abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 juli 2014 @ 06:16:37 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_142160644

Het Bredase PvdA-raadslid Jamal Nouhi is vandaag door zijn eigen partij uit de fractie gezet na een reeks anti-homo uitlatingen op de Marokkaanse nieuwssite bladna.nl. Nouhi, zelf van Marokkanse komaf, reageerde op een oproep van mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch aan de Marokkaanse regering om haar anti-homowetgeving te herzien. Vorige week werden daar zes homoseksuelen in hoger beroep veroordeeld vanwege hun geaardheid. .

'Er zijn echt grenzen aan bemoeienis van dit soort organisaties met binnenlands beleid', schreef Nouhi op de site. 'Ze (Human Rights Watch, red.) hebben zich nu bewezen als een organisatie die denkt moreel superieur te zijn, hogere standaarden te hebben dan andere 'achterlijke' landen'.'

In verdere reacties hekelde de PvdA'er de constante bemoeienis met de Marokkaanse staatsreligie en vergelijkt hij homorechten met de rechten van pedoseksuelen.

'Wat als wij een organisatie opzetten met de naam People Rights Watch en eisen dat alle pedofielen in Europa moeten worden geaccepteerd? Of eisen dat elk Europees land de Marokkaanse islamitische wetgeving moet implementeren? Wat dan?', aldus Nouhi.

Nouhi, die zegt dat hij de uitspraken op persoonlijke titel deed, werd vandaag direct op het matje geroepen door zijn fractievoorzitter Henk van der Velde. Vlak daarna distantieerde de Bredase PvdA fractie zich via Twitter van de uitspraken.

Van der Velde liet weten geschrokken te zijn van de uitspraken van zijn partijgenoot. Hij zou vanmiddag in gesprek gaan met Nouhi. Na dat gesprek heeft de partij besloten om Nouhi uit de fractie te zetten.

'De Bredase PvdA-fractie stelt vast dat het raadslid Jamal Nouhi niet langer deel uit kan maken van de fractie. Deze vaststelling volgt op uitspraken van Nouhi op een internetplatform over een verklaring van Human Rights Watch over homorechten in Marokko', aldus de Bredase PvdA-fractie in een persbericht.

'De PvdA-fractie in Breda stelt vast dat de uitspraken van Nouhi lijnrecht tegenover het gedachtegoed van de PvdA staan (...) Het afdelingsbestuur vraagt het landelijk partijbureau de terugroepingsprocedure te starten, die moet leiden tot de formele stap van het uittreden van Jamal Nouhi uit de fractie.'

In een verklaring liet Nouhi vanmiddag weten dat hij zijn uitspraken deed om mensen te 'choqueren'. Nouhi: 'Ik heb willen laten zien hoe het voor andere landen en volkeren voelt om constant te horen te krijgen dat jouw waarden en normen niet goed genoeg zijn. Ik heb nooit de bedoeling gehad om homo's te krenken. Wel heb ik aandacht willen vestigen op de werkwijze van HRW', zegt hij.

Hij noemt zijn verwijdering uit de fractie 'triest' en zegt de beslissing aan te gaan vechten.

Eerder vandaag zei Tweede-kamerlid van de PvdA Ahmed Marcouch al via Twitter dat Nouhi zijn homo-beledigende uitspraken terug moet nemen. 'Goed dat @PvdABreda zich van hem distantieert. Geen ruimte voor 'Putins' in PvdA!'. Ook PvdA-voorzitter Hans Spekman distantieerde zich van de uitlatingen van Nouhi.

http://www.volkskrant.nl/(...)omo-uitspraken.dhtml

Hij sprak op persoonlijke titel. Zo zijn er nog miljoenen neer.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 11 juli 2014 @ 06:28:49 #2
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160667
Waar zijn de anti-homo uitspraken die hij dan gedaan zou hebben? :')
  vrijdag 11 juli 2014 @ 06:40:51 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142160694
Misschien is Marokko wel een beter land voor hem om te wonen
Ik ben inmiddels overleden
pi_142160749
Op persoonlijke titel, terwijl zijn functie er achter staat _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142160767
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doe eens een gok.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142160779
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mwah, wat zou het zijn, ik zal het citeren voor je:

quote:
In verdere reacties hekelde de PvdA'er de constante bemoeienis met de Marokkaanse staatsreligie en vergelijkt hij homorechten met de rechten van pedoseksuelen.

'Wat als wij een organisatie opzetten met de naam People Rights Watch en eisen dat alle pedofielen in Europa moeten worden geaccepteerd? Of eisen dat elk Europees land de Marokkaanse islamitische wetgeving moet implementeren? Wat dan?', aldus Nouhi.
Of is dat normaal?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:06:09 #7
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160794
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:03 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Mwah, wat zou het zijn, ik zal het citeren voor je:

[..]

Of is dat normaal?
Waarom zou die uitspraak anti-homo zijn? Hij zegt alleen dat hij het er niet mee eens is dat internationale organisaties zich bemoeien met interne aangelegenheden van Marokko.
pi_142160801
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Waarom zou die uitspraak anti-homo zijn? Hij zegt alleen dat hij het er niet mee eens is dat internationale organisaties zich bemoeien met interne aangelegenheden van Marokko.
Niet anti-homo?

Wat dacht je van het goedkeuren van het onderdrukken van homo's?
Of het gelijkstellen van homo's aan pedofielen?
pi_142160809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:16 schreef tong80 het volgende:

Hij sprak op persoonlijke titel.
Dat kan niet binnen een partij.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:10:47 #10
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niet anti-homo?

Wat dacht je van het goedkeuren van het onderdrukken van homo's?
Of het gelijkstellen van homo's aan pedofielen?
Een zin later heeft hij het over islam wetgeving in Europa. Stelt hij dan homo's en pedofielen gelijk aan islam wetgeving in Europa? :')

Maar goed, anti homo uitspraken kopt lekkerder en gaan partijen intern helemaal los.
pi_142160834
quote:
Respect our culture, land and people or get lost.
Kan iemand hem vertellen dat hij in Nederland woont? #born here/ culture there
pi_142160846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Een zin later heeft hij het over islam wetgeving in Europa. Stelt hij dan homo's en pedofielen gelijk aan islam wetgeving in Europa? :')

Maar goed, anti homo uitspraken kopt lekkerder en gaan partijen intern helemaal los.
Zijn uitspraken zijn zelfs voor een Marokkaanse politicus anti-homo, laat staan voor een Nederlandse politicus.
Denk je dat het heel wenselijk is voor een Nederlandse politicus, zelfs een PvdA'er, om zulke uitspraken te doen?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:18:38 #13
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160849
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zijn uitspraken zijn zelfs voor een Marokkaanse politicus anti-homo, laat staan voor een Nederlandse politicus.
Denk je dat het heel wenselijk is voor een Nederlandse politicus, zelfs een PvdA'er, om zulke uitspraken te doen?
Ja het is wenselijk voor een politicus om bemoeienis van buitenaf op interne aangelegenheden af te wijzen.
pi_142160855
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja het is wenselijk voor een politicus om bemoeienis van buitenaf op interne aangelegenheden af te wijzen.
Interne aangelegenheden? Serieus?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:23:50 #15
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142160871
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Daarom

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:40 schreef Enchanter het volgende:
Misschien is Marokko wel een beter land voor hem om te wonen
Ik ben inmiddels overleden
pi_142160874
Ik geloof dat ik dan de aankondiging gemist heb waarin verteld werd dat Nederland onderdeel is geworden van het koninkrijk Marokko.
Toch wat meer het nieuws gaan volgen.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:24:32 #17
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160876
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja. HRW denkt zich te kunnen bemoeien met de religie en cultuur van Marokko. Deze man is daar tegen.

Moet je je eens voorstellen dat Erdogan zich zou bemoeien met een Nederlandse jongen van Turkse komaf die geplaatst is bij lesbische ouders. Daar zou men in Nederland ook niet blij mee zijn

Oh wacht...Als men zich met interne aangelegenheden van Marokko bemoeit is het oké, maar niet te hard roepen hoor, anders krijg je de PvdA achter je aan omdat je een vieze vuile homohater bent.
pi_142160918
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja. HRW denkt zich te kunnen bemoeien met de religie en cultuur van Marokko. Deze man is daar tegen.

Moet je je eens voorstellen dat Erdogan zich zou bemoeien met een Nederlandse jongen van Turkse komaf die geplaatst is bij lesbische ouders. Daar zou men in Nederland ook niet blij mee zijn

Oh wacht...Als men zich met interne aangelegenheden van Marokko bemoeit is het oké, maar niet te hard roepen hoor, anders krijg je de PvdA achter je aan omdat je een vieze vuile homohater bent.
Ik weet dat je je met jouw hoofd voortdurend in Marokko waant: het land waarvan je nu al jaren zegt dat je er binnenkort weer naar terug wilt. Maar misschien is het beter om op dit moment toch iets meer in de realiteit te blijven.

Je leeft gewoon in Nederland ClapClap. Hetzelfde land waar deze Jamal Nouhi leeft. En dan is het niet wenselijk om ideeën te hebben, die exact het tegendeel zijn op alles waar we in Nederland voor staan. Zeker niet als je daar ook nog politicus bent.

En ja, als je homo's gelijkwaardig vind aan pedofielen en je het onderdrukken van homo's aanmoedigt
dan ben je een homohater. Het is te bizar voor woorden dat je daar zelf niet op kan komen.

Hoe denk jij eigenlijk over homorechten?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:41:04 #19
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142160955
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik weet dat je je met jouw hoofd voortdurend in Marokko waant: het land waarvan je nu al jaren zegt dat je er binnenkort weer naar terug wilt. Maar misschien is het beter om op dit moment toch iets meer in de realiteit te blijven.
Niet relevant

quote:
Je leeft gewoon in Nederland ClapClap. Hetzelfde land waar deze Jamal Nouhi politicus is. En dan is het niet wenselijk om ideeën te hebben, die exact het tegendeel zijn op alles waar we in Nederland voor staan.
Waar we? De regering staat ergens voor, dat betekent niet automatisch dat je als inwoner of zelf politicus daar eens mee moet zijn. Als dat waar zou zijn zou er nooit iets veranderen.

quote:
En ja, als je homo's gelijkwaardig vind aan pedofielen en je het onderdrukken van homo's aanmoedigt
dan ben je een homohater. Het is te bizar voor woorden dat je daar zelf niet op kan komen.
Beide zijn seksuele voorkeuren en pedofiele is meer geaccepteerd dan je zou denken. Veel mensen trekken pas de lijn bij pedoseksuelen maar goed. Jij denkt iedereen ff de les te kunnen lezen en je eigen mening kan doordrukken maar zo werkt het dus niet. Als iemand die 2 zaken gelijk wilt stellen is dat zijn volste recht. Dat verbieden is een schande en iemand daarvoor uit zijn functie zetten is nog erger. Men wilt bij de PvdA dus alleen ja knikkers. Maar goed, we zijn niks anders gewend van het "nieuwe" PvdA.

quote:
Hoe denk jij eigenlijk over homorechten?
Niet relevant
pi_142160970
Ik wil wat zeggen, maar hou dat liever voor me. Geen zin in een ban enzo.
En het onderwerp is me iets te serieus voor een luchtig grapje.

Misschien dat anderen een toepasselijke gif weten.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:57:12 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142161041
Mafkees :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 11 juli 2014 @ 07:59:00 #22
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161055
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kan iemand hem vertellen dat hij in Nederland woont? #born here/ culture there
Leuk maar je weet heel goed dat hij altijd de Marokkaan blijft in de ogen van de autochtone bevolking. Tenzij hij heel goed is in voetbal. Dan is hij een van de jongens.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_142161073
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:59 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Leuk maar je weet heel goed dat hij altijd de Marokkaan blijft in de ogen van de autochtone bevolking. Tenzij hij heel goed is in voetbal. Dan is hij een van de jongens.
Goh, waarom zouden de meeste mensen deze man nu toch als een Marokkaan zien? :')
Zal hij vast erg beledigt door zijn.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:04:57 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142161086
Respect our culture, land and people, or get lost.

Wow, zoveel ironie in 1 zin. Ik kan hier niet tegen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:08:41 #25
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161103
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Goh, waarom zouden de meeste mensen deze man nu toch als een Marokkaan zien? :')
Zal hij vast erg beledigt door zijn.
Ik had het niet specifiek over deze man.
- Henry de Jouvenel
pi_142161152
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:08 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Ik had het niet specifiek over deze man.
Ok.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:59 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Hoe mag ik die zin dan interpreteren?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:19:02 #27
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161197
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ok.

[..]

Hoe mag ik die zin dan interpreteren?
Dat een jongen met Marokkaanse etniciteit altijd als een Marokkaan gezien wordt. Ondanks zijn mate van integratie of geboorte in Nederland blijft hij de Marokkaan. Tenzij..
- Henry de Jouvenel
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:19:25 #28
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142161201
Hij heeft natuurlijk recht op zijn mening, maar dit lijkt me een rare mening binnen een partij als de PvdA, misschien kan hij beter overstappen naar de CU / SGP.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142161206
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Dat een jongen met Marokkaanse etniciteit altijd als een Marokkaan gezien wordt. Ondanks zijn mate van integratie of geboorte in Nederland blijft hij de Marokkaan. Tenzij..
Onzin. Je ziet dingen die je graag wil zien, zodat je jezelf beter kan voelen dan anderen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142161231
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef DroogDok het volgende:
Hij heeft natuurlijk recht op zijn mening, maar dit lijkt me een rare mening binnen een partij als de PvdA, misschien kan hij beter overstappen naar de CU / SGP.
Die willen zo'n mafklapper ook niet hebben. Ik gok dat ze bij de Islam Democraten van Arnoud van Doorn nog wel een plaatsje hebben.
Hoewel ik hoop dat hij toch voor ISIS kiest.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:24:06 #31
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161239
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Onzin. Je ziet dingen die je graag wil zien, zodat je jezelf beter kan voelen dan anderen.
Oh nou kijk eens aan. Ik ben overtuigd.
- Henry de Jouvenel
pi_142161246
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Schrijf dat dan. Je ziet gewoon deze debiel nog als een slachtoffer.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:26:58 #33
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142161272
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Schrijf dat dan. Je ziet gewoon deze debiel nog als een slachtoffer.
Hoezo slachtoffer?
Ik wil met mijn opmerking je duidelijk maken dat als een groep of zelfs een persoon niet wordt geaccepteerd en altijd als buitenstaander gezien wordt en zodanig behandeld moet je niet raar opkijken als ze zich met andere dingen identificeren dan de groep die hem niet wil.
- Henry de Jouvenel
pi_142161304
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:26 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Hoezo slachtoffer?
Ik wil met mijn opmerking je duidelijk maken dat als een groep of zelfs een persoon niet wordt geaccepteerd en altijd als buitenstaander gezien wordt en zodanig behandeld moet je niet raar opkijken als ze zich met andere dingen identificeren dan de groep die hem niet wil.
Je had het over Jamal Nouhi.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:31:01 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142161317
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:19 schreef DroogDok het volgende:
Deze pvda hebben we het over?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:31:32 #36
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142161323
Wat een homo...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:33:55 #37
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142161352
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Deze pvda hebben we het over?
Nee dat is de VVD.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142161372
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nee dat is de VVD.
Je denkt dat de VVD zelf dit 'politieke spotje' heeft gemaakt?
En voor de grap dat hoofd van Cohen erbij geplakt heeft? :')
pi_142161429
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:24 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Oh nou kijk eens aan. Ik ben overtuigd.
Ik hoef je niet te overtuigen, aangezien je dat zelf aan bent. Maar goed, jouw doelredeneringen zijn mooi om te lezen :)
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:40:37 #40
45206 Pietverdriet
pi_142161439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nee dat is de VVD.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:42:39 #41
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142161459
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is http://www.stemhok.nl/ gelieerd aan de PvdA?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:43:32 #42
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142161470
Ach dat is zijn culturele opvoeding. Dat zit gewoon diep geworteld in zijn psyche.
Krijg je er niet meer uit ben ik bang.

En die homo/pedo vergelijking is niet nieuw.
Hij slaat nergens op verder, maar de denkbeelden zijn niet verrassend.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:36:19 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142162260
mooi toch dat hij uit de partij is gezet... of mis ik iets?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:42:36 #44
45206 Pietverdriet
pi_142162388
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:36 schreef Re het volgende:
mooi toch dat hij uit de partij is gezet... of mis ik iets?
hij is uit de fractie gezet
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:44:30 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142162441
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

hij is uit de fractie gezet
dat zeg ik ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:46:48 #46
45206 Pietverdriet
pi_142162494
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:44 schreef Re het volgende:

[..]

dat zeg ik ja...
Nee, je had het over de partij, maar goed, muggenneuken en mierenziften
pi_142162600
Hij vertegenwoordigt uitstekend zijn achterban wat betreft dit onderwerp. Ik schat dat 90% van zijn kiezers het met hem eens zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cracka-ass op 11-07-2014 10:09:09 ]
pi_142162688
Mwoah, zijn uitspraken hadden wel wat harder mogen zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142162760
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, zijn uitspraken hadden wel wat harder mogen zijn.
Dan was hij in ieder geval eerlijk geweest.
pi_142162838
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Respect our culture, land and people, or get lost.

Wow, zoveel ironie in 1 zin. Ik kan hier niet tegen.
Zoals de meeste Nederlanders reageren als het over Zwarte Piet gaat - ja, de ironie :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')