quote:
Vicieuze cirkel, ftwquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet duur omdat men daar veel junkfood eet en er dus weinig vraag is naar groente?
quote:
Geen idee eigenlijk..quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet duur omdat men daar veel junkfood eet en er dus weinig vraag is naar groente?
Ja, zeker in grote steden. Daar betaal je voor een appel meer dan een hamburgerquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook een oudere machtige man voor leuke spelletjes.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
Hoeveel hamburgers kost een appel dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zeker in grote steden. Daar betaal je voor een appel meer dan een hamburger
Daar heb ik Air voor. Al moet ik 'm altijd delenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
Srs?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik Air voor. Al moet ik 'm altijd delen. Zo flauw.
Pot verwijt de ketel...quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik Air voor. Al moet ik 'm altijd delen. Zo flauw.
Hoi, ik ben 50 en rijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Srs?
Ik kom op het idee door House of cards.
Mij hoef je niet te delen, hoorquote:
In dat geval, Dress up and get overhere.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te delen, hoor. Geen man in mijn leven, behalve jij natuurlijk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |