quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit wijf is een hit op internet![]()
[ afbeelding ]

Dit is idd niet één man aan te rekenen maar het zal wel een verschil hebben gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
denk 't ook maar toch gek dat 1 man zo extreem belangrijk was, ik dacht dat David Luiz een goede vervanger zou zijn als captain

#TeamLowquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Duitsland heeft VI-Oranje gered. Want wie gaat zich nu nog bezighouden met de ruzie tussen Gijp en Derksen?

quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]

Die man ben ik over 20 jaar, ik weet het zeker.quote:

quote:

Copthorne?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hoe heet die user met die David luiz UI ook al weer?

quote:

Zo'n lekker nummer. Man man man, zelfs Bossie kan dit stukje Duitsland waarderen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die man ben ik over 20 jaar, ik weet het zeker.

De belangstelling voor het WK zal enorm instorten, vrees ik. Het zou me niks verbazen als we morgen, zaterdag en zondag halflege tribunes gaan zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Brazilie support Nederland
----->
NEDERLAND = NU THUISLAND!
-------->
WERELDKAMPIOEN!

Die zijn wel even klaar met voetbal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De belangstelling voor het WK zal enorm instorten, vrees ik. Het zou me niks verbazen als we morgen, zaterdag en zondag halflege tribunes gaan zien.

Ik was hem kwijt. Bedankt.quote:

Deze is wel heel mooiquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |