Met zo weinig makeup en een normale weave is ze echt fucking mooiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoelang zullen mensen nog kunnen volhouden dat Nicki geen knappe vrouw is?
kreeg in dm een bijna doodsbedreigingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoelang zullen mensen nog kunnen volhouden dat Nicki geen knappe vrouw is?
[..]
Mysterieuze post dit
Geen idee.quote:
Even brakenquote:
Slechts haar kont is iets teveel van het goede voor de rest pure perfectie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met zo weinig makeup en een normale weave is ze echt fucking mooiboeiend dat ze zo nep is het staat haar
Niks mis met homo's al lucht uit de kast komen wel echt op kan ik je melden.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechts haar kont is iets teveel van het goede voor de rest pure perfectie.
[..]
Niks mis met homo's al lucht uit de kast komen wel echt op kan ik je melden.
Die vlecht staat haar goed. En zo naturel is ze inderdaad mooi.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Iets te veel van jet goede? Dan heb je het nog heel netjes uitgedrukt.
Is toch schuwlelijk man
Niks mis mee.quote:
helemaal nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een hekel aan jullie. Snow, je weet mij te vinden als je een goed gesprek wil. De rest staat vanaf nu op mijn shitlist.
wow wtfquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een hekel aan jullie. Snow, je weet mij te vinden als je een goed gesprek wil. De rest staat vanaf nu op mijn shitlist.
Ik verdedigde Nicki. Is dit mijn dank?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ditch the bitchesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Bitch talkin she the queen, when she looking like a lab ratquote:
Oh sorry. Ik was even verblind door alle negatieve commentarenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vlecht staat haar goed. En zo naturel is ze inderdaad mooi.
Ooit waren er 3 mutsen die van frans bauer fan warenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
LR heeft zich opgegeven voor het SBS 6 programma Fans
Geen probleem. De goden vergeven je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik was even verblind door alle negatieve commentaren
Het spijt mij Fera en bedankt
Levert dat een meet & greet op? Al kijk ik SBS uit principe niet wat niet echt moeilijk is aangezien ik al hun programma's verafschuw.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
LR heeft zich opgegeven voor het SBS 6 programma Fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |