BARF en KVV zeggen mij zo niks. BARF doe ik op de wc en KVV zing ik luidkeels door de straten als ik weer teveel op heb.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vers vlees voeren is goedkoper dan brokken voeren. Het is even uitvogelen hoe of wat, maar als je dat eenmaal weet, dan ben je voor een paar cent per dag klaar.
Zoals ik zei, BARF is misschien wat te moeilijk nog, maar KVV is heel goed te doen om mee te beginnen, vooral omdat daar alle mineralen en vitaminen in zitten die de hond of kat nodig heeft.
Van duur voer hoef je vaak minder te geven om ze tevreden te houdenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:29 schreef muhahaha het volgende: [..] Hm, viel me al op dat er in de standaard brokken veel granen zijn verwerkt, vind Royal Canin alleen zo verschrikkelijk duur. 20 euro voor een 2 kilo zak. Ik heb er wel al aan zitten denken om rauw vlees te geven, zo uit het pak zonder kruiden.
jupquote:
Bij brokken geldt dat wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van duur voer hoef je vaak minder te geven om ze tevreden te houden
Barf, dat is een ongelukkige naam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Muahaha, als je je interesseert voor het voeren van vers vlees, dan kan ik je barfplaats aanraden (Barf = Bones and raw food, maar je kunt daar ook info vinden over KVV), daar staan hele artikelen, ervaringen en eigenlijk alle info voor mensen die vers (willen gaan) voeren.
Een doodsverwensing is wel heel erg multi-interpreteerbaar. Het lijkt de Koran wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
Doodsverwensingen? Dat mag niet van de FOK!s
.
Interessant. Vanavond eens naar kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Muahaha, als je je interesseert voor het voeren van vers vlees, dan kan ik je barfplaats aanraden (Barf = Bones and raw food, maar je kunt daar ook info vinden over KVV), daar staan hele artikelen, ervaringen en eigenlijk alle info voor mensen die vers (willen gaan) voeren.
Censuur!quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
Doodsverwensingen? Dat mag niet van de FOK!s
.
Hey niet haten op de Koran he Kaneel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Barf, dat is een ongelukkige naam.
[..]
Een doodsverwensing is wel heel erg multi-interpreteerbaar. Het lijkt de Koran wel.
Ik zou je willen wijzen op je spelfout, maar ik ben bang dat ik daarmee sfeerverpestend bezig zou zijn.quote:
ik had t over brokken iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij brokken geldt dat wel ja. Vlees voeren is goedkoper omdat je daar nog minder van hoeft te geven om in de dagelijkse behoefte te voorzien.
Nou, ik wil voornamelijk dat ie gewoon lekker zijn bakje leegsmikkelt. Hij geeft mij nu het idee dat hij alleen het noodzakelijke pakt en daarna bij mij komt schooien en wilt hebben wat ik aan het eten ben en dat vind ik zielig en irritant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Als het tegenvalt, mag je het dan ongedaan laten maken? Of zit je er aan vast?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoorzal er volgende week wel achter komen hoe zuinig het nu is
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je willen wijzen op je spelfout, maar ik ben bang dat ik daarmee sfeerverpestend bezig zou zijn.
geef je hem weleens wat dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik wil voornamelijk dat ie gewoon lekker zijn bakje leegsmikkelt. Hij geeft mij nu het idee dat hij alleen het noodzakelijke pakt en daarna bij mij komt schooien en wilt hebben wat ik aan het eten ben en dat vind ik zielig en irritant.
Als dit al als haten wordt opgevat, kan ik me in retrospect een ban goed voorstellen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey niet haten op de Koran he Kaneel.
Onze moslimbroeders en zusters hebben ook gevoel.
Nou ja, als je je bedenkt dat katten (en ook honden) van nature vleeseters zijn die alles aan een dier oppeuzelen (van de huid, tot de hoeven, spieren en organen), dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn te bedenken dat het wel eens kan gebeuren dat een kat of hond niet meer in zijn of haar brokken geïnteresseerd is...quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik wil voornamelijk dat ie gewoon lekker zijn bakje leegsmikkelt. Hij geeft mij nu het idee dat hij alleen het noodzakelijke pakt en daarna bij mij komt schooien en wilt hebben wat ik aan het eten ben en dat vind ik zielig en irritant.
Als je het maar laatquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je willen wijzen op je spelfout, maar ik ben bang dat ik daarmee sfeerverpestend bezig zou zijn.
Hier ook jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leven van die mij ook. Wel duurdere brokken. Want speciaal voer voor Gijsemans.
Nat voer is natuurlijk geen vergelijk met vers vlees. Nat voer is meuk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je het maar laat
[..]
Hier ook ja
Nat voer krijgen ze ook sneller last van hun gebit mee.
Hm ja, zoiets had ik me wel bedacht. Ik ben al eens overgestapt naar een ander merk maar ja, ik heb ergens het idee dat alles stiekem wel hetzelfde is met 80% granen ed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je je bedenkt dat katten (en ook honden) van nature vleeseters zijn die alles aan een dier oppeuzelen (van de huid, tot de hoeven, spieren en organen), dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn te bedenken dat het wel eens kan gebeuren dat een kat of hond niet meer in zijn of haar brokken geïnteresseerd is...
Wij eten ook niet iedere dag hetzelfde, waarom onze huisdieren wel?
Je hebt em verpestquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, anders was ie daar nooit mee begonnen.
dan blijft hij t ws ook wel doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, anders was ie daar nooit mee begonnen.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dit al als haten wordt opgevat, kan ik me in retrospect een ban goed voorstellen.
Nee Roy, ik heb wel een enorme schurfthekel aan de Islam in West- en Noord-Europa, maar dat ligt aan de uiting, niet het principe.
Ik ben helemaal overstag. Onze hond kreeg ook vers vlees, uiteindelijk. De hond van mijn vriendin is allergisch voor een onbekend iets. Ze is gaan KVV-en en de hond heeft nergens last meer van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Interessant. Vanavond eens naar kijken
Er zijn wel brokken waar een hoger vleespercentage in zit, maar die zijn, logischerwijs, ook duurder. Hills of Orijen, bijvoorbeeld. Ook wel waard om te bekijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja, zoiets had ik me wel bedacht. Ik ben al eens overgestapt naar een ander merk maar ja, ik heb ergens het idee dat alles stiekem wel hetzelfde is met 80% granen ed.
Nee maar ik denk ook niet dat als mensen een kat nemen ze die vaak vers vlees geven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nat voer is natuurlijk geen vergelijk met vers vlees. Nat voer is meuk.
Ik las laatst een stukje hier op FOK!, dat er een Zweedse klas vol meisjes op vakantie was besneden.quote:
Bedankt iig. Zal me daar eens in verdiepen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
Er zijn wel brokken waar een hoger vleespercentage in zit, maar die zijn, logischerwijs, ook duurder. Hills of Orijen, bijvoorbeeld. Ook wel waard om te bekijken.
Ze hebben het beter dan menig afrikaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Myraela het volgende:
Krijgen katten in een Asiel gewoon Royal Canin? Tering zeg.Hopelijk krijgen ze dat gesponsord, anders zou ik mijn geld toch wat anders uit gaan geven.
Nee je zit eraan vast natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het tegenvalt, mag je het dan ongedaan laten maken? Of zit je er aan vast?
De meerderheid voert inderdaad brokken. Maar vers vlees wint terrein, niet geheel onlogisch, ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ik denk ook niet dat als mensen een kat nemen ze die vaak vers vlees geven.
Ik dacht dat besnijdenis alleen de clitoris verwijderen was?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las laatst een stukje hier op FOK!, dat er een Zweedse klas vol meisjes op vakantie was besneden.
Schaamlippen er af gesneden en dichtgenaaid.
En de reactie daarop vanuit de politiek was ook echt weer walgelijk. Ik kan daar zo enorm boos om worden.
Ook dichtnaaien, het gaatje moet wel extra strak zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat besnijdenis alleen de clitoris verwijderen was?
Waarom is dat gek? Het is wel duur voer, maar het zorgt er wel voor dat de katten gezond blijven. Wat op de lange termijn goedkoper is. Een kat met blaasgruis wil je niet op Whiskas hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Myraela het volgende:
Krijgen katten in een Asiel gewoon Royal Canin? Tering zeg.Hopelijk krijgen ze dat gesponsord, anders zou ik mijn geld toch wat anders uit gaan geven.
wel afzonderlijk he, ze zijn niet allemaal vanuit school met de bus naar n besnijdeniskamp gegaan ofzo en daar besneden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las laatst een stukje hier op FOK!, dat er een Zweedse klas vol meisjes op vakantie was besneden.
En de reactie daarop vanuit de politiek was ook echt weer walgelijk. Ik kan daar zo enorm boos om worden.
Dat heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga vanavond even wt dingen lezen, moest sowieso nog wat dingen opzoekenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal overstag. Onze hond kreeg ook vers vlees, uiteindelijk. De hond van mijn vriendin is allergisch voor een onbekend iets. Ze is gaan KVV-en en de hond heeft nergens last meer van.
Honden die vers vlees krijgen ruiken ook lekkerder. De voordelen zijn legio. Internet staat er vol mee.
[..]
Er zijn wel brokken waar een hoger vleespercentage in zit, maar die zijn, logischerwijs, ook duurder. Hills of Orijen, bijvoorbeeld. Ook wel waard om te bekijken.
Huehue.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hebben het beter dan menig afrikaan.
doen ze niet altijd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook dichtnaaien, het gaatje moet wel extra strak zijn natuurlijk. [ afbeelding ]
Adopteer nu een Afrikaantje, voor slechts 100 euro per dag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehue.
Straks weer reclame op tv dat de oogst wéééééér mislukt is en dat ze ons nodig hebben.
Voor een paar euro per maand kunt U dit verhelpen!
Wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat het afhangt van welke regio je afstamt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat besnijdenis alleen de clitoris verwijderen was?
Nee klopt. Maar dat leek me vanzelfsprekend eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel afzonderlijk he, ze zijn niet allemaal vanuit school met de bus naar n besnijdeniskamp gegaan ofzo en daar besneden.
Ik snap niet dat een land als Zweden nog niet helemaal kapot isquote:
Ik stuur wel een zak royal caninquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehue.
Straks weer reclame op tv dat de oogst wéééééér mislukt is en dat ze ons nodig hebben.
Voor een paar euro per maand kunt U dit verhelpen!
Genoeg katten die het prima doen op normaal voer. En er zijn ook genoeg goede merken die betaalbaarder zijn dan RC.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat gek? Het is wel duur voer, maar het zorgt er wel voor dat de katten gezond blijven. Wat op de lange termijn goedkoper is. Een kat met blaasgruis wil je niet op Whiskas hebben.
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat een land als Zweden nog niet helemaal kapot is
Maar lang zal het niet meer duren iig.
Als het kan dan is het misschien wel beter ja, maar voor een kat bijvoorbeeld lijkt het me totaal niet handig, ook omdat die een stuk minder eet dan een hond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meerderheid voert inderdaad brokken. Maar vers vlees wint terrein, niet geheel onlogisch, ook.
Vooral BARF-en is echt leuk om te doen, menu's samenstellen en zo. Rekening houden met de verhoudingen spiervlees, orgaanvlees en bot. Mineralen, vitaminen, welk dier je wel kunt voeren, welk dier niet, welk deel van het dier niet, welk deel wel. Ik vind het mateloos interessant.
Genoeg katten die het niet goed doen op normaal voer. Als een asiel ervoor kiest RC te gaan geven, dan vind ik dat helemaal prima.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Genoeg katten die het prima doen op normaal voer. En er zijn ook genoeg goede merken die betaalbaarder zijn dan RC.
Als ze speciaal voer nodig hebben, prima. Maar standaard iedereen maar RC geven is gewoon achterlijk duur.
Gewoon relatief enorm veel Afrikaanse vluchtelingen bij elkaar zetten en ze helemaal de vrije hand geven.quote:
Voor hun katten.quote:
Enorme influx aan vluchtelingen gepaard met de meest extreme vormen van politieke correctheid.quote:
Ook voor katten prima te doen. De worsten waar ik het eerder over had, kun je gewoon in de vriezer bewaren en er dan per dag de benodigde portie afhalen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het kan dan is het misschien wel beter ja, maar voor een kat bijvoorbeeld lijkt het me totaal niet handig, ook omdat die een stuk minder eet dan een hond.
Sowieso heb er hier een lopen met allergie voor 'iets' dus ben allang blij dat ze op deze brokken (RC) zeer weinig last heeft.En af en toe krijgt ze eens een verassing, koolvis of iets in die richting.
Gewoon een bom op bijv. Afrika gooien. Weg met die 3e wereld landen, weg met die mensen, weg met het weg gooien van ons geld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon relatief enorm veel Afrikaanse vluchtelingen bij elkaar zetten en ze helemaal de vrije hand geven.
[..]
Voor hun katten.
[..]
Enorme influx aan vluchtelingen gepaard met de meest extreme vormen van politieke correctheid.
Het land heeft enorme problemen hierdoor en er mag niks over gezegd worden, discussie is niet mogelijk waardoor je de problemen ook niet op kunt lossen.
Maar the Big Five danquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een bom op bijv. Afrika gooien. Weg met die 3e wereld landen, weg met die mensen, weg met het weg gooien van ons geld.
Waar kan je die worsten halen? (waarom moet ik gniffelen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook voor katten prima te doen. De worsten waar ik het eerder over had, kun je gewoon in de vriezer bewaren en er dan per dag de benodigde portie afhalen.
Ze hebben wel extreme bevolkingsgroei. Dus ik snap niet hoe ze plannen om nog meer mensen te voeren terwijl ze er nu ook al grandioos in falen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een bom op bijv. Afrika gooien. Weg met die 3e wereld landen, weg met die mensen, weg met het weg gooien van ons geld.
Afhankelijk van het merk gewoon in de supermarkt (Carnibest, bijvoorbeeld). Lotgering moet je bestellen, dacht ik. Er zijn wel meer merken, even googlen welke het beste bij je past.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar kan je die worsten halen? (waarom moet ik gniffelen?)
Okquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van het merk gewoon in de supermarkt (Carnibest, bijvoorbeeld). Lotgering moet je bestellen, dacht ik. Er zijn wel meer merken, even googlen welke het beste bij je past.
We hadden op de middelbare schoolm in de derde of zo, een discussie over dit onderwerp en toen zei een meisje: we moeten gewoon iedereen in Afrika ombrengen en alle negers van hier daar naartoe sturen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Gewoon". Whehehe.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
We hadden op de middelbare schoolm in de derde of zo, een discussie over dit onderwerp en toen zei een meisje: we moeten gewoon iedereen in Afrika ombrengen en alle negers van hier daar naartoe sturen.![]()
!!
Al die linkse figuren zagen er natuurlijk niet de humor van in.quote:
Brokeback Mountain.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand trouwens nog een filmtip voor vanavond?
Ja, NL - ARG.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je die al gezien dan?quote:
Scott Pilgrim vs the World.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
Helaas. Maar zo is school nou eenmaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al die linkse figuren zagen er natuurlijk niet de humor van in.
Goed punt. Allemaal castreren is ook een optiequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben wel extreme bevolkingsgroei. Dus ik snap niet hoe ze plannen om nog meer mensen te voeren terwijl ze er nu ook al grandioos in falen.
Wil je die aan de muur of behouden?quote:
The Big Five! De Olifant, leeuw, jaguar, neushoorn en buffel!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
We hadden op de middelbare schoolm in de derde of zo, een discussie over dit onderwerp en toen zei een meisje: we moeten gewoon iedereen in Afrika ombrengen en alle negers van hier daar naartoe sturen.![]()
!!
Mwa, ik denk dat ik het wel weet bij jou.quote:
Dan liever Warhorse nog een keer.quote:
Oooh, ja dat is wel zondequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Big Five! De Olifant, leeuw, jaguar, neushoorn en buffel!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat ik het wel weet bij jou.
Ik wil die musical zienquote:
Oh ik dacht aan, Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax en Exodusquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Big Five! De Olifant, leeuw, jaguar, neushoorn en buffel!
Schijnt best tof te zijn ja.quote:
The Big Four of Thrash Metal, muts.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan, Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax en Exodus
En Exodus is dus nummer 5quote:
Zijn verliesquote:
*geeft knuffel*quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:53 schreef Tamashii het volgende:
Moe1000 ton omlaag gesjouwd. Wie komt me knuffelen.
Wel specifiek zijn tamas. Welk tankstation?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
okok, morgenavond 18,56 achter het tankstation bij Huissen.
Ah, voorzichtig zijn dus. Hoe hadden jullie elkaar ook alweer ontmoet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ze is nog nooit zo ver geweest...
Ja zo veel invloed heb ik nu eenmaal.quote:
machtig man die tijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zo veel invloed heb ik nu eenmaal.
Ach, in eigen dromen is eenieder machtig.quote:
Fappen met rechts of links?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Zo en nu terug naar echte beslissingen nemen
ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, in eigen dromen is eenieder machtig.
Beidequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fappen met rechts of links?
Of wat te kijken op tv?
Geen van beidenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fappen met rechts of links?
Of wat te kijken op tv?
quote:
Je hebt een rustdag?quote:
Kan.quote:
quote:
Hmmm... Ik weet van niks.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:35 schreef yats het volgende:
[..]Maar nee, dat hoop ik niet. Ik heb last minute wat afgesproken met iemand
Een lekker ding?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:35 schreef yats het volgende:
[..]Maar nee, dat hoop ik niet. Ik heb last minute wat afgesproken met iemand
Dan zit ze iig niet op Fok!quote:
Jij had geen tijd vandaag toch?quote:
Daarom zeg ik, ik weet van niksquote:
Auwtsjquote:
Autch.quote:
Wat ga je doen? Mij uit het vliegtuig gooien zoals je vader deed?quote:
Dat heeft hij nooit gedaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Mij uit het vliegtuig gooien zoals je vader deed?
Dat zei je schoonvader ook altijd: ich habe es nicht gewustquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:50 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Dat heeft hij nooit gedaan.
Over zijn personeel durf ik dat niet te zeggen.
Maar die had wel bergen mooie dames.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zei je schoonvader ook altijd: ich habe es nicht gewust
Vast geen FOK!stersquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:56 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Maar die had wel bergen mooie dames.
Dat was zijn schoonvader, ken jij je schoonfamilie wel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:56 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Maar die had wel bergen mooie dames.
Zijn schoonvader is mijn vader. Ja, ik ken mijn schoonfamilie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was zijn schoonvader, ken jij je schoonfamilie wel?
Dat zou incest zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:58 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Zijn schoonvader is mijn vader. Ja, ik ken mijn schoonfamilie.
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
De schoonvader van Maxima is/was toch Claus?
Kom maar met een datum en locatiequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik weet van niks.
[..]
Auwtsj.
Bont en blauw?quote:
wel knap dat je het kan navertellenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Mij uit het vliegtuig gooien zoals je vader deed?
Ik ben jaloers, ik wil ook weer boksen, alleen is het ophangsysteem kapotquote:
Maak het?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik wil ook weer boksen, alleen is het ophangsysteem kapot
Neeejohquote:
Ik ben jaloers, ik wil ook zo'n bokszak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik wil ook weer boksen, alleen is het ophangsysteem kapot
Ah.quote:
Neem yats?quote:Ik ben jaloers, ik wil ook zo'n bokszak.
Toen had ik stiekem een parachute onder mijn kleding aanquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel knap dat je het kan navertellen
Staat in de planningquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben jaloers, ik wil ook zo'n bokszak.
Ik wil best genomen wordenquote:
Vertel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het was btw een kutdag op t werk vandaag. Voor de mensen die het interesseert.
Of niet interesseert.
Volgens mij las ik dat vanmorgen? of gisteren? ook alquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of niet interesseert.
Ga boksenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of niet interesseert.
"Groundhog Day!"quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij las ik dat vanmorgen? of gisteren? ook al.
nee, gisteren was t gewoon drukquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij las ik dat vanmorgen? of gisteren? ook al.
Als je een paar keer hetzelfde leest of meemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe je hierbij komt?
Oh, zo! Verkeerd onthouden, denk ik danquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, gisteren was t gewoon drukdat vind ik niet zo erg, vandaag was gewoon vervelend
Ik noem dat déjà vu.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je een paar keer hetzelfde leest of meemaakt.
Dat mag.quote:
Die verdomde Fransen beginnen zelfs in Vlaanderen invloed te krijgen met hun taalquote:
Ook in Nederland noemde ik het déjà vu.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Die verdomde Fransen beginnen zelfs in Vlaanderen invloed te krijgen met hun taal
Zo, en nu ben ik echt weg
Fap ze!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Die verdomde Fransen beginnen zelfs in Vlaanderen invloed te krijgen met hun taal
Zo, en nu ben ik echt weg
Thxs! Maar jij blijft mijn favoriet natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook in Nederland noemde ik het déjà vu.
Neuk ze.
Ik zal jou eens boksenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga boksenMaakt van je kutdag in ieder geval een fijne avond
Jij was weg slijmjurk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Maar jij blijft mijn favoriet natuurlijk
groundhog day is n film waarin n man keer op keer op dezelfde dag wakker wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook in Nederland noemde ik het déjà vu.
Neuk ze.
Ik slijm nooitquote:
Internetquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn verlies
[..]
*geeft knuffel*
[..]
Wel specifiek zijn tamas. Welk tankstation?
[..]
Ah, voorzichtig zijn dus. Hoe hadden jullie elkaar ook alweer ontmoet?
Nu een heel belangrijke vraagquote:
Weinig keus nu he, Mexico en USA liggen er al uitquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu een heel belangrijke vraagis ze voor Nederland?
Ja, ik las het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
groundhog day is n film waarin n man keer op keer op dezelfde dag wakker wordt.
Slijmbal. Toedelsquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Maar jij blijft mijn favoriet natuurlijk
Is het niet duur omdat men daar veel junkfood eet en er dus weinig vraag is naar groente?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Groente en fruit producten zijn hier trouwens best duur.. Geen wonder dat men hier zoveel junkfood eet...
*knabbelt ondertussen rustig op plakjes radijs*
quote:
Vicieuze cirkel, ftwquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet duur omdat men daar veel junkfood eet en er dus weinig vraag is naar groente?
quote:
Geen idee eigenlijk..quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet duur omdat men daar veel junkfood eet en er dus weinig vraag is naar groente?
Ja, zeker in grote steden. Daar betaal je voor een appel meer dan een hamburgerquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook een oudere machtige man voor leuke spelletjes.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
Hoeveel hamburgers kost een appel dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zeker in grote steden. Daar betaal je voor een appel meer dan een hamburger
Daar heb ik Air voor. Al moet ik 'm altijd delenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
Srs?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik Air voor. Al moet ik 'm altijd delen. Zo flauw.
Pot verwijt de ketel...quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik Air voor. Al moet ik 'm altijd delen. Zo flauw.
Hoi, ik ben 50 en rijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Srs?
Ik kom op het idee door House of cards.
Mij hoef je niet te delen, hoorquote:
In dat geval, Dress up and get overhere.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te delen, hoor. Geen man in mijn leven, behalve jij natuurlijk
.
Ja het gaat eigenlijk meer om macht en intellectueel.quote:
Hoe denk je dat ik aan mijn geld kom?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja het gaat eigenlijk meer om macht en intellectueel.
Hé bah, lig ik net lekker in bed, kan ik de regen doorquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval, Dress up and get overhere.
Ok wanneer kom je langs in je limo?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan mijn geld kom?
Doe dan maar een foto appen van jou in je pyama.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hé bah, lig ik net lekker in bed, kan ik de regen door.
Wat is deze nu weer?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Je weet best dat ik in bed geen pyjama draagquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan maar een foto appen van jou in je pyama.
Hoe bedoel jequote:
Zijn genoeg naamgenerators voor op internetquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, volgende week kittens ophalen, maar weet nog geen namen
"poes" en "kut kat".quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Heb je ze al gezien?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ja maar da;s niet origineel. Ik ga eens even wat bedenkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn genoeg naamgenerators voor op internet
Hmm, niet helemaal hoe ik het bedoelde, maar goedquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet best dat ik in bed geen pyjama draag.
[..]
Hoe bedoel je? Ik ben gewoon gelukkig single.
Ze hebben al namenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe bedoelde je het dan? Of doelde je op het delenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, niet helemaal hoe ik het bedoelde, maar goed
Klopt, dus waar blijft die foto nou?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet best dat ik in bed geen pyjama draag.
quote:
quote:
Verzin maar iets anders. Daarom hou ik die andere vrouwen erop na, minder/ander gedoe.quote:
Ja nu is het helemaal in de war natuurlijk.. Ik voel me aan de kant gezetquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je het dan? Of doelde je op het delen?
Ik ben luiquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verzin maar iets anders. Daarom hou ik die andere vrouwen erop na, minder/ander gedoe.
Dat weet ik toch lieverd.quote:
Jij hebt je Latina toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nu is het helemaal in de war natuurlijk.. Ik voel me aan de kant gezet
Jij wil van twee walletjes eten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nu is het helemaal in de war natuurlijk.. Ik voel me aan de kant gezet
Heb je er zin in?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
Wat heeft die presentator van de nos toch een pipo uiterlijk met dito kleding.
quote:
Ja maar die is natuurlijk niet in NL straks als ik weer terug ben..quote:
quote:
Als je eenmaal doet wat je geacht wordt te doen, is het allemaal de moeite weer waard geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]. En toch wil je me nog. Waarom is me een raadsel
.
Ja. Ga je ook kijken?quote:
Ah ja, dat was hetquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je eenmaal doet wat je geacht wordt te doen, is het allemaal de moeite weer waard geweest.
Ja.quote:
Geef je nummer maar. Dan app ik het je morgen als ik weer wakker ben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
Oh pfff, ik ga m'n serie kijken en daarna slapen. App me de stand maar even door vannacht
.
Ik ga wel in de wk-topics lurken/posten denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
FOK! is keistil. :S
In de topics niemand, in dm niemand. Voel me vriendloos.
Al wordt het daar dan binnenkort wel weer es tijd voor.quote:
Nee joh, ze liggen er al uitquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een voordeel, je hebt hier totaal geen WK Taferelen..
Wat gaat het worden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga wel in de wk-topics lurken/posten denk ik.
Nederland wint. Wat denk jij?quote:
quote:
Welterusten!quote:
Gewoon bij de bron downloaden jonguhquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut, kom ik er net achter dat ik mijn USB stick met films vergeten ben![]()
![]()
Eens. Stelde niks voor.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
Al die scheidsrechters moeten ze uit het vliegtuig pleuren.
Ben wel benieuwd wat voor uitslag dat wordt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef muhahaha het volgende:
Mogen we het kreupele brazilie anaal vernederen.
Boeit niet eens meer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor uitslag dat wordt.
Halloquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
En ik dan? Dat is teleurstelling nummer 2 deze avondquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ahw, wat gebeurde er, kwam je voortijdigquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:18 schreef yats het volgende:
[..]
Hallo
[..]
En ik dan? Dat is teleurstelling nummer 2 deze avond
Met de broek nog aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, wat gebeurde er, kwam je voortijdig?
Ik heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 10 juli 2014 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met de broek nog aan.
Altijd zo vervelend als dat gebeurt
Dit klinkt pijnlijk veel als mijn eerste poging tot seks.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met de broek nog aan.
Altijd zo vervelend als dat gebeurt
Heb je het daarom maar compleet afgezworen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt pijnlijk veel als mijn eerste poging tot seks.
Hehe, nee. Dat is al 12 jaar geleden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je het daarom maar compleet afgezworen?
Lijkt me omslachtig. Moet ik me helemaal laten ombouwen en zo. En dan zal je zien dat 't niet werkt. Nee, niet handig.quote:
Dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me omslachtig. Moet ik me helemaal laten ombouwen en zo. En dan zal je zien dat 't niet werkt. Nee, niet handig.
Eindelijk eens even geen regen, inderdaadquote:
Ja ik vond 2 dagen achter elkaar wel dramaquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eindelijk eens even geen regen, inderdaad
Inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vond 2 dagen achter elkaar wel drama
Ik aan het werk, met een beetje pech moet ik zowel heen als terug door de regen fietsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |