abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 juli 2014 @ 06:16:37 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_142160644

Het Bredase PvdA-raadslid Jamal Nouhi is vandaag door zijn eigen partij uit de fractie gezet na een reeks anti-homo uitlatingen op de Marokkaanse nieuwssite bladna.nl. Nouhi, zelf van Marokkanse komaf, reageerde op een oproep van mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch aan de Marokkaanse regering om haar anti-homowetgeving te herzien. Vorige week werden daar zes homoseksuelen in hoger beroep veroordeeld vanwege hun geaardheid. .

'Er zijn echt grenzen aan bemoeienis van dit soort organisaties met binnenlands beleid', schreef Nouhi op de site. 'Ze (Human Rights Watch, red.) hebben zich nu bewezen als een organisatie die denkt moreel superieur te zijn, hogere standaarden te hebben dan andere 'achterlijke' landen'.'

In verdere reacties hekelde de PvdA'er de constante bemoeienis met de Marokkaanse staatsreligie en vergelijkt hij homorechten met de rechten van pedoseksuelen.

'Wat als wij een organisatie opzetten met de naam People Rights Watch en eisen dat alle pedofielen in Europa moeten worden geaccepteerd? Of eisen dat elk Europees land de Marokkaanse islamitische wetgeving moet implementeren? Wat dan?', aldus Nouhi.

Nouhi, die zegt dat hij de uitspraken op persoonlijke titel deed, werd vandaag direct op het matje geroepen door zijn fractievoorzitter Henk van der Velde. Vlak daarna distantieerde de Bredase PvdA fractie zich via Twitter van de uitspraken.

Van der Velde liet weten geschrokken te zijn van de uitspraken van zijn partijgenoot. Hij zou vanmiddag in gesprek gaan met Nouhi. Na dat gesprek heeft de partij besloten om Nouhi uit de fractie te zetten.

'De Bredase PvdA-fractie stelt vast dat het raadslid Jamal Nouhi niet langer deel uit kan maken van de fractie. Deze vaststelling volgt op uitspraken van Nouhi op een internetplatform over een verklaring van Human Rights Watch over homorechten in Marokko', aldus de Bredase PvdA-fractie in een persbericht.

'De PvdA-fractie in Breda stelt vast dat de uitspraken van Nouhi lijnrecht tegenover het gedachtegoed van de PvdA staan (...) Het afdelingsbestuur vraagt het landelijk partijbureau de terugroepingsprocedure te starten, die moet leiden tot de formele stap van het uittreden van Jamal Nouhi uit de fractie.'

In een verklaring liet Nouhi vanmiddag weten dat hij zijn uitspraken deed om mensen te 'choqueren'. Nouhi: 'Ik heb willen laten zien hoe het voor andere landen en volkeren voelt om constant te horen te krijgen dat jouw waarden en normen niet goed genoeg zijn. Ik heb nooit de bedoeling gehad om homo's te krenken. Wel heb ik aandacht willen vestigen op de werkwijze van HRW', zegt hij.

Hij noemt zijn verwijdering uit de fractie 'triest' en zegt de beslissing aan te gaan vechten.

Eerder vandaag zei Tweede-kamerlid van de PvdA Ahmed Marcouch al via Twitter dat Nouhi zijn homo-beledigende uitspraken terug moet nemen. 'Goed dat @PvdABreda zich van hem distantieert. Geen ruimte voor 'Putins' in PvdA!'. Ook PvdA-voorzitter Hans Spekman distantieerde zich van de uitlatingen van Nouhi.

http://www.volkskrant.nl/(...)omo-uitspraken.dhtml

Hij sprak op persoonlijke titel. Zo zijn er nog miljoenen neer.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 11 juli 2014 @ 06:28:49 #2
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160667
Waar zijn de anti-homo uitspraken die hij dan gedaan zou hebben? :')
  vrijdag 11 juli 2014 @ 06:40:51 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142160694
Misschien is Marokko wel een beter land voor hem om te wonen
Ik ben inmiddels overleden
pi_142160749
Op persoonlijke titel, terwijl zijn functie er achter staat _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142160767
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doe eens een gok.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142160779
quote:
Mwah, wat zou het zijn, ik zal het citeren voor je:

quote:
In verdere reacties hekelde de PvdA'er de constante bemoeienis met de Marokkaanse staatsreligie en vergelijkt hij homorechten met de rechten van pedoseksuelen.

'Wat als wij een organisatie opzetten met de naam People Rights Watch en eisen dat alle pedofielen in Europa moeten worden geaccepteerd? Of eisen dat elk Europees land de Marokkaanse islamitische wetgeving moet implementeren? Wat dan?', aldus Nouhi.
Of is dat normaal?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:06:09 #7
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160794
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:03 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Mwah, wat zou het zijn, ik zal het citeren voor je:

[..]

Of is dat normaal?
Waarom zou die uitspraak anti-homo zijn? Hij zegt alleen dat hij het er niet mee eens is dat internationale organisaties zich bemoeien met interne aangelegenheden van Marokko.
pi_142160801
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Waarom zou die uitspraak anti-homo zijn? Hij zegt alleen dat hij het er niet mee eens is dat internationale organisaties zich bemoeien met interne aangelegenheden van Marokko.
Niet anti-homo?

Wat dacht je van het goedkeuren van het onderdrukken van homo's?
Of het gelijkstellen van homo's aan pedofielen?
pi_142160809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:16 schreef tong80 het volgende:

Hij sprak op persoonlijke titel.
Dat kan niet binnen een partij.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:10:47 #10
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niet anti-homo?

Wat dacht je van het goedkeuren van het onderdrukken van homo's?
Of het gelijkstellen van homo's aan pedofielen?
Een zin later heeft hij het over islam wetgeving in Europa. Stelt hij dan homo's en pedofielen gelijk aan islam wetgeving in Europa? :')

Maar goed, anti homo uitspraken kopt lekkerder en gaan partijen intern helemaal los.
pi_142160834
quote:
Respect our culture, land and people or get lost.
Kan iemand hem vertellen dat hij in Nederland woont? #born here/ culture there
pi_142160846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Een zin later heeft hij het over islam wetgeving in Europa. Stelt hij dan homo's en pedofielen gelijk aan islam wetgeving in Europa? :')

Maar goed, anti homo uitspraken kopt lekkerder en gaan partijen intern helemaal los.
Zijn uitspraken zijn zelfs voor een Marokkaanse politicus anti-homo, laat staan voor een Nederlandse politicus.
Denk je dat het heel wenselijk is voor een Nederlandse politicus, zelfs een PvdA'er, om zulke uitspraken te doen?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:18:38 #13
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160849
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zijn uitspraken zijn zelfs voor een Marokkaanse politicus anti-homo, laat staan voor een Nederlandse politicus.
Denk je dat het heel wenselijk is voor een Nederlandse politicus, zelfs een PvdA'er, om zulke uitspraken te doen?
Ja het is wenselijk voor een politicus om bemoeienis van buitenaf op interne aangelegenheden af te wijzen.
pi_142160855
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja het is wenselijk voor een politicus om bemoeienis van buitenaf op interne aangelegenheden af te wijzen.
Interne aangelegenheden? Serieus?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:23:50 #15
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142160871
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Daarom

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:40 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben inmiddels overleden
pi_142160874
Ik geloof dat ik dan de aankondiging gemist heb waarin verteld werd dat Nederland onderdeel is geworden van het koninkrijk Marokko.
Toch wat meer het nieuws gaan volgen.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:24:32 #17
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160876
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja. HRW denkt zich te kunnen bemoeien met de religie en cultuur van Marokko. Deze man is daar tegen.

Moet je je eens voorstellen dat Erdogan zich zou bemoeien met een Nederlandse jongen van Turkse komaf die geplaatst is bij lesbische ouders. Daar zou men in Nederland ook niet blij mee zijn

Oh wacht...Als men zich met interne aangelegenheden van Marokko bemoeit is het oké, maar niet te hard roepen hoor, anders krijg je de PvdA achter je aan omdat je een vieze vuile homohater bent.
pi_142160918
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja. HRW denkt zich te kunnen bemoeien met de religie en cultuur van Marokko. Deze man is daar tegen.

Moet je je eens voorstellen dat Erdogan zich zou bemoeien met een Nederlandse jongen van Turkse komaf die geplaatst is bij lesbische ouders. Daar zou men in Nederland ook niet blij mee zijn

Oh wacht...Als men zich met interne aangelegenheden van Marokko bemoeit is het oké, maar niet te hard roepen hoor, anders krijg je de PvdA achter je aan omdat je een vieze vuile homohater bent.
Ik weet dat je je met jouw hoofd voortdurend in Marokko waant: het land waarvan je nu al jaren zegt dat je er binnenkort weer naar terug wilt. Maar misschien is het beter om op dit moment toch iets meer in de realiteit te blijven.

Je leeft gewoon in Nederland ClapClap. Hetzelfde land waar deze Jamal Nouhi leeft. En dan is het niet wenselijk om ideeën te hebben, die exact het tegendeel zijn op alles waar we in Nederland voor staan. Zeker niet als je daar ook nog politicus bent.

En ja, als je homo's gelijkwaardig vind aan pedofielen en je het onderdrukken van homo's aanmoedigt
dan ben je een homohater. Het is te bizar voor woorden dat je daar zelf niet op kan komen.

Hoe denk jij eigenlijk over homorechten?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:41:04 #19
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160955
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik weet dat je je met jouw hoofd voortdurend in Marokko waant: het land waarvan je nu al jaren zegt dat je er binnenkort weer naar terug wilt. Maar misschien is het beter om op dit moment toch iets meer in de realiteit te blijven.
Niet relevant

quote:
Je leeft gewoon in Nederland ClapClap. Hetzelfde land waar deze Jamal Nouhi politicus is. En dan is het niet wenselijk om ideeën te hebben, die exact het tegendeel zijn op alles waar we in Nederland voor staan.
Waar we? De regering staat ergens voor, dat betekent niet automatisch dat je als inwoner of zelf politicus daar eens mee moet zijn. Als dat waar zou zijn zou er nooit iets veranderen.

quote:
En ja, als je homo's gelijkwaardig vind aan pedofielen en je het onderdrukken van homo's aanmoedigt
dan ben je een homohater. Het is te bizar voor woorden dat je daar zelf niet op kan komen.
Beide zijn seksuele voorkeuren en pedofiele is meer geaccepteerd dan je zou denken. Veel mensen trekken pas de lijn bij pedoseksuelen maar goed. Jij denkt iedereen ff de les te kunnen lezen en je eigen mening kan doordrukken maar zo werkt het dus niet. Als iemand die 2 zaken gelijk wilt stellen is dat zijn volste recht. Dat verbieden is een schande en iemand daarvoor uit zijn functie zetten is nog erger. Men wilt bij de PvdA dus alleen ja knikkers. Maar goed, we zijn niks anders gewend van het "nieuwe" PvdA.

quote:
Hoe denk jij eigenlijk over homorechten?
Niet relevant
pi_142160970
Ik wil wat zeggen, maar hou dat liever voor me. Geen zin in een ban enzo.
En het onderwerp is me iets te serieus voor een luchtig grapje.

Misschien dat anderen een toepasselijke gif weten.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:57:12 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142161041
Mafkees :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:59:00 #22
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161055
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kan iemand hem vertellen dat hij in Nederland woont? #born here/ culture there
Leuk maar je weet heel goed dat hij altijd de Marokkaan blijft in de ogen van de autochtone bevolking. Tenzij hij heel goed is in voetbal. Dan is hij een van de jongens.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_142161073
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:59 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Leuk maar je weet heel goed dat hij altijd de Marokkaan blijft in de ogen van de autochtone bevolking. Tenzij hij heel goed is in voetbal. Dan is hij een van de jongens.
Goh, waarom zouden de meeste mensen deze man nu toch als een Marokkaan zien? :')
Zal hij vast erg beledigt door zijn.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:04:57 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142161086
Respect our culture, land and people, or get lost.

Wow, zoveel ironie in 1 zin. Ik kan hier niet tegen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:08:41 #25
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161103
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Goh, waarom zouden de meeste mensen deze man nu toch als een Marokkaan zien? :')
Zal hij vast erg beledigt door zijn.
Ik had het niet specifiek over deze man.
- Henry de Jouvenel
pi_142161152
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:08 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Ik had het niet specifiek over deze man.
Ok.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:59 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Hoe mag ik die zin dan interpreteren?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:19:02 #27
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161197
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ok.

[..]

Hoe mag ik die zin dan interpreteren?
Dat een jongen met Marokkaanse etniciteit altijd als een Marokkaan gezien wordt. Ondanks zijn mate van integratie of geboorte in Nederland blijft hij de Marokkaan. Tenzij..
- Henry de Jouvenel
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:19:25 #28
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142161201
Hij heeft natuurlijk recht op zijn mening, maar dit lijkt me een rare mening binnen een partij als de PvdA, misschien kan hij beter overstappen naar de CU / SGP.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142161206
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Dat een jongen met Marokkaanse etniciteit altijd als een Marokkaan gezien wordt. Ondanks zijn mate van integratie of geboorte in Nederland blijft hij de Marokkaan. Tenzij..
Onzin. Je ziet dingen die je graag wil zien, zodat je jezelf beter kan voelen dan anderen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142161231
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef DroogDok het volgende:
Hij heeft natuurlijk recht op zijn mening, maar dit lijkt me een rare mening binnen een partij als de PvdA, misschien kan hij beter overstappen naar de CU / SGP.
Die willen zo'n mafklapper ook niet hebben. Ik gok dat ze bij de Islam Democraten van Arnoud van Doorn nog wel een plaatsje hebben.
Hoewel ik hoop dat hij toch voor ISIS kiest.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:24:06 #31
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161239
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Onzin. Je ziet dingen die je graag wil zien, zodat je jezelf beter kan voelen dan anderen.
Oh nou kijk eens aan. Ik ben overtuigd.
- Henry de Jouvenel
pi_142161246
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Schrijf dat dan. Je ziet gewoon deze debiel nog als een slachtoffer.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:26:58 #33
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161272
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Schrijf dat dan. Je ziet gewoon deze debiel nog als een slachtoffer.
Hoezo slachtoffer?
Ik wil met mijn opmerking je duidelijk maken dat als een groep of zelfs een persoon niet wordt geaccepteerd en altijd als buitenstaander gezien wordt en zodanig behandeld moet je niet raar opkijken als ze zich met andere dingen identificeren dan de groep die hem niet wil.
- Henry de Jouvenel
pi_142161304
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:26 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Hoezo slachtoffer?
Ik wil met mijn opmerking je duidelijk maken dat als een groep of zelfs een persoon niet wordt geaccepteerd en altijd als buitenstaander gezien wordt en zodanig behandeld moet je niet raar opkijken als ze zich met andere dingen identificeren dan de groep die hem niet wil.
Je had het over Jamal Nouhi.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:31:01 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142161317
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef DroogDok het volgende:
Deze pvda hebben we het over?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:31:32 #36
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142161323
Wat een homo...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:33:55 #37
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142161352
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Deze pvda hebben we het over?
Nee dat is de VVD.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142161372
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nee dat is de VVD.
Je denkt dat de VVD zelf dit 'politieke spotje' heeft gemaakt?
En voor de grap dat hoofd van Cohen erbij geplakt heeft? :')
pi_142161429
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:24 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Oh nou kijk eens aan. Ik ben overtuigd.
Ik hoef je niet te overtuigen, aangezien je dat zelf aan bent. Maar goed, jouw doelredeneringen zijn mooi om te lezen :)
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:40:37 #40
45206 Pietverdriet
pi_142161439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nee dat is de VVD.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:42:39 #41
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142161459
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is http://www.stemhok.nl/ gelieerd aan de PvdA?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:43:32 #42
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142161470
Ach dat is zijn culturele opvoeding. Dat zit gewoon diep geworteld in zijn psyche.
Krijg je er niet meer uit ben ik bang.

En die homo/pedo vergelijking is niet nieuw.
Hij slaat nergens op verder, maar de denkbeelden zijn niet verrassend.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:36:19 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142162260
mooi toch dat hij uit de partij is gezet... of mis ik iets?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:42:36 #44
45206 Pietverdriet
pi_142162388
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:36 schreef Re het volgende:
mooi toch dat hij uit de partij is gezet... of mis ik iets?
hij is uit de fractie gezet
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:44:30 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142162441
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

hij is uit de fractie gezet
dat zeg ik ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:46:48 #46
45206 Pietverdriet
pi_142162494
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:44 schreef Re het volgende:

[..]

dat zeg ik ja...
Nee, je had het over de partij, maar goed, muggenneuken en mierenziften
pi_142162600
Hij vertegenwoordigt uitstekend zijn achterban wat betreft dit onderwerp. Ik schat dat 90% van zijn kiezers het met hem eens zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cracka-ass op 11-07-2014 10:09:09 ]
pi_142162688
Mwoah, zijn uitspraken hadden wel wat harder mogen zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142162760
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, zijn uitspraken hadden wel wat harder mogen zijn.
Dan was hij in ieder geval eerlijk geweest.
pi_142162838
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

Wow, zoveel ironie in 1 zin. Ik kan hier niet tegen.
Zoals de meeste Nederlanders reageren als het over Zwarte Piet gaat - ja, de ironie :')
pi_142162959
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:40 schreef Enchanter het volgende:
Juist.
pi_142163138
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:59 schreef SirHammerlock het volgende:

[..]

Zoals de meeste Nederlanders reageren als het over Zwarte Piet gaat - ja, de ironie :')
Deze man woont in Nederland en heeft het over het respecteren van het land de mensen en cultuur van... Marokko. Deze man roept dus eigenlijk dat hij moet verhuizen omdat hij het kennelijk niet eens is met de normen en waarden in Nederland. Dat is ironisch.

Als ik roep dat zwarte piet bij de Nederlandse cultuur hoort en als het je niet bevalt je maar op moet tyfen is daar niks ironisch aan.

Wel leuk geprobeerd.
pi_142163162
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 10:13 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Deze man woont in Nederland en heeft het over het respecteren van het land de mensen en cultuur van... Marokko. Deze man roept dus eigenlijk dat hij moet verhuizen omdat hij het kennelijk niet eens is met de normen en waarden in Nederland. Dat is ironisch.

Als ik roep dat zwarte piet bij de Nederlandse cultuur hoort en als het je niet bevalt je maar op moet tyfen is daar niks ironisch aan.

Wel leuk geprobeerd.
Juist.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:40:08 #54
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_142165242
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Men wilt bij de PvdA dus alleen ja knikkers. Maar goed, we zijn niks anders gewend van het "nieuwe" PvdA.
Als de PvdA iemand die moslims beledigd en vergelijkt met pedo's eruit zet zou je het dan ook onterecht vinden? Denk het niet..
Anti-Turkije
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:41:32 #55
45206 Pietverdriet
pi_142165289
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Als de PvdA iemand die moslims beledigd en vergelijkt met pedo's eruit zet zou je het dan ook onterecht vinden? Denk het niet..
Zoals deze twee
  vrijdag 11 juli 2014 @ 12:35:38 #56
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142167156
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik hoef je niet te overtuigen, aangezien je dat zelf aan bent. Maar goed, jouw doelredeneringen zijn mooi om te lezen :)
Het is helaas de waarheid.
- Henry de Jouvenel
  vrijdag 11 juli 2014 @ 12:36:42 #57
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142167196
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je had het over Jamal Nouhi.
Nope.
- Henry de Jouvenel
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:13:48 #58
117098 Hathor
Effe niet
pi_142168357
Het is wel heel erg moeilijk te verkroppen voor Nederlanders dat er nou eenmaal culturen bestaan waar je homo acceptatie maar niet door de strot geduwd krijgt geloof ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:16:40 #59
45206 Pietverdriet
pi_142168448
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:13 schreef Hathor het volgende:
Het is wel heel erg moeilijk te verkroppen voor Nederlanders dat er nou eenmaal culturen bestaan waar je homo acceptatie maar niet door de strot geduwd krijgt geloof ik.
vergeet die van vrouwen niet.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:19:23 #60
117098 Hathor
Effe niet
pi_142168538
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

vergeet die van vrouwen niet.
Vrouwen worden natuurlijk wel overal geaccepteerd, alleen niet overal gelijkwaardig behandeld, maar dat is een geheel ander onderwerp.
pi_142168577
Dit is toch geen reden om hem uit de fractie te zetten?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:23:24 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142168709
quote:
Hoe Cohen het zegt vind ik het nog niet eens beledigend over komen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:25:15 #63
45206 Pietverdriet
pi_142168803
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vrouwen worden natuurlijk wel overal geaccepteerd, alleen niet overal gelijkwaardig behandeld, maar dat is een geheel ander onderwerp.
Voor jou is recht iets wat kroms dat verbogen is, niet?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:25:51 #64
45206 Pietverdriet
pi_142168831
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoe Cohen het zegt vind ik het nog niet eens beledigend over komen.
Hoe die spuithoerenloper het zegt wel?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:27:32 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142168886
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe die spuithoerenloper het zegt wel?
Dat wel inderdaad. Er zal vast wel context aan geplakt moeten worden of zo maar zoals de soundbyte er daar bij staat is het niet oké.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:32:15 #66
45206 Pietverdriet
pi_142169067
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef Scorpie het volgende:
Dit is toch geen reden om hem uit de fractie te zetten?
Lekker laten zitten, is duidelijk waar de pvda voor staat
pi_142169330
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Het is helaas de waarheid.
De waarheid zoals jij die graag ziet.
pi_142169590
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:13 schreef Hathor het volgende:
Voor veel mensen is het gewoon lastig te begrijpen dat andere mensen niet zoveel om mensenrechten geven.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:45:15 #69
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142169605
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De waarheid zoals jij die graag ziet.
Uiteraard.
- Henry de Jouvenel
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:46:42 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142169654
Wat een idioot. Hoe krijgen ze dat soort lui toch steeds weer onder stoeptegels vandaan getrokken.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:03:27 #71
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142170176
quote:
Eeerste regel eerste tweet in de OP wordt homoseksualiteit abnormal genoemd rinus, opletten
Laffe huichelaar
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:45:40 #72
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_142195748
Nouhi zegt dat hij lid blijft van de PvdA. Hij koestert bovendien hoop dat er nog toekomst is voor hem bij de Bredase PvdA-fractie. Hij heeft de hoop gevestigd op het landelijk partijbureau. „Ik laat me niet zomaar wegsturen. Ik vind dat er ruimte moet zijn voor discussie en dat mag scherp zijn”, zo reageerde hij vrijdag

Omstreden PvdA'er blijft in Bredase raad
http://www.telegraaf.nl/b(...)blijft_zitten__.html
There is only one religion
pi_142196186
Tja vrijheid van meningsuiting mag niet zodra het op homo's aankomt.... :')
pi_142196765
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:04 schreef Raptor1985 het volgende:
Het gaat niet om vrijheid van meningsuiting, hij mag zijn mening hebben.
De vraag is of hij misschien niet beter de Marokkaanse politiek in kan gaan.

Hij schrijft het volgende in een reactie op het artikel.
quote:
Kick HRW out Islam is the State Religion of Morocco, period, there is no room for these things, like pedofily was long time accepted here in the West. We had politicians giving arguments to accept pedofily here in Holland. We do not need to capy moral standards of some countries we have our own civilisation and Religion where families stand in the middel of society. Families are the backbone of society. Familie is man en woman.
http://www.moroccoworldne(...)on-of-homosexuality/

quote:
HRW wil de afschaffing van artikel 489 van het Marokkaanse Wetboek van Strafrecht, omdat het in strijd is met internationale verdragen die Marokko heeft ondertekend. Onder hen het Internationaal Verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten die Marokko in 1979 heeft geratificeerd.
http://www.bladna.nl/huma(...)t-marokko,08772.html
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142197016
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het gaat niet om vrijheid van meningsuiting, hij mag zijn mening hebben.
De vraag is of hij misschien niet beter de Marokkaanse politiek in kan gaan.

Hij schrijft het volgende in een reactie op het artikel.

[..]

http://www.moroccoworldne(...)on-of-homosexuality/

[..]

http://www.bladna.nl/huma(...)t-marokko,08772.html
Ja ik had het er dus alleen over dat als je homo´s vies vind dat je meteen scheef aan word gekeken. En dat weet jij net zo goed als ieder ander.
pi_142197395
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:51 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Ja ik had het er dus alleen over dat als je homo´s vies vind dat je meteen scheef aan word gekeken. En dat weet jij net zo goed als ieder ander.
Waarom? je mag ze gewoon vies vinden hoor.
Het word anders wanneer homo's om hun geaardheid in elkaar geschopt worden of hun huis uit gepest enz...
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142197508
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 03:21 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Waarom? je mag ze gewoon vies vinden hoor.
Het word anders wanneer homo's om hun geaardheid in elkaar geschopt worden of hun huis uit gepest enz...
Zo zou het in de praktijk inderdaad moeten zijn. Mensen schoppen of wat dan ook slaat sowieso nergens op. Snap ook niet waarom je dat erbij haalt. Daar gaat het helemaal niet over.
pi_142198770
quote:
Morocco has Islam as a State Religion, we also do not oppose our morals
quote:
What if we ~~Moroccan Islamic law
quote:
what we a Moroccans think
quote:
Wat is hij nu? Marokkaan of Nederlander? Waar is hij eigenlijk politicus? In Nederland of Marokko?
Kijk.. en dat is waarom ik tegen politica ben die een dubbele nationaliteit hebben. Zulke uitspraken, alsof hij politicus is in Marokko.. dat is te absurd voor woorden.

En die laatste.. WTF.

Misschien moeten wij tegen deze beste man zeggen: Respect our culture, land and people, or get lost.
pi_142198807
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Hij heeft de hoop gevestigd op het landelijk partijbureau
In Marokko? Hij is toch Marokkaan en zijn land is toch Marokko?
pi_142198825
Hij heeft een Marokkaans paspoort en is dus ook Marokkaan. Verder mag hij dit toch zeggen?
pi_142198855
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 08:50 schreef Halcon het volgende:
Hij heeft een Marokkaans paspoort en is dus ook Marokkaan. Verder mag hij dit toch zeggen?
En de PvdA mag hem toch gewoon uit de partij zetten omdat zijn denkbeelden haaks staan op die van de partij?
En wij mogen toch gewoon onze mening geven over deze 'Marokkaan'?
pi_142198908
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 08:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En de PvdA mag hem toch gewoon uit de partij zetten omdat zijn denkbeelden haaks staan op die van de partij?
En wij mogen toch gewoon onze mening geven over deze 'Marokkaan'?
Dat mag. Maar hij heeft wel een punt over HRW.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 09:05:02 #83
45206 Pietverdriet
pi_142198926
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:04 schreef Raptor1985 het volgende:
Hoezo, wordt ie vervolgt?
pi_142200018
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat mag. Maar hij heeft wel een punt over HRW.
Jij bent ook van mening dat homo's vervolgt moeten worden vanwege hun geaardheid? En dat belangenorganisaties niet voor hun rechten op mogen komen?
pi_142205860
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoezo, wordt ie vervolgt?
Ik heb het over het algemeen. Je doet je naam wel eer aan. :')
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:49:30 #86
45206 Pietverdriet
pi_142206723
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Ik heb het over het algemeen. Je doet je naam wel eer aan. :')
Neuh, je kletst uit je nek.
pi_142208446
Het is wel een baas, hij zegt gewoon doodleuk "ik ga niet weg". :')
pi_142209215
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Neuh, je kletst uit je nek.
Oke :')
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:14:13 #89
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142209318
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 08:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat is hij nu? Marokkaan of Nederlander? Waar is hij eigenlijk politicus? In Nederland of Marokko?
Kijk.. en dat is waarom ik tegen politica ben die een dubbele nationaliteit hebben. Zulke uitspraken, alsof hij politicus is in Marokko.. dat is te absurd voor woorden.

En die laatste.. WTF.

Misschien moeten wij tegen deze beste man zeggen: Respect our culture, land and people, or get lost.
Hij is inderdaad een Marokkaan die opkomt voor de rechten van Marokkaanse mensen in Nederland en Marokko. Deal with it.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:22:39 #90
365082 IPA35
Patriarch
pi_142209666
Gelijk heeft hij. Schandalig dat hij daarom uit de fractie is gezet.

Die eerste zin in die eerste Tweet is overigens een waarheid als een koe.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:54:17 #91
421524 SadPanda
pi_142210715
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:22 schreef IPA35 het volgende:
Die eerste zin in die eerste Tweet is overigens een waarheid als een koe.
Wat is er mis met wat hij beschrijft?
Anti-Turkije
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:55:05 #92
365082 IPA35
Patriarch
pi_142210736
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Wat is er mis met wat hij beschrijft?
Niks.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_142210765
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hij is inderdaad een Marokkaan die opkomt voor de rechten van Marokkaanse mensen in Nederland en Marokko. Deal with it.
Hij is een hypocriete hufter die de achterlijke moraal en cultuur van het Marokkaanse rifgebergte hier probeert op te dringen (in de steden zijn ze al een heel stuk verder ontwikkeld), door hier in de politiek te gaan. Daarmee maakt hij zich zelf schuldig aan exact hetzelfde als waarvan hij HRW beschuldigt.
Verder heeft HRW meer legitimiteit, aangezien zij terecht wijzen op de verdragen die door Marokko zijn ondertekend, die direct conflicteren met sommige Marokkaanse wetten.
Tenslotte hebben we hier te maken met een jankerd, die eerst een grote bek opzet, daarop wordt teruggevloten en vervolgens hard de slachtofferrol induikt. Het is gewoon klassiek bullying gedrag en ik vind het verbijsterend dat ie de al even klassieke discriminatie-troef nog niet getrokken heeft.

Alles bij elkaar is deze zielige figuur een representant pur sang van die groep Marokkaanse jongemannen/mannen, wiens opvattingen en mentaliteit zodanig conflicteren met de Nederlandse cultuur, samenleving en mentaliteit/tolerantie, dat zij nooit zullen (willen) integreren, tenzij heel Nederland zich aanpast aan hén. Tja...
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:02:55 #94
421524 SadPanda
pi_142210930
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:55 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Niks.
Dus 'Promote everything abnormal until it becomes normal, denigrate traditional values as 'old fashioned' and oppressive, works everytime' is niet erg?
Anti-Turkije
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:07:12 #95
365082 IPA35
Patriarch
pi_142211057
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:02 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dus 'Promote everything abnormal until it becomes normal, denigrate traditional values as 'old fashioned' and oppressive, works everytime' is niet erg?
Dat is de waarheid. Zo gaat het ook altijd.
pi_142211370
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:07 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat is de waarheid. Zo gaat het ook altijd.
Dus jij ziet homoseksualiteit het liefst als iets abnormaals en ongewenst?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:22:40 #97
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_142211512
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:02 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat ligt er aan wat die traditionele waarden zijn en welk gedrag als abnormaal word gezien. Als jij een achtergebleven inteelt-berber bent en in Nederland niet wil integreren, dan is het vast erg.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:26:54 #98
365082 IPA35
Patriarch
pi_142211641
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dus jij ziet homoseksualiteit het liefst als iets abnormaals en ongewenst?
Homoseskualiteit is inderdaad iets wat honderden jaren als abnormaal werd gezien tot een kleine liberale elite het idee opperde dat het normaal was. De media ging daar in mij en uiteindelijk begonnen delen van het gewone volk het ook normaal te vinden.

Wat hij zegt klopt dus ook wat dat betreft.
pi_142211688
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:26 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Homoseskualiteit is inderdaad iets wat honderden jaren als abnormaal werd gezien tot een kleine liberale elite het idee opperde dat het normaal was. De media ging daar in mij en uiteindelijk begonnen delen van het gewone volk het ook normaal te vinden.

Homoseksualiteit is volgens jou dus een ziekte of aandoening?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:29:12 #100
pi_142211717
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:26 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Homoseskualiteit is inderdaad iets wat honderden jaren als abnormaal werd gezien
vnl onder invloed van religie
quote:
tot een kleine liberale elite het idee opperde dat het normaal was.
vnl onder invloed van de Verlichting en Biologie. In het dierenrijk komt homoseksualiteit net zo veel voor als bij mensen en heeft een nuttige functie in een sociale groep.
quote:
De media ging daar in mij en uiteindelijk begonnen delen van het gewone volk het ook normaal te vinden.

Nee, dat is niet wat hij zegt. Hij zegt dat abnormaal gedrag word gepromoot, maar homoseksualiteit is niet abnormaal.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:29:30 #101
365082 IPA35
Patriarch
pi_142211724
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is volgens jou dus een ziekte of aandoening?
Nee. Maar feit is dat het van oorsprong gezien werd als iets abnormaals. De linkse elite heeft mensen toen meer of meer opgedrongen dat het toch echt normaal was.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:30:45 #102
pi_142211756
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:29 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nee. Maar feit is dat het van oorsprong gezien werd als iets abnormaals.
Dat is niet waar. Het is van oorsprong normaal, totdat religie zich er mee begon te bemoeien.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:31:30 #103
45206 Pietverdriet
pi_142211780
quote:

[..]

Nee. Maar feit is dat het van oorsprong gezien werd als iets abnormaals. De linkse elite heeft mensen toen meer of meer opgedrongen dat het toch echt normaal was.
In de klassieke oudheid was het heel normaal, zijn de conservatieve gristengekkies die het als abnormaal zijn gaan bestempelen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:33:12 #104
365082 IPA35
Patriarch
pi_142211831
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Het is van oorsprong normaal, totdat religie zich er mee begon te bemoeien.
Feit blijft dat homoseksualiteit in de meeste landen, culturen en tijden als iets verwerpelijks en onnatuurlijks werden gezien. Enkele uitzonderingen (Grieken) daargelaten.

In Marokko en Nederland werd het in elk geval gezien als iets verwerpelijk totdat radicale denkers in een machtspositie de agenda begonnen uit te dragen dat al deze mensen het al die tijd toch echt fout hadden.
pi_142211841
quote:

[..]

Welke oorsprong? In de Oudheid was mannenliefde bijvoorbeeld maatschappelijk geaccepteerd. Althans, er rustte niet echt een taboe op.

De kerk heeft mensen wijsgemaakt dat het verkeerd was.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:36:05 #106
pi_142211909
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:33 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Feit blijft dat homoseksualiteit in de meeste landen, culturen en tijden tijdens bepaalde tijdperken als iets verwerpelijks en onnatuurlijks werden gezien.
En dat zijn de uitzonderingen.
quote:
In Marokko en Nederland werd het in elk geval gezien als iets verwerpelijk totdat radicale denkers in een machtspositie de agenda begonnen uit te dragen dat al deze mensen het al die tijd toch echt fout hadden.
Het waren radicale religieuzen die plotseling tegen homo's tekeer gingen. Gedurende 99% van de geschiedenis is homoseksualiteit normaal.

Maar misschien zie je dat anders als je de geschiedenis ziet als iets dat 1400 jaar geleden begon. :')
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:39:06 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142212005
Zal niet de eerste zijn die z'n politieke carrière om zeep helpt door iets doms te roepen op het internet :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_142216475
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
Zal niet de eerste zijn die z'n politieke carrière om zeep helpt door iets doms te roepen op het internet :').
Het is dan ook niet zo slim om als politicus alles maar op Twitter te plaatsen. :{

quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En dat zijn de uitzonderingen.

[..]

Het waren radicale religieuzen die plotseling tegen homo's tekeer gingen. Gedurende 99% van de geschiedenis is homoseksualiteit normaal.

Maar misschien zie je dat anders als je de geschiedenis ziet als iets dat 1400 jaar geleden begon. :')
Sommige mensen denken blijkbaar nog steeds dat de mensheid maar 6000 jaar bestaat. :')
  zaterdag 12 juli 2014 @ 22:54:05 #109
pi_142223505
quote:
quote:
'Er zijn echt grenzen aan bemoeienis van dit soort organisaties met binnenlands beleid', schreef Nouhi op de Marokkaanse nieuwssite bladna.nl. 'Ze (Human Rights Watch, red.) hebben zich nu bewezen als een organisatie die denkt moreel superieur te zijn, hogere standaarden te hebben dan andere 'achterlijke' landen'.'
Tja, als die landen zich achterlijk gedragen...

quote:
Ook trok Nouhi een parallel tussen homoseksualiteit en pedofilie.
'Wat als wij een organisatie opzetten met de naam People Rights Watch en eisen dat alle pedofielen in Europa moeten worden geaccepteerd? Of eisen dat elk Europees land de Marokkaanse islamitische wetgeving moet implementeren? Wat dan?', aldus Nouhi. Achteraf noemt hij dit 'een manke vergelijking'.
Dat is inderdaad een slechte vergelijking. Er is niks mis met pedofielen, maar het verkrachten van kinderen in strafbaar, en daar kunnen pedoseksuelen last van hebben. Er waarom zou een mensenrechtenorganisatie een theocratie voorstaan?
pi_142231663
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is inderdaad een slechte vergelijking. Er is niks mis met pedofielen, maar het verkrachten van kinderen in strafbaar, en daar kunnen pedoseksuelen last van hebben. Er waarom zou een mensenrechtenorganisatie een theocratie voorstaan?
Homoseksualiteit en pedofilie hebben sowieso weinig met elkaar te maken. Bij het eerste is er een voorkeur voor hetzelfde geslacht, terwijl bij de tweede om de leeftijd gaat. Pedofielen kunnen dan ook zowel hetero, homo als bi zijn.

En uiteraard ben ik het verder volledig met je eens.
pi_142293294
Omstreden raadslid Jamal Nouhi is 'helemaal klaar met de PvdA' en zegt lidmaatschap op

Jamal Nouhi heeft maandag zijn lidmaatschap van de PvdA opgezegd. Het omstreden raadslid heeft geen behoefte aan een gesprek met het landelijke bestuur van de partij, zo schrijft hij in een bericht maandagmiddag. Nouhi blijft als zelfstandige fractie in de gemeenteraad van Breda.

"Ik ben klaar met de PvdA. Je verlaat natuurlijk niet zomaar een partij waar je jaren voor hebt ingezet en mee verbonden voelde. Zoiets heeft bedenktijd nodig", aldus Nouhi.

Hij vindt dat er geen ruimte was voor overleg, maar wel voor een oordeel. "Er is op basis van een bericht, meteen een aanval ingezet en stelling genomen zonder fatsoenlijk naar mij te luisteren."

Homorechten
Op de website bladna.nl zei Nouhi vorige week dat mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch zich niet moet bemoeien met homorechten in Marokko. Volgens hem zou dat hetzelfde zijn als opkomen voor de rechten van pedofielen in Nederland.

Donderdag werd hij vanwege deze uitspraak uit de Bredase PvdA-fractie gezet. Nouhi zei dat hij zijn uitspraken over homoseksualiteit en pedofilie maakte om te ‘choqueren en mensen een spiegel voor te houden’.

Kritische noot
Nouhi vindt dat er binnen de PvdA weinig ruimte is voor een kritische noot. "Nu hadden ze een stok gevonden om mee te slaan. Dit staat haaks op wat zij proberen uit te stralen. Ze blijken niet in staat mee te kunnen bewegen met de dynamiek van de huidige samenleving maar laten zich eerder leiden door de waan van de dag, de partij is vergane glorie."
http://www.omroepbrabant.(...)idmaatschap+op+.aspx
_O- *O* _O-
pi_142293557
quote:
Volgens Nouhi is de manier waarop organisaties als Human Rights Watch (HRW) westerse normen en waarde exporteren niet goed. “Ik hoop echt dat die discussie er echt komt, want de tactiek van HRW mist elke sensitiviteit. Wij vinden het importeren van normen en waarde zelf ook not done.”

Als voorbeeld noemt hij het sinterklaasfeest dat sommige VN-medewerkers betitelen als een racistisch feest. “Dan staat heel het land op zijn achterste poten, dat is precies het gevoel dat in Marokko heerst wanneer je het over homorechten hebt. Daarom maakte ik ook de vergelijking tussen homofilie en pedofilie, je hebt te maken met een ander land.”
http://www.bredavandaag.n(...)t-ik-nederlander-ben

Homo's gelijkstellen met pedofielen en het onderdrukken van homo's een 'stukje cultuur' vinden, zoals Nederlanders het sinterklaasfeest hebben.
Wat een wereldvreemde debiel.
Als Nederlands raadslid heb je inderdaad te maken met een ander land dan Marokko
  maandag 14 juli 2014 @ 22:46:28 #113
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_142304545
Maar ondertussen wel blijven zitten als eenmansparty
There is only one religion
pi_142305576
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar ondertussen wel blijven zitten als eenmansparty