Laat het Etsu maar niet horenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een stuk positiever dan de vrouwen, hehehehe.
Nee, het is meer de reactie die het oproept bij mensen.
Vertelde het eens aan het einde van een opleiding. Twee meisjes stelden wat domme vragen en gingen daarna pardoes weg. :")
Als ze nou snel zijn kunnen ze op dezelfde dag trouwen als Insoquote:
Vooral die eerste. Een van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
Alladin
Jungle book
Aristokatten
101 dalmatiers
Ik heb Etsu herhaaldelijk om penisfoto's gevraagd, maar hij wilde ze niet sturen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat het Etsu maar niet horen![]()
Ik zet een minnetje achter je naam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit gekeken. Niet de Disney versie. #durftezeggen
quote:
Dat kan niet, want sof is getuige van Inso.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze nou snel zijn kunnen ze op dezelfde dag trouwen als Inso
Wel een andere tekenfilmversie. Geen idee waar die vandaan kwam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Etsu herhaaldelijk om penisfoto's gevraagd, maar hij wilde ze niet sturen.
Nouja, dan niet hoor.
[..]
Ik zet een minnetje achter je naam.
Ja, doen zij het erna tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan niet, want sof is getuige van Inso.
mortax en ik willen niet trouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze nou snel zijn kunnen ze op dezelfde dag trouwen als Inso
Volgens mij heb ik daarvan alleen die over de Dalmatiërs echt gezien, wij hadden nooit zo veel Disney Videosquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
Alladin
Jungle book
Aristokatten
101 dalmatiers
Amen.quote:
Ik ga ze ook maar eens terugkijkenquote:
Waarom?quote:
gadverquote:
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een andere tekenfilmversie. Geen idee waar die vandaan kwam.
Stress. Voelde me kut. Lag in de buurt.quote:
Beter wel jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Stress. Voelde me kut. Lag in de buurt.
Nu heb ik spijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |