Hoe aardig ik je ook vind, ik sla toch over.quote:
Now kissquote:
Jamaar hij wil mij nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Now kiss
En de rest
Veel plezier
ja hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:53 schreef Tamashii het volgende:
Moe1000 ton omlaag gesjouwd. Wie komt me knuffelen.
Volgens mij bedoelt ze inwendig knuffelen.quote:
Maak je toevallig tafels van hout?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
Echt wat een figuren op marktplaats weer, je matst ze een paar honderd euro om wat te laten maken en vervolgens komen ze achteraf nog klagen
Fas, wat vind jij nou van die vrouw die 24 piemels zoog voor een drankje?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze inwendig knuffelen.
Ik lig hier echt zo zwaar in een deuk dat iedereen me aankijktquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan jij geen halfnaakte vrouwen op het strand zijn?
Je voelt je aangesproken want jij hebt een tafel van hout besteldquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maak je toevallig tafels van hout?
Walgelijk. Snap ook niet dat je daar als man aan mee zou doen. Misschien als je sadistische trekjes hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, wat vind jij nou van die vrouw die 24 piemels zoog voor een drankje?
Nope, auto van m'n oma verkocht, ding is in nieuwstaat. 33.000km nooit schade gehad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maak je toevallig tafels van hout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |