Als je fanatiek genoeg bent welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Levert dat een meet & greet op? Al kijk ik SBS uit principe niet wat niet echt moeilijk is aangezien ik al hun programma's verafschuw.
Vorige keer toen Nicki in NL was deed ze meet & greetsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Levert dat een meet & greet op? Al kijk ik SBS uit principe niet wat niet echt moeilijk is aangezien ik al hun programma's verafschuw.
Niets liever Snowbells, niet liever. Ik val graag in voor die barbaar van een rodadadadwwaaawaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vorige keer toen Nicki in NL was deed ze meet & greetsinclusief foto, handtekening etc.
ZULLEN WE DAT DOEN VOLGENDE KEER ALS ZE HIER IS
Mag ik dit in mijn fobo plaatsenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niets liever Snowbells, niet liever. Ik val graag in voor die barbaar van een rodadadadwwaaawa
[ afbeelding ]
Al gedaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit oprecht een vraag? Maar bedankt dat je het toch vraagt denk ik
neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik de enige die oprecht niet snapt waarom iemand een ns-dagkaart koopt om een stok te zoeken?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik de enige die oprecht niet snapt waarom iemand een ns-dagkaart koopt om een stok te zoeken?
Vraag haar of ze al een kist heeft uitgezocht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma dissde mij net hard. Ze vroeg of ik al een meisjesnaam had gekregen en dat terwijl ik juist 10 cm van mijn haar heb afgeknipt.
Wat een bitch.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag haar of ze al een kist heeft uitgezocht.
Ik geloof niet dat ik mijzelf die comeback zou vergevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag haar of ze al een kist heeft uitgezocht.
Ja iedereen zit in de trein voor studie, werk, dagje weg, uitgaan, naar vriendje/vriendin en als diegene dan wordt gevraagd waar hij heen gaat: ik ga een stok zoekenquote:
wie doet dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Whehehe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja iedereen zit in de trein voor studie, werk, dagje weg, uitgaan, naar vriendje/vriendin en als diegene dan wordt gevraagd waar hij heen gaat: ik ga een stok zoeken
Dit gebeurt niet. Mensen praten niet met elkaar in de trein.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja iedereen zit in de trein voor studie, werk, dagje weg, uitgaan, naar vriendje/vriendin en als diegene dan wordt gevraagd waar hij heen gaat: ik ga een stok zoeken
FOK!stok jwzquote:
Ik weet nog steeds niet wat het is en waarom mensen daarover laatst boos waren.quote:
Iemand heeft het ook op de fiets gedaan zie ik in het recreatief wielren topic. 240 kilometer fietsenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie bby ben je al beter?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit gebeurt niet. Mensen praten niet met elkaar in de trein.
beterschap heppiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat het is en waarom mensen daarover laatst boos waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |