quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:36 schreef DroogDok het volgende:
Is er al een plaatje van een leeuw die een leeuw die een adelaar vangt?
Eindigt in gelijkspel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:19 schreef Syntix het volgende:
JANKEN!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben afgelopen zaterdag ook al voor de tweede keer afgerekend met het penaltytrauma (Zweden 2004 anyone?)quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:55 schreef Hathor het volgende:
Ik zie ook weer steeds plaatjes terugkeren met teksten over revanche voor 1978 tegen Argentinie, maar is iedereen 1998 alweer vergeten? Revanche neem je maar een keer, daarna is het weer een normale wedstrijd.
quote:
Kreeg 'm net toegestuurd en had 'm hier nog niet gezien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:10 schreef Norrage het volgende:
Dat moet de allerslechtste zijn tot nu toe![]()
Daar krijg ik ook een beetje jeuk van, die afrekening met die trauma's. In 88 spraken ze al dat het trauma 74 was weggewassen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:29 schreef knnth het volgende:
[..]
We hebben afgelopen zaterdag ook al voor de tweede keer afgerekend met het penaltytrauma (Zweden 2004 anyone?)
Hoe echt is ditquote:
Het was echt in de uitzending. Ik heb het live gekekenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe echt is ditwant dit zou ik echt grappig vinden als ze het zo in de uitzending hebben gehad
100% echt. Droge Engelse humor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe echt is ditwant dit zou ik echt grappig vinden als ze het zo in de uitzending hebben gehad
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was echt in de uitzending. Ik heb het live gekeken
quote:
Na de 4-0 (of 5-0) ook echtquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was echt in de uitzending. Ik heb het live gekeken
quote:
En ook nog eens Duitsland 74, dat trauma, voor zover het er al was, is mee afgerekend in 88, en daarna hebben we ze ook nog eens naar huis gestuurd in 92, dus ook die rekening is al vereffend. Het enige trauma wat nog rest is dat van 3 verloren finales.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:29 schreef knnth het volgende:
[..]
We hebben afgelopen zaterdag ook al voor de tweede keer afgerekend met het penaltytrauma (Zweden 2004 anyone?)
maar met de 2 wedstrijden in het vooruitzicht kunnen we het nog eens dunnetjes over doen in 1 enkel toernooi. dat zou prachtig zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
En ook nog eens Duitsland 74, dat trauma, voor zover het er al was, is mee afgerekend in 88, en daarna hebben we ze ook nog eens naar huis gestuurd in 92, dus ook die rekening is al vereffend. Het enige trauma wat nog rest is dat van 3 verloren finales.
Of we plakken er nog een verloren finale aan vast natuurlijk, dan zijn we in ieder geval wereldkampioen finales verliezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:42 schreef perro. het volgende:
[..]
maar met de 2 wedstrijden in het vooruitzicht kunnen we het nog eens dunnetjes over doen in 1 enkel toernooi. dat zou prachtig zijn.
zo kun je het ook bekijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of we plakken er nog een verloren finale aan vast natuurlijk, dan zijn we in ieder geval wereldkampioen finales verliezen.
DAN KIJK IK NOOIT MEER VOETBALquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of we plakken er nog een verloren finale aan vast natuurlijk, dan zijn we in ieder geval wereldkampioen finales verliezen.
Lies.quote:
Wat heeft Lies hiermee te maken, die meid is gewoon lekker aan het bloemschikken.quote:
Het is erger als je niet weet hoe je genant moet schrijven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
De plaatjes waarin een leeuw afgebeeld wordt als Nederland vind ik extreem channant. In Nederland hebben we helemaal geen leeuwen. Hebben er überhaupt een die waar NL bekend om staat?
Johquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
De plaatjes waarin een leeuw afgebeeld wordt als Nederland vind ik extreem channant. In Nederland hebben we helemaal geen leeuwen. Hebben er überhaupt een die waar NL bekend om staat?
Fixed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is erger als je niet weet hoe je chanant moet schrijven.
Onzetaal != FOK!.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/genant-gnant
Dus?quote:
Ik zag anders laatst in Blijdorp nog een paar leeuwen hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hallo Hathor,
welkom op FOK!. Leuk dat je er bent, ben je hier voor het eerst?
Dank u.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ok, veel plezier hier dan, groetjens
Was de eerste keer dat we wonnen met Penals op een WK. Tegen Zweden was op EK.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:29 schreef knnth het volgende:
[..]
De 3 eindbazen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hopelijk halen we de laatste 2 levels ook
Erm.... Dat zijn we al.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nog niet, de Duitsers hebben er nog meer verloren als ons.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef Spies het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_en_z_n_maatjes.html
quote:
Ik hou van grove grapjes maar ik snap de grap niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kwam hem tegen tijdens de wedstrijd en twijfelde eigenlijk of ie niet te grof was
[ afbeelding ]
Euh.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik hou van grove grapjes maar ik snap de grap niet.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kwam hem tegen tijdens de wedstrijd en twijfelde eigenlijk of ie niet te grof was
[ afbeelding ]
ofquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
of
"de laatste keer toen wij zo slecht verdedigden tegen Duitsland waren we ons land vijf jaar kwijt."
Nah, vooruit. Het vleesch is zwak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wilde alvast een Van Gaal karatetrap tegen een achterovervallende Sabella fotosoepen.
But I just can't be arsed
Haha.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:13 schreef Norrage het volgende:
Ik moest hier ook aan denkenhet was net Belgie - USA, maar dan met doelpunten
[ afbeelding ]
Dat is niet leuk, dat is ronduit smakeloos en kwetsendquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, dat is ronduit smakeloos en kwetsend
Je weet wie dat is op de foto? En dat de broer van mijn schoonmoeder op zijn 19e in koele bloede is vermoord met een schot in zijn rug door zijn regime?quote:
Ja hoor, ik weet dat dat Videla is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je weet wie dat is op de foto? En dat de broer van mijn schoonmoeder op zijn 19e in koele bloede is vermoord met een schot in zijn rug door zijn regime?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je weet wie dat is op de foto? En dat de broer van mijn schoonmoeder op zijn 19e in koele bloede is vermoord met een schot in zijn rug door zijn regime?
http://www.geenstijl.nl/archives/images/transaviagroot.htmlquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wk is nog niet voorbij vriendquote:
Het is beurt, troelaquote:
Wou eerst serieus regeren maarquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht op de verklaring van de vervoeging...
Ik beurde
Zij beurde
Het is gebeurd...
En toen reageerde je toch serieus...quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wou eerst serieus regeren maar![]()
![]()
Beuren is een werkwoord
Beurt is een zelfstandig naamwoord
1 van de 2 is sowieso niet van toepassing gezien de context.
Ach. Het zal niet veel uitmaken meer.quote:
Wil toch mijn steentje bijdragen aan de maatschappij. Wist echter nog steeds niet zo goed wat ik ermee aan moest. Het is net als uitleggen dat blauw geen rood isquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen reageerde je toch serieus...
Per ongeluk?
Maar 2 keer geel wel...quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wil toch mijn steentje bijdragen aan de maatschappij. Wist echter nog steeds niet zo goed wat ik ermee aan moest. Het is net als uitleggen dat blauw geen rood is
2 keer geel is en blijft 2 keer geel. Dat in je in de voetbalsport met 2 keer geel een rode kaart vangt neemt niet weg dat er 2 keer geel is getrokken.quote:
fixedquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wou Wilde eerst serieus regeren maar![]()
![]()
Beuren is een werkwoord
Beurt is een zelfstandig naamwoord
1 van de 2 is sowieso niet van toepassing gezien de context.
Uiteraard kunnen we dat allemaal weten inderdaad. Ik mag hopen dat het een grapje was. Anders zou ik je eens wat minder druk maken. De broer van je schoonmoeder? Op z'n 19e? Kortom; iemand die je waarschijnlijk niet eens hebt gekend en geen directe verwant is?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, het spijt me dat je m'n fotosoep niet zo fideel vond.
die zijn helemaal niet grappigquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
Ik had wel meer Oranje-bashing plaatjes verwacht. Kom op mensen
valt mij ook wel een beetje tegen...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
Dat is als roeren in je eigen poep.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet dat dat Videla is.
Maar net als bij vele afbeeldingen in deze topicreeks gaat het om (zelf)spot en ironie, niet om het sympathiseren met een persoon of regime...
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/archives/images/transaviagroot.html
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard kunnen we dat allemaal weten inderdaad. Ik mag hopen dat het een grapje was. Anders zou ik je eens wat minder druk maken. De broer van je schoonmoeder? Op z'n 19e? Kortom; iemand die je waarschijnlijk niet eens hebt gekend en geen directe verwant is?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zielig hoor, heb zeer veel medelijden met je, arme broer van je schoonmoeder
Ik raad je aan om je fok account te deleten als je deze shit niet kan handelen
Ok, tijd voor wat zelfreflectie... Als ik hard kan lachen om de Hitlerparodiën, dan moet ik ook niet zeuren als het om Videla gaat. Dat het persoonlijk wat gevoelig ligt is mijn probleem. Eens dus, excuses voor mijn gezeur. Nu weer vrolijk verder lachenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, het spijt me dat je m'n fotosoep niet zo fideel vond.
Ja tegen de joden werd het 5-1quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |