Voorheen veel vaker.quote:
Haha, blijft grappig die post. Mijn eerste contact met Snowbells op FOK!quote:
Ik zal je wel weggejaagd hebben.quote:
Ik ook. Ben te nieuw.quote:
ONZ / [ONZ-SC #242] Watch The Thronequote:
Mijn genialiteit in twijfel trekkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent zeker 13 en zoekt dure woorden op op internet?
Onmogelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn genialiteit in twijfel trekken
Hardop lachenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #242] Watch The Throne
[..]
Mijn genialiteit in twijfel trekken
heb je dat niet mee gekregen?quote:
Wel veel relatieproblemen gehadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:42 schreef supersof het volgende:
fokkie en ik kennen elkaar al sinds november 2012
die keer dat je me ging uitschelden op whastapp omdat ik een ban had door stuquote:
Leeft die nog?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
die keer dat je me ging uitschelden op whastapp omdat ik een ban had door stu![]()
![]()
ja maar niet op fokquote:
Spatieloosquote:
Nee.quote:
rip in vredequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nooit meer L4D2 starten en halverwege weer stoppen.
Ik heb ook Steam sinds kort Heppie, mag ik Varg toevoegenquote:
OOOOH BRA BRA POW POWquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat het je eigen intelligentie wel typeert als je hierin dure woorden weet te vinden
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook Steam sinds kort Heppie, mag ik Varg toevoegen![]()
![]()
[..]
OOOOH BRA BRA POW POW. Oke genoeg jeugdzonde. Inmiddels zijn wij een hecht team
[..]
Wat een klootzakken zijn jullie.quote:
Hahah Whutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
deze had ik niet eens gezien
fokkie drie dagen mod van gc
Pieter-Janquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Peter![]()
[..]
BedanktOok jij mag er zijn hoor.
Nou ja, was meer dat wij zeiden dat die harde kern in de eerste mail niet eens de harde kern isquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tussen die twee mailtjes heb ik mij in de harde kern weten te krijgen, blijkbaar.
Ik weet ook niet of ik wel bij de harde kern hoor, ik denk graag dat ik bij de softe kern hoor, sofquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, was meer dat wij zeiden dat die harde kern in de eerste mail niet eens de harde kern is
en toen gingen ze opeens meer mensen opnoemen
Voorlopig niet, want ik moet nu op het ouderlijk huis passen in de polder en ik denk niet dat veel mensen zin hebben daar naar toe te reizen.quote:
Misschien moet je wat melk nemenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn rechteroog is rood en doet pijn. Ik overweeg een dutje.
Als je terug bent?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voorlopig niet, want ik moet nu op het ouderlijk huis passen in de polder en ik denk niet dat veel mensen zin hebben daar naar toe te reizen.
zijn we nog vrienden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn rechteroog is rood en doet pijn. Ik overweeg een dutje.
Aanstellers altijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:59 schreef 2Happy4U het volgende:
NWS / Ophef om apenshirt met donkergetint jongetje
Godver
Ik weet niet of die er is johannesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik wel bij de harde kern hoor, ik denk graag dat ik bij de softe kern hoor, sof![]()
[..]
Voorlopig niet, want ik moet nu op het ouderlijk huis passen in de polder en ik denk niet dat veel mensen zin hebben daar naar toe te reizen.
Ik denk niet dat het gaat werken. Ik ben echt langzaam aan het afsterven door mijn slaapritme deze weekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je wat melk nemen
Ja hoorquote:
Uhm nee. Groot deel van die bekende mensen zeggen dat ze gepest zijn. Dat is wat andersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ongeloofelijk hoeveel bekende mensen vroeger op school werden gepest/sociaal akward waren.
oke gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gaat werken. Ik ben echt langzaam aan het afsterven door mijn slaapritme deze week![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn wallen
[..]
Ja hoor. Maar soms moet ik toch voor mijzelf opkomen.
Ik denk niet dat ze liegen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee. Groot deel van die bekende mensen zeggen dat ze gepest zijn. Dat is wat anders
lekkerenquote:
Dat wordt vaker langskomen danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, ouders kwamen even langs.
Gelijk hele huis schoongemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |