SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 11-07-2014 21:28:34 ]
Schuimbekkend komt Frons Servies verhaal halen tijdens een opname van de quiz, waarbij hij Carlo Boszhard te lijf gaat met een bord. De beveiliging is snel ter plaatse en Rohan Gottschalk wordt opgepakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:29 schreef Frey het volgende:
En nog niet eens van Lays, Frons Servies is woedend.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens wat er met zo'n prijs gebeurt
Ja, dat kun je verwachten ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens wat er met zo'n prijs gebeurt
En op dat moment krijg je alleen seizoen 20 en 21quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat kun je verwachten ookAls ik meedeed zou ik trouwens expres verliezen denk ik zo
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:58 schreef Frey het volgende:
De bieder blijkt Frons Servies te zijn. Hij ziet de boxen als uitstekende trommels.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Rohan Gottschalk denkt er het zijne van. "Ik vind het maar niets dat ze seizoen 45 t/m 23 op dvd krijgen als ze gewonnen hebben... Nee, het is seizoen 12 t/m 89... Naja, niemand zit te wachten op dvd-boxen van StartUp."
Hoop het ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:15 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Erik de Vogel nog een keer langskomt. Heb uitgerekend de quiz met hem toen gemist door vakantie.
Zijn die nog ergens terug te zien?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:15 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Erik de Vogel nog een keer langskomt. Heb uitgerekend de quiz met hem toen gemist door vakantie.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En op dat moment krijg je alleen seizoen 20 en 21
Nope, helaasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Zijn die nog ergens terug te zien?Op youtube staat alleen maar 'Ruud trapt Carlo in kruis' als ik op GTST quiz, GTST quiz 1997 of GTST quiz 1998 zoek. Toen was mijn inspiratie op
Hahaquote:[..]Nou ben ik niet zo'n extreme fan van de vroegere seizoenen als de meeste hier, maar mijn "leuke" seizoenen zitten toch echt wel daarvoor
Jammerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, helaas
[..]
Haha
Welke seizoenen zijn voor jou het leukst?
Ah, ligt redelijk dicht bij "mijn" tijdperk (seizoen 13 en 14) wat ik graag terug wil zien. En dan pak ik seizoen 15 ook maar mee voor een paar losse eindjes (exit Benjamin, Martine etc.). Daarna is het echt heel erg belabberd geworden met sci-fi verhaallijnen/plottwists in oude verhaallijnen. En tegenwoordig is het alleen nog maar familiegeneuzelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Jammer![]()
En cliffhangers zijn een goede graadmeterIk heb 11 niet gezien, maar 12 wel, en toen zat ik er ook echt al heel erg in
Dus vanaf ergens halverwege 12 t/m 17 ongeveer (want cliffhanger 17 vond ik nog wel heel tof, en van 18 weet ik nauwelijks niks meer
)
Edit; ik herzie mijn antwoord, want kom er net achter de amuletverhaallijn al in seizoen 16 wasIk dacht dat dat na het moordspelgebeuren pas kwam.. Nou vanaf daar vond ik het al kut worden
![]()
Ah, dus je bent echt zo'n kijkster die even inhaakt voor de cliffhangerquote:En nu kijk ik het al een paar jaar vooral vanaf mei of juni![]()
Die heb ik laatst nog gezien op youtube!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:44 schreef Frey het volgende:
Seizoen 12 had echt een geweldige zomercliff.![]()
![]()
Ik vond haar antwoord geweldigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef Koosnaam het volgende:
Ik heb de quiz aflevering net even terug gezien.
Leuk met Aukje en Winston.En dat ze huidige serie eigenlijk ook niet meer kijken.
![]()
Het antwoord ook van Aukje toen Arnie veranderde in Gijs. Ja ik weet het.
Want hij was getrouwd met Roos.Echt een Charlie 1# opmerking.
Is die ondertussen niet al te lang zwanger? Als in, ik kan me voorstellen dat je dan belangrijker dingen te doen hebt dan meedoen aan quizzenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:00 schreef LetsGame het volgende:
Volgende week vrijdag Nina?!
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vond haar antwoord geweldig![]()
![]()
Winston en Aukje zijn echt leuk ouder geworden
Opnames waren toch in mei?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Is die ondertussen niet al te lang zwanger? Als in, ik kan me voorstellen dat je dan belangrijker dingen te doen hebt dan meedoen aan quizzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |