SPOILER: ROAD TO THE SEMI-FINALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geschorst: T. Silva (Brazilië)
Geblesseerd: Neymar (Brazilië)
Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)ml#overview#nosticky
Brazilië over 5-0 Duitsland:![]()
HUP DUITSLAND
![]()
Die met dat Portugese accent is Lilian Vieira van Zuco 103 en die andere is Roxanne nog wat, straatvoetbalster.quote:
Genot.quote:
Ken ze beide nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Die met dat Portugese accent is Lilian Vieira van Zuco 103 en die andere is Roxanne nog wat, straatvoetbalster.
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:11 schreef Trebo het volgende:
Ik vind het nog het mooist voor die mongool Scolari.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit wijf is een hit op internet![]()
[ afbeelding ]
Dit is idd niet één man aan te rekenen maar het zal wel een verschil hebben gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
denk 't ook maar toch gek dat 1 man zo extreem belangrijk was, ik dacht dat David Luiz een goede vervanger zou zijn als captain
#TeamLowquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Duitsland heeft VI-Oranje gered. Want wie gaat zich nu nog bezighouden met de ruzie tussen Gijp en Derksen?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Die man ben ik over 20 jaar, ik weet het zeker.quote:
quote:
Copthorne?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hoe heet die user met die David luiz UI ook al weer?
quote:
Zo'n lekker nummer. Man man man, zelfs Bossie kan dit stukje Duitsland waarderen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die man ben ik over 20 jaar, ik weet het zeker.
De belangstelling voor het WK zal enorm instorten, vrees ik. Het zou me niks verbazen als we morgen, zaterdag en zondag halflege tribunes gaan zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Brazilie support Nederland
----->
NEDERLAND = NU THUISLAND!
-------->
WERELDKAMPIOEN!
Die zijn wel even klaar met voetbal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De belangstelling voor het WK zal enorm instorten, vrees ik. Het zou me niks verbazen als we morgen, zaterdag en zondag halflege tribunes gaan zien.
Ik was hem kwijt. Bedankt.quote:
Deze is wel heel mooiquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
hipsteraidsquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
v Persie moet zn arrogante smoel houden en weer in het team functioneren
Bertjequote:
Tegen Argentinië gaat hij shinen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
v Persie moet zn arrogante smoel houden en weer in het team functioneren
Werd me al gezegd jaquote:
Henk heeft gesproken, ik kan nu rustig slapen.quote:
Omgekeerd is ook wel grappig: een volledig Europese finale op Zuid-Amerikaanse bodem en Brazilië dat zijn eigen "finale" mag spelen tegen de grote aartsvijand Argentinië.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:15 schreef MakkieR het volgende:
Je zou bijna denken, verliezen van Argentinie is zo erg nog niet. Aantreden tegen geknakt Brazilie en winnend het WK afsluiten lol
twitter:henky007 twitterde op maandag 07-07-2014 om 23:13:38#Derksen gaat echt met iedereen op de foto. #VIOranje http://t.co/97b79sTD9J reageer retweet
POM POM POMquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:henky007 twitterde op maandag 07-07-2014 om 23:13:38#Derksen gaat echt met iedereen op de foto. #VIOranje http://t.co/97b79sTD9J reageer retweet
Juichen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Whehehe naar de afgang van Brazilië kijken inplaats van trainen. Bazen
twitter:fcdordrechtnl twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:43:52Als wij 5x scoren in een half uur, zit de hele matchfixing commissie de week erna op de tribune..... #BRAGER #wk2014 #fcdordrecht reageer retweet
Een dom kindquote:
Tegen Australië en Spanje deed hij het geweldig omdat hij ruimte kreeg, tegen Mexico en Costa Rica werd hij opgesloten door 3 verdedigers.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij ging shinen in de laatste 2 wedstrijden in ZA.. maar helaas.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef AF_ het volgende:
twitter:fcdordrechtnl twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:43:52Als wij 5x scoren in een half uur, zit de hele matchfixing commissie de week erna op de tribune..... #BRAGER #wk2014 #fcdordrecht reageer retweet
Hoe je het ook bekijkt, voor Nederland is dit een prachtig scenario.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omgekeerd is ook wel grappig: een volledig Europese finale op Zuid-Amerikaanse bodem en Brazilië dat zijn eigen "finale" mag spelen tegen de grote aartsvijand Argentinië.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef AF_ het volgende:
Wat ik er uit kon opmaken:quote:
Nou nou nou.quote:
Hoor je dat, je mag opblijven van Van Gaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet eerder gezien. xD![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet eerder gezien. xD![]()
![]()
Sander Dekkerquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
Officiele reactie van kinder dingusmijn hemel
Uhh ja, Katwijkers zijn best slim, ofzo. Begrijp je wat ik bedoel, of niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Mani en johannes nemen het nu ook voor mij op.
Ik ga even broezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:henky007 twitterde op maandag 07-07-2014 om 23:13:38#Derksen gaat echt met iedereen op de foto. #VIOranje http://t.co/97b79sTD9J reageer retweet
Juichen.
Die vind ik niet zo.quote:
School met bijbel is oké olé oléquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou nou nou.
quote:
Van Gaal is een stuk ouder dan de huidige Sinterklaasquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Pandaplint het volgende:
Van Gaal moet de volgende Sinterklaas worden![]()
Ik ook, ben je dan ook blij?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Simba aids.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we weer een plaatjesban invoeren? GGMM doe er wat aan.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
Officiele reactie van kinder dingusmijn hemel
quote:
Anders wil ik zonder problemen Alba gifjes kunnen posten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel notes heb jij al gekregen voor je plaatjesaids?quote:
quote:
Inderdaad...laat daar de Kinderbescherming op afsturen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ouders die hun kinderen laten laten slapen bij de komende wk wedstrijden
Wat voor kut ouders heb je dan wel niet
Voor 55 euro en een paar muntjes wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind de sfeer een beetje gespannen, kunnen we haxball doen?
Als je nog een paar muntjes wil moet je meer dokken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor 55 euro en een paar muntjes wel.
Ik heb dan waarschijnlijk meer dan 2/3 van de wereldbevolking beledigdquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn ouders nu hebt beledigd.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
7-1, respect hoorHeb de eerste helft wel gezien. Sick hoe ze binnen 25 minuten gewoon 5 doelpunten hebben gemaakt!
Paxje en ik hebben het volledig gezienquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
7-1, respect hoorHeb de eerste helft wel gezien. Sick hoe ze binnen 25 minuten gewoon 5 doelpunten hebben gemaakt!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef MakkieR het volgende:
Zouden de Argentijnen ook weten dat dit Duitsland is gecreëerd door Louis van Gaal? het Hollands systeem
Waar heb je het over? Kijk je de verlenging niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Wat hebben jullie nog meer gedaan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje en ik hebben het volledig gezien![]()
Dat vind ik niet zo interessant, mijn ouders wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb dan waarschijnlijk meer dan 2/3 van de wereldbevolking beledigd
Ik nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje en ik hebben het volledig gezien![]()
Nou ja, de tweede helft gebeurde er niet veel bijzonders meer, behalve nog wat kools natuurlijk.quote:
7-0?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
Dit was nog erger dan met 7-0 verliezen als thuisland
Ik heb genoten van je aidsplaatjes! Tot ziens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou doei mensen. Was me een eer dit stukje historie met jullie te mogen delen
Pak voor mij ook een biertjequote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef pablo1989 het volgende:
Meid ga alsjeblieft terug de keuken in.
De Top 5 is sowieso te Nederland-centrisch. Met name aan de prestaties van Duitsland wordt geen recht gedaan. En hoe knap ook; ik vind twee doelpunten uit de wedstrijd Spanje-Nederland er één te veel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
David Luiz erin? Kanjer op.
Ik eis de 7 doelpunten van Duitsland als moment.
Ze is geen Braziliaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Raptor1985 het volgende:
Ze is wel de Braziliaan met de meeste voetbal kwaliteit die ik vandaag heb gezien.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je aidsplaatjes! Tot ziens.
Doet me wel pijn om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kut haters, niks van aantrekken stylo
Welk haat liedje?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef 44rdbei het volgende:
Zou Argentinië dat haat liedje weer gaan zingen tijdens de wedstrijd
Zou ik nog kans hebben op dolle duik avond?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stylo, stylo laat je niet gek maken man, laat gaan joh
Misschien moet je dan een Duits programma gaan kijken als je de verlekkering van Duitsers wilt zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Top 5 is sowieso te Nederland-centrisch. Met name aan de prestaties van Duitsland wordt geen recht gedaan. En hoe knap ook; ik vind twee doelpunten uit de wedstrijd Spanje-Nederland er één te veel.
Daar mag jij nu toch helemaal niet aan denken?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou ik nog kans hebben op dolle duik avond?
Maar wat als ze mijn paters zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen de haters zeggen wij laters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |