SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 11-07-2014 21:28:34 ]
Schuimbekkend komt Frons Servies verhaal halen tijdens een opname van de quiz, waarbij hij Carlo Boszhard te lijf gaat met een bord. De beveiliging is snel ter plaatse en Rohan Gottschalk wordt opgepakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:29 schreef Frey het volgende:
En nog niet eens van Lays, Frons Servies is woedend.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens wat er met zo'n prijs gebeurt
Ja, dat kun je verwachten ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens wat er met zo'n prijs gebeurt
En op dat moment krijg je alleen seizoen 20 en 21quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat kun je verwachten ookAls ik meedeed zou ik trouwens expres verliezen denk ik zo
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:58 schreef Frey het volgende:
De bieder blijkt Frons Servies te zijn. Hij ziet de boxen als uitstekende trommels.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Rohan Gottschalk denkt er het zijne van. "Ik vind het maar niets dat ze seizoen 45 t/m 23 op dvd krijgen als ze gewonnen hebben... Nee, het is seizoen 12 t/m 89... Naja, niemand zit te wachten op dvd-boxen van StartUp."
Hoop het ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:15 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Erik de Vogel nog een keer langskomt. Heb uitgerekend de quiz met hem toen gemist door vakantie.
Zijn die nog ergens terug te zien?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:15 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Erik de Vogel nog een keer langskomt. Heb uitgerekend de quiz met hem toen gemist door vakantie.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En op dat moment krijg je alleen seizoen 20 en 21
Nope, helaasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Zijn die nog ergens terug te zien?Op youtube staat alleen maar 'Ruud trapt Carlo in kruis' als ik op GTST quiz, GTST quiz 1997 of GTST quiz 1998 zoek. Toen was mijn inspiratie op
Hahaquote:[..]Nou ben ik niet zo'n extreme fan van de vroegere seizoenen als de meeste hier, maar mijn "leuke" seizoenen zitten toch echt wel daarvoor
Jammerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, helaas
[..]
Haha
Welke seizoenen zijn voor jou het leukst?
Ah, ligt redelijk dicht bij "mijn" tijdperk (seizoen 13 en 14) wat ik graag terug wil zien. En dan pak ik seizoen 15 ook maar mee voor een paar losse eindjes (exit Benjamin, Martine etc.). Daarna is het echt heel erg belabberd geworden met sci-fi verhaallijnen/plottwists in oude verhaallijnen. En tegenwoordig is het alleen nog maar familiegeneuzelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Jammer![]()
En cliffhangers zijn een goede graadmeterIk heb 11 niet gezien, maar 12 wel, en toen zat ik er ook echt al heel erg in
Dus vanaf ergens halverwege 12 t/m 17 ongeveer (want cliffhanger 17 vond ik nog wel heel tof, en van 18 weet ik nauwelijks niks meer
)
Edit; ik herzie mijn antwoord, want kom er net achter de amuletverhaallijn al in seizoen 16 wasIk dacht dat dat na het moordspelgebeuren pas kwam.. Nou vanaf daar vond ik het al kut worden
![]()
Ah, dus je bent echt zo'n kijkster die even inhaakt voor de cliffhangerquote:En nu kijk ik het al een paar jaar vooral vanaf mei of juni![]()
Die heb ik laatst nog gezien op youtube!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:44 schreef Frey het volgende:
Seizoen 12 had echt een geweldige zomercliff.![]()
![]()
Ik vond haar antwoord geweldigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef Koosnaam het volgende:
Ik heb de quiz aflevering net even terug gezien.
Leuk met Aukje en Winston.En dat ze huidige serie eigenlijk ook niet meer kijken.
![]()
Het antwoord ook van Aukje toen Arnie veranderde in Gijs. Ja ik weet het.
Want hij was getrouwd met Roos.Echt een Charlie 1# opmerking.
Is die ondertussen niet al te lang zwanger? Als in, ik kan me voorstellen dat je dan belangrijker dingen te doen hebt dan meedoen aan quizzenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:00 schreef LetsGame het volgende:
Volgende week vrijdag Nina?!
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vond haar antwoord geweldig![]()
![]()
Winston en Aukje zijn echt leuk ouder geworden
Opnames waren toch in mei?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Is die ondertussen niet al te lang zwanger? Als in, ik kan me voorstellen dat je dan belangrijker dingen te doen hebt dan meedoen aan quizzen![]()
Nouja van heel veel dingen weet ik überhaupt niet in welk seizoen wat gebeurd is en in welke volgorde alles gebeurdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, ligt redelijk dicht bij "mijn" tijdperk (seizoen 13 en 14) wat ik graag terug wil zien. En dan pak ik seizoen 15 ook maar mee voor een paar losse eindjes (exit Benjamin, Martine etc.). Daarna is het echt heel erg belabberd geworden met sci-fi verhaallijnen/plottwists in oude verhaallijnen. En tegenwoordig is het alleen nog maar familiegeneuzel
[..]
Ah, dus je bent echt zo'n kijkster die even inhaakt voor de cliffhanger
Geeft niets hoor, doe ik ook
Ojaquote:
Grappig, dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja van heel veel dingen weet ik überhaupt niet in welk seizoen wat gebeurd is en in welke volgorde alles gebeurdIk dacht bijv ook dat de Anita/Mickey bruiloft was VOOR ze naar Thailand gingen, maar toen ik net dat fragment bekeek was dat wel heel onlogisch geweest
![]()
Sowieso was het Thailand smokkelen echt zo'n ding dat me bij is gebleven - die hele verhaallijn, met die ring
- en dacht dat dat veeeeeel later pas was
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Grappig, dat heb ik dan weer nietIk weet zelfs van sommige dingen wanneer ze zijn gebeurd terwijl ik het nooit echt heb gezien of gevolgd in die bepaalde periode
Is eigenlijk best erg als ik dat zo bedenk
Ja, één goeie verhaallijn kan er makkelijk voor zorgen dat je blijft kijken. Daar waren ze vroeger tenminste nog goed in... Nu zou ik niet weten welke verhaallijn mij zó zou boeien dat ik zou blijven kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]Best erg ja
![]()
Ik zit net even te kijken en volgens mij kan ik op een aflevering of 6 uitvinden wanneer ik begonnen ben met kijkenIk weet namelijk nog dat Sylvester net weg was toen ik begon met kijken, en dat ik de introductie van Marcus heb gezien.. Blijkt Sylvester in afl. 2149 te zijn vertrokken en Marcus in 2155 te zijn geïntroduceerd
Sowieso had ik niet het gevoel dat die hele verhaallijn al ZO snel nadat ik serieus was begonnen met kijken al was zeg maar.. Verklaart wel waarom ik ben blijven kijken
Jij vindt de Rikki/Anton verhaallijn niet bloedstollend spannend?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, één goeie verhaallijn kan er makkelijk voor zorgen dat je blijft kijken. Daar waren ze vroeger tenminste nog goed in... Nu zou ik niet weten welke verhaallijn mij zó zou boeien dat ik zou blijven kijken
Oh, ontzettend, mede doordat ik de uitkomst al weet: Anton en Bianca komen uiteindelijk weer bij elkaar en Rikki gaat met d'r zure gezicht via de stamboom op zoek naar de volgende mannelijke Bouwhuis die ze kan verleidenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij vindt de Rikki/Anton verhaallijn niet bloedstollend spannend?![]()
Stiekem blijf ik hopen op een 'eind goed, al goed', waarna er toch een situatie komt waarbij Anton Rikki verkracht (ja, ik dacht ZO niet GTST, never gonna happen, tot ik net ging lezen en erachter kwam dat de vader van Sylvester het al eens eerder deedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, ontzettend, mede doordat ik de uitkomst al weet: Anton en Bianca komen uiteindelijk weer bij elkaar en Rikki gaat met d'r zure gezicht via de stamboom op zoek naar de volgende mannelijke Bouwhuis die ze kan verleiden
Deze hele "hij heeft mij aangerand!!!"-verhaallijn loopt dus (zoals gewoonlijk met deze schrijvers) met een sisser af
Zozo, dat liegt er niet omquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Stiekem blijf ik hopen op een 'eind goed, al goed', waarna er toch een situatie komt waarbij Anton Rikki verkracht (ja, ik dacht ZO niet GTST, never gonna happen, tot ik net ging lezen en erachter kwam dat de vader van Sylvester het al eens eerder deed), en er een 'the boy who cried wolf' achtige situatie ontstaat.. Maarja..
Toffe aflevering was dat verder waren het flutpersonages.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zozo, dat liegt er niet omNou ja, bij deze schrijvers kan alles wel... Op het ontstaan van een goeie verhaallijn na, dan
Bij Sylvester was het overigens zo dat hij een relatie had met Terra, een donkere jongedame. Zijn vader was zo racistisch als maar kon en toen hij er achter kwam dat Sylvester iets met "een zwartje" had, besloot hij hem eens te laten zien waar die "goed voor waren". Nogal wreed, en het is dan maar goed ook dat er toen nog geen social media was
Sylvester was een coole gozer hoor. Helaas niet veel mee uitgevreten. Terra mocht doodvallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toffe aflevering was dat verder waren het flutpersonages.
Echt he, maakt waarschijnlijk niet eens uit of het wel of geen hartslag heeft, als het er maar één van Bouwhuis is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, ontzettend, mede doordat ik de uitkomst al weet: Anton en Bianca komen uiteindelijk weer bij elkaar en Rikki gaat met d'r zure gezicht via de stamboom op zoek naar de volgende mannelijke Bouwhuis die ze kan verleiden
Deze hele "hij heeft mij aangerand!!!"-verhaallijn loopt dus (zoals gewoonlijk met deze schrijvers) met een sisser af
Nou, het is maar wat je tof vindt aan een aflevering waarin iemand verkracht wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toffe aflevering was dat verder waren het flutpersonages.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he, maakt waarschijnlijk niet eens uit of het wel of geen hartslag heeft, als het er maar één van Bouwhuis is.
Benjaminquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Roos wil de hair studio in de rozenboom overnemen. Dus binnenkort Benjamin Borges
Jij kijkt liever naar een zingende Rikki of een zoenende Lucas?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, het is maar wat je tof vindt aan een aflevering waarin iemand verkracht wordt
Nee, liever niet, maar een (in dit geval brute) verkrachting is weer het andere uiterste naar mijn mening.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een zingende Rikki of een zoenende Lucas?
Ik denk dat zoiets in het huidige GTST wel eindelijk weer eens zou kunnen leiden tot een verhaallijn waarbij je blijft kijken, omdat je wilt weten hoe het afloopt.. Het enige waarbij ik dat nu een beetje heb, is dat ik benieuwd ben wat de schrijvers met Nina en Vincent doen. De rest boeit me niet dusdanig dat ik elke dag móet kijken. En dat was vroeger wel andersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, liever niet, maar een (in dit geval brute) verkrachting is weer het andere uiterste naar mijn mening.
Ken je het verhaal van Mike van vorig seizoen nog? Hij lag in de ene aflevering op het einde vastgebonden in een kofferbak (in opdracht van Ludo), en aan het begin van de volgende aflevering liep hij weer rond in Huize Bouwhuis - alsof er niets gebeurd was. En naar mijn weten is er ook nooit verteld wat er in die tussentijd gebeurd is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets in het huidige GTST wel eindelijk weer eens zou kunnen leiden tot een verhaallijn waarbij je blijft kijken, omdat je wilt weten hoe het afloopt.. Het enige waarbij ik dat nu een beetje heb, is dat ik benieuwd ben wat de schrijvers met Nina en Vincent doen. De rest boeit me niet dusdanig dat ik elke dag móet kijken. En dat was vroeger wel andersMet zo'n verkrachting zou dat wel weer meer worden, denk ik. En dan gaat het me niet om de verkrachting an sich - die hoeft niet eens in beeld, en desnoods is het meer een aanranding.. Het gaat om het idee
![]()
Mits ze het goed aanpakkenIk vrees een beetje voor een óf dusdanig lang gerekt verhaal dat het niet leuk meer is, óf dat het in twee afleveringen is opgelost. Ik heb het idee dat dit team heel erg sensatiegericht schrijft, meer dat dan dat ze schrijven om kijkers tevreden te houden.. Alles escaleert heel snel of pas na vier maanden
Ik mis de opbouw.
Dit concludeerde hij na het bekijken van een paar afleveringen van seizoen 17, rond de comeback van Ludo op de boot. Nu was dat mijns inziens ook wat ongeloofwaardig, maar altijd nog beter dan maandenlang om elkaar heendraaien, bij elkaar komen en na een half jaar weer uit elkaar te gaan omdat één van de twee verliefd is op een ander, of vreemdgaat. En dat is (helaas) het enige waar het tegenwoordig nog over gaat.quote:Ik dacht dat soaps draaiden om een jongen die een meisje leuk vindt, maar dit haar niet durft te vertellen en daarom via allerlei omwegen haar hart probeert te veroveren. En dat ze uiteindelijk elkaar de liefde verklaren en de verhaallijn gewoon een happy end heeft.
Dát. Had dan een aanslag laten plegen door een geschifte gek of zo in de zomercliff, dan had het tenminste nog iets geweest. Konden ze er ook nog zo'n app aan koppelenquote:Oh, en bij dat wat al duizend keer gezegd is, is dat ze gewoon geen idee hebben hoe een toffe verhaallijn te schrijven. Ik denk dat het Dansatoriaverhaal tussen Ludo en Bing nog best tof had kunnen worden, ware het niet dat het in een week van Lucas en Bing gaan niet meer samen naar Bing doet het licht uit ging zeg maar
Rosaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:32 schreef RobbieBoy het volgende:
Roza's eerste scènes gezien. Was blij verrast toen ze in beeld kwam
Doe ik ook mee!quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, tja, had ik mij nou maar opgegeven, dan was er tenminste één heteroman in die quiz geweest
Misschien volgend jaar als ze het dan weer gaan doen. Ik hoop het tenminste wel, quiz bevalt mij goed. Vooral de chemie tussen Carlo en Ruud is geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe ik ook mee!
Inside-information over de quiz, right here:Haha, klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een vraag: hoeveel afleveringen werden er eigenlijk bij jouw "bezoekje" opgenomen? Ben daar wel benieuwd naar, want het zijn in totaal 30 afleveringen en die kun je (mits foutloos) er in 6 dagen wel doorheen jassen, maar ze hadden toch een stuk of 15 opnamedagen.
Queen Rosaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:32 schreef RobbieBoy het volgende:
Roza's eerste scènes gezien. Was blij verrast toen ze in beeld kwam
4 afleveringen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, klinkt goed
Even een vraag: hoeveel afleveringen werden er eigenlijk bij jouw "bezoekje" opgenomen? Ben daar wel benieuwd naar, want het zijn in totaal 30 afleveringen en die kun je (mits foutloos) er in 6 dagen wel doorheen jassen, maar ze hadden toch een stuk of 15 opnamedagen.
Yep, met dank aan Frey:quote:Op maandag 14 juli 2014 17:51 schreef SAMBAM het volgende:
Heeft iemand meer foto's uit deze shoot?
Seizoen 13 of 14?
[ afbeelding ]
Dian was nog niet te zien toch? En Yasmin was al dood. (maar wel in de nieuwe leader te zienquote:Op maandag 14 juli 2014 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, met dank aan Frey:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn trouwens gemaakt vanwege de 3000ste aflevering.
Dian's eerste aflevering was 2999. (Ik begreep ook niet waarom zij toen niet meteen in de nieuwe leader zat.)quote:Op maandag 14 juli 2014 18:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dian was nog niet te zien toch? En Yasmin was al dood. (maar wel in de nieuwe leader te zien____________________?! )
Was blij dat Wik eruit ging, die man had duidelijk rust nodig.
Maar kwam ze helemaal niet meer voor in de 3000e aflevering?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef Frey het volgende:
Yasmin werd in 2999 begraven, dus raar dat ze vervolgens in de nieuwe leader van 3000 zat.
Martine had Daniël tot voogd van Wendela benoemd, mede vandaar dat Wendela na haar geboorte naar Daniël ging.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:06 schreef Woelli het volgende:
Wat ik me trouwens al heel lang afvraag is waarom Wendela in 1995/1996 nooit naar Dian is gegaan. Frits had inmiddels toch de voogdij en Dian was zijn exvrouw, ging dan de voogdij niet naar Dian? Of werkt dat dat niet zo, omdat Martine nog in leven was.
Nee, die hele verhaallijn zat niet in die aflevering. Het waren overigens 2 dubbele afleveringen toen: 2999 en 3000.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar kwam ze helemaal niet meer voor in de 3000e aflevering?
Als geest of in een droom ofzo?
Oh misschien dat ik daarom wel dacht dat ze nog mee deed in de 3000e.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, die hele verhaallijn zat niet in die aflevering. Het waren overigens 2 dubbele afleveringen toen: 2999 en 3000.
Ze hadden bij de meeste jaren 90 vragen ook echt geen idee he!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:36 schreef Frey het volgende:
Winnen die grieten ook nog.![]()
![]()
![]()
Vooral het niveau bij de dialogen is echt slecht. Ze zijn zo makkelijk, maar de kandidaten bakken er niets van.
Nou, dat klinkt goedquote:Op maandag 14 juli 2014 20:36 schreef Frey het volgende:
Winnen die grieten ook nog.![]()
![]()
![]()
Vooral het niveau bij de dialogen is echt slecht. Ze zijn zo makkelijk, maar de kandidaten bakken er niets van.
Misschien in de TV Kantine met Carlo als Lucas.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:49 schreef Koosnaam het volgende:
Ik hoop overigens niet dat wat Carlo voor de laatste ronde zei. Volgend seizoen uit gaat komen.
Dat hij Lucas en Noud al helemaal voor zich zag samen in bed!
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien in de TV Kantine met Carlo als Lucas.
Was afl 2999 ook dubbel?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, die hele verhaallijn zat niet in die aflevering. Het waren overigens 2 dubbele afleveringen toen: 2999 en 3000.
Klopt, al had Frits dat dus aangevochten en gewonnen. Maar door zijn dood enkele uren later was dat geen optie meer en is de oude situatie gehandhaafd. Dian was wel met Frits getrouwd, maar had wettelijk niets met Wendela te maken nog.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Martine had Daniël tot voogd van Wendela benoemd, mede vandaar dat Wendela na haar geboorte naar Daniël ging.
Frits had de voogdij, dus dacht ik dat deze automatisch dan naar Dian zou gaan. Maar zou wel anders zijn dan ik dacht, omdat Martine nog leeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 05:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, al had Frits dat dus aangevochten en gewonnen. Maar door zijn dood enkele uren later was dat geen optie meer en is de oude situatie gehandhaafd. Dian was wel met Frits getrouwd, maar had wettelijk niets met Wendela te maken nog.
Tja, maar dat is met bijna alle recasts waar een veroudering plaatsvindt wel het geval. Rik is nu eind dertig, heeft een dochter van ongeveer 20 jaar en ontdekte 13 jaar geleden dat-ie een (toen al) 15/16-jarige zoon had, terwijl zijn dochter (van nu 20) nog niet eens geboren was. Dan zou Job (gezien de SORAS van Rikki) nu iets van 36/37 jaar zijn... Dus ga dan maar na hoe oud Rik nu eigenlijk moet zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef LetsGame het volgende:
Het is ook zo lekker logisch dat ze Dian 30 jaar oud maakten terwijl Wendela al 20 was.. alsof Frits met een 10 jaar oud meisje aan het rotzooien was
Ja, ik denk dat je over dat soort dingen niet teveel moet gaan nadenken.. Want áls ze Job ooit weer erin schrijven (wel Teun Kuilboer danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, maar dat is met bijna alle recasts waar een veroudering plaatsvindt wel het geval. Rik is nu eind dertig, heeft een dochter van ongeveer 20 jaar en ontdekte 13 jaar geleden dat-ie een (toen al) 15/16-jarige zoon had, terwijl zijn dochter (van nu 20) nog niet eens geboren was. Dan zou Job (gezien de SORAS van Rikki) nu iets van 36/37 jaar zijn... Dus ga dan maar na hoe oud Rik nu eigenlijk moet zijn
De kans dat Job terugkeert acht ik best klein, en de kans dat Teun die rol dan weer op zich neemt is zelfs minimaal... Misschien voor een korte periode van een tiental afleveringen, maar niet meer. Dus dat zou dan sowieso een recast wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je over dat soort dingen niet teveel moet gaan nadenken.. Want áls ze Job ooit weer erin schrijven (wel Teun Kuilboer dan) is hij waarschijnlijk ergens tussen de 25 en de 30, en zit hij in dezelfde 'pool' met love-interests als zijn vader
. Dat laatste vind ik sowieso wel vaak door elkaar heenlopen in Meerdijk
Wiet en Sjors zouden ongeveer even oud moeten zijn eigenlijkquote:Sowieso Tim, Sjors, Sjoerd en Wiet nuWordt belachelijk weinig aandacht aan besteed, maar volgens mij als je alles logisch uit zou schrijven zou er toch minstens 20 jaar verschil tussen Sjors en Tim moeten zitten
Fay zat er sowieso maar drie afleveringen ofzo inquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef vencodark het volgende:
Zo, Barbara is oud geworden zeg.
Van de hele Fay, Fos, Florien periode weinig meegekregen trouwens.
Vond het wel erg dat Charlotte niet eens meer wist wie het wasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Fay zat er sowieso maar drie afleveringen ofzo inEn die andere twee waren nou ook niet je-van-het, dus niks gemist
Ja, dat ik had eigenlijk ook wel verwacht. Dat ze het nog zou weten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond het wel erg dat Charlotte niet eens meer wist wie het was"Was dat niet een vriendinnetje van Florien...?"
Ik vond ze maar vaagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
Deze dames wisten wel ietsjes meer dan die 2 van gisteren.
Ik was na het fragment wel benieuwd naar die Fay (dacht dat ze 12 wasquote:[..]
Ja, dat ik had eigenlijk ook wel verwacht. Dat ze het nog zou weten.![]()
Ik was destijds eigenlijk al wel benieuwd waarom die Fay er eigenlijk in kwam. Want ze was wat Meke al zei. Binnen no-time weer vertrokken.
Hoe wel ze nog wel een keer weer terugkeerde voor kort of niet?
Ik had toch iets langer nodig om er achter te komen dat het om Morris(quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond ze maar vaag
Maar dat vond ik ook van de heren, alhoewel die wel een streepje voor hadden vanwege hun mening over Lukwal en Prinses Stampvoetje van Wal-lonië
[..]
Ik was na het fragment wel benieuwd naar die Fay (dacht dat ze 12 was), en stuitte op een oud interview wat de GTST Courant (zou Charlotte nog weten wat dat was?
) ooit had met de actrice, Sietse Remmers. Blijkt dus dat ze min of meer noodgedwongen is gestopt
Ja, bij de dialoog zat ik ook te twijfelen. Nina had ik al snel door, die staat toch iedere keer trillend en zenuwachtig voor een ander en heeft al meerdere malen met een pistool lopen zwaaien. Maar Morris #21 had ik niet doorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik had toch iets langer nodig om er achter te komen dat het om Morris() en Nina ging.
![]()
Dus ik zou het ook lastig tegen deze dames gehad kunnen hebben.
Ja, misschien welquote:Kijk gelukkig weet jij het antwoord weer te vinden.![]()
Misschien niet eens zo onlogisch dat ze daardoor de serie verliet. Hoewel het probleem toch wel een beetje van te voren te verwachten was misschien.
Of ze was het gezeur van Barbaar al snel zat!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, bij de dialoog zat ik ook te twijfelen. Nina had ik al snel door, die staat toch iedere keer trillend en zenuwachtig voor een ander en heeft al meerdere malen met een pistool lopen zwaaien. Maar Morris #21 had ik niet door
[..]
Ja, misschien wel
Ik gok er gewoon op dat ze er geen ene zak aan vond en dit als smoes gebruikt heeft om er van af te komen
Ze zag al snel de ware aard van Barbaar-a:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Of ze was het gezeur van Barbaar al snel zat!
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze zag al snel de ware aard van Barbaar-a:
[ afbeelding ]
En toen heeft ze de eerste de beste vluchtroute genomen
Welke promo? Met de parachutes..quote:
Maar, als ik dat zo lees snap ik überhaupt niet waarom ze de rol erin hebben geschrevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
Ik was na het fragment wel benieuwd naar die Fay (dacht dat ze 12 was), en stuitte op een oud interview wat de GTST Courant (zou Charlotte nog weten wat dat was?
) ooit had met de actrice, Sietse Remmers. Blijkt dus dat ze min of meer noodgedwongen is gestopt
Nah, voor-mijn-tijd Morris denk ikquote:
Of net zo goed geenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar, als ik dat zo lees snap ik überhaupt niet waarom ze de rol erin hebben geschrevenZe heeft niet echt een constructieve verhaallijn ofzo gehad, dus had de broer van Barbara net zo goed maar twee kinderen kunnen hebben?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond de jukebox zijn rol ook overtuigend spelen
Ja, okee, maar die hebben er tenminste nog best lang ingezeten.. Voor mijn gevoel danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of net zo goed geen
Nou oké, voor Fos maak ik een uitzondering. Maar da's ook alleen maar vanwegeSkylar
Ik had al zo het vermoedenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Geen grapje. Maar nu was je me echt net voor.
Skylar!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of net zo goed geen
Nou oké, voor Fos maak ik een uitzondering. Maar da's ook alleen maar vanwegeSkylar
Misschien wilden van Fos, Florien en Fay de Kwik, Kwek en Kwak van GTST maken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, okee, maar die hebben er tenminste nog best lang ingezeten.. Voor mijn gevoel danDat was nodig om de kijkers te verjongen toch? Alleen was het nou niet dat Fay daar zoveel aan toevoegde
Ik heb het niet zo op dat Wasa Knäckebröd, maar voor haar maak ik meer dan graag een uitzonderingquote:
Ik kan niet meer naar die scène te kijken zonder te denken aan Carlo als Fosquote:
Jeetje!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wilden van Fos, Florien en Fay de Kwik, Kwek en Kwak van GTST maken?
Met Barbaar-a als Madam Mikmak, en dat laatste is trouwens aardig gelukt
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jeetje!![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zou ook die namen bedacht hebben eigenlijk.
Ja, dat is nog wel een normale naam, al was het karakter nou niet bepaald memorabel volgens mijquote:Naja Florien kan er wel mee door vind ik.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Skylar!![]()
![]()
Maar dit was ook nog wel grappig toch..
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik natuurlijk! Floray, Fien en Fros... Of was het nou Flien, Fray en Vos...? Naja, in ieder geval was het de vijfling van Bing en Monica."
[..]
Ja, dat is nog wel een normale naam, al was het karakter nou niet bepaald memorabel volgens mij
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wilden van Fos, Florien en Fay de Kwik, Kwek en Kwak van GTST maken?
Met Barbaar-a als Madam Mikmak, en dat laatste is trouwens aardig gelukt
Fay is toch een stuk meer voorkomender dan Florien hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jeetje!![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zou ook die namen bedacht hebben eigenlijk. Naja Florien kan er wel mee door vind ik.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik natuurlijk! Floray, Fien en Fros... Of was het nou Flien, Fray en Vos...? Naja, in ieder geval was het de vijfling van Bing en Monica."
Puur voor dat verhaallijntje van Florien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
Deze dames wisten wel ietsjes meer dan die 2 van gisteren.
[..]
Ja, dat ik had eigenlijk ook wel verwacht. Dat ze het nog zou weten.![]()
Ik was destijds eigenlijk al wel benieuwd waarom die Fay er eigenlijk in kwam. Want ze was wat Meke al zei. Binnen no-time weer vertrokken.
Hoe wel ze nog wel een keer weer terugkeerde voor kort of niet?
Ah, getverdemmequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:25 schreef LetsGame het volgende:
Het maakt me best verdrietig dat in seizoen 13 Lieke al te zien zal zijn.
Oké!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Fay is toch een stuk meer voorkomender dan Florien hoorEn zelfs Fos bestaat echt
Oja, lees 't nu ook zo terug, ik dacht dat je bedoelde dat je het onrealistische namen vondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!![]()
Maar ik vind Florien in elk geval mooier dan Fay!
Oké!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Puur voor dat verhaallijntje van Florien.
Florien was zo opstandig en had blijkbaar met haar broer en zus afgesproken om het Barbara moeilijk te maken. Fay kreeg toen die tenniskans en Fos vond het wel prima in Meerdijk en nu lieten ze haar eigenlijk alleen.
Nee, zo bedoelde ik het niet nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, lees 't nu ook zo terug, ik dacht dat je bedoelde dat je het onrealistische namen vondMy bad
Ik betwijfel de echtheid achter die interviews van GTST Courant toen die tijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!
Maar toen ze werd uitverkozen om in de serie de rol van Fay te gaan spelen, zal het niet haar bedoeling geweest zijn direct. Om de serie zo snel weer te gaan verlaten. Waarschijnlijk dan he.
Wat eigenlijk ook al in dit interview stond natuurlijk.![]()
Die eerste periode was wel erg kort ja!quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik betwijfel de echtheid achter die interviews van GTST Courant toen die tijd.
Fay zat erin van 31 oktober 2005 - 15 november 2005, 21 en 22 februari 2006, 2 en 3 mei 2006.
Kan me niet echt voorstellen dat zij na twee weken zelf kan besluiten dat ze eruit wil en dat dat zo kan. Schrijvers schrijven afleveringen ver van te voren.
Wat te denken van mensen als Laura en Jef (en Robert). Die kwamen de serie in als begin 40 en zijn nu eind 50, maar ondertussen zijn er mensen geboren en getogen die al bijna kleinkinderen hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, maar dat is met bijna alle recasts waar een veroudering plaatsvindt wel het geval. Rik is nu eind dertig, heeft een dochter van ongeveer 20 jaar en ontdekte 13 jaar geleden dat-ie een (toen al) 15/16-jarige zoon had, terwijl zijn dochter (van nu 20) nog niet eens geboren was. Dan zou Job (gezien de SORAS van Rikki) nu iets van 36/37 jaar zijn... Dus ga dan maar na hoe oud Rik nu eigenlijk moet zijn
Moet je helemaal niet aan denken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind Valentijn niet logisch, hij heeft toch geen ouders meer in Meerdijk? Samen met Charlie zou dan nog kunnen.. Of Sil en/of Lana.. Hoewel Sil natuurlijk al SORAS heeft ondergaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Moet je helemaal niet aan denken.
Maar ik heb Rik nooit gezien als eind dertig eigenlijk.
Ik denk dat Rik gewoon 43 is, Job 29 en Rikki rond de 20.
Rik heeft gewoon jonge vrienden en een jonge vrouw.
Zelfde als Sjors. Sjors is jonge dan Job, maar heeft een kind met Danny. Danny is enkele jaren ouder dan Job.
De eerste acht (zestien) jaren van een baby worden gewoon genergeerd in een soap.
Nu ik hier over denk. Valentijn is geboren in 2006, kunnen we hem verwachten dit jaar?
Ik verwacht eigenlijk dit najaar Amy terug. Kunnen ze Valentijn volgend jaar met 25 jaar GTST introduceren. Ik verwacht dat Lieke volgend jaar ook nog wel voor enkele afleveringen terug.
Waarom?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:22 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik snap dit niet..
[ afbeelding ]
lijkt me een beetje lastig om Frits verkrachten...
Valentijn is geboren in 2006 en aangezien iedereen na 8 jaar volwassen is zou hij zomaar terug kunnen komen. Daarnaast is en blijft hij een Sanders. Gaat hij hier studeren en blijft bij Ludo wonen ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind Valentijn niet logisch, hij heeft toch geen ouders meer in Meerdijk? Samen met Charlie zou dan nog kunnen.. Of Sil en/of Lana.. Hoewel Sil natuurlijk al SORAS heeft ondergaan
Ja okee dat zou kunnenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Valentijn is geboren in 2006 en aangezien iedereen na 8 jaar volwassen is zou hij zomaar terug kunnen komen. Daarnaast is en blijft hij een Sanders. Gaat hij hier studeren en blijft bij Ludo wonen ofzo.
Alleen Valentijn is twee jaar jonger dan zijn tante Amy. Dus ik denk niet dat ze die samen naar de serie halen.
Aangezien volgend jaar de serie 25 jaar bestaat verwacht ik sws Lieke terug voor een gastoptreden, dus denk dat Valentijn volgend jaar komt. En Amy dit jaar.
Klopt, toen Lieke aankondigde de serie te verlaten gaf ze wel aan dat ze graag eens terug wilde kerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
hahaha je denkt toch niet dat ze charlie dood gaan verklaren? die wil veel te graag de deur openhouden om terug te kunnen, wedden?
Lana ook al: in de zomercliff van 2010 geboren, en twee jaar later was ze al 4 jaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind Valentijn niet logisch, hij heeft toch geen ouders meer in Meerdijk? Samen met Charlie zou dan nog kunnen.. Of Sil en/of Lana.. Hoewel Sil natuurlijk al SORAS heeft ondergaan
Die Duco is een echte eikel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond ze maar vaag
Maar dat vond ik ook van de heren, alhoewel die wel een streepje voor hadden vanwege hun mening over Lukwal en Prinses Stampvoetje van Wal-lonië
Mwah, heeft meer met een privekwestie te maken. Hij verkocht ooit een doos opnames van Telekids op Marktplaats (de enige reden waarom hij meedeed; Carlo) en speelde een smerig spelletje met de mensen die liepen te bieden. Uiteindelijk had ik met een groepje mensen een bedrag bij elkaar gelegd en een bod geplaatst wat een tijdlang bovenaan stond, de besprekingen waren bezig met de persoon die het regelen zou en ineens een mailtje met heel simpel; oh, ja, ik heb de box vandaag aan iemand anders verkocht die via mail aangaf nog meer te bieden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Verklaar u nader, mocht dit mogelijk zijn
auquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, heeft meer met een privekwestie te maken. Hij verkocht ooit een doos opnames van Telekids op Marktplaats (de enige reden waarom hij meedeed; Carlo) en speelde een smerig spelletje met de mensen die liepen te bieden. Uiteindelijk had ik met een groepje mensen een bedrag bij elkaar gelegd en een bod geplaatst wat een tijdlang bovenaan stond, de besprekingen waren bezig met de persoon die het regelen zou en ineens een mailtje met heel simpel; oh, ja, ik heb de box vandaag aan iemand anders verkocht die via mail aangaf nog meer te bieden.
EDIT: En dan vergeet ik helemaal te melden dat die gast na die ene doos, waarbij hij claimde 'dat het 1 set was met alles' ineens met NOG een box aankwam met nog wat banden. En daarna nog eens. En nog eens.
Zulke mensen zijn echte eikels. Al is het verder offtopic van dit.
Dat is inderdaad een smerig spelletjequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, heeft meer met een privekwestie te maken. Hij verkocht ooit een doos opnames van Telekids op Marktplaats (de enige reden waarom hij meedeed; Carlo) en speelde een smerig spelletje met de mensen die liepen te bieden. Uiteindelijk had ik met een groepje mensen een bedrag bij elkaar gelegd en een bod geplaatst wat een tijdlang bovenaan stond, de besprekingen waren bezig met de persoon die het regelen zou en ineens een mailtje met heel simpel; oh, ja, ik heb de box vandaag aan iemand anders verkocht die via mail aangaf nog meer te bieden.
EDIT: En dan vergeet ik helemaal te melden dat die gast na die ene doos, waarbij hij claimde 'dat het 1 set was met alles' ineens met NOG een box aankwam met nog wat banden. En daarna nog eens. En nog eens.
Och, echt super off-topic is het niet: hij deed mee aan de GTST Quiz, gepresenteerd door Carlo -> presenteerde ook Telekids -> kandidaat handelde op een smerige manier op Marktplaats met banden van Telekids gepresenteerd door Carlo. Valt altijd wel weer on-topic te krijgenquote:Zulke mensen zijn echte eikels. Al is het verder offtopic van dit.
Oops. Wat een Rohan opmerking van mequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rohan
Maar dat had ik er nooit eerder achter gezocht
Ik zie geen Remco erinquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:12 schreef roos85 het volgende:
Twijfelde ook even tussen Sylvester en Remco.
Slapzackquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef Frey het volgende:
René Meijer![]()
En dan zo'n waardeloos einde met slapzak Jack.
Goed geraden! Ik dacht aan Janinequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, was een leuke afleveringVooral die Waterfront/Merenpark stukjes
![]()
En bij de finale dacht ik eerst aan Annette, maar na 5 vakjes aan Vicky
Ja dat ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
Jezus, wat was de dialoog makkelijk zeg![]()
Nou, deze week was er ook een team dat ver over de 100 punten heen ging (dinsdag dacht ik), dus die zullen dan sowieso in de finale staan, samen met die twee mutsen (ja, sorry hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:38 schreef Meke het volgende:
Wauw. Dit was de slechtste aflevering tot nu toe inderdaadMaar ik vroeg me af; is er geen kans dat de nummer 2 van vandaag een hogere score heeft dan alle andere teams van deze week? Zouden ze dan ook in de finale staan, of zou je sowieso nummer 1 moeten zijn geweest om in de finale te kunnen staan?
Precies. Had dan die namen niet uitgesproken, zoals ze ook bij andere scènes doen waarin de personages die Carlo en Ruud vertolken worden genoemd. Was het nog zeer makkelijk geweest, maar toch. Nu hadden ze die punten net zo goed meteen kunnen gevenquote:[..]
Ja dat ookNaast dat dit natuurlijk een megarecente scene is, was het ook nog eens een scene met beláchelijk veel namen.. Het hele 'omg jij zou Nina en Vincent uit elkaar halen' zei al genoeg. Volgens mij zaten er in alle andere scenes niet ZULKE duidelijke omschrijvingen.
Ja inderdaad, en er zijn er zat als je iedereen meetelt die er ooit ingespeeld heeft. Als ze de vrijdag specialer wilden houden hadden ze altijd nog kunnen doen, dat dat alleen met recente spelers was, en alle andere met ex-GTSTersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:26 schreef Frey het volgende:
Ze hadden elke aflevering acteurs erbij moeten doen.
Nee toch? Werd dat gezegd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef Clemanyana het volgende:
Volgende week laatste week van de quiz?
Er zouden 30 afleveringen komen, oftewel zes weken. Laatste twee weken herhalingen van het afgelopen seizoen.quote:Ik dacht dat ze er de hele zomerstop mee zouden vullen?
Elly de Graaf (Rosa) en Bartho Braat (Jef). Die laatste is geen oud-acteur, maar een oud acteurquote:
Ik ga zo kijken, zal eens oplettenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:53 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, tenminste, dat is wat mijn zus en ik verstonden.
ik heb het ook gehoordquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:53 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, tenminste, dat is wat mijn zus en ik verstonden.
Ik moest nadenken hoe Rutger ook alweer heette, daardoor duurde het evenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
Jeetje, de dialoog was weer té makkelijk: ze waren nog niet eens begonnen en ik wist het al door de haardpook
Gelukkig maakte het spel van Carlo het alsnog waard om te kijken
Hupje en Flupje met de baby? Bedoel je soms Jan en Petra van Ede? Dat zou iedereen moeten weten, al is het maar om het memorabele acteerwerk van Djuna Hachee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moest nadenken hoe Rutger ook alweer heette, daardoor duurde het even. Maar dit keer zeiden ze in elk geval niet 'je moeder Laura', of Eepasa of wat dan ook, dat scheelt
Dit was meer omdat het een vrij recente scene was, én ze voornamelijke memorabele scenes willen. Een kopje koffie tussen Hupje en Flupje met de baby in seizoen 1 zou inderdaad niemand meer weten
Was dat bij de afkondiging? Want ik heb het net nog even speciaal teruggekeken en Carlo zei daar "En de besten zien wij natuurlijk volgende keer terug in de laatste week die wij gaan spelen van de GTST Quiz".quote:Oh, en ik hoorde het 'volgende week laatste week' ook. Alleen zei Carlo dat, en als er sowieso zes weken opgenomen zijn, denk ik dat dit de 'vijfde week' was die opgenomen is, maar dat ze de volgorde veranderd hebben?
Ja, maar gisteren kwam natuurlijk vooral doordat iedereen toen naar het Journaal keek vanwege die vliegramp, want de kijkcijfers van RTL4 over de gehele avond waren bijzonder laag. En daarnaast speelt het warme weer nu natuurlijk ook een belangrijke rol in de kijkcijfersquote:De kijkcijfers variëren nogal (gisteren 300.000, eergisteren 600.000), maar lijken me geen redenen om vervroegd te stoppen, dus gok dat het een montagefoutje is..
Ja, diequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hupje en Flupje met de baby? Bedoel je soms Jan en Petra van Ede? Dat zou iedereen moeten weten, al is het maar om het memorabele acteerwerk van Djuna Hachee.
Ohquote:Was dat bij de afkondiging? Want ik heb het net nog even speciaal teruggekeken en Carlo zei daar "En de besten zien wij natuurlijk volgende keer terug in de laatste week die wij gaan spelen van de GTST Quiz".
Ja, dat bedoel ik; lijkt me geen reden om vervroegd te stoppenquote:Ja, maar gisteren kwam natuurlijk vooral doordat iedereen toen naar het Journaal keek vanwege die vliegramp, want de kijkcijfers van RTL4 over de gehele avond waren bijzonder laag. En daarnaast speelt het warme weer nu natuurlijk ook een belangrijke rol in de kijkcijfers
Kijk, bij jou gaat er tenminste een lampje branden bij het lezen van die namenquote:
Dat ben ik met je eens, het was niet echt duidelijk in de formulering. Volgende keer kan inderdaad ook opgevat worden als in "de volgende aflevering" of "volgende week".quote:[..]
OhNou dan moet 'ie schijnbaar beter leren articuleren, haha
Of formuleren
Precies, en dat zullen ze bij RTL ook ingecalculeerd hebben. Het zal met deze temperaturen waarschijnlijk online beter bekeken worden, en daarnaast wordt het gesponsord. Dus is het niet zo erg als wanneer er nu een nieuwe GTST-aflevering wordt uitgezonden en het zou die kijkcijfers halenquote:[..]
Ja, dat bedoel ik; lijkt me geen reden om vervroegd te stoppen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Elly de Graaf (Rosa) en Bartho Braat (Jef). Die laatste is geen oud-acteur, maar een oud acteur
Ik denk niet dat het je zal tegenvallen, alleen al vanwege de kandidaten die af en toe echt vreselijk zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben ze allemaal aan het opnemen (heb alleen de eerste gemist, tuurlijk joh) en ga dan een dikke marathon houden. Ik denk dat ik dat met jullie reacties bij de hand beter kan volhouden dan een marathon van hedendaagse GTST-afleveringen.
Ik heb er 4 meegemaakt. Geloof me, ik ken het niveau inmiddels. "Helen Hel...Mink...?" *Geschokte verbaasde kop*quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het je zal tegenvallen, alleen al vanwege de kandidaten die af en toe echt vreselijk zijn
Dat soort types is er ook pas net achter dat Danny een fictief personage is, gespeeld door Jan Kooijemansquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb er 4 meegemaakt. Geloof me, ik ken het niveau inmiddels. "Helen Hel...Mink...?" *Geschokte verbaasde kop*
Nee, die zijn er net pas achter dat Meta een man is. Althans... "Meta...?" *enter geschokte kop*quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat soort types is er ook pas net achter dat Danny een fictief personage is, gespeeld door Jan Kooijemans
Zoiets als dit, dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, die zijn er net pas achter dat Meta een man is. Althans... "Meta...?" *enter geschokte kop*
Seizoen 2quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Compleet irrelevant maar ineens kom ik dit filmpje tegen toen ik dat stuk van de 3 Meta's uit Pittige tijden zocht:
Dit fragment ken ik totaal niet, ik gok seizoen 2-3? En wat een actrice, die DianPS: Bart Bosch kondigt de band aan
![]()
Leuk ook die inside information: "Onvergetelijk! Dit was mijn aller eerste keer in een TV-soap en tevens mijn laatste. Ik werd na dit optreden, op staande voet de band uitgetrapt."
Net gestopt met kijken daar, ik moet weer eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:03 schreef LetsGame het volgende:
Inderdaad seizoen 2, dat met Dian was de climax van Anita's eerste verhaallijn.
Heb je enig idee of het wel op de dvdbox van Pittige Tijden staat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Compleet irrelevant maar ineens kom ik dit filmpje tegen toen ik dat stuk van de 3 Meta's uit Pittige tijden zocht:
Dit fragment ken ik totaal niet, ik gok seizoen 2-3? En wat een actrice, die DianPS: Bart Bosch kondigt de band aan
![]()
Leuk ook die inside information: "Onvergetelijk! Dit was mijn aller eerste keer in een TV-soap en tevens mijn laatste. Ik werd na dit optreden, op staande voet de band uitgetrapt."
Helaas staat die legendarische aflevering niet op de dvd'squote:Op zondag 20 juli 2014 10:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je enig idee of het wel op de dvdbox van Pittige Tijden staat?Die heb ik namelijk, en geen idee of ik technisch genoeg ben om het dan ook daadwerkelijk op yt ofzo te krijgen, maar ik zou een poging voor je kunnen wagen?
Mits je die niet zelf hebt natuurlijk![]()
Fuck it, ik heb hem op band, tijd om die aflevering gewoon eens te rippenquote:Op zondag 20 juli 2014 11:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas staat die legendarische aflevering niet op de dvd's![]()
![]()
Ja, volgens mij een heel klein stukje bij een compilatie, maar dat is natuurlijk niets vergeleken met die hele aflevering
Gijs Staverman als de presentator van die talentenjacht en na bijna iedere zin dat bombastische muziekje
![]()
![]()
"Volgens maij ben ik prucies op taijd"quote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef RobbieBoy het volgende:
Zojuist de introductie van Benjamin gezien. Heerlijk om te zien hoe Roos en Anita gelijk als een Blok voor hem vallen
Die Chinees was daar inderdaad vanwege Make My Dayquote:Op zondag 20 juli 2014 16:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Fuck it, ik heb hem op band, tijd om die aflevering gewoon eens te rippenEn volgens mij (het mysterie is nooit helemaal opgelost), die "En wie is die Chinees die hier ineens zit?" is een deelnemer van Make my Day
Nee ik heb nog eens de nummering op Wikipedia bijgewerkt, want ik heb destijds ook die wijziging gemaakt dat de Paul Schotel-aflevering zogenaamd buiten de reeks viel (omdat anders inderdaad bleek dat er 100 afleveringen waren) Bleek alleen dat de nummering van de eerste afleveringen niet klopte omdat Leontine en Guus Meeuwis samen in één aflevering zaten in het eerste seizoen al klopt de nummering nog steeds niet (fijn hè dat RTL geen transparant archief heeftquote:Op zondag 20 juli 2014 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die Chinees was daar inderdaad vanwege Make My DayEn Angela Groothuizen was er ook bij
Én Paul Schotel én Gijs Staverman
Het lijkt haast de 99ste aflevering (wat eigenlijk de 100ste is, maar goed) met zoveel gasten
quote:Ik geloof niet dat dit is wat men bedoelde met: ,, We willen meer Meta!!”. Men bedoelde waarschijnlijk dat ze Meta vaker wilde zien en niet dat de hele set vol moest komen te staan met Meta-Look-a-Likes. En waar kwam Angela Groothuizen nou ineens vandaan?
Ik heb zo het idee dat de "mijlpaal" van 99 afleveringen toch een beetje is geconstrueerd door Carlo en Irene: gezien er op 4 september 1999 geen reguliere Telekids was (dus ook geen Pittige Tijden) kwamen ze tot dat getal; 99 afleveringen is immers meer bijzonder dan 100 afleveringen (of eigenlijk 101, als je die "special" met Paul Schotel zou meerekenen). En er had gewoon een reguliere Telekids kunnen zijn die dag, desnoods eerder opgenomen: van seizoen '98-'99 is ook een groot deel in augustus en september gedraaid vanwege Irene's zwangerschap en het hierop volgende verlof.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee ik heb nog eens de nummering op Wikipedia bijgewerkt, want ik heb destijds ook die wijziging gemaakt dat de Paul Schotel-aflevering zogenaamd buiten de reeks viel (omdat anders inderdaad bleek dat er 100 afleveringen waren) Bleek alleen dat de nummering van de eerste afleveringen niet klopte omdat Leontine en Guus Meeuwis samen in één aflevering zaten in het eerste seizoen al klopt de nummering nog steeds niet (fijn hè dat RTL geen transparant archief heeft) maar er zijn totaal echt 99 afleveringen gemaakt.
Dat was echt bril-jant jaquote:Maar verder, zie deze review van de 'The real Pittige Tijden Homepage' over de aflevering:
[..]
"LAP-SCHWANS! IK BEN DE ÉNIGE ÈCHTE META! Ik kan er wel van.. JAN-KEN!
- Ik kan er ook van JAN-KEN, maar dat DOET ER-NIETTOE!"
Mwah, die 99 afleveringen is echt bij toeval gekomen; begin 99 en eind 98 waren er een HOOP special mornings waarin de Pittige Tijdens werden herhaald (ook die met Frans Bauer en toen al werd 'De regenboog' gezongen door Rik en Jessica volledig weggekniptquote:Op zondag 20 juli 2014 16:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de "mijlpaal" van 99 afleveringen toch een beetje is geconstrueerd door Carlo en Irene: gezien er op 4 september 1999 geen reguliere Telekids was (dus ook geen Pittige Tijden) kwamen ze tot dat getal; 99 afleveringen is immers meer bijzonder dan 100 afleveringen (of eigenlijk 101, als je die "special" met Paul Schotel zou meerekenen). En er had gewoon een reguliere Telekids kunnen zijn die dag, desnoods eerder opgenomen: van seizoen '98-'99 is ook een groot deel in augustus en september gedraaid vanwege Irene's zwangerschap en het hierop volgende verlof.
[..]
Dat was echt bril-jant ja![]()
![]()
Nee joh, dat is Casper van Bohemenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik stopte met lezen na "Mijn lievelingsacteur is Ludo". Welk karakter speelt hij, Erik de Vogel?
Wanneer heeft Rohan zijn naam veranderd in Jeremain?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee joh, dat is Casper van Bohemen
Ludo speelt de rol van schurk Frits van Houten... Of toch diens Duitse broer Hans-Joachim Gerner?
Sinds hij lenzen heeft?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wanneer heeft Rohan zijn naam veranderd in Jeremain?
Seizoen 3 t/m 9 hadden inderdaad twee dichte zijkanten. Sinds seizoen 10 zitten de dvd's in één zo'n box (net als bij seizoen 21) met een kartonnetje met open zijkant.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb trouwens de 'buik' van de seizoen 6-box, die kartonnen flap, ook maar eens losgesneden.Vreselijk vind ik dat aan die bricks die ze van die seizoenen uitbrengen: een flap om de doos mee DICHT te maken, die 100% van de tijd bij de eerste keer openmaken gekreukeld/gedeukt papier oplevert. Wie wil dat nou? Seizoen 1 en 2 hadden steviger karton en een open doos, zag er baas uit. Seizoen 3 t/m 10 (of was het 9?) hadden zo'n flap.
Jup, en dat is ook de reden dat ik na seizoen 4 ook seizoen 6 nu heb voorzien van een open voorkant.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 3 t/m 9 hadden inderdaad twee dichte zijkanten. Sinds seizoen 10 zitten de dvd's in één zo'n box (net als bij seizoen 21) met een kartonnetje met open zijkant.
Ik heb de smaak van Marcus voor vrouwen nooit echt serieus genomenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef LetsGame het volgende:
Weten jullie nog toen Marcus en Sylvia zoenden?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb de smaak van Marcus voor vrouwen nooit echt serieus genomen
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja... Na Joke Bruijs wist ik zeker dat ook dát niet goed zat
Zeg dat ja!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 3 t/m 9 hadden inderdaad twee dichte zijkanten. Sinds seizoen 10 zitten de dvd's in één zo'n box (net als bij seizoen 21) met een kartonnetje met open zijkant.
Redelijk recentelijk nog gezien ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel ze af en toe erg irritant kon zijn.quote:
Mja, even een noob-vraag; dit komt niet uit GTST, toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wel is een fragment uit seizoen 6!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja, even een noob-vraag; dit komt niet uit GTST, toch?Anders heb ik heul wat verdrongen
Ah, dat kan natuurlijk ook nog, thanksquote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja wel is een fragment uit seizoen 6!![]()
Alleen speelde Hugo Metsers III toen nog niet als Marcus.
Sylvia was in die periode nogal in de war.Vanwege haar zoon Floris. Die toen mogelijk naar Amerika zou gaan, met zijn vader mee.
Juist!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, dat kan natuurlijk ook nog, thanksIk heb namelijk wel de hele Marcusperiode gezien, en weet hoe Sylvia is geëindigd zeg maar, dus raakte nu al een beetje in de war dat ik het gek vond dat ik dat dan schijnbaar gezien had en niet meer wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |