Ik moest huilenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bambi, dat was wel emotioneel zeg.
Dat waren de enige video's die wij niet hadden thuis.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bambi ook al niet. Klotejeugd heb jij gehad zeg
Nee echtquote:
Nee, platvoet danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bambi, dat was wel emotioneel zeg.
Ik ben gelukkig niet dement.quote:
Nouja, bij deze dan.quote:
Hmm, daar heb je een punt. Neem nog een bamihapje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gok ook op Fera. Zij heeft het pas 100x geroepen.
Maar negatieve ervaringen mee dus? Vandaar dat je er niet zo open over bent dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet dement.
[..]
Nouja, bij deze dan.
[..]
Hmm, daar heb je een punt. Neem nog een bamihapje.
Wat vind je van Lady en de vagebond?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat waren de enige video's die wij niet hadden thuis.
Haha shitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van Lady en de vagebond?
Volgens mij heb ik dat wel eens gezien maar ik weet niet wat er gebeurt.quote:
Jammer van dat spaghetti eten, nasi is veel romantischer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet haar cultureel nog wel een beetje opvoeden, zo te zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de leukstequote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha shitdie hadden we ook niet. Wel een paar keer gezien bij mijn oma. Ik kan hem alleen niet meer goed herinneren
Ja dat herinner ik me nog wel natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de leukste
Met die spaghetti-scene naww
Ik denk dat wij een weekendje Disney films moeten kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha shitdie hadden we ook niet. Wel een paar keer gezien bij mijn oma. Ik kan hem alleen niet meer goed herinneren
Een stuk positiever dan de vrouwen, hehehehe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar negatieve ervaringen mee dus? Vandaar dat je er niet zo open over bent dan?
Ja sommige mensen vinden het raarder om te horen van een man dan van een vrouwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een stuk positiever dan de vrouwen, hehehehe.
Nee, het is meer de reactie die het oproept bij mensen.
Vertelde het eens aan het einde van een opleiding. Twee meisjes stelden wat domme vragen en gingen daarna pardoes weg. :")
De Lion King kennen we inmiddels allemaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken ook maar weinig Disneyfilms en al helemaal nooit teruggekeken
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ahw ja
Alice in wonderland vond ik dan weer niets aan
Goed planquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een weekendje Disney films moeten kijken
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ahw ja
Alice in wonderland vond ik dan weer niets aan
Bij deze zijn jullie mijn aartsvijanden.quote:
Awwww.quote:
Ik heb 'm nooit gekeken. Niet de Disney versie. #durftezeggenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bij deze zijn jullie mijn aartsvijanden.
Dat was de beste disneyfilm. OOIT. OOIT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |