We hebben afgelopen zaterdag ook al voor de tweede keer afgerekend met het penaltytrauma (Zweden 2004 anyone?)quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:55 schreef Hathor het volgende:
Ik zie ook weer steeds plaatjes terugkeren met teksten over revanche voor 1978 tegen Argentinie, maar is iedereen 1998 alweer vergeten? Revanche neem je maar een keer, daarna is het weer een normale wedstrijd.
quote:
Kreeg 'm net toegestuurd en had 'm hier nog niet gezien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:10 schreef Norrage het volgende:
Dat moet de allerslechtste zijn tot nu toe![]()
Daar krijg ik ook een beetje jeuk van, die afrekening met die trauma's. In 88 spraken ze al dat het trauma 74 was weggewassen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:29 schreef knnth het volgende:
[..]
We hebben afgelopen zaterdag ook al voor de tweede keer afgerekend met het penaltytrauma (Zweden 2004 anyone?)
Hoe echt is ditquote:
Het was echt in de uitzending. Ik heb het live gekekenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe echt is ditwant dit zou ik echt grappig vinden als ze het zo in de uitzending hebben gehad
100% echt. Droge Engelse humor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe echt is ditwant dit zou ik echt grappig vinden als ze het zo in de uitzending hebben gehad
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was echt in de uitzending. Ik heb het live gekeken
quote:
Na de 4-0 (of 5-0) ook echtquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was echt in de uitzending. Ik heb het live gekeken
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |