quote:

Copthorne?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hoe heet die user met die David luiz UI ook al weer?

quote:

Zo'n lekker nummer. Man man man, zelfs Bossie kan dit stukje Duitsland waarderen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die man ben ik over 20 jaar, ik weet het zeker.

De belangstelling voor het WK zal enorm instorten, vrees ik. Het zou me niks verbazen als we morgen, zaterdag en zondag halflege tribunes gaan zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Brazilie support Nederland
----->
NEDERLAND = NU THUISLAND!
-------->
WERELDKAMPIOEN!

Die zijn wel even klaar met voetbal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De belangstelling voor het WK zal enorm instorten, vrees ik. Het zou me niks verbazen als we morgen, zaterdag en zondag halflege tribunes gaan zien.

Ik was hem kwijt. Bedankt.quote:

Deze is wel heel mooiquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]

hipsteraidsquote:

quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
v Persie moet zn arrogante smoel houden en weer in het team functioneren

Bertjequote:

Tegen Argentinië gaat hij shinen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
v Persie moet zn arrogante smoel houden en weer in het team functioneren

Werd me al gezegd jaquote:

Henk heeft gesproken, ik kan nu rustig slapen.quote:

Omgekeerd is ook wel grappig: een volledig Europese finale op Zuid-Amerikaanse bodem en Brazilië dat zijn eigen "finale" mag spelen tegen de grote aartsvijand Argentinië.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:15 schreef MakkieR het volgende:
Je zou bijna denken, verliezen van Argentinie is zo erg nog niet. Aantreden tegen geknakt Brazilie en winnend het WK afsluiten lol

twitter:henky007 twitterde op maandag 07-07-2014 om 23:13:38#Derksen gaat echt met iedereen op de foto. #VIOranje http://t.co/97b79sTD9J reageer retweet

POM POM POMquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:henky007 twitterde op maandag 07-07-2014 om 23:13:38#Derksen gaat echt met iedereen op de foto. #VIOranje http://t.co/97b79sTD9J reageer retweet
Juichen.

quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Whehehe naar de afgang van Brazilië kijken inplaats van trainen. Bazen

twitter:fcdordrechtnl twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:43:52Als wij 5x scoren in een half uur, zit de hele matchfixing commissie de week erna op de tribune..... #BRAGER #wk2014 #fcdordrecht reageer retweet

Een dom kindquote:

Tegen Australië en Spanje deed hij het geweldig omdat hij ruimte kreeg, tegen Mexico en Costa Rica werd hij opgesloten door 3 verdedigers.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij ging shinen in de laatste 2 wedstrijden in ZA.. maar helaas.

quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef AF_ het volgende:
twitter:fcdordrechtnl twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:43:52Als wij 5x scoren in een half uur, zit de hele matchfixing commissie de week erna op de tribune..... #BRAGER #wk2014 #fcdordrecht reageer retweet

Hoe je het ook bekijkt, voor Nederland is dit een prachtig scenario.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omgekeerd is ook wel grappig: een volledig Europese finale op Zuid-Amerikaanse bodem en Brazilië dat zijn eigen "finale" mag spelen tegen de grote aartsvijand Argentinië.

quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef AF_ het volgende:

Wat ik er uit kon opmaken:quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |