Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Walgelijk. Snap ook niet dat je daar als man aan mee zou doen. Misschien als je sadistische trekjes hebt.
Kan zij niet over oordelen aangezien ze geen piemel heeftquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, wat vind jij nou van die vrouw die 24 piemels zoog voor een drankje?
? :Squote:Op woensdag 9 juli 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan zij niet over oordelen aangezien ze geen piemel heeft
Dan kan ze er nog wel een mening over hebben over 't hele gebeuren...quote:
quote:
Ok.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze inwendig knuffelen.
okok, morgenavond 18,56 achter het tankstation bij Huissen.quote:
Is die ene langs de N225 ook goed?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
okok, morgenavond 18,56 achter het tankstation bij Huissen.
Ik kan best een aardig potje stofzuigen moet ik eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met Fas haar zuigkunsten is :S
Hard geworden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan best een aardig potje stofzuigen moet ik eerlijk bekennen.
Ken ik niet :$ ben niet zo up to date wb benzine stations. Ik ken er wel eentje vlakbij grens Belgie, die is leuuuuk! Heel ouderwets ingericht met van die apothekersvakken en allemaal streekproducten. Heel grappig om te zien.quote:
Ja hoor, heb er vanacht 11 geslapen dus dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand die mij wat uurtjes slaap kan afstaan?![]()
Ok, dan dm ik je de juiste locatie wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ken ik niet :$ ben niet zo up to date wb benzine stations. Ik ken er wel eentje vlakbij grens Belgie, die is leuuuuk! Heel ouderwets ingericht met van die apothekersvakken en allemaal streekproducten. Heel grappig om te zien.
Ik euh.. Amper 3 ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, heb er vanacht 11 geslapen dus dat moet wel lukken.
Lang met je meid bezig geweest?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik euh.. Amper 3 ofzoDus als ik er 4 van je mag hebben staan we beiden op 7
Is goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan dm ik je de juiste locatie wel.
Ai, vanwege de warmte ofzo? Of nog jetlag? Dat is wel erg weinig. En ik kan alleen maar functioren met 8 of meer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik euh.. Amper 3 ofzoDus als ik er 4 van je mag hebben staan we beiden op 7
Onverwachts de nacht gebleven, alleen met 2 personen op een 1 persoons bed en een hond erbij is toch niet zo ruim..quote:
Schop dat beest dan weg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Onverwachts de nacht gebleven, alleen met 2 personen op een 1 persoons bed en een hond erbij is toch niet zo ruim..
Warmte is eigenlijk wel redelijk te doen hiero, veel minder vochtigheid in de luchtquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ai, vanwege de warmte ofzo? Of nog jetlag? Dat is wel erg weinig. En ik kan alleen maar functioren met 8 of meer.
Dat beest is beschermend man, niet normaalquote:
Vast een Chihuahua?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat beest is beschermend man, niet normaal
Maar het is ook haar bed dus ik snap het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |