houd nou eens opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook al weer? 19 toch
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
vandaag is handiger eigenlijk want mijn ouders zijn er niet nu dus geen verantwoording afleggen blabla
ik wel als ik uit ga met mensen van internet die ik nog nooit heb gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Hoef nooit verantwoording af te leggen bij mij mijn moeder
Bad bitchquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Hoef nooit verantwoording af te leggen bij mij mijn moeder
Sinds ik 18 ben al niet meer. Sowieso omdat ik het ben en ze weten dat ik snugger genoeg ben. Nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wel als ik uit ga met mensen van internet die ik nog nooit heb gezien
Ze vinden het wel fijn om te weten waar ik ben 's nachts? Is heel normaal hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben serieus, waarom zou je verantwoording af leggen op die leeftijd?
Is geen probleem om dat te zeggen dan toch? Denk niet dat ze moeilijk doen over pep snuiven met wp en feerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze vinden het wel fijn om te weten waar ik ben 's nachts? Is heel normaal hoor
Geen zin om brak bij m'n oma te zitten die ik nooit ziequote:
Ja oke ik snap jequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen zin om brak bij m'n oma te zitten die ik nooit zie
yessssssquote:
Wie weet ben je wel niet welkomquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
Wie weet ben ik er ook wel
beloof niks
Kom gewoon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh in dat geval
ik ben volgens fok it niet welkom dus ik kom niet gr
Wat begint der haar lang te wordenquote:
Nickigodinquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat begint der haar lang te worden. Ik geniet. Wellicht toch maar weer mijn twitter activeren voor de laatste updates.
Jankbal.quote:
Hoelang zullen mensen nog kunnen volhouden dat Nicki geen knappe vrouw is?quote:
Mysterieuze post ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |