Read more: http://perezhilton.com/pe(...)ations#ixzz374qYVDGOquote:Ellen DeGeneres ✔ @TheEllenShow
Follow
Congrats to @RyanGosling and @EvaMendes! That's going to be the most beautiful, bilingual, part-superhero, well-dressed, romantic baby ever.
Ryan was voor zijn ingrepen echt een stuk minder.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moeten daar knappe kinderen van komen zeg
Oh oh. Foto? Ik was zo verliefd op Ryan. Als dat maar niet voorbij is na die fotoquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ryan was voor zijn ingrepen echt een stuk minder.
In mijn hoofd was het ook veel erger.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
Lijkt mij dat hij alleen een neuscorrectie heeft gedaan, en dan ook echt maar minimaal.
Een mede not-lover!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:37 schreef Copycat het volgende:
Ik,vind hem helemaal niet aantrekkelijk, beetje slapjes. Hij mist ook een sterke kaaklijn. Om over zijn knieën nog maar te zwijgen.
Ik doe ook mee. Ik word er ook niet warm van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, hier word ik echt niet warm of koud van...Hij oogt vooral saaaaaai.
Sinds wanneer is een zwangerschap trouwens bevestigd als Ellen mensen feliciteert? Zij kan toch ook maar wat zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Sorry mijn grootste Hollywood crush is Ryan GoslingReynolds![]()
Die op bewegend beeld ook beter dan op foto's is![]()
Want Ellen is een overrated god in USA.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een zwangerschap trouwens bevestigd als Ellen mensen feliciteert? Zij kan toch ook maar wat zeggen
quote:Jimmy Kimmel opnieuw vader geworden
Jimmy Kimmel is voor de derde keer vader geworden. Zijn vrouw Molly beviel donderdag van een meisje.
Dat meldt hij op Twitter. Het is zijn eerste kind met Molly, met wie hij in juli 2013 trouwde. De twee zijn al sinds 2009 samen. Jimmy heeft ook twee kinderen uit een eerder huwelijk: Katie en Kevin.
De naam van het meisje is nog niet bekendgemaakt.
ze is vannacht/vanmorgen waarschijnlijk bevallenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:41 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, JWow is voor mijn gevoel al een jaar zwanger.
quote:JWoww's Labor Induced & Confirmed By Jersey Shore Cast Member!
It's baby time!
JWoww and her honey, Roger Mathews, have waited a long nine months to welcome their little girl into the world, and now it looks like the big day is here.
The former Jersey Shore star has reportedly had her labor induced. There were rumors she was being induced, but now we have official confirmation…
…and from none other than her former castmate Ronnie Magro!
While out and about on Saturday night, Ronnie confirmed the rumors saying she had just been induced.
We can't wait to meet the little guidette!
Mijn man zei: is ze zwanger ofzo? En hij weet niet van de speculatiesquote:Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
ik zit naar de sluitingsceremonie van t wk voetbal te kijken en meen idd een klein bollend buikje te zien bij shakira...
Meilani, best een beetje in de lijn der verwachting!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
At long last, Jenni Farley and Roger Mathews welcomed their baby girl on Sunday, July 13 at 12:49p.
“Jenni and Roger are so excited to welcome the newest guidette Meilani Alexandra Mathews to the world weighing 7 lbs., 13 oz.,” the “Snooki & JWOWW” star’s rep told MTV News. “Meilani and her parents are doing great and are happy and healthy. Meilani is already looking to trade her baby bottle for barbells.”
Ik weet niet zo goed wat ik van die naam moet vinden eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik er nog nooit van gehoord hadquote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meilani, best een beetje in de lijn der verwachting!
Haar toekomst staat al vast dusquote:The name Meilani has the following meaning:
Black or dark-skinned beauty.
It is a female name, suitable for baby girls.
quote:Ferry Corsten weer vader
Dj Ferry Corsten en zijn vrouw Lia hebben kind nummer twee verwelkomd.
Ferry heeft de komst van de baby, een jongetje, aangekondigd op Twitter.
"Hallo wereld. Ik ben Seb Corsten. En ik ben erg blij dat ik er eindelijk ben", schrijft een dolblije dj bij een foto van het kindje.
Seb is het broertje van grote zus Gabby (5).
Heb dat ook gehoord/gelezen; en als je zijn foto ziet denk je; mwah .... Anouk en reusachtig .....quote:Op zondag 13 juli 2014 21:44 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde op de radio net, dat de vader van de baby van Anouk, de bodyguard van Paris Hilton zou zijn.
ik denk dat ze enkel willen zeggen dat ze geen anticonceptie gebruiken, maar niet hysterisch met ovulatietesten en op de kalender neuken aan de slag gaan. Als in: zwanger! Nu! Meteen! En de kans op snel zwanger worden op hun manier kleiner achten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef Aventura het volgende:
En ook gezinsuitbreiding is vooralsnog lastig in te plannen. “Nou, eh… laten we zeggen dat als het gebeurt gebeurt het, maar het is niet direct waar we ons na onze huwelijksdag op richten”, zegt Sidney. Eva vult aan: “We zijn nog zo intensief bezig met ons werk, waarin we nog verder willen groeien. Misschien dat we daar over een tijdje meer aan toe zijn dan op dit moment. Maar dat laten we graag van het moment afhangen.”
Aldus pasgetrouwde Eva Simons. Ik snap dat nooit zo. Of je doet aan anticonceptie of je gebruikt niets. In dat laatste geval kan het in een maand raak zijn. Waarom doen mensen zo vaak alsof het maaaaaanden kan duren? Of ze is, geheel volgens de fokwet, al zwanger.
quote:Nick Lachey wordt opnieuw vader
Vanessa Minnillo, de vrouw van zanger en acteur Nick Lachey, is voor de tweede keer zwanger.
Dat maakt de 40-jarige ex van Jessica Simpson bekend via Twitter door een foto van zoon Camden John te delen, lopend op het strand met op de achtergrond 'het is een meisje' in het zand geschreven.
Tv-persoonlijkheid Vanessa Minnillo (33) beviel in september 2012 van eerste kind Camden. Geruchten dat ze mogelijk opnieuw zwanger was ontstonden begin juni toen ze werd gefotografeerd met een klein buikje.
quote:Boer Arthur en Miranda trots ouders van een zoon
Boer Arthur en Miranda zijn de trotste ouders geworden van zoon Casper.
'Het is hartstikke leuk, hij is zo’n leuk mannetje', vertelt een trotse Arthur aan de KRO. 'Hij komt nog maar een keer per nacht. We hebben niks te klagen', haakt moeder Miranda daarop in.
Casper woog bij geboorte 3400 gram en was 48 centimeter.
In 2012 deed komkommerboer Arthur mee aan het programma Boer Zoekt Vrouw waar hij de vrouw van zijn leven tegen het lijf liep: Miranda.
Sindsdien is het stel onafscheidelijk.
In oktober 2013 gaven zij elkaar het ja-woord en in januari van dit jaar werd bekend dat Miranda zwanger was.
Zou best kunnenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:48 schreef Mineola het volgende:
Ik gok op een tweede voor Bettina en Jim, gezien het interview met haar in Fabulous Mama.
Kan het niet vinden online, maar er staat iets heel stelligs in over de opvoeding van een tweede kind. Iets van 'deze is lief en makkelijk, het kan bij een tweede heel anders zijn, als die pittiger is dan zal ik het anders moeten aanpakken."
Ik vind het juist wel realistisch om er rekening mee te houden dat het maanden kan duren, in plaats van ervan uit te gaan dat het meteen raak is. Ik lees hierin dat ze niet alles op alles zetten om zwanger te worden maar wel de anticonceptie aan de kant hebben gegooid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef Aventura het volgende:
En ook gezinsuitbreiding is vooralsnog lastig in te plannen. “Nou, eh… laten we zeggen dat als het gebeurt gebeurt het, maar het is niet direct waar we ons na onze huwelijksdag op richten”, zegt Sidney. Eva vult aan: “We zijn nog zo intensief bezig met ons werk, waarin we nog verder willen groeien. Misschien dat we daar over een tijdje meer aan toe zijn dan op dit moment. Maar dat laten we graag van het moment afhangen.”
Aldus pasgetrouwde Eva Simons. Ik snap dat nooit zo. Of je doet aan anticonceptie of je gebruikt niets. In dat laatste geval kan het in een maand raak zijn. Waarom doen mensen zo vaak alsof het maaaaaanden kan duren? Of ze is, geheel volgens de fokwet, al zwanger.
Djelisa Annieta vergeten..?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
De wellicht aankomende baby zal vast een leuke naam krijgen. Erger dan Lux kan bijna niet
Mag toch hopen van niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zouden Jim en Bettina sowieso nooit doen.
Spreek je het dan uit als Luuks? Of Luks?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn buurmeisje heet L.ux, als je er eenmaal aan gewend bent is het echt een leuke naam vinnikdan
Luks.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Spreek je het dan uit als Luuks? Of Luks?
Nee. Kampersnamen reken ik niet eens meequote:
handzeep!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Kampersnamen reken ik niet eens meeAl vind ik Lux bijna net zo erg, want het klinkt als afwasmiddel of een bedrijf.
Aflex dan hèquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:54 schreef purebliss het volgende:
De volgende heet gewoon flex! Ongeacht of het een jongen of meisje is!
Oh vandaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Kampersnamen reken ik niet eens meeAl vind ik Lux bijna net zo erg, want het klinkt als afwasmiddel of een bedrijf.
dreftquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
De wellicht aankomende baby zal vast een leuke naam krijgen. Erger dan Lux kan bijna niet
Dat zou dan Meleenee heten ..... tis zonde ....quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef MissRelin het volgende:
Weliswaar geen beroemdheid, maar via via op facebook zag ik dat een stel hun pasgeboren dochter Mêléné had genoemd (jah, ook met al die kriebeltjes zo.) Geen idee hoe je het uitspreekt, maar arm kind.
Misschien wordt ze wel vriendinnen met Djeliesa Annieta. Past qua naam wel een beetje
(Dit geheel off topic overigens...)
Is toch geen hele rare naam? Die vriendin van Gert uit Samson & Gert heette ook zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef MissRelin het volgende:
Weliswaar geen beroemdheid, maar via via op facebook zag ik dat een stel hun pasgeboren dochter Mêléné had genoemd (jah, ook met al die kriebeltjes zo.) Geen idee hoe je het uitspreekt, maar arm kind.
Misschien wordt ze wel vriendinnen met Djeliesa Annieta. Past qua naam wel een beetje
Die heette toch Marleneke?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is toch geen hele rare naam? Die vriendin van Gert uit Samson & Gert heette ook zo.![]()
Vlaamse naam misschien?
Niet zo cynisch joh, cropped tops zijn supertrendy deze zomer!quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alleen jammer van dat te korte truitje![]()
Al het geld van de wereld en nog geen passende positiekleding aandoen.
Mila is altijd al een pareltje om te zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat korte shirtje nog het minst storend in het totaalensemble van ongekamd haar, afzakkruis en ontbrekende BH. Maar ze zal wel op de camping zijn ()
Klinkt een beetje als een misvormde versie van Melaniequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef MissRelin het volgende:
Niet! Mijn fout.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
En misschien kijk ik er na 3x lezen nog steeds hard overheen maar waar staat Mila Kunis in de OP?
Als het goed is, is nu de Wiki weer up-to-date (met Mila er nu bijquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan gebeurenIk was echt van mening dat ik er overheen las
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als het goed is, is nu de Wiki weer up-to-date (met Mila er nu bij)
Oh shit, zie het nu ook haha. Zat gewoon een oude aflevering te kijken...Het zal de hitte wel zijn...quote:
mooie buik al!quote:
Je weet dat die foto van mei 2012 is? En ze dus niet zwanger is op die fotoquote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(met bijbehorende sluikreclame van o.a.Papaya King)
Maar wel een overduidelijk gevalletje van sluikreclame!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:29 schreef kvd het volgende:
Je weet dat die foto van mei 2012 is? En ze dus niet zwanger is op die foto
http://www.buzzreactor.co(...)ld-hands-in-new-york
Dus die link die ik erbij heb gezet (en vele andere links) hebben allemaal een verkeerde datum?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:32 schreef Iwanius het volgende:
Als je even Google erop naslaat met Eva Mendes 2014 dan zie je dus dat het vrij actueel is.
Ik val erover dat het geen foto is waarop ze zwanger is en dit toch gewoon 'beroemd en zwanger' is. Daar plaatst je foto's van mensen die zwanger zijn en zwanger op de foto staan.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:42 schreef Iwanius het volgende:
Wedervraag. Dus mijn Google link met antwoord is ook verkeerd?
Mij gaat het erom of ik een foto van een celeb vind wat actueel is en die zwanger is.
Nou..kwam uit op Eva Mendes en Google geeft dus deze meest recente links allemaal aan en vrij hoog.
En of het nu foto's zijn uit 2012 of 2014. Mij ging het erom wat Google weergeeft. Nou dat post ik dan.
Jij valt over de datum, ik niet.
ze is daar toch niet zwangerquote:Op maandag 21 juli 2014 10:42 schreef Iwanius het volgende:
Mij gaat het erom of ik een foto van een celeb vind wat actueel is en die zwanger is.
Nou..kwam uit op Eva Mendes en Google geeft dus deze meest recente links allemaal aan en vrij hoog.
En of het nu foto's zijn uit 2012 of 2014. Mij ging het erom wat Google weergeeft. Nou dat post ik dan.
staaaahp!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:42 schreef Iwanius het volgende:
en nog 1quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef Turbomuis het volgende:
Jenni Farley met Meilani
[ afbeelding ]
quote:Zoe Saldana Expecting First Child
Zoe Saldana her husband Marco Perego are reportedly expecting their first child together, Us Weekly reports.
“Zoe is about three months pregnant,” a source tells the magazine. “But she will only announce the news when she’s ready.”
“Zoe has always wanted a big family,” says an insider, “and Marco‘s on board too!”
The couple have not officially confirmed the news yet.
Ze ziet eruit alsof ze nogal zijn uitgeschoten met botoxquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef Turbomuis het volgende:
Jenni Farley met Meilani
[ afbeelding ]
quote:Zesde kind voor Kelsey Grammer
Kelsey Grammer (59) heeft er weer een kleintje bij. Zijn vrouw Kayte beviel dinsdag in Los Angeles van hun tweede kind samen. Het is een jongetje en hij heet Gabriel.
"We zijn gezegend en verheugd dat we deze prachtige jongen in onze familie mogen verwelkomen. Hij is prachtig", zeggen ze tegen ET. Het koppel heeft al een dochter, Faith Evangeline Elisa van twee jaar oud.
De Frasier-acteur heeft verder vier kinderen uit eerdere relaties. Kelsey en Kayte trouwden in februari 2011. In maart werd duidelijk dat ze een tweede kind zouden krijgen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:28 schreef Vicky het volgende:
Zoontje voor Euvgenia Parakhina
Beschuit met blauwe muisjes voor Euvgenia Parakhina. Het Russische jurylid van So You Think You Can Dance is bevallen van haar eerste kindje: Rafael Konstantin Joop Jorna.
De kleine Rafael kwam op 23 juli om 12:22 uur ter wereld en woog bij zijn geboorte 3025 gram. Euvgenia is naar eigen zeggen de gelukkigste mens op aarde. "Het gaat hartstikke goed met mij en de kleine, alles is helemaal oké", aldus Euvgenia in RTL Boulevard.
Euvgenia is inmiddels de 40 gepasseerd, maar ze liet eerder al aan RTL Boulevard weten dat totaal geen probleem te vinden. "Leeftijd, ik zit daar niet zo mee. Het zijn maar cijfers."
De bevalling verliep vlekkeloos. "Ik mag niet klagen, het ging allemaal heel snel."
Euvgenia ligt nu nog het ziekenhuis, maar kan niet wachten om weer op de been te zijn, en om weer aan de slag te gaan bij So You Think You Can Dance.
De danseres is al jaren samen met RTL-zendercoördinator Jeroen Jorna. Hij heeft al twee kinderen uit een eerdere relatie.
Kan natuurlijk om heel veel redenen zijn..quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:30 schreef Leandra het volgende:
Een vlekkeloze bevalling, maar 24 uur later nog wel in het ziekenhuis liggen?
Sjezus, komt daar straks een walrus uit ofzo?quote:
Vast een drieling, ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:26 schreef static het volgende:
[..]
Sjezus, komt daar straks een walrus uit ofzo?
??? Is een hele normale buik hoor. Ik snap jou echt nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:26 schreef static het volgende:
[..]
Sjezus, komt daar straks een walrus uit ofzo?
jup... In België ligt zowat iedereen 5 dagen in ziekenhuis na bevalling, gewoon omdat het zo hoort.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan natuurlijk om heel veel redenen zijn..
nee idd. Valt echt heel erg mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En de buik van Doutzen vind ik nog helemaal zo groot niet, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:01 schreef alors het volgende:
Static met weer een kutopmerking die nergens op slaat. En dat is mod
Zelfs de gemiddelde niet-zwangerequote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
De foto is laag geschoten. En verder, op de buik na, een niet-zwanger lijf. De gemiddelde zwangere is eerder een walrus naast haar
misschien een kraamhotelafdelingiets?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:30 schreef Leandra het volgende:
Een vlekkeloze bevalling, maar 24 uur later nog wel in het ziekenhuis liggen?
Foto van Doutzen met bijschrift: "Cruising around, waiting for a miracle to happen"quote:Musicalster John Vooijs (Joseph, Tarzan) is een zoon rijker. Jelle Paul werd zondag geboren.
"Met mama en Jelle gaat het goed", twitterde Vooijs maandag. De acteur en zijn vrouw Mimi kregen in 2010 al zoontje Liam Jazz.
De 35-jarige Vooijs trouwde in 2008 met de Spaanse danseres. De twee leerden elkaar kennen achter de schermen bij de musical Tarzan, waar Vooijs in speelde.
De acteur, die momenteel te zien is in de Duitse versie van Tarzan, had rollen in producties als We Will Rock You, Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat en Mamma Mia!
Huu, Chelsea wordt opeens de dochter van Princess Anne!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:24 schreef bloempje-moi het volgende:
Chelsea Clinton in een aardappelzak
straks noemen ze dr miraclequote:Op maandag 28 juli 2014 18:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Foto van Doutzen met bijschrift: "Cruising around, waiting for a miracle to happen"
[ afbeelding ]
Ik vind dat zo'n verrot woordje in dit geval. Tuurlijk, veel mensen zien het krijgen van een kindje als een wonder. Maar op wat voor wonder wacht ze nu?Dat het kind ineens in haar armen ligt of voor haar staat? Dat ze de eerste is die al niezend zal bevallen?quote:
Ze is zo ongeveer nu uitgerekend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat de bevalling spontaan begint? Is ze al overtijd?
jup, +1. Ik werd van de week ineens gefeliciteerd met mijn wondertje. Ik moest een beetje overgevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze is zo ongeveer nu uitgerekend.
Ik vind het gewoon een rare woordkeus. Er is niks wonderlijks aan het feit dat er aan het eind van een zwangerschap een kindje komt. Het is wonderbaarlijker als die er niet komt zeg maar of dat het een puppy blijkt te zijn.
En ben stiekem een beetje allergisch voor de benaming 'wondertje' voor een kind
Jammer dat Lieke ook op de foto staat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:29 schreef kvd het volgende:
1 foto's, 2 zwangere dames, Doutzen en Lieke
[ afbeelding ]
'Beautiful moment today with my dear friend'
Sarah Drew (Greys anatomy) is zwanger van nummer 2
[ afbeelding ]
Hoe zal je het uitspreken? Mieleenaa? Of Mailienaa? Als het dat laatste is vind ik het zo erg nog niet eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:00 schreef laziness het volgende:
Ik vind Myllena helemaal niks. Jammer dat ze nu weer zo'n hele aparte naam kiest.
Link werkt niet. Hoe flink?quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
Foto van de Instagram van Sunnery
[ afbeelding ]
Details zijn niet bekend gemaakt nog.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Link werkt niet. Hoe flink?
En wat ziet Doutzen er fantastisch uit, terwijl ze net bevallen is!
Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef Sjeen het volgende:
Phyllon spreek je uit als Fillon? Dan lijkt me dit Mil-lena, een soort Melanie maar dan anders...
Ja maar had Roos dan leuk gestaan naast Phyllon? Of wilde je iets simpels in het Engels?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:00 schreef laziness het volgende:
Ik vind Myllena helemaal niks. Jammer dat ze nu weer zo'n hele aparte naam kiest.
Neequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar had Roos dan leuk gestaan naast Phyllon? Of wilde je iets simpels in het Engels?
Ze zijn iig dol op de letter L
Ik vind het ook niet echt een leuke naam (Phyllon ook niet), maar iets klassiek(er)s had ik na Phyllon niet verwacht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Neeen dat ze voor Engels zou kiezen had ik ook wel verwacht gezien hun werk en woonplaats maar inderdaad een wat klassiekere naam had ik mooier gevonden. Of alleen Lena.
Je hebt wel gelijk inderdaad maar ik was destijds ook verbaasd over Phyllon. Niet wat ik me bij Doutzen voorstelde en blijkbaar heb ik dat beeld na Phyllon nog steeds niet aangepastquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:23 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt een leuke naam (Phyllon ook niet), maar iets klassiek(er)s had ik na Phyllon niet verwacht.
Lena vind ik dan weer helemaal niet bij Phyllon passen. Dan vind ik dit nog beter, al snap ik geen klap van die uitspraak, dus ik wacht het nog even afquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Neeen dat ze voor Engels zou kiezen had ik ook wel verwacht gezien hun werk en woonplaats maar inderdaad een wat klassiekere naam had ik mooier gevonden. Of alleen Lena.
WTF! Ze zit erbij alsof ze op kraamvisite is bij iemand anders... Net bevallen en dan al zo fris en fruitig erbij zitten...quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik er elke dag uitquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mwah, ze ziet er wel moe uit hoor (maar nog steeds mooi uiteraard).
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
Leuk voor Doutzen. Wel jammer dat het een halfbloedje is.![]()
Volgens rtl boulevard bijna 4500 gram...flinke dame!quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Details zijn niet bekend gemaakt nog.
Echt fantastisch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:21 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Volgens rtl boulevard bijna 4500 gram...flinke dame!
Ja echt he, zelfs als ze net geworpen heeft ziet ze er nog beter uit dan ik op m'n beste dagquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Link werkt niet. Hoe flink?
En wat ziet Doutzen er fantastisch uit, terwijl ze net bevallen is!
Dit is toch helemaal niet Engels?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Halfbloedjes zijn prachtig!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
Want daar zou niet expliciet naar gevraagd zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geniet nou maar eerst van je kindje i.p.v. aan deze zaken te denken....
Waarom jammer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
http://www.quest.nl/artikel/zijn-halfbloedjes-mooierquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
van iemand met de naam superniger verwacht ik het eigenlijk andersomquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk ten koste van de superieure germaanse genen
Misschien bedoelt hij dat het ten koste gaat van de superieure negroide genen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
van iemand met de naam superniger verwacht ik het eigenlijk andersom
Ook
quote:Alicia Keys is opnieuw zwanger
Alicia Keys wordt binnenkort opnieuw moeder. De zangeres is in verwachting van haar tweede kind.
Dat heeft ze zelf bekendgemaakt via Instagram.
Bij een foto van zichzelf en echtgenoot Swizz Beatz schrijft de zangeres: "Een heel fijn jubileum voor de liefde van mijn leven! En om alles nog mooier te maken krijgen we binnenkort nog een engeltje! Jij maakt mij blijer dan ik ooit had kunnen weten! Op nog vele mooie jaren van het beste deel van mijn leven!"
De zangeres is op de foto al duidelijk zwanger, dus waarschijnlijk is ze al enkele maanden in verwachting.
Keys trouwde op 31 juli 2010 met de muzikant. De twee hebben samen al een zoon: Egypt Daoud Dean, die in oktober van hetzelfde jaar werd geboren.
Schattige foto! En wat een lelijke naam, maar was te verwachten na Phyllon.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, haar lichaam is haar werk. En ze denkt er juist heel relaxed over, getuige bovenstaande uitspraak.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
De Friese schone weet nog niet of ze snel weer aan het werk zal gaan na de geboorte van haar dochter. "We zien wel hoe het gaat."
Om in goede vorm te komen, heeft ze in ieder geval goede hulp voorhanden. "Ik hou er niet van om over mijn lichaam te stressen. Ik heb mijn zus, een voedingsdeskundige, die me helpt af te vallen."
Daar zitten z'n ribben hè, dus het is zoals de Here het bedoeld heeft...quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef kvd het volgende:
Ik vind de Alicia foto een beetje eng...een hysterisch-manische lach, een lange nek het lijkt wel of ze uit de borstkas van Swizz groeit.
Dat kan nog erger: "Mijn (b)engeltje"quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Mensen die hun kinderen engeltjes noemen, daar moet ik altijd een heel klein beetje van brake.
Wondertje is erger, maar engeltje, brrrrrrrr.
Rare opmerking, zeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
Wat is er raar aan mijn opmerking?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Rare opmerking, zeg.
Gefeliciteerd Doutzen. Mooi koningsgezinnetje
Mijn engeltje en mannetje/hubbie/mannie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan nog erger: "Mijn (b)engeltje"
Me engeltje en me schatjequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn engeltje en mannetje/hubbie/mannie.
te erg!quote:
Ze was wel met meer oppervlakkige zaken bezig op de dag van geboorte:quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
De Friese schone weet nog niet of ze snel weer aan het werk zal gaan na de geboorte van haar dochter. "We zien wel hoe het gaat."
Om in goede vorm te komen, heeft ze in ieder geval goede hulp voorhanden. "Ik hou er niet van om over mijn lichaam te stressen. Ik heb mijn zus, een voedingsdeskundige, die me helpt af te vallen."
Hahaha. Maar ik heb het idee (hoeft niet zo te zijn) dat zij niet heul slim is. Zo komt ze over tijdens interviews dan. Of ze is gewoon vaak nerveus ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze was wel met meer oppervlakkige zaken bezig op de dag van geboorte:
Wow! After this incredible morning I also found out my Facebook page has reached one million fans!
Dat idee heb ik ook. Ze is niet zo welbespraakt en zit vaak alleen maar een beetje mooi te zijn bij interviews. Ze zegt overigens wel eens dat ze heus niet dom is, want ze heeft het havo gedaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:39 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hahaha. Maar ik heb het idee (hoeft niet zo te zijn) dat zij niet heul slim is. Zo komt ze over tijdens interviews dan. Of ze is gewoon vaak nerveus ofzo.
Ik wou het net postenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Nicolette van Dam wist nog iets mooiers dan LolaLily......
Kiki Kate
Vanochtend geboren.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Kiki Kate
Vanochtend geboren.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Kiki Kate
Vanochtend geboren.
Hmmz, toch wel weer goed gegokt wat betreft dezelfde stijl als Lola-Lily. Al dachten we dat allemaal wel gok ik zoquote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Dan doe ik alvast een gooi voor de naam!
Jongetje; Rocky-Rico of Dex-Dean!
In de zandbak met zusje Lola-Lily![]()
Gewoon Kikiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
En er is zeker geen hoop dat ze gewoon als roepnaam Kiki heeft?
Kiki-Kokoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Had dan gekozen voor vier maal k, net als bij LoLa-LiLy.... KiKi-KoKo of zo
[..]
Gewoon Kiki![]()
Ik hoop dan liever op Kate
![]()
En nou maar niet hopen dat dat eerste blaagje net als ik vroeger op logopedie moet omdat ze de L niet uit kan spreken... in dat geval stelt ze zichzelf voor als 'Goga-Giggy' of zo![]()
vergeet jommetje nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn engeltje en mannetje/hubbie/mannie.
geen kika kate?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Kiki Kate
Vanochtend geboren.
Ja!quote:
God allemachtig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Kiki Kate
Vanochtend geboren.
Als je het lekker op z'n Brits gaat doen, spetter je iedereen onder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:43 schreef Lyssa het volgende:
Ook leuk als je je in Amerika gaat voorstellen, met die drie K's..En de Engelse klank van de K erbij zeggen..
quote:
quote:Ben ik de enige die gelijk trek kreeg in een Kit-Kat?
Dat wilde ik inderdaad ook nog zeggen misschien gebruikt ze alleen het eerste gedeelte van de naam.., maar nee dus!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Lola -Lily noemt ze ook altijd voluit zo he, dus voor Kikitiki vrees ik hetzelfde
Charliequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat zou Lila-Lieke voor naam in petto hebben?
Roderickquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Nouveau Goois gok ik. Met een lekker rollende rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....
Echt, hoe verzin je dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Kiki Kate
Vanochtend geboren.
Ik ga voor Rosemarrrrrrrrrijn! Klassiek en beetje tuttig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:29 schreef Starlie het volgende:
Ik gok bij Lieke toch wel op een korte stoere naam hoor!
arm kereltjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga voor Rosemarrrrrrrrrijn! Klassiek en beetje tuttig.
Zo heet de dochter van Wendy van Dijk al. Denk niet dat die naam op hun lijstje voorkomt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Lizzy wel bij haar passen.
Oh ik dacht dat het geslacht nog niet bekend wasquote:
Jens is wel een.goeie gok inderdaad!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het geslacht nog niet bekend was![]()
Dan ga ik voor Roderick, Olivier of Jens!
Mees of Milan. Reinout of William misschien. Of Merlijn. Max.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jens is wel een.goeie gok inderdaad!
Alles lijkt nep aan deze foto. Een bh lijkt weggeshopt bijv.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef ChatGirl het volgende:
Christina Aguilera heeft naakt geposeerd met haar zwangere buik. Ik vind het een erg rare pose en foto.
[ afbeelding ]
Kitkat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:25 schreef Spees_Eend het volgende:
De uitspraak van KikiKate is wel echt level 10 Bowser eindbaas.
Minstens de helft van haar lichaam is weggeshopt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef ChatGirl het volgende:
Christina Aguilera heeft naakt geposeerd met haar zwangere buik. Ik vind het een erg rare pose en foto.
[ afbeelding ]
Slechte fotoshopquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doet me aan een centaur denkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesquote:'Kanye West wil een zoon van Kim Kardashian'
Kanye West wil dolgraag een zoon. Om zijn grootste wens in vervulling te laten gaan, heeft de rapper een heel team ingehuurd om er zeker van te zijn dat het tweede kindje een jongen wordt.
Foto: REUTERS
"Hij heeft diëtisten en voedingsexperts aangenomen die een heel dieet hebben bedacht voor hem en Kim", onthult een insider aan Daily Star.
Zo eten de rapper en de realityster, op advies van de experts, veel augurken en zoute producten. Ook hebben ze alleen seks op dagen dat de kans groot is dat ze een jongen verwekken. "Ze proberen ook allerlei verschillende standjes, waarvan Kanye zeker weet dat ze er voor zorgen dat ze een zoon krijgen."
Het beroemde stel, dat elkaar in juni het jawoord gaf, heeft al een dochter van een
Wat een zielig stel is het toch.quote:
Ik wist niet dat zijn een stel warenquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:03 schreef Leipuri het volgende:
Natascha Hamilton (Atomic Kitten) en Richard Neville (5ive)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een treurigheid...quote:
Dat! Wel een leuk setjequote:Op maandag 4 augustus 2014 09:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zijn een stel waren
Van de derde kerel ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat! Wel een leuk setjeen dat opgerolde pickinickkleed in haar hand
Hoeveelste kind is dit voor Natascha eigenlijk?
-edit-
4e kind op komst, wowsers!
Wauw Richie is verdomd goed opgedroogdquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:03 schreef Leipuri het volgende:
Natascha Hamilton (Atomic Kitten) en Richard Neville (5ive)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sytske van der Ster is bevallen van een zoon. Dat laat het management van de actrice aan RTL Boulevard weten.
Het kleine ventje heet Amir en kwam op 31 juli ter wereld. "Alles gaat goed met moeder en zoon. Ze zijn helemaal happy", aldus de manager.
Geen idee wie het is, maar het staat op de rtl boulevard site. Ze zal wel ergens bekend van zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja klopt!quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:28 schreef laiveneertiekje het volgende:
Speelde ze ook niet in de Coassistent?
Hahaha. Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef DonnaRush het volgende:
Wow. Die spoiler haha. Not Safe For Work!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]*RRRRRR*!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ze is gewoon heel gemiddeld, de gemiddelde Nederlander is oppervlakkig. Ok dan, ze heeft een goed gezicht, mooie trekken en mooi haar. En verder lijkt ze me wel vriendelijk en sympathiek.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:30 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Ze is niet zo welbespraakt en zit vaak alleen maar een beetje mooi te zijn bij interviews. Ze zegt overigens wel eens dat ze heus niet dom is, want ze heeft het havo gedaan
quote:Katie Price, 36, unexpectedly gave birth to her baby girl two weeks early on Monday afternoon, despite booking into a private London hospital for a planned C-section on August 15.
Her publicist, Lauren Lunn-Farrow released a short statement via her Twitter account, saying: 'LFM can confirm that @MissKatiePrice has given birth to a baby girl this afternoon.
'No more details will be given at present.'
Die keizersnede zou de 15de pas zijn, dus is dit een onverwachte bevalling geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
Two weeks early is een beetje een vreemde omschrijving als het om een geplande keizersnede ging... Die plan je immers niet rond de uitgerekende datum, maar wat vroeger zodat het risico op een natuurlijke bevalling wat kleiner is.
Maar goed, fijn voor haar dat ze iig bevallen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
dat is Nicolette Kluijverquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:36 schreef Markeerstift het volgende:
Ok, ik dacht eigenlijk dat Nicolette zwanger was van een tweeling.. wie was dat dan of heb ik zelf bedacht dat een van die NLse zwangeren een tweeling kreeg?
Zit je boulevard te kijken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Zei Jan Kooijman nou dat hij er twee meiden bij krijgt?
Kijken zou een te groot woord zijnquote:
Ja, maar dan is de bevalling dus meer dan twee weken voor de uitgerekende datum, want ze plannen een keizersnede over het algemeen ook al een week of twee voor de uitgerekende datum om te voorkomen dat het toch onverwachts een natuurlijke bevalling wordtquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:48 schreef kvd het volgende:
[..]
Die keizersnede zou de 15de pas zijn, dus is dit een onverwachte bevalling geweest.
De geplande keizersnede (vanwege een medische reden) stond gepland voor de 15de. Dan is dit toch een early birth geweest? Dit hadden ze a) niet voorzien/verwacht en b) het kindje is uiteindelijk minimaal een maand voor de uitgerekende datum geboren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de bevalling dus meer dan twee weken voor de uitgerekende datum, want ze plannen een keizersnede over het algemeen ook al een week of twee voor de uitgerekende datum om te voorkomen dat het toch onverwachts een natuurlijke bevalling wordt
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef kvd het volgende:
[..]
De geplande keizersnede (vanwege een medische reden) stond gepland voor de 15de. Dan is dit toch een early birth geweest? Dit hadden ze a) niet voorzien/verwacht en b) het kindje is uiteindelijk minimaal een maand voor de uitgerekende datum geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |