Read more: http://perezhilton.com/pe(...)ations#ixzz374qYVDGOquote:Ellen DeGeneres ✔ @TheEllenShow
Follow
Congrats to @RyanGosling and @EvaMendes! That's going to be the most beautiful, bilingual, part-superhero, well-dressed, romantic baby ever.
Ryan was voor zijn ingrepen echt een stuk minder.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moeten daar knappe kinderen van komen zeg
Oh oh. Foto? Ik was zo verliefd op Ryan. Als dat maar niet voorbij is na die fotoquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ryan was voor zijn ingrepen echt een stuk minder.
In mijn hoofd was het ook veel erger.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
Lijkt mij dat hij alleen een neuscorrectie heeft gedaan, en dan ook echt maar minimaal.
Een mede not-lover!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:37 schreef Copycat het volgende:
Ik,vind hem helemaal niet aantrekkelijk, beetje slapjes. Hij mist ook een sterke kaaklijn. Om over zijn knieën nog maar te zwijgen.
Ik doe ook mee. Ik word er ook niet warm van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, hier word ik echt niet warm of koud van...Hij oogt vooral saaaaaai.
Sinds wanneer is een zwangerschap trouwens bevestigd als Ellen mensen feliciteert? Zij kan toch ook maar wat zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Sorry mijn grootste Hollywood crush is Ryan GoslingReynolds![]()
Die op bewegend beeld ook beter dan op foto's is![]()
Want Ellen is een overrated god in USA.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een zwangerschap trouwens bevestigd als Ellen mensen feliciteert? Zij kan toch ook maar wat zeggen
quote:Jimmy Kimmel opnieuw vader geworden
Jimmy Kimmel is voor de derde keer vader geworden. Zijn vrouw Molly beviel donderdag van een meisje.
Dat meldt hij op Twitter. Het is zijn eerste kind met Molly, met wie hij in juli 2013 trouwde. De twee zijn al sinds 2009 samen. Jimmy heeft ook twee kinderen uit een eerder huwelijk: Katie en Kevin.
De naam van het meisje is nog niet bekendgemaakt.
ze is vannacht/vanmorgen waarschijnlijk bevallenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:41 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, JWow is voor mijn gevoel al een jaar zwanger.
quote:JWoww's Labor Induced & Confirmed By Jersey Shore Cast Member!
It's baby time!
JWoww and her honey, Roger Mathews, have waited a long nine months to welcome their little girl into the world, and now it looks like the big day is here.
The former Jersey Shore star has reportedly had her labor induced. There were rumors she was being induced, but now we have official confirmation…
…and from none other than her former castmate Ronnie Magro!
While out and about on Saturday night, Ronnie confirmed the rumors saying she had just been induced.
We can't wait to meet the little guidette!
Mijn man zei: is ze zwanger ofzo? En hij weet niet van de speculatiesquote:Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
ik zit naar de sluitingsceremonie van t wk voetbal te kijken en meen idd een klein bollend buikje te zien bij shakira...
Meilani, best een beetje in de lijn der verwachting!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
At long last, Jenni Farley and Roger Mathews welcomed their baby girl on Sunday, July 13 at 12:49p.
“Jenni and Roger are so excited to welcome the newest guidette Meilani Alexandra Mathews to the world weighing 7 lbs., 13 oz.,” the “Snooki & JWOWW” star’s rep told MTV News. “Meilani and her parents are doing great and are happy and healthy. Meilani is already looking to trade her baby bottle for barbells.”
Ik weet niet zo goed wat ik van die naam moet vinden eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik er nog nooit van gehoord hadquote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meilani, best een beetje in de lijn der verwachting!
Haar toekomst staat al vast dusquote:The name Meilani has the following meaning:
Black or dark-skinned beauty.
It is a female name, suitable for baby girls.
quote:Ferry Corsten weer vader
Dj Ferry Corsten en zijn vrouw Lia hebben kind nummer twee verwelkomd.
Ferry heeft de komst van de baby, een jongetje, aangekondigd op Twitter.
"Hallo wereld. Ik ben Seb Corsten. En ik ben erg blij dat ik er eindelijk ben", schrijft een dolblije dj bij een foto van het kindje.
Seb is het broertje van grote zus Gabby (5).
Heb dat ook gehoord/gelezen; en als je zijn foto ziet denk je; mwah .... Anouk en reusachtig .....quote:Op zondag 13 juli 2014 21:44 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde op de radio net, dat de vader van de baby van Anouk, de bodyguard van Paris Hilton zou zijn.
ik denk dat ze enkel willen zeggen dat ze geen anticonceptie gebruiken, maar niet hysterisch met ovulatietesten en op de kalender neuken aan de slag gaan. Als in: zwanger! Nu! Meteen! En de kans op snel zwanger worden op hun manier kleiner achten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef Aventura het volgende:
En ook gezinsuitbreiding is vooralsnog lastig in te plannen. “Nou, eh… laten we zeggen dat als het gebeurt gebeurt het, maar het is niet direct waar we ons na onze huwelijksdag op richten”, zegt Sidney. Eva vult aan: “We zijn nog zo intensief bezig met ons werk, waarin we nog verder willen groeien. Misschien dat we daar over een tijdje meer aan toe zijn dan op dit moment. Maar dat laten we graag van het moment afhangen.”
Aldus pasgetrouwde Eva Simons. Ik snap dat nooit zo. Of je doet aan anticonceptie of je gebruikt niets. In dat laatste geval kan het in een maand raak zijn. Waarom doen mensen zo vaak alsof het maaaaaanden kan duren? Of ze is, geheel volgens de fokwet, al zwanger.
quote:Nick Lachey wordt opnieuw vader
Vanessa Minnillo, de vrouw van zanger en acteur Nick Lachey, is voor de tweede keer zwanger.
Dat maakt de 40-jarige ex van Jessica Simpson bekend via Twitter door een foto van zoon Camden John te delen, lopend op het strand met op de achtergrond 'het is een meisje' in het zand geschreven.
Tv-persoonlijkheid Vanessa Minnillo (33) beviel in september 2012 van eerste kind Camden. Geruchten dat ze mogelijk opnieuw zwanger was ontstonden begin juni toen ze werd gefotografeerd met een klein buikje.
quote:Boer Arthur en Miranda trots ouders van een zoon
Boer Arthur en Miranda zijn de trotste ouders geworden van zoon Casper.
'Het is hartstikke leuk, hij is zo’n leuk mannetje', vertelt een trotse Arthur aan de KRO. 'Hij komt nog maar een keer per nacht. We hebben niks te klagen', haakt moeder Miranda daarop in.
Casper woog bij geboorte 3400 gram en was 48 centimeter.
In 2012 deed komkommerboer Arthur mee aan het programma Boer Zoekt Vrouw waar hij de vrouw van zijn leven tegen het lijf liep: Miranda.
Sindsdien is het stel onafscheidelijk.
In oktober 2013 gaven zij elkaar het ja-woord en in januari van dit jaar werd bekend dat Miranda zwanger was.
Zou best kunnenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:48 schreef Mineola het volgende:
Ik gok op een tweede voor Bettina en Jim, gezien het interview met haar in Fabulous Mama.
Kan het niet vinden online, maar er staat iets heel stelligs in over de opvoeding van een tweede kind. Iets van 'deze is lief en makkelijk, het kan bij een tweede heel anders zijn, als die pittiger is dan zal ik het anders moeten aanpakken."
Ik vind het juist wel realistisch om er rekening mee te houden dat het maanden kan duren, in plaats van ervan uit te gaan dat het meteen raak is. Ik lees hierin dat ze niet alles op alles zetten om zwanger te worden maar wel de anticonceptie aan de kant hebben gegooid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef Aventura het volgende:
En ook gezinsuitbreiding is vooralsnog lastig in te plannen. “Nou, eh… laten we zeggen dat als het gebeurt gebeurt het, maar het is niet direct waar we ons na onze huwelijksdag op richten”, zegt Sidney. Eva vult aan: “We zijn nog zo intensief bezig met ons werk, waarin we nog verder willen groeien. Misschien dat we daar over een tijdje meer aan toe zijn dan op dit moment. Maar dat laten we graag van het moment afhangen.”
Aldus pasgetrouwde Eva Simons. Ik snap dat nooit zo. Of je doet aan anticonceptie of je gebruikt niets. In dat laatste geval kan het in een maand raak zijn. Waarom doen mensen zo vaak alsof het maaaaaanden kan duren? Of ze is, geheel volgens de fokwet, al zwanger.
Djelisa Annieta vergeten..?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
De wellicht aankomende baby zal vast een leuke naam krijgen. Erger dan Lux kan bijna niet
Mag toch hopen van niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zouden Jim en Bettina sowieso nooit doen.
Spreek je het dan uit als Luuks? Of Luks?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn buurmeisje heet L.ux, als je er eenmaal aan gewend bent is het echt een leuke naam vinnikdan
Luks.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Spreek je het dan uit als Luuks? Of Luks?
Nee. Kampersnamen reken ik niet eens meequote:
handzeep!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Kampersnamen reken ik niet eens meeAl vind ik Lux bijna net zo erg, want het klinkt als afwasmiddel of een bedrijf.
Aflex dan hèquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:54 schreef purebliss het volgende:
De volgende heet gewoon flex! Ongeacht of het een jongen of meisje is!
Oh vandaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Kampersnamen reken ik niet eens meeAl vind ik Lux bijna net zo erg, want het klinkt als afwasmiddel of een bedrijf.
dreftquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
De wellicht aankomende baby zal vast een leuke naam krijgen. Erger dan Lux kan bijna niet
Dat zou dan Meleenee heten ..... tis zonde ....quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef MissRelin het volgende:
Weliswaar geen beroemdheid, maar via via op facebook zag ik dat een stel hun pasgeboren dochter Mêléné had genoemd (jah, ook met al die kriebeltjes zo.) Geen idee hoe je het uitspreekt, maar arm kind.
Misschien wordt ze wel vriendinnen met Djeliesa Annieta. Past qua naam wel een beetje
(Dit geheel off topic overigens...)
Is toch geen hele rare naam? Die vriendin van Gert uit Samson & Gert heette ook zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef MissRelin het volgende:
Weliswaar geen beroemdheid, maar via via op facebook zag ik dat een stel hun pasgeboren dochter Mêléné had genoemd (jah, ook met al die kriebeltjes zo.) Geen idee hoe je het uitspreekt, maar arm kind.
Misschien wordt ze wel vriendinnen met Djeliesa Annieta. Past qua naam wel een beetje
Die heette toch Marleneke?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is toch geen hele rare naam? Die vriendin van Gert uit Samson & Gert heette ook zo.![]()
Vlaamse naam misschien?
Niet zo cynisch joh, cropped tops zijn supertrendy deze zomer!quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alleen jammer van dat te korte truitje![]()
Al het geld van de wereld en nog geen passende positiekleding aandoen.
Mila is altijd al een pareltje om te zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat korte shirtje nog het minst storend in het totaalensemble van ongekamd haar, afzakkruis en ontbrekende BH. Maar ze zal wel op de camping zijn ()
Klinkt een beetje als een misvormde versie van Melaniequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef MissRelin het volgende:
Niet! Mijn fout.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
En misschien kijk ik er na 3x lezen nog steeds hard overheen maar waar staat Mila Kunis in de OP?
Als het goed is, is nu de Wiki weer up-to-date (met Mila er nu bijquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan gebeurenIk was echt van mening dat ik er overheen las
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als het goed is, is nu de Wiki weer up-to-date (met Mila er nu bij)
Oh shit, zie het nu ook haha. Zat gewoon een oude aflevering te kijken...Het zal de hitte wel zijn...quote:
mooie buik al!quote:
Je weet dat die foto van mei 2012 is? En ze dus niet zwanger is op die fotoquote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(met bijbehorende sluikreclame van o.a.Papaya King)
Maar wel een overduidelijk gevalletje van sluikreclame!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:29 schreef kvd het volgende:
Je weet dat die foto van mei 2012 is? En ze dus niet zwanger is op die foto
http://www.buzzreactor.co(...)ld-hands-in-new-york
Dus die link die ik erbij heb gezet (en vele andere links) hebben allemaal een verkeerde datum?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:32 schreef Iwanius het volgende:
Als je even Google erop naslaat met Eva Mendes 2014 dan zie je dus dat het vrij actueel is.
Ik val erover dat het geen foto is waarop ze zwanger is en dit toch gewoon 'beroemd en zwanger' is. Daar plaatst je foto's van mensen die zwanger zijn en zwanger op de foto staan.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:42 schreef Iwanius het volgende:
Wedervraag. Dus mijn Google link met antwoord is ook verkeerd?
Mij gaat het erom of ik een foto van een celeb vind wat actueel is en die zwanger is.
Nou..kwam uit op Eva Mendes en Google geeft dus deze meest recente links allemaal aan en vrij hoog.
En of het nu foto's zijn uit 2012 of 2014. Mij ging het erom wat Google weergeeft. Nou dat post ik dan.
Jij valt over de datum, ik niet.
ze is daar toch niet zwangerquote:Op maandag 21 juli 2014 10:42 schreef Iwanius het volgende:
Mij gaat het erom of ik een foto van een celeb vind wat actueel is en die zwanger is.
Nou..kwam uit op Eva Mendes en Google geeft dus deze meest recente links allemaal aan en vrij hoog.
En of het nu foto's zijn uit 2012 of 2014. Mij ging het erom wat Google weergeeft. Nou dat post ik dan.
staaaahp!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:42 schreef Iwanius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |