat pattern. You're a true romantic at heart, yearning for love and intimacy. You're modern, sensitive and absolutely irresistible!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.playbuzz.com/b(...)ous-painting-are-you
Dit is meer wat voor mij.
ja want ik lust die andere niet of had die nog nooit opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ingevuld dat je van wijn houdt?
Ik krijg Frankrijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Brazilquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
quote:You are an adventure enthusiast, who likes to party, and enjoy a wild night out. You appreciate a culture with a vivacious lifestyle. You are drawn to warm climates, and love being near the water. Sitting at home is not your style. You'd rather be doing something active or walk around the city with friends. You are fed by good conversation and have a strong personality. Your motto in life is, "Life is for living" and in Brazil you are surrounded by others who share your passion.
Ben jij van Franse afkomst? Racist!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg Frankrijk.
Stelletje racisten. Alleen omdat ik van Franse afkomst ben zeker![]()
Brazil klinkt ook goedquote:
Kut hugenotenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg Frankrijk.
Stelletje racisten. Alleen omdat ik van Franse afkomst ben zeker![]()
Ik ben de Mona Lisa.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You're Klimt's The Kiss! Pure romantic, gold! This iconic painting depicts a golden couple locked in intimacy, while the rest of the painting dissolves into a shimmering, extravagant flat pattern. You're a true romantic at heart, yearning for love and intimacy. You're modern, sensitive and absolutely irresistible!
Beetje lastige vragen. "Je hele dag achter je compunter spenderen bij voorkeur op een forum" mist.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb tot drie keer toe ingevuld dat ik het chill vind om in een buitenlandse stad te lopen en ik krijg IJsland - waar de grootste stad kleiner is dan Groningenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
Ik vond mijn antwoorden niet echt Frankrijk eigen. Geen wijn ingevuld, pasta als gerecht etc.
Voor mij zul je altijd een meisje met een parel zijn Johannesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de Mona Lisa.
Terwijl ik het meisje met de parel van mezelf probeerde te zijn
Ik had bij sommige vragen ingevuld dat ik door buitenlandse steden rondwandelen wel leuk vindt, en dan staat bij Nieuw Zeeland dat ik dat helemaal niet leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
Ik vond mijn antwoorden niet echt Frankrijk eigen. Geen wijn ingevuld, pasta als gerecht etc.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij zul je altijd een meisje met een parel zijn Johannes
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb tot drie keer toe ingevuld dat ik het chill vind om in een buitenlandse stad te lopen en ik krijg IJsland - waar de grootste stad kleiner is dan Groningen
ik ben de schreeuw van edvard munchquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had bij sommige vragen ingevuld dat ik door buitenlandse steden rondwandelen wel leuk vindt, en dan staat bij Nieuw Zeeland dat ik dat helemaal niet leuk zou vinden.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje lastige vragen. "Je hele dag achter je compunter spenderen bij voorkeur op een forum" mist.
Ik ben Girl Before a Mirror.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.playbuzz.com/b(...)ous-painting-are-you
Dit is meer wat voor mij.
Ik ben van Franse afkomst, ja. Problemen mee?quote:
Laffe honden dat het waren.quote:
Nice, een beetje de inspiratie voor dequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben de schreeuw van edvard munch
De eerste vraag alleen al.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd http://www.playbuzz.com/c(...)e-you-in-the-bedroom
Dat waren Portugezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laffe honden dat het waren.
Joden lopen altijd weg.
Intelligentquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Wat ben ik uit deze opties (volgens vrienden)?
Mysterious, romantic, spiritual, sarcastic, intelligent, popular.
Ik zou het echt niet weten.
quote:You love the slow, gentle kind of sex.
the "Love Making" when you only do positions where you're staring deeply into your partners eyes and wondering if they're the one.
You do things slowly, patiently, drawing them out for hours.
this both makes you good in bed, but also bad in bed.
would not recommend sharing a bed with someone who enjoys rough sex.
Ja, leek me wel de beste optie daaruit.quote:
Die ook.quote:
Popular. Op het forum wil iedereen je raken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Ik begin te denken dat deze test niet geschikt is voor iemand met mijn levensstijl en interesses.quote:
ik ookquote:
Bij mij zou dan sarcastisch het beste passenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Fera is al van heppie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ook.
[..]
Popular. Op het forum wil iedereen je raken.
[..]
Ik begin te denken dat deze test niet geschikt is voor iemand met mijn levensstijl en interesses.
Intelligent/sarcastic denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Ik ga voor mysterieus, aangezien ik in het echt 12 jaar jonger bleek dan jij gedacht hadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mij zou dan sarcastisch het beste passen
Sof weet wel beter dan dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fera is al van heppie.
Sof vindt jou nu een stoker.
Mona of Lisa?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
You're Da Vinci's Mona Lisa! The best known, the most visited, the most written about, the most sung about, the most parodied work of art in the world! The painting, thought to be a portrait of Lisa Gherardini, is in oil on a white panel, and is believed to have been painted between 1503 and 1506. Just like the Mona Lisa and her enigmatic smile, you're incredibly likable, and magnetic. You'll be admired for centuries!
Grappig, gezien mijn naam.
Dank je.quote:
Ja ik weet niet hoe ik erbij komquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor mysterieus, aangezien ik in het echt 12 jaar jonger bleek dan jij gedacht had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |