Ik heb dan waarschijnlijk meer dan 2/3 van de wereldbevolking beledigdquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn ouders nu hebt beledigd.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
7-1, respect hoorHeb de eerste helft wel gezien. Sick hoe ze binnen 25 minuten gewoon 5 doelpunten hebben gemaakt!
Paxje en ik hebben het volledig gezienquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
7-1, respect hoorHeb de eerste helft wel gezien. Sick hoe ze binnen 25 minuten gewoon 5 doelpunten hebben gemaakt!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:24 schreef MakkieR het volgende:
Zouden de Argentijnen ook weten dat dit Duitsland is gecreëerd door Louis van Gaal? het Hollands systeem
Waar heb je het over? Kijk je de verlenging niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Wat hebben jullie nog meer gedaan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje en ik hebben het volledig gezien![]()
Dat vind ik niet zo interessant, mijn ouders wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb dan waarschijnlijk meer dan 2/3 van de wereldbevolking beledigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |