Doe eens een gok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar zijn de anti-homo uitspraken die hij dan gedaan zou hebben?
Mwah, wat zou het zijn, ik zal het citeren voor je:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Of is dat normaal?quote:In verdere reacties hekelde de PvdA'er de constante bemoeienis met de Marokkaanse staatsreligie en vergelijkt hij homorechten met de rechten van pedoseksuelen.
'Wat als wij een organisatie opzetten met de naam People Rights Watch en eisen dat alle pedofielen in Europa moeten worden geaccepteerd? Of eisen dat elk Europees land de Marokkaanse islamitische wetgeving moet implementeren? Wat dan?', aldus Nouhi.
Waarom zou die uitspraak anti-homo zijn? Hij zegt alleen dat hij het er niet mee eens is dat internationale organisaties zich bemoeien met interne aangelegenheden van Marokko.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, wat zou het zijn, ik zal het citeren voor je:
[..]
Of is dat normaal?
Niet anti-homo?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom zou die uitspraak anti-homo zijn? Hij zegt alleen dat hij het er niet mee eens is dat internationale organisaties zich bemoeien met interne aangelegenheden van Marokko.
Een zin later heeft hij het over islam wetgeving in Europa. Stelt hij dan homo's en pedofielen gelijk aan islam wetgeving in Europa?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet anti-homo?
Wat dacht je van het goedkeuren van het onderdrukken van homo's?
Of het gelijkstellen van homo's aan pedofielen?
Kan iemand hem vertellen dat hij in Nederland woont? #born here/ culture therequote:Respect our culture, land and people or get lost.
Zijn uitspraken zijn zelfs voor een Marokkaanse politicus anti-homo, laat staan voor een Nederlandse politicus.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een zin later heeft hij het over islam wetgeving in Europa. Stelt hij dan homo's en pedofielen gelijk aan islam wetgeving in Europa?
Maar goed, anti homo uitspraken kopt lekkerder en gaan partijen intern helemaal los.
Ja het is wenselijk voor een politicus om bemoeienis van buitenaf op interne aangelegenheden af te wijzen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn uitspraken zijn zelfs voor een Marokkaanse politicus anti-homo, laat staan voor een Nederlandse politicus.
Denk je dat het heel wenselijk is voor een Nederlandse politicus, zelfs een PvdA'er, om zulke uitspraken te doen?
Interne aangelegenheden? Serieus?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja het is wenselijk voor een politicus om bemoeienis van buitenaf op interne aangelegenheden af te wijzen.
Daaromquote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Interne aangelegenheden? Serieus?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:40 schreef Enchanter het volgende:
Misschien is Marokko wel een beter land voor hem om te wonen
Ja. HRW denkt zich te kunnen bemoeien met de religie en cultuur van Marokko. Deze man is daar tegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Interne aangelegenheden? Serieus?
Ik weet dat je je met jouw hoofd voortdurend in Marokko waant: het land waarvan je nu al jaren zegt dat je er binnenkort weer naar terug wilt. Maar misschien is het beter om op dit moment toch iets meer in de realiteit te blijven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja. HRW denkt zich te kunnen bemoeien met de religie en cultuur van Marokko. Deze man is daar tegen.
Moet je je eens voorstellen dat Erdogan zich zou bemoeien met een Nederlandse jongen van Turkse komaf die geplaatst is bij lesbische ouders. Daar zou men in Nederland ook niet blij mee zijn
Oh wacht...Als men zich met interne aangelegenheden van Marokko bemoeit is het oké, maar niet te hard roepen hoor, anders krijg je de PvdA achter je aan omdat je een vieze vuile homohater bent.
Niet relevantquote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik weet dat je je met jouw hoofd voortdurend in Marokko waant: het land waarvan je nu al jaren zegt dat je er binnenkort weer naar terug wilt. Maar misschien is het beter om op dit moment toch iets meer in de realiteit te blijven.
Waar we? De regering staat ergens voor, dat betekent niet automatisch dat je als inwoner of zelf politicus daar eens mee moet zijn. Als dat waar zou zijn zou er nooit iets veranderen.quote:Je leeft gewoon in Nederland ClapClap. Hetzelfde land waar deze Jamal Nouhi politicus is. En dan is het niet wenselijk om ideeën te hebben, die exact het tegendeel zijn op alles waar we in Nederland voor staan.
Beide zijn seksuele voorkeuren en pedofiele is meer geaccepteerd dan je zou denken. Veel mensen trekken pas de lijn bij pedoseksuelen maar goed. Jij denkt iedereen ff de les te kunnen lezen en je eigen mening kan doordrukken maar zo werkt het dus niet. Als iemand die 2 zaken gelijk wilt stellen is dat zijn volste recht. Dat verbieden is een schande en iemand daarvoor uit zijn functie zetten is nog erger. Men wilt bij de PvdA dus alleen ja knikkers. Maar goed, we zijn niks anders gewend van het "nieuwe" PvdA.quote:En ja, als je homo's gelijkwaardig vind aan pedofielen en je het onderdrukken van homo's aanmoedigt
dan ben je een homohater. Het is te bizar voor woorden dat je daar zelf niet op kan komen.
Niet relevantquote:Hoe denk jij eigenlijk over homorechten?
Leuk maar je weet heel goed dat hij altijd de Marokkaan blijft in de ogen van de autochtone bevolking. Tenzij hij heel goed is in voetbal. Dan is hij een van de jongens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan iemand hem vertellen dat hij in Nederland woont? #born here/ culture there
Goh, waarom zouden de meeste mensen deze man nu toch als een Marokkaan zien?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:59 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Leuk maar je weet heel goed dat hij altijd de Marokkaan blijft in de ogen van de autochtone bevolking. Tenzij hij heel goed is in voetbal. Dan is hij een van de jongens.
Ik had het niet specifiek over deze man.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goh, waarom zouden de meeste mensen deze man nu toch als een Marokkaan zien?![]()
Zal hij vast erg beledigt door zijn.
Ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:08 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over deze man.
Hoe mag ik die zin dan interpreteren?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:59 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Leuk maar je weet heel goed dat hij altijd de Marokkaan blijft in de ogen van de autochtone bevolking. Tenzij hij heel goed is in voetbal. Dan is hij een van de jongens.
Dat een jongen met Marokkaanse etniciteit altijd als een Marokkaan gezien wordt. Ondanks zijn mate van integratie of geboorte in Nederland blijft hij de Marokkaan. Tenzij..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Hoe mag ik die zin dan interpreteren?
Onzin. Je ziet dingen die je graag wil zien, zodat je jezelf beter kan voelen dan anderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dat een jongen met Marokkaanse etniciteit altijd als een Marokkaan gezien wordt. Ondanks zijn mate van integratie of geboorte in Nederland blijft hij de Marokkaan. Tenzij..
Die willen zo'n mafklapper ook niet hebben. Ik gok dat ze bij de Islam Democraten van Arnoud van Doorn nog wel een plaatsje hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef DroogDok het volgende:
Hij heeft natuurlijk recht op zijn mening, maar dit lijkt me een rare mening binnen een partij als de PvdA, misschien kan hij beter overstappen naar de CU / SGP.
Oh nou kijk eens aan. Ik ben overtuigd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onzin. Je ziet dingen die je graag wil zien, zodat je jezelf beter kan voelen dan anderen.
Schrijf dat dan. Je ziet gewoon deze debiel nog als een slachtoffer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dat een jongen met Marokkaanse etniciteit altijd als een Marokkaan gezien wordt. Ondanks zijn mate van integratie of geboorte in Nederland blijft hij de Marokkaan. Tenzij..
Hoezo slachtoffer?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Schrijf dat dan. Je ziet gewoon deze debiel nog als een slachtoffer.
Je had het over Jamal Nouhi.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:26 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Hoezo slachtoffer?
Ik wil met mijn opmerking je duidelijk maken dat als een groep of zelfs een persoon niet wordt geaccepteerd en altijd als buitenstaander gezien wordt en zodanig behandeld moet je niet raar opkijken als ze zich met andere dingen identificeren dan de groep die hem niet wil.
Deze pvda hebben we het over?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef DroogDok het volgende:
Hij heeft natuurlijk recht op zijn mening, maar dit lijkt me een rare mening binnen een partij als de PvdA, misschien kan hij beter overstappen naar de CU / SGP.
Nee dat is de VVD.quote:
Je denkt dat de VVD zelf dit 'politieke spotje' heeft gemaakt?quote:
Ik hoef je niet te overtuigen, aangezien je dat zelf aan bent. Maar goed, jouw doelredeneringen zijn mooi om te lezenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:24 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Oh nou kijk eens aan. Ik ben overtuigd.
Is http://www.stemhok.nl/ gelieerd aan de PvdA?quote:
hij is uit de fractie gezetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:36 schreef Re het volgende:
mooi toch dat hij uit de partij is gezet... of mis ik iets?
Nee, je had het over de partij, maar goed, muggenneuken en mierenziftenquote:
Dan was hij in ieder geval eerlijk geweest.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, zijn uitspraken hadden wel wat harder mogen zijn.
Zoals de meeste Nederlanders reageren als het over Zwarte Piet gaat - ja, de ironiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Respect our culture, land and people, or get lost.
Wow, zoveel ironie in 1 zin. Ik kan hier niet tegen.
Juist.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:40 schreef Enchanter het volgende:
Misschien is Marokko wel een beter land voor hem om te wonen
Deze man woont in Nederland en heeft het over het respecteren van het land de mensen en cultuur van... Marokko. Deze man roept dus eigenlijk dat hij moet verhuizen omdat hij het kennelijk niet eens is met de normen en waarden in Nederland. Dat is ironisch.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:59 schreef SirHammerlock het volgende:
[..]
Zoals de meeste Nederlanders reageren als het over Zwarte Piet gaat - ja, de ironie
Juist.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Deze man woont in Nederland en heeft het over het respecteren van het land de mensen en cultuur van... Marokko. Deze man roept dus eigenlijk dat hij moet verhuizen omdat hij het kennelijk niet eens is met de normen en waarden in Nederland. Dat is ironisch.
Als ik roep dat zwarte piet bij de Nederlandse cultuur hoort en als het je niet bevalt je maar op moet tyfen is daar niks ironisch aan.
Wel leuk geprobeerd.
Als de PvdA iemand die moslims beledigd en vergelijkt met pedo's eruit zet zou je het dan ook onterecht vinden? Denk het niet..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Men wilt bij de PvdA dus alleen ja knikkers. Maar goed, we zijn niks anders gewend van het "nieuwe" PvdA.
Zoals deze tweequote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als de PvdA iemand die moslims beledigd en vergelijkt met pedo's eruit zet zou je het dan ook onterecht vinden? Denk het niet..
Het is helaas de waarheid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te overtuigen, aangezien je dat zelf aan bent. Maar goed, jouw doelredeneringen zijn mooi om te lezen
vergeet die van vrouwen niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:13 schreef Hathor het volgende:
Het is wel heel erg moeilijk te verkroppen voor Nederlanders dat er nou eenmaal culturen bestaan waar je homo acceptatie maar niet door de strot geduwd krijgt geloof ik.
Vrouwen worden natuurlijk wel overal geaccepteerd, alleen niet overal gelijkwaardig behandeld, maar dat is een geheel ander onderwerp.quote:
Hoe Cohen het zegt vind ik het nog niet eens beledigend over komen.quote:
Voor jou is recht iets wat kroms dat verbogen is, niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vrouwen worden natuurlijk wel overal geaccepteerd, alleen niet overal gelijkwaardig behandeld, maar dat is een geheel ander onderwerp.
Hoe die spuithoerenloper het zegt wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe Cohen het zegt vind ik het nog niet eens beledigend over komen.
Dat wel inderdaad. Er zal vast wel context aan geplakt moeten worden of zo maar zoals de soundbyte er daar bij staat is het niet oké.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe die spuithoerenloper het zegt wel?
Lekker laten zitten, is duidelijk waar de pvda voor staatquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef Scorpie het volgende:
Dit is toch geen reden om hem uit de fractie te zetten?
De waarheid zoals jij die graag ziet.quote:
Voor veel mensen is het gewoon lastig te begrijpen dat andere mensen niet zoveel om mensenrechten geven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:13 schreef Hathor het volgende:
Het is wel heel erg moeilijk te verkroppen voor Nederlanders dat er nou eenmaal culturen bestaan waar je homo acceptatie maar niet door de strot geduwd krijgt geloof ik.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De waarheid zoals jij die graag ziet.
Eeerste regel eerste tweet in de OP wordt homoseksualiteit abnormal genoemd rinus, oplettenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het gaat niet om vrijheid van meningsuiting, hij mag zijn mening hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:04 schreef Raptor1985 het volgende:
Tja vrijheid van meningsuiting mag niet zodra het op homo's aankomt....
http://www.moroccoworldne(...)on-of-homosexuality/quote:Kick HRW out Islam is the State Religion of Morocco, period, there is no room for these things, like pedofily was long time accepted here in the West. We had politicians giving arguments to accept pedofily here in Holland. We do not need to capy moral standards of some countries we have our own civilisation and Religion where families stand in the middel of society. Families are the backbone of society. Familie is man en woman.
http://www.bladna.nl/huma(...)t-marokko,08772.htmlquote:HRW wil de afschaffing van artikel 489 van het Marokkaanse Wetboek van Strafrecht, omdat het in strijd is met internationale verdragen die Marokko heeft ondertekend. Onder hen het Internationaal Verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten die Marokko in 1979 heeft geratificeerd.
Ja ik had het er dus alleen over dat als je homo´s vies vind dat je meteen scheef aan word gekeken. En dat weet jij net zo goed als ieder ander.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het gaat niet om vrijheid van meningsuiting, hij mag zijn mening hebben.
De vraag is of hij misschien niet beter de Marokkaanse politiek in kan gaan.
Hij schrijft het volgende in een reactie op het artikel.
[..]
http://www.moroccoworldne(...)on-of-homosexuality/
[..]
http://www.bladna.nl/huma(...)t-marokko,08772.html
Waarom? je mag ze gewoon vies vinden hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja ik had het er dus alleen over dat als je homo´s vies vind dat je meteen scheef aan word gekeken. En dat weet jij net zo goed als ieder ander.
Zo zou het in de praktijk inderdaad moeten zijn. Mensen schoppen of wat dan ook slaat sowieso nergens op. Snap ook niet waarom je dat erbij haalt. Daar gaat het helemaal niet over.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:21 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waarom? je mag ze gewoon vies vinden hoor.
Het word anders wanneer homo's om hun geaardheid in elkaar geschopt worden of hun huis uit gepest enz...
quote:Morocco has Islam as a State Religion, we also do not oppose our morals
quote:What if we ~~Moroccan Islamic law
quote:what we a Moroccans think
Wat is hij nu? Marokkaan of Nederlander? Waar is hij eigenlijk politicus? In Nederland of Marokko?quote:Respect our culture, land and people, or get lost.
In Marokko? Hij is toch Marokkaan en zijn land is toch Marokko?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Hij heeft de hoop gevestigd op het landelijk partijbureau
En de PvdA mag hem toch gewoon uit de partij zetten omdat zijn denkbeelden haaks staan op die van de partij?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:50 schreef Halcon het volgende:
Hij heeft een Marokkaans paspoort en is dus ook Marokkaan. Verder mag hij dit toch zeggen?
Dat mag. Maar hij heeft wel een punt over HRW.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En de PvdA mag hem toch gewoon uit de partij zetten omdat zijn denkbeelden haaks staan op die van de partij?
En wij mogen toch gewoon onze mening geven over deze 'Marokkaan'?
Hoezo, wordt ie vervolgt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:04 schreef Raptor1985 het volgende:
Tja vrijheid van meningsuiting mag niet zodra het op homo's aankomt....
Jij bent ook van mening dat homo's vervolgt moeten worden vanwege hun geaardheid? En dat belangenorganisaties niet voor hun rechten op mogen komen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat mag. Maar hij heeft wel een punt over HRW.
Neuh, je kletst uit je nek.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen. Je doet je naam wel eer aan.
Hij is inderdaad een Marokkaan die opkomt voor de rechten van Marokkaanse mensen in Nederland en Marokko. Deal with it.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is hij nu? Marokkaan of Nederlander? Waar is hij eigenlijk politicus? In Nederland of Marokko?
Kijk.. en dat is waarom ik tegen politica ben die een dubbele nationaliteit hebben. Zulke uitspraken, alsof hij politicus is in Marokko.. dat is te absurd voor woorden.
En die laatste.. WTF.
Misschien moeten wij tegen deze beste man zeggen: Respect our culture, land and people, or get lost.
Wat is er mis met wat hij beschrijft?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:22 schreef IPA35 het volgende:
Die eerste zin in die eerste Tweet is overigens een waarheid als een koe.
Niks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat hij beschrijft?
Hij is een hypocriete hufter die de achterlijke moraal en cultuur van het Marokkaanse rifgebergte hier probeert op te dringen (in de steden zijn ze al een heel stuk verder ontwikkeld), door hier in de politiek te gaan. Daarmee maakt hij zich zelf schuldig aan exact hetzelfde als waarvan hij HRW beschuldigt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een Marokkaan die opkomt voor de rechten van Marokkaanse mensen in Nederland en Marokko. Deal with it.
Dus 'Promote everything abnormal until it becomes normal, denigrate traditional values as 'old fashioned' and oppressive, works everytime' is niet erg?quote:
Dat is de waarheid. Zo gaat het ook altijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus 'Promote everything abnormal until it becomes normal, denigrate traditional values as 'old fashioned' and oppressive, works everytime' is niet erg?
Dus jij ziet homoseksualiteit het liefst als iets abnormaals en ongewenst?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is de waarheid. Zo gaat het ook altijd.
Dat ligt er aan wat die traditionele waarden zijn en welk gedrag als abnormaal word gezien. Als jij een achtergebleven inteelt-berber bent en in Nederland niet wil integreren, dan is het vast erg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus 'Promote everything abnormal until it becomes normal, denigrate traditional values as 'old fashioned' and oppressive, works everytime' is niet erg?
Homoseskualiteit is inderdaad iets wat honderden jaren als abnormaal werd gezien tot een kleine liberale elite het idee opperde dat het normaal was. De media ging daar in mij en uiteindelijk begonnen delen van het gewone volk het ook normaal te vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij ziet homoseksualiteit het liefst als iets abnormaals en ongewenst?
Homoseksualiteit is volgens jou dus een ziekte of aandoening?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Homoseskualiteit is inderdaad iets wat honderden jaren als abnormaal werd gezien tot een kleine liberale elite het idee opperde dat het normaal was. De media ging daar in mij en uiteindelijk begonnen delen van het gewone volk het ook normaal te vinden.
Wat hij zegt klopt dus ook wat dat betreft.
vnl onder invloed van religiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Homoseskualiteit is inderdaad iets wat honderden jaren als abnormaal werd gezien
vnl onder invloed van de Verlichting en Biologie. In het dierenrijk komt homoseksualiteit net zo veel voor als bij mensen en heeft een nuttige functie in een sociale groep.quote:tot een kleine liberale elite het idee opperde dat het normaal was.
Nee, dat is niet wat hij zegt. Hij zegt dat abnormaal gedrag word gepromoot, maar homoseksualiteit is niet abnormaal.quote:De media ging daar in mij en uiteindelijk begonnen delen van het gewone volk het ook normaal te vinden.
Wat hij zegt klopt dus ook wat dat betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |