Wat fijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom voorlopig niet meer van die dame af
Het gaat echt goed wel.. De beste dure beslissing die ik ooit genomen heb
Geneukt inmiddels?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb hier lekker ook pannenkoeken!quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna klaar
En mijn pannenkoeken zijn altijd lekker
Ja je hebt me een foto geappt toch!quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar jij hebt d'r inmiddels gezien toch?
Nee, want blowjob week.. Al is die zo goed als voorbij.. Maar er is nog een issue voor haarquote:
Schiet eens op danquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna klaar
En mijn pannenkoeken zijn altijd lekker
Ach, zolang ze het waard is. Al woont ze nog verder.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat voor issue?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want blowjob week.. Al is die zo goed als voorbij.. Maar er is nog een issue voor haar
Wat voor issue?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want blowjob week.. Al is die zo goed als voorbij.. Maar er is nog een issue voor haar
Blowjob week, wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je komt hier binnen, reageert eerst op mij en vervolgens op Sedan met eenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wtf?!
Doe es effe normaal zeg met die Posts wegeditten
Laat het maar staan, wie het ook weg-geedit heeft, ik lees er toch overheen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je komt hier binnen, reageert eerst op mij en vervolgens op Sedan met een. Dat is niet echt sfeerbevorderend he?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat voor issue?Moeten jullie eerst trouwen?
Ze is nog nooit zo ver geweest...quote:
Het is inmiddels traditie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
Random reacties verwijderen, wat is deze shizzle.
Oeh, wauw. Nou veel plezier danquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ze is nog nooit zo ver geweest...
Oh, ik kom hier niet meer aangezien het altijd als ik kijk toch maar pure aids is. Maar het is er dus niet beter op geworden.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ze is nog nooit zo ver geweest...
Ja, ik wilde ook alleen even kijken hoe het met Joof en zijn Amerikaanse ging.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik kom hier niet meer aangezien het altijd als ik kijk toch maar pure aids is. Maar het is er dus niet beter op geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |