Hoe denk je dat ik aan mijn geld kom?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja het gaat eigenlijk meer om macht en intellectueel.
Hé bah, lig ik net lekker in bed, kan ik de regen doorquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval, Dress up and get overhere.
Ok wanneer kom je langs in je limo?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan mijn geld kom?
Doe dan maar een foto appen van jou in je pyama.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hé bah, lig ik net lekker in bed, kan ik de regen door.
Wat is deze nu weer?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te delen, hoor. Geen man in mijn leven, behalve jij natuurlijk
.
Je weet best dat ik in bed geen pyjama draagquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan maar een foto appen van jou in je pyama.
Hoe bedoel jequote:
Zijn genoeg naamgenerators voor op internetquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, volgende week kittens ophalen, maar weet nog geen namen
"poes" en "kut kat".quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Heb je ze al gezien?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ja maar da;s niet origineel. Ik ga eens even wat bedenkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn genoeg naamgenerators voor op internet
Hmm, niet helemaal hoe ik het bedoelde, maar goedquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet best dat ik in bed geen pyjama draag.
[..]
Hoe bedoel je? Ik ben gewoon gelukkig single.
Ze hebben al namenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe bedoelde je het dan? Of doelde je op het delenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, niet helemaal hoe ik het bedoelde, maar goed
Klopt, dus waar blijft die foto nou?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet best dat ik in bed geen pyjama draag.
quote:
quote:
Verzin maar iets anders. Daarom hou ik die andere vrouwen erop na, minder/ander gedoe.quote:
Ja nu is het helemaal in de war natuurlijk.. Ik voel me aan de kant gezetquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je het dan? Of doelde je op het delen?
Ik ben luiquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verzin maar iets anders. Daarom hou ik die andere vrouwen erop na, minder/ander gedoe.
Dat weet ik toch lieverd.quote:
Jij hebt je Latina toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nu is het helemaal in de war natuurlijk.. Ik voel me aan de kant gezet
Jij wil van twee walletjes eten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nu is het helemaal in de war natuurlijk.. Ik voel me aan de kant gezet
Heb je er zin in?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
Wat heeft die presentator van de nos toch een pipo uiterlijk met dito kleding.
quote:
Ja maar die is natuurlijk niet in NL straks als ik weer terug ben..quote:
quote:
Als je eenmaal doet wat je geacht wordt te doen, is het allemaal de moeite weer waard geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]. En toch wil je me nog. Waarom is me een raadsel
.
Ja. Ga je ook kijken?quote:
Ah ja, dat was hetquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je eenmaal doet wat je geacht wordt te doen, is het allemaal de moeite weer waard geweest.
Ja.quote:
Geef je nummer maar. Dan app ik het je morgen als ik weer wakker ben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
Oh pfff, ik ga m'n serie kijken en daarna slapen. App me de stand maar even door vannacht
.
Ik ga wel in de wk-topics lurken/posten denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
FOK! is keistil. :S
In de topics niemand, in dm niemand. Voel me vriendloos.
Al wordt het daar dan binnenkort wel weer es tijd voor.quote:
Nee joh, ze liggen er al uitquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een voordeel, je hebt hier totaal geen WK Taferelen..
Wat gaat het worden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga wel in de wk-topics lurken/posten denk ik.
Nederland wint. Wat denk jij?quote:
quote:
Welterusten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |