Nice, een beetje de inspiratie voor dequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben de schreeuw van edvard munch
De eerste vraag alleen al.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd http://www.playbuzz.com/c(...)e-you-in-the-bedroom
Dat waren Portugezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laffe honden dat het waren.
Joden lopen altijd weg.
Intelligentquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Wat ben ik uit deze opties (volgens vrienden)?
Mysterious, romantic, spiritual, sarcastic, intelligent, popular.
Ik zou het echt niet weten.
quote:You love the slow, gentle kind of sex.
the "Love Making" when you only do positions where you're staring deeply into your partners eyes and wondering if they're the one.
You do things slowly, patiently, drawing them out for hours.
this both makes you good in bed, but also bad in bed.
would not recommend sharing a bed with someone who enjoys rough sex.
Ja, leek me wel de beste optie daaruit.quote:
Die ook.quote:
Popular. Op het forum wil iedereen je raken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Ik begin te denken dat deze test niet geschikt is voor iemand met mijn levensstijl en interesses.quote:
ik ookquote:
Bij mij zou dan sarcastisch het beste passenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Fera is al van heppie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ook.
[..]
Popular. Op het forum wil iedereen je raken.
[..]
Ik begin te denken dat deze test niet geschikt is voor iemand met mijn levensstijl en interesses.
Intelligent/sarcastic denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
Ik ga voor mysterieus, aangezien ik in het echt 12 jaar jonger bleek dan jij gedacht hadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mij zou dan sarcastisch het beste passen
Sof weet wel beter dan dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fera is al van heppie.
Sof vindt jou nu een stoker.
Mona of Lisa?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
You're Da Vinci's Mona Lisa! The best known, the most visited, the most written about, the most sung about, the most parodied work of art in the world! The painting, thought to be a portrait of Lisa Gherardini, is in oil on a white panel, and is believed to have been painted between 1503 and 1506. Just like the Mona Lisa and her enigmatic smile, you're incredibly likable, and magnetic. You'll be admired for centuries!
Grappig, gezien mijn naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |